MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

WillemW 02-06-2021

Mooie winkel met goede producten en productkennis van het personeel. De demo producten in de winkel konden goed uitgeprobeerd worden. Mocht er een probleem optreden met het product , is de after sales ook uitstekend.

Herman 02-06-2021

Ik kom er al jaren Altijd en alle afdelingen vriendelijk en goed personeel ook niet te duur,is voor iedereen aan te bevelen

Floorke 02-06-2021

Vriendelijk personeel, dat weet waar ze over praten. Gezellige winkel in Maastricht.

Meryem 02-06-2021

if there is 0 I would have given it to the customer service. waiting more than three hours in live chat so someone replies, but NONE does even the message was seen. Calling takes ages so somebody takes the call, plus very late delivery and inefficient website that shows products are in stock while they are not!! That would be my last time shopping from Media Markt

Harrie Klein 02-06-2021

Waardeloos geen verkoper te vinden en dan komt er uiteindelijk en jongentje die niet weet war watt is en zegt bij een simpele vraag dat moet ik even op de tablet opzoeken dus in de toekomst geen Media markt meer

Harold 02-06-2021

We werden accuraat en goed geholpen en op een vriendelijke manier.
Enkel is het juist die vriendelijkheid die ervoor zorgt dat je even moet wachten voordat ze kunnen helpen, simpelweg omdat ze met een andere klant lang bezig zijn. Ze geven meer dan genoeg aandacht aan elke individuele klant.

MvdR 01-06-2021

Ik had via Mediamarkt een Tv en een soundbar besteld en betaald. Krijg netjes een bevestiging van mijn bestelling om 12.17 uur.
Om 12.25 uur en om 12.26 uur krijg ik mails dat de Tv en daarna de Soundbar zijn geannuleerd. Erg vreemd ze waren online gewoon beschikbaar. Schrijven ze ook nog een dat het minimaal 5 dagen duurt voordat ik mijn geld terug ontvang, belachelijk.
Een telefoniste aan de lijn gehad maar zij kon hier niets mee, dat is wat ik steeds kreeg te horen. Nog gevraagd of ik een van de bobo’s (dik nekken) maar dat was zeker niet mogelijk. Die doen alleen maar schrapen maar durven je niet te woord te staan. Dat moeten de lieftallige dames allemaal voor hun opvangen.
S’avonds stond de Tv nog gewoon te koop aangeboden online.
De soundbar stond als online niet beschikbaar.
Echt belachelijk dat ze niet even bellen om een overleg te doen wat evt de oplossing zou kunnen zijn.
Nee gewoon het geld innen en de gewone man/ vrouw moet maar zien.
Ik beveel Mediamarkt dan zeker niet aan. En ik doe geen aankopen meer met deze ordinaire arrogante instantie.
Hoop dat dit een waarschuwing mag zijn voor vele

Jasmijn 01-06-2021

Naar mediamarