MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 450 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,6

Niels 28-07-2020

Ik wou iets bestellen, maar andere sites leverden 2 dagen later. Dus ik bestel via mediamarkt, want er staat op de site voor 23.30 besteld morgen in huis. Ik bestel en zelfs bij het afrekenen staat dat ik het morgen in huis krijg. Uiteindelijke krijg ik het niet en krijg ik een mail dat ik het 2 dagen later krijg. Nu is het 2 dagen later en word mijn pakketje opeens niet geleverd. Ik wil klantenservice bereiken, maar die leest mijn bericht wel via Facebook, maar reageert niet. Voor mij is dit een slechte ervaring geweest.

Michel 28-07-2020

Ongeveer 2,5 jaar geleden heb ik een Lenovo laptop voor 900 euro aangeschaft bij de Mediamarkt en heb daarbij gelijk een verzekering afgesloten zodat de laptop verzekert is tegen defecten buiten de garantie. De laptop heb ik nu aangeboden voor reparatie bij mediamarkt. Na een week was de laptop weer terug met de opmerking dat er geen service onderdelen meer verkrijgbaar zijn. De waarde van de laptop werd geschat op ca 340 euro. Mediamarkt komt niet tegemoet met een coullanceregeling voor een vergoeding voor de laptop. Ik vind dit een slechte service van Mediamarkt.

Sijna 27-07-2020

Als je belt naar een nummer van een filiaal word je doorgeschakeld naar het algemene klanten services. Niets mis mee in principe, maar vervolgens wacht je wel zo'n 10 minuten, waarna je iemand aan de telefoon krijgt met een zwaar accent en heel zacht spreekt. Ook al vraag je deze persoon luider te spreken. Mij wordt verteld dat ik inderdaad met een gekocht product (waarbij ze de garantie online op mijn gegevens bewaren) de garantie ook bij een ander filiaal kan opvragen. Ik dus ruim een half uur onderweg naar de dichtstbijzijnde filiaal. Hier wordt mij verteld dat dit echter niet het geval is en dat ik eens moet bellen met Amsterdam centraal of zij die gegevens kunnen doorsturen. Ik weer bellen, weer doorgeschakeld worden en weer ruim 10 minuten in de wacht, waarbij mijn beltegoed flinke doortikt. Dit keer kreeg ik te horen dat ik een nummer nodig heb, dat op het garantie bonnetje staat. Ja, erg handig als mij is verteld dat deze garantie online wordt bewaart onder mijn gegevens en dat ik dus bon dus niet meer fysiek nodig heb. Deze heb ik dus niet. En ik weet ook niet waarom mij de dag van te voren wordt verteld dat dit wel kon en bij Amsterdam Centraal ook. Vervolgens kan Mediamarkt zelf niet in contact komen met andere filialen en de klantenservice ook niet. Er wordt mij verteld dat ik dus naar dat filiaal zelf moet gaan om daar mijn garantie op te vragen. Is dit handig of is dit handig? Niet. Dit gaat mij veel geld kosten of daar te komen. En is ook niet aanbevolen in deze corona tijd. Dus voor iedereen: Als je iets koop DOE DIT NOOIT BIJ EEN ANDER FILIAAL DAN IN DE BUURT, want je bent je garantie kwijt of je moet 50 euro betalen voor vervoer, dus dan ben je duurder uit dan de meeste producten. En op facebook moet je ze ook niet willen bereiken want je krijgt nooit meer antwoord na de Bot.

Otto 27-07-2020

Met Mediamarkt Cruquius heb ik meer goede ervaringen. De laatste (vandaag) was met een broodrooster van Russell Hobbs. Na 5 weken defect. Aan de servicebalie werd ik correct, professioneel en snel geholpen: een nieuwe mee naar huis.
2 Weken later vertoonde deze dezelfde fatale klacht. Vandaag op dezelfde wijze mijn geld terug gekregen ('creditpinnen' met bewijs van betaling; ideaal).

De enige reden dat ik Mediamarkt geen 10 heb gegeven is dat ze dit intrinsiek slechte apparaat in de collectie hebben opgenomen. Daardoor moest natuurlijk wel 2x terug naar de winkel.

Eerder over een mobiele telefoon (Motorola) en een tv (Philips) in dezelfde vestiging uitstekend geadviseerd. Na 4 jaar dagelijks gebruik heb ik nog steeds plezier van de telefoon. De tv heeft nooit gebreken gehad (wat ik ook mag verwachten).

