MediaMarkt.nl
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met MediaMarkt? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
7.9(970)
Gemiddelde beoordeling
7.9
Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor MediaMarkt.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore2.0
Ik heb een samsung smartwatch besteld en krijg een samsung gsm toe gestuurd.
Moet hem zelf met post nl terug sturen moet dan wachten tot zei de gsm ontvangen.
Dan krijg ik mijn samsung smartwatch pas toe gestuurd dan zijn we 9 dagen verder denk ik.
Vind dat geen goede service.
Reviewscore1.0
Niet leuk ,voor 1 uur besteld vandaag binnen nou echt niet morgen vanaf 15.30 word het bezorgd dus bijna 2 dagen geen koffie zetten, heel jammer dit
Reviewscore1.0
Product besteld voor 50 euro. Had de keuze uit bezorgen via MediaMarkt zelf of via PostNL. De laatste duurde langer dus via MediaMarkt besteld. Een dan later krijg ik een mail dat de bestelling is geannuleerd omdat of ik het zelf geannuleerd heb; nee, of het product niet meer op voorraad is; nee, of ik het niet binnen zeven dagen opgehaald heb; nee. Dus bellen om te vragen waarom het dan geannuleerd is. Duurt ontzettend lang voordat ik van de automatische chat een medewerker mag spreken. Volgens de medewerkster heeft de dichtsbijzijnde vestiging geen voorraad meer. Dus ik vraag of ik het dan van een andere vestiging kan krijgen. Ja, maar dan moet ik het opnieuw bestellen en kiezen voor bezorging door PostNL. Dus ik ga opnieuw naar de site. Ik kan het product nog steeds gewoon bestellen. Laten bezorgen door PostNL is echter geen keuzemogelijkheid meer en het spel is ineens 10 euro duurder. Zeer slechte service.
Reviewscore2.0
Hallo,
Ik heb heb een bestelling geplaatst voor een Nintendo Switch met 2 spelletjes. Na levering (hier heb ik overigens geen klacht over) bleek hier echter weinig van te kloppen. Ik heb 3 Nintendo Switches ontvangen. En geen spellen. Dus bel ik de klanten service om dit om te ruilen, aangezien dit een fout is van zon 700 Euro. Na in contact komen met de klanten service, krijg ik een slap verhaal over het feit dat ze eerst mijn bestelling terug komen halen. Voor dat ze mijn spelletjes (waar ik gewoon voor betaald heb dus) op kunnen sturen. Dus omdat de Mediamarkt een fout maken zit ik nu met een switch waar ik niks mee kan.
Dus omdat je eerlijk bent en iets aangeeft krijg je nog meer wacht tijd en een slap excuus waarom ze eerst de switches op moeten halen voor dat ze iets anders kunnen bezorgen. Naar mijn idee is dit grote onzin er worden vaker spullen apart bezorgt onder een zelfde bestelnummer. De beste vrouw van de klanten service (die niet was te verstaan zo zacht klonk het) kon alleen maar zeggen "dat kan niet". Zonder echte goede uitleg. verder gaat er ook geen bedankje van af voor de eerlijkheid.
Deze service word zo nog de oorzaak dat mensen wel alles achter over drukken in plaats van eerlijk zijn.
Fijne dag nog.
Reviewscore1.0
Op 18 december hebben we een wasdroger besteld en betaalt die voorradig zou zijn (en dus op de eerstvolgende werkdag geleverd zou moeten worden). De bestelbevestiging kregen we 3 dagen later (wat we wat laat vonden maar goed). Door de huidige kerstdrukte etc., hadden we alle begrip dat de levering wellicht wat langer op zich zou kunnen laten wachten. Echter, na een week hadden we nog steeds niks vernomen over de bestelsstatus en was onze bestelling ook niet zichtbaar in ons mediamarkt account. We hebben toen geprobeerd via de klantenservice chat aan antwoorden te komen, maar dit was echt dramatisch. Als er na een half-uur iemand reageert op onze vraag hebben we niks aan het antwoord. Uiteindelijk hebben we na de kerst via de Mediamarkt winkel in utrecht een klantenservice nummer kunnen achterhalen (die nergens vindbaar is op de website van mediamarkt). We hebben de klantenservice gebeld en na een half uur wachten iemand gesproken die het voor ons zou gaan regelen. Vervolgens horen we weer een week niks. Nogmaals gebeld (en 30 minuten in de wacht gestaan), om te horen dat het "probleem" nog steeds niet opgelost is (de wasdroger was de hele periode op voorraad geweest dus daar zit het probleem in ieder geval niet). We hebben besloten de order te annuleren en NOOIT meer iets bij de mediamarkt te kopen. Wat een waardeloze service.. Nu is het hopen dat we ons geld (op korte) termijn terugkrijgen..
Reviewscore1.0
Op 5 november bij de outlet van mediamarkt een wasmachine besteld. 6 november zouden ze leveren. Helaas ontbrak er een pootje en is er in overleg met Firstlogistics besloten de wasmachine direct retour te sturen.
Sindsdien aan het bellen en mailen om het geld terug te krijgen.
Dus 2 maanden niet zelf kunnen wassen. Antwoord aan de telefoon: Vervelend voor u.
Reviewscore8.0
Duidelijke site en producten makkelijk te vinden.
Voorraad getallen kloppen ook.
Nadeel is de vermelding: "voor 12 uur besteld, dezelfde dag in huis" !! IS NIET WAAR.
Service is vanwege de Coronacrisis gewijzigd. Staat pas verderop op de site vermeld.
Levering was correct en goed te volgen via track & trace.
Helaas verteld Mediamarkt niets over de gratis extra 5 jaar garantie van Liebherr (intotaal 7 jaar),
daar doet Mediamarkt zichzelf te kort mee !!!!!!!!!!!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Op 15 november een televisie aangeschaft inclusief montage.
Helaas bleek de muurbeugel te ontbreken waardoor de monteur de televisie niet op kon hangen. Kan gebeuren natuurlijk, maar tot op heden na veelvuldig contact van mijn kant geen enkele oplossing van Mediamarkt. Wat een waardeloze winkel!
Reviewscore2.0
Wat een enorme slechte service. 23 november 2020 iets besteld. Nog niets ontvangen, geen product, geen antwoord op terugbelverzoek, geen antwoord op mail = enkel irritatie, €600 lager banksaldo en geen kado op pakjesavond en nog steeds niet op kerstavond......
Reviewscore1.0
Waardeloos. Ik wacht al 2 dagen langer dan is aangegeven. Als ik met Mediamarkt in contact wil komen, dan is dit helaas zo goed als onmogelijk. Ik heb een goede 30min aan de lijn gehangen zonder resultaat en via de chats krijg ik al helemaal geen zinnig antwoord van de bots. Als ze nou gewoon iets laten weten per mail dat het wat langer duurt, dan vind ik dat helemaal prima. Maar dit is echt niet aan te raden.
Reviewscore1.0
Gisteren een bestelling geplaatst, levertijd 2 tot 3 dagen artikel is op voorraad. Vandaag ontvang ik een mail dat de order geannuleerd is omdat het artikel niet op voorraad is. De € 965 die ik met iDeal heb betaald ontvang ik na pas na 5 tot 7 werkdagen retour, schandalig! Na telefonisch contact met de klantenservice van media markt (20 minuten in de wachtrij) blijkt er geen andere mogelijkheid dan gewoon afwachten tot Media Markt mijn gegijzelde geld weer terugbetaald zodat ik mijn bestelling elders kan plaatsen. Als ik enige tijd later weer op de website kijk is het apparaat weer leverbaar maar is de prijs aangepast van € 965 naar € 1545. Ik bel met media markt om de order alsnog door te laten gaan, dit is niet mogelijk. Het zou media markt sieren mij alsnog het apparaat voor € 965 te leveren maar voorlopig krijgt media markt van mij een dikke 1.
Reviewscore1.0
Mijn dochter had AppleAirPods besteld en die zijn gisteren geleverd. Helaas zaten er geen Apple AirPods in het doosje, maar helemaal niets behalve een factuur en een folder. Nu al vanaf gisteren aan het bellen met de MediaMarkt. Alleen maar een nummer gekregen van d klantenservice, die kunnen niets doen en zeggen een intern onderzoek op te starten. Bij d tweede keer bellen zouden we door deze afdeling teruggebeld worden. Helaas niets maarden ook NIETS gehoord. Ik zou verwachten dat MediaMarkt in deze gevallen zsm met een oplossing komt of in ieder geval contact opneemt. Ik vind het bijzonder dat zo’ n bedrijf met grote omzet hier mee wegkomt en zijn service niet op orde heeft.
Reviewscore1.0
Wij zijn inmiddels 2x uit de chat gegooid. Jammer dat er verder geen enkele mogelijkheid is om contact met jullie op te nemen. Ook via de chat van Facebook krijg je een geautomatiseerd antwoord waarin gevraagd wordt je vraag anders te formuleren.
Ik heb net geprobeerd ring adventure van de Nintendo switch te bestellen. Deze was 69,99€ ik koos voor betalen en in het eindoverzicht staat dan ineens €79,99. Via mijn telefoon kijk ik op de website waar dan nog €69,99 staat en maak hier een screenshot van. Als ik doorklik staat er wederom dat ik €79,99 moet betalen. Ik snap dat jullie soms de prijzen aanpassen, maar ik vind dat niet eerlijk midden in een bestelproces.
zojuist ook de klantenservice gesproken. Na 20 minuten wachten werden we hier waardeloos geholpen door iemand die niet begreep wat we bedoelden, weinig vriendelijk was, geen initiatief toonden tot het voeren van een gesprek en komen tot een oplossing.
Reviewscore1.0
airflyer besteld maar bezorgd op verkeerd adres, als een huisnummer een toevoeging heeft zoals bij mij 74H en t wordt bezorgd op 74 vind ik dat een slechte zaak, voor t zelfde was t een tv.Wil daar niet meer te bestellen, Daar waar t bezorgd was dacht dat t een prijs was! moest hiervoor 10 min uitleg geven!
Reviewscore10.0
Top ervaring met mediamarkt Maastricht. Ondanks dat mijn tv niet meer gerepareerd kon worden, heeft X er alles aan gedaan om te helpen. Hij heeft zelfs toen het niet meer leek te kunnen, uit zichzelf er alles aan gedaan om het te regelen. Hierdoor kan ik nu weer super genieten van m’n mooie tv! Ik zeg bedankt voor deze super service en een topper!!
Reviewscore1.0
vaak iets online besteld maar Mediamarkt spant de kroon met slechtste winkel.
vervoerder en winkel schuiven elkaar de schuld in de schoenen.
maar in die tijd heb ik al 2 avonden thuis gezeten voor nop.
Reviewscore1.0
Ten eerste is de klantenservice ontiegelijk slecht. Deze bestaat grotendeels uit een chatbot die alleen antwoord heeft op de meest simpele dingen. Als je echt hulp nodig hebt kun je wachten op een medewerker die je in de meeste gevallen nooit te spreken krijgt omdat het "druk" is. Dit is overigens alleen mogelijk op facebook en twitter, want op de officiële site verdwijnt de chatbox na een aantal minuten wachten. Een telefoonnummer of e-mail voor hulp is niet te vinden. Ten tweede is de bezorging ook niet goed gegaan. Heb een verkeerde versie van een product binnen gekregen. Ook de kosten en postbedrijf zijn over gelogen. Heb 4,99 moeten betalen i.p.v. 2,99 en is de bezorging gedaan door DHL i.p.v. PostNL. Pakketje te laat binnen gekomen, maar dat komt waarschijnlijk door DHL.
Reviewscore1.0
Slecht bedrijf!komen afspraken niet na vandaag bestellen morgen thuis! Wat een grote onzin!!!ivm met Black day levering vertraagd!!
Reviewscore3.0
De levering van de mediamarkt bezorg service is zeer slecht en word niet geleverd zoals beloofd.
Reviewscore8.0
Rowenta stofzuiger online gekocht, tijdens de lockdown. Prima prijs, en volgende dag geleverd. Eenvoudig en snel aankoopproces.
Daarna ook twee headsets besteld die beiden als 'leverbaar' op de website stonden. Daarvan bleek er eentje toch niet leverbaar (welke dat was, werd niet helemaal duidelijk uit de email). Wel werd de andere headset binnen 2 dagen geleverd (week voor de kerst, dus dat viel niet tegen) en het geld voor de niet-geleverde headset was meteen teruggestort. Al met al netjes afgehandeld, maar de communicatie omtrent wel/niet leverbare artikelen kan beter.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Product wordt niet compleet geleverd en daarna is het onmogelijk om contact te krijgen met deze organisatie. Via de chat of telefoon wordt je niet verder geholpen. Krijg steeds te horen dat ze er mee bezig zijn.
Reviewscore1.0
Online shoppen onmogelijk met een creditcard. Ik zag al 3 dagen een 82'' TV Samsung in de aanbieding voor 1333 euro. Deze had ik graag gehad. Godsonmogelijk deze online te kopen. 2 maal emails geschreven en gewoon niet antwoorden. 4 maal gebeld gisteren. Je wordt gewoon niet geholpen. Wat een vreselijke slechte service. Net weer geprobeerd en tv z.g. uitverkocht. Ik voel me vreselijk belazerd Mediamarkt. Groet H.Hoogenboom
Reviewscore1.0
Waardeloze service...
Waardeloze service.... klantenservice is een verlengstuk van het automatische chatprogramma.
15 dagen aan het wachten op een levering van earpods. Elke dag bellen met de klantenservice heeft geen nut. Ze vertellen elke keer iets anders over de status. zelfs de vervoerder heeft het track en trace nummer gecancelled.
De order annuleren kan ook niet....enige wat je te horen krijgt is dat de order teruggestuurd kan worden, waarna je je geld terug krijgt....
Maar dan moet ik wel geleverd worden!!!! Ik ga noooooit meer iets bestellen bij Media Markt
Reviewscore4.0
Koptelefoon is kapot en krijg niemand te spreken. Vragen steeds om factuurnummer maar die heb ik niet. In mijn gegevens staat wel alles geregistreerd, bestelnummer en datum, betaalwijze, artikelnummer, bedrag etc. maar tja dat is onvoldoende. Geen factuurnummer dus nemen niet in behandeling. En contact met medewerkers lukt gewoon niet. Alleen een robot in de chat die keuzemenuutje geeft, kies ik voor optie 2 ( ja, of nee), dan herkent het robotje dit antwoord zelfs niet. Tja ben erg teleurgesteld in mediamarkt.
Reviewscore1.0
Waardeloze klantenservice. Paar weken terug na moeizaam contact met de klantenservice een product retour gestuurd zodat ik mijn geld terug krijg. Na 2 weken krijg ik een mail dat mijn defecte product gemaakt is en ik hem kan ophalen in de winkel... Weer telefonisch contact gezocht waar ik na 40 minuten wachttijd wordt weggedrukt door een medewerker en weer achteraan de wachtrij kan aansluiten...