MediaMarkt.nl
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
7.9(970)
Gemiddelde beoordeling
7.9
Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor MediaMarkt.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore8.0
I.v.m. de naderende Lock down was het redelijk druk in MM Leeuwarden. Toch werd ik in alle rust geholpen en werden mijn vragen kundig beantwoord. de medewerker wist heel goed waar hij het over had. De adviezen die mij werden gegeven hebben mij doen besluiten om over te gaan tot aankoop van een nieuwe mobiele telefoon. Er werd heel goed gestuurd op de 1,5 mtr richtlijnen binnen de winkel zonder dat het storend overkwam. Ook liep er voldoende personeel in de winkel om lange wachtrijen te voorkomen.
Ik zal de MM Leeuwarden dan ook zeker aanraden
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
Wat mij betreft is elke Mediamarkt hetzelfde qua opzet en dienstverlening. Online bestellen vind ik ietwat omslachtig, daar het tijdstip van levering niet altijd op een geschikte tijd plaats vindt. Dus koos ik voor een winkelaankoop. Of het toeval is of niet, ben 2 keer met een interval van 2 maanden naar de winkel geweest, een keer in Den Bosch, de laatste keer in Tilburg en vroeg om de door mij gewenste mobi van Xiaomi. Beide keren werd mijn weloverwogen keuze ontraden door de verkoper en werd er een duurder toestel aangeprezen. daar knapte ik wel enigszins op af. De eerste keer heb ik het erbij laten zitten en de 2- de keer hield ik voet bij stuk. Over het toestel (Xiaomi Poco X-3)zelf, ben ik dik tevreden qua prijs/ kwaliteitsverhouding/ gebruiksgemak. Wel zit er veel bloatware (ongewenste reclame uitingen) op.
Maar het meeste heb ik kunnen verwijderen, anders zit je steeds tegen reclame aan te kijken; waar mijn interesse niet bepaald naar uit gaat.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede winkel, fijn personeel, goed geholpen. Vanwege het ruime assortiment winkel ik graag hier en heb je geen andere winkel nodig. Ik slaag hier altijd. Top winkel en goede je service
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Weer goed geadviseerd, snel geholpen. Printer voor thuis en koptelefoon voor onze zoon . Parkeren , goed geregeld.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede service vriendelijk personeel. Goede prijs kwaliteit verhouding ruime sortering.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Vandaag een wekkerradio gekocht. Ve keus hierin. Goede service, goede hulp gekregen. Productkennis goed. In diverse prijs klasses te verkrijgen dus voor ieder wat wils
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Zeer fijne winkel en medewerkers, ondanks de extreme drukte nemen ze toch de tijd voor je en denken met je mee!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Ik vind het fijn om in de winkel t kopen dus is goed personeel een must.
De site is overzichtelijk.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Zoals altijd word ik goed geholpen dus zo door blijven gaan media markt helemaal top
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Good store with lots of inventory.
We always find the product we want.
Good and friendly customer service.
No language barrier as they are affluent in English also.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Ik koop niets meer bij de Mediamarkt. Vrijdag 27 november een racestuur van Thrustmaster besteld (350 euro). Vervolgens kreeg ik dinsdag 2 december een mail dat het pakket bezorgd was, maar niets ontvangen (iets mis gegaan bij PostNL, terug gestuurd naar het magazijn). Ondertussen al meer dan 10 keer gebeld, elke keer zeggen ze weer dat ik nog eventjes moet afwachten. De ene keer zeggen ze dat ze een onderzoek gaan starten en dan weer dat hij binnen 2 dagen wordt verzonden. Slaat helemaal nergens op, het is nu al maandag 14 december en heb nog steeds niets binnen en heb nog niet meer informatie gehad van de mediamarkt dan op de dag dat hij bezorgd zou worden en ze het onderzoek zouden starten (zou uiterlijk 7 dagen duren). Enorm slechte service en ik raad het sterk af om hier iets te kopen.
Reviewscore1.0
Werkelijk een waardeloze service bij de mediamarkt. Ik heb een bestelling geplaatst op 19 november en daarvoor een voucher ingeleverd met een bestelwaarde. Eerst kreeg ik nog netjes een bestelbevestiging en leek alles geregeld. Even later kreeg ik een annulering via de mail, het product was niet meer leverbaar. Tot zo ver nog niks aan de hand, maar ik verwacht natuurlijk dat ik de waarde van de voucher terug krijg, dit was een slechte aanname van mij. Na meerder keren mailcontact, uren in de wacht via de telefoon, pogingen via de chat (waar niemand op reageert van Mediamarkt) heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds geen waarde terug gekregen van deze voucher! Er is mij meerder keren beloofd dat ik deze zou ontvangen, per mail en per telefoon, maar deze mensen krijgen niks geregeld. Hoe moeilijk is het om iemand een voucher van X bedrag te geven, wanneer ze zelf het product annuleren!? Ze hebben leuke prijsjes, maar ik snap ook wel waarom, aangezien ze flink besparen op de klantenservice, die echt nog niet eens 1 ster verdient. Ik hoop dat ik ooit nog wat te horen krijg van ze en dat ik misschien wel voor het einde van het jaar deze voucher ga ontvangen. Voor nu ga ik in elk geval niet meer naar de Mediamarkt!
Reviewscore10.0
Zeer aardige verkoper die weet waar hij over praat. Hij heeft een heel goed advies gegeven over de soundbar die wij bij de mediamarkt hebben gekocht in Groningen aan de sontweg. Zeer tevreden
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Prima geholpen door een Media Markt medewerker. Waarmee wij een goede keuze konden maken.
Reviewscore8.0
De jongeman die mij hielp was zeer ter zake kundig en heeft al mijn vragen duidelijk beantwoord. Daardoor heb ik een goede keuze kunnen maken.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore2.0
Slechte service. Als klant ben je blijkbaar een nummer en wordt je in het grote geheel niet gehoord. Lang gewacht, nog niets geen terugkoppeling over mijn ingediende klacht.
Reviewscore10.0
Mediamarkt Hoofddorp heeft wat mij betreft altijd alles op voorraad, ik kan er altijd slagen, geen gedoe. Halen die handel, afrekenen en weg. Sony Bluetooth hoofdtelefoon gekocht, super kwaliteit, mooie prijs en volop op voorraad.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore7.0
De mediamarkt is wel bij iedereen bekend maar deze is gewoon makkelijk te bereiken en alles is op 1 verdieping.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Ondanks Corona moest ik naar de winkel maar er is goed rekening gehouden met het virus en vond het fijn winkelen. Duidelijke strepen en maatregelen
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore5.0
Voorraadopgave shop is niet altijd up-to-date. Contact via Whatsapp is omslachtig, tijdrovend en leidt vaak tot geen resultaat. Bij opvragen leveringsinfo wordt er standaard op info.bandje (nog altijd) verwezen naar vertragingen a.g.v. black vrijdag. Dit is echter al meer dan 14 dagen geleden!
Reviewscore9.0
Everything in order, but not enough workers. To some products is missing the price.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Fijn product, je weet wat je koopt. En het was heel goed geregeld in de winkel
Reviewscore8.0
Hele leuke spullen niet te duur fijne winkel om te zijn wordt altijd goed geholpen
Reviewscore8.0
Bezoek aan Mediamarkt Tilburg. Prima geholpen door een personeelslid dat goed heel behulpzaam was.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Nadat ik een dure Siemens koffieautomaat van 700 euro had gekocht in de winkel kom ik thuis blijkt dat dat ding gebruikt te zijn.
Hij zat vol met koffiebonen, was overal nat en er zat koffieprut in de doos. Daarnaast was hij ook nog eens beschadigd.
Ik heb gelijk gebeld met de klantenservice. Toen kreeg ik de vraag "of ik de aankoop wel in de winkel had gecontroleerd" alsof ik er vanuit moet gaan dat het product die in de doos in de winkel niet goed zou kunnen zijn!
Vervolgens moest ik terug naar de winkel komen. Daar aangekomen kreeg ik de melding dat ik in de winkel een ander moest uitzoeken. Dezelfde was niet meer leverbaar. Ik heb gevraagd voor een passende alternatief. Ik kreeg de melding dat ik daarvoor maar bij de afdeling moest zijn. Toen ik daar om hulp heb gevraagd en heb aangegeven dat ik dit een zeer slechte zaak vind en een passende alternatief wilde, kreeg ik alleen maar de melding, dat ik zelf er één moest gaan uitzoeken en anders mijn geld terug moest vragen bij de kassa.
Totale desinteresse van het winkel personeel en geen enkel schaamte of empathie. Dat zo iets verkocht kan worden en vervolgens zo laks met deze klacht wordt om gegaan is om te schamen. Ik heb mijn geld terug gevraagd en heb ergens anders een koffie automaat gekocht.
Hele slechte service.