Simone 26-07-2020

Helaas nog nooit zulke slechte service gehad. Speciaal laptop met pen gekocht voor mijn werk. De pen blijkt de helft van de tijd niet te werken, waardoor ik hem opstuurde vanuit het servicepunt. Dit zou 2 weken duren maar na 2 maanden nog geen reactie ontvangen. Over de telefoon wordt niet opgenomen, via Facebook chat krijg je erg traag reactie en helpen ze je ook niet verder. Toen ik eindelijk een nieuwe pen op mocht ophalen bleek dat deze het ook niet deed. Vervolgens moest ik van ze maar mijn gehele laptop opsturen, alleen gaat dat niet aangezien ik deze nodig heb voor mijn werk. Als dat niet ging konden ze verder niks voor me betekenen.

Het probleem wordt niet serieus genomen. Over de chat krijg ik alleen maar geïrriteerde antwoorden op mijn vragen en ik moet ze het probleem elke keer opnieuw vertellen aangezien er niet wordt gecommuniceerd. Uiteindelijk veel geld betaald voor een product dat niet werkt.

Sanne 25-07-2020

Wat een waardeloos bedrijf! Stoomstrijkijzer gekocht. Was niet op voorraad dus kreeg het showmodel mee. Bleek kapot. Nieuwe besteld. Is ook kapot en gebruikt! Klantenservice onbereikbaar en winkel reageert waardeloos na 2x weggedrukt en in de wacht gestaan te hebben.

Hans van Thiel 25-07-2020

Bestelling met perongeluk niet bestaan adres doorgegeven.
Maand later nog steeds geen pakketje en geen geld terug.
Reactie van mediamarkt.
"Haal hem zelf op bij het niet bestaande adres, daar ligt hij."
Klantenservice wilt graag helpen, maar mag van Mediamarkt niet meer doen.
Weg geld en geen pakketje.

Thomas 25-07-2020

Een product teruggebracht voor reparatie. Niet teruggekomen. Geld teruggestort gekregen. Gekocht in de korting. Product is nu weer terug naar oude prijs. Ik moet afwachten tot hij weer voorradig is. Daarna kopen voor de volle mep dus 100 euro kwijt, terwijl mij is beloofd een nieuw product te krijgen. Heel slechte service.

Gert Jan 24-07-2020

Nemen geen artikelen terug. Ook al voldoe je aan de richtlijnen die op de site staan.

Niets-verder 24-07-2020

Telefonische klanten service helpt niet. Zegt alleen maar dat je naar de winkel moet gaan. Ze kunnen toch even kijken? Telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Ik probeerde een Apple Watch 44mm space gray te bestellen en betaling Santander te doen maar de optie bleef weg.
Eerste wat er werd gezegd in slecht te verstaan Nederlands dat dit niet mogelijk is voor alle producten. Echter als ze even had gekeken had ze zelf gezien dat het er bij staat dat dit kan.
Toen begon ze over de browser maar voor haar pech had ik het al geprobeerd met Edge, Safari en Chrome op div. Devices.
Dan vraag ik of iemand even kan kijken, krijg ik te horen dat ik dan maar even naar de winkel moet gaan.
Dat wil ik dus niet. Ik wordt dus niet geholpen

ria1961 22-07-2020

onze LG tv van 1800,00€ na 2 1/2 jaar kwamen er teletekst strepen en blokjes door het beeld gedrukt.
Mediamarkt doet er weinig aan,Consumentenbond is ingeschakeld,we zijn nu 1 jaar verder en nog niets bereikt,Nu onderweg naar de geschillencommissie.Voor ons nooit geen mediamarkt meer

h koele 22-07-2020

inmiddels 2 weken zonder een werkende koelast/vriezer die ik 12 weken geleden online heb gekocht.
4x is mij beloofd om met een passende oplossing te komen binnen 48 uur..
4x zijn ze hun afspraak niet nagekomen.. heb veel meegemaakt maar dit slaat alles.
Status: geen oplossing maar we zijn er mee bezig.. inmiddels het tv programma radar ingeschakeld. Eens kijken of ze daar ook zo laks mee omgaan.

Kortom dramatisch service dus denk 3x na voor dat je er iets koopt.
Een tijdje bij Coolblue in de leer lijkt me.

Thomas 22-07-2020

Omdat je alles uit de hele winkel mag testen en daarom zijn jullie de allerbeste winkel van Nederland

M 21-07-2020

Ik merk dat mijn probleem niet serieus genomen wordt en dat de communicatie van Media Markt zeer onduidelijk is en de medewerkers allemaal verschillende informatie geven. Een simpel probleem dat makkelijk opgelost had kunnen worden, wordt zo een heel vervelend langdradig verhaal.

1) Op 8 juli om rond 16:30 plaats ik een bestelling voor een harde schijf.

2) Ik kom er achter dat het ingevulde adres incorrect is. Ik bel op 8 juli 16:33, direct na het bestellen, de Media Markt op om de bestelling te annuleren.

3) De medewerker geeft aan dat ze de bestelling voor geannuleerd heeft en dat ze hier een bevestiging van zal sturen.

4) Ik krijg geen bevestiging en in plaats daarvan om 22:04, toen de klantenservice al dicht was, een mail met verzend bevestiging.

5) Direct daarna neem ik meerdere malen per mail en telefoon contact op met de klantenservice, maar wordt er geen oplossing geboden.

Marretje 20-07-2020

Mediamarkt hanteert een achterlijk beleid als er iets onder garantie wordt opgestuurd. Moet tot 3 keer en dan krijg ik misschien mijn geld terug, of cadeaubonnen. Niet te geloven. Klantenservice staat mij onvriendelijk te woord. Beloftes van terugbellen worden niet nagekomen. Slechte winkel.

Anton Hagenbeek 20-07-2020

Gister de 19e een dure warmtepomp droger besteld in de winkel Word deze een dag later door dynalogic bezorgd en halen we deze uit de verpakking en wat blijkt totall loss helemaal kapot dikke schade en defect bellen met de mediamarkt kunnen we volgens de beste man met de droger naar de winkel dus dat kreng in de auto en heen krijgen we daar t e horen dat het een online bestelling is en niet geruild kan worden in de winkel dus ik daar uit mn plaat en door de helpdesk verkeerd geïnformeerd blijk te zijn en maar online de omruiling moeten regelen ik voet bij stuk gehouden en moeten we weer wachten op de omruiling van onze droger mediamarkt en dynalogic bedankt nooit weer bij jullie een aankoop

Wouter 20-07-2020

Na het bestellen van onze amerikaanse koelkast, meteen even gevraagd wanneer ik de bevestiging kon ontvangen voor de gewenste leverdatum.
Omdat dit 3 weken in de toekomst lag, zou dat even duren. Wel zei de medewerker van de mediamarkt dat hij wel hoopt dat het product geleverd kan worden omdat er nog maar weinig in voorraad zijn.
Bij aangeven dat ik de koelkast al besteld en betaald had, zei de medewerker dat ze niet werken met een reserveringssysteem, maar wie het eerst komt wie het eerst maalt.

Als op het moment van bestellen en betalen de koelkast in voorraad is, ben ik toch degene die als eerst komt???

Aangezien we de koelkast nodig hadden en de prijs gunstig was, hebben we de bestelling laten staan. Maar eigenlijk wilde ik door deze ongelofelijke prutspraat de order cancellen.

De dag van de levering wordt de koelkast beschadigd geleverd. De Dynalogic bezorger ging expres voor de kras staan tijdens het tekenen van de werkbon, maar ik had deze al gezien. Ze schraapten namelijk langs een randje van steen met de koelkast (die ze buiten al hadden uitgepakt?!?!).

Volgens hem moest ik het opnemen met mediamarkt zelf.
Opgenomen met Mediamarkt en degene die mij heeft geholpen heeft mij beloofd dat ik, zodra de beschadigde koelkast terug in het magazijn was, een nieuwe zou krijgen.

Na een later moment van contact met de mediamarkt (omdat het bedrijf dat de koelkast zou komen ophalen, nooit is geweest) zei de medewerkster dat het raar was dat haar collega had gezegd dat ik een nieuwe koelkast zou krijgen, want deze was niet meer leverbaar. Dus geen nieuwe koelkast, maar geld retour.

Gezegd dat ik ondertussen al meer dan een week zonder koelkast zat, waarna ze een melding heeft gemaakt en deze heeft doorgezet naar de juiste afdeling, voor een compensatie.

Tot op heden heb ik niks gehoord. Bij elk contact met de mediamarkt (als ze al eens reageren op een bericht, of als je door de ellenlange wachtrij komt) wordt er telkens weer gezegd dat het weer wordt doorgezet naar de juiste afdeling en dat iemand contact op zal nemen.

Dit is ondertussen al 4 of 5 keer gebeurd, ik ben er ondertussen al 4 of 5 weken mee bezig en ik heb nog steeds niks gehoord.

We hebben nu de koelkast besteld bij de concurrent, een bedrijf dat wel snapt wat service is.

S. 20-07-2020

Slecht service nooit zaken mee doen! Wasmachine besteld en 4 dagen gewacht kon niet geleverd worden. Nu moet ik wachten op mijn geld. Wat een ballen tent.

Jörg W 19-07-2020

We wilden onze telefoons inruilen voor cadeaukaarten, maar kregen bij de "Smartbar" te horen dat het systeem al 4 maanden niet werkt. Dus geen korting mogelijk! Ook geen mogelijkheid om dit wel op te lossen. Scheelt mooi 160,--!!
Helaas wel al nieuwe toestellen hier aangeschaft en in gebruik genomen. We zijn vaste klanten bij ze, maar nu niet meer....

Jörg W 19-07-2020

Ontevreden kkant 18-07-2020

Onze ervaring met de ophaalservice is rijp voor een aflevering van het programma Kassa. Na ongeveer 10 keer bellen en mailen om een wasmachine op te laten halen voor mijn 70jarige moeder uiteindelijk naar de winkel gegaan en heel boos moeten worden. De medewerkers begrepen niet het verschil tussen een factuur adres en een bezorgadres. 3 weken over dit proces gedaan. Tip: laat de klant zijn adres wijzigen als hij een foutje ziet in de ophaalmelding. Lijkt me niet zo moeilijk, bespaart tijd en ellende.

Gertjan 17-07-2020

Zeldzaam negatieve ervaring. Ik heb een platenspeler gekocht bij Mediamarkt. Deze kwam niet werkend aan via de pakketdienst. Was ook van dusdanige kwaliteit dat men zich diep moet schamen om dit uberhaupt te verkopen. Bellen leverde niets op (niemand bereikbaar), dus naar de winkel gereden. Heb aangegeven deze niet meer te willen hebben en een andere (lees duurdere, maar betere) te willen aanschaffen. Ondanks dat deze slechts een paar dagen oud (en niet gebruikt) was, werd dit niet geaccepteerd omdat de doos niet compleet was. Diep, diep teleurgesteld. Ondanks dat ik een klant van het eerste uur ben en wel vaker "schoonheidsfoutjes" heb geaccepteerd voel ik me nu in de kou staan. Als het niet nodig is raad ik ten zeerste aan om geen zaken met deze organisatie te doen. Als er iets is, ben je de sjaak.

Mylene 16-07-2020

Waardeloze bezorgservice en customerservice. Bezorgers van DynaLogic nemen niet de moeite om wasmachine te plaatsen (waarvoor wel 19,95€ betaald) maar laten apparaat achter id woonkamer. Na meerdere keren bellen met de klantenservice is het nog steeds niet geregeld. Steeds komt Mediamarkt terug met nieuwe redenen waarom de plaatsing niet is uitgevoerd: er zou niet voor betaald zijn, ik zou het voor een ander product hebben aangevraagd (dat ook niet geplaatst is overigens). Niemand weet iets, verantwoordelijke mensen zijn onbereikbaar, wat een puinhoop daar. Nu om terugbetaling vd plaatsingskosten gevraagd, ik regel zelf wel iemand die komt aansluiten. Nooit meer Mediamarkt voor mij.

Manfred Otto 16-07-2020

De Mediamarkt is een prima winkel als je daar wat wilt kopen en het direct kan mee nemen.
Maar :

- het product niet op voorraad , dan word beloofd dat het bv over een paar dagen weer leverbaar is.
dit kunnen zij hellaas niet waar maken en word geprobeerd je aan het lijnjte te houden.

- maar wat er gisteren gebeurde is toch wel heel bijzonder....
mijn schoonmoeder wilde een nieuwe wasmachine kopen.
in de winkel heeft zij er ééntje gevonden , betaald en deze zou eergisteren geleverd worden.
zij is de hele dag thuis geweest maar geen wasmachine.
Zij heeft het servive nummer gebeld maar na 30 minuten gehoord te hebben dat zij de zoveelste wachtende is werd verbinding verbroken !!!!
ik heb toen via facebook messenger contact gezocht , dit verliep zeeeeeer traaaaaaag.
blijkbaar kan men niet op naam en adres zoek , met alle geweld hebben zij een bestelnummer nodig , ik heb herhaaldelijk gevraagd om mijn schoonmoeder te bellen maar dat zat er niet in.
uiteindelijk het bestelnummer kunnen geven , toen wilde met het artikelnummer hebben , toen was ik er klaar mee.
ik ben toen boos naar de winkel geweest , om een lang verhaal kort te houden ....
de vervoerder kon men niet bereiken , en zij zouden nog contact opnemen als er wat bekend was.
aan het einde van de dag werd er inderdaad gebeld , de wasmachine stond nog in de winkel en de vraag was om een nieuwe afspraak voor de levering te maken.
wij hebben daar maar vanaf gezien en ons geld terug gehaald ...

zoals gezegd , is het product in de winkel en kan het gelijk mee nemen , Prima.
Begin er anders niet aan !

P. Jansen 15-07-2020

Jullie geven aan voor 23:30 uur bestellen volgende dag in huis, wat jullie niet waar maken. Vervolgens staat er op jullie site product op voorraad en dat er achteraf betaald kan worden wat ook niet zo is. Nu wordt er gezegt dat het drie dagen kan duren 🤨 zeer slechte service ook jullie bereikbaar 25 minuten in de wacht