MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Tini Jaspers 28-06-2020

Bij binnenkomst bij mediamarkt dacht ik dat in zo een grote winkel ik nooit persoonlikk zou worden, maar had het mis. Duidelijke uitleg en behulpzaam personeel hielpen mij verder een soundbar uit te zoeken. Er is zelfs iemand vanbhet merk dat je koopt aanwezig. In mijn geval was dit bose. Top kwaliteit en zeker geen onverwachte verassingen. Ga zo door

T van de Rijt 28-06-2020

Ruime keuze, goede uitleg! Snelle afhandeling bij de kassa! Goede aanbiedingen.

Fay Ann 28-06-2020

Zeer goede behandeling en goed geinformeerd, personeel heel vriendelijk, complimenten

tim 28-06-2020

Koop altijd bij de mediamarkt vanwege de goede kwaliteit en top service wordt er altijd goed geholpen

sebastiaan van dijk 28-06-2020

goede service vriendelijk personeel een top winkel ik raad media markt aan bij deze ik zeg doen

Loke 28-06-2020

Media markt heeft veel voorraad daarom mijn keuze en je kunt de artikelen goed bekijken.

Rob 28-06-2020

Goede begeleiding naar aanleiding van de vragen lopen mee om uitleg te geven

Marco Jansen 28-06-2020

De service van Mediamarkt is naar mijn gevoel de laatste jaren verbeterd. Niet alleen omdat onze laatste klacht uitstekend is afgerond, maar ook hulp, aandacht en goede inlevingsvermogen naar de klant toe enorm is verbeterd.
Het linkeroortje van de Samsung Buds van mijn zoon haperde soms, terwijl deze oortjes pas een half jaar oud waren. Een week later kregen we van Mediamarkt een bericht dat we een nieuwe Samsung Buds kregen aangeboden, omdat het ook binnen de garantie viel. Maar het mooie, wat we niet verwachte is, dat we tegen een kleine betaling een kwalitatief betere oortjes konden uitzoeken. In dit geval airpods 2 van Apple. De wens van mijn zoon kwam uit. De service van medewerkster Lisa was hierin uitstekend te noemen. Ze had een goed inlevingsvermogen en luisterde goed.
Veel mensen klagen in deze tijd veel, maar positieve ervaringen mogen ook wel vaker aangegeven worden. We liepen samen met een blij gevoel de Mediamarkt in Doetinchem uit!

Van den Braak 28-06-2020

Groot assortiment, concurrerende prijzen, overzichtelijke presentatie, vriendelijk personeel.

Dennis Kraaypoel 28-06-2020

Ik ga graag naar de mediamarkt, zeg maar de grote speelgoed winkel voor mannen.
Personeel is erg behulpzaam. Als je ze iets vraagt dan helpen ze je gelijk.
Ik heb nooit problemen gehad met de apparaten die ik bij de mediamarkt heb gekocht.
Dus voor mij staat de media markt op nr. 1

J. Lake 28-06-2020

Deze shop heeft vaak genoeg voorraad zolang een actie loopt. De medewerkers zijn aardig, geduldig en hebben goede kennis van de producten en dat geeft de klanten vertrouwen.

Teus van Ingen 28-06-2020

FANTASTISCHE WINKEL MET EEN GROOT ASSORTIMENT UITSTEKENDE ARTIKELEN. MET ZEER BEHULPZAMEN, KLANTVRIENDELIJKE EN BELEEFDE MEDEWERKERS. TOT VOLLE TEVREDENHEID DIVERSE GROTE EN KLEINE ARTIKELEN GEKOCHT.

Ineake 27-06-2020

Ik had veel on-line gekochte bonnen gekregen, deze heb ik gebruikt voor een nieuwe iPhone, ik werd heel goed geholpen en omdat ik t-mobile klant ben, kreeg ik ook nog eens korting op de aanschaf, ondanks dat ik een Sim only abonnement heb. Het glazen beschermplaatje werd er ook netjes opgezet en er werd mij uitgelegd hoe ik alle dingen van mijn oude telefoon kon overzetten.

Jolanda 27-06-2020

Wordt goed geholpen, klantvriendelijk geven je advies en pushen niet, dat vind ik heel erg belangrijk.

Sara 27-06-2020

Perfect service, kind and helpful stuff. Found right away what we needed with a fast and efficient service.

Wilfred 27-06-2020

Zeer goed geholpen door Franco. Een jongen met de nodige kennis en enthousiasme!
Bedankt toppers

Wilfred 27-06-2020

We zeggen altijd: Jan kan er niks van, maar de Jan van mediamarkt ekkersrijt is een topper. Had aan een half woord genoeg om mijn wensen te begrijpen.
Bedankt voor de enorm goede hulp!!

Thomas 27-06-2020

In januari iets kopen tijdens een actie. Besteld en binnen 4 weken zou ik het krijgen. Vervolgens 6 maanden niets horen! Zoek ik via Facebook contact, wordt niet op gereageerd! Bellen, krijg je te horen dat de mailbox vol is. Nog een keer bellen met andere keuze optie zelfde verhaal! Dan maar een klacht indienen. Dezelfde dag reactie dat ze excuses aanbieden voor hun dienstverlening, verder helemaal niets! Ik vind het schandalig En koop er nooit meer wat

Jo 26-06-2020

Prima georganiseerde overzichtelijke winkel met kundige medewerkers die vriendelijk en kundig hun werk doen.

Jo 26-06-2020

Prima georganiseerd bedrijf met kundige en vriendelijke medewerkers die alle tijd nemen om je goed te informeren

A. Cuny 26-06-2020

netjes geholpen bij de aankoop smartphone, keurige verkoper, goede uitleg bij de verschillende modellen

Spock 26-06-2020

Voor mijn gevoel staat er personeel dat mee voelt met de klant. En wat kun je beter hebben, ik ga er dus met plezier winkelen.

Erica 26-06-2020

Het is gewoon een fijne winkel , je word snel geholpen ook in deze vervelende tijden. Ook als je een product terug brengt is helemaal geen probleem

r 26-06-2020

goed advies en meteen geholpen. vriendelijke personeel. gevonden wat ik zocht.

Tonnie 26-06-2020

Steelstofzuiger (Bosch) gekocht, naast centraal stofzuigersysteem. Reden: vanwege leeftijd problemen met pols en schouders. Moest dus een licht hanteerbaar apparaat zijn. Medewerker pikte de mijn fysieke klachten goed op en hielp met veel geduld om de juiste stofzuiger uit te zoeken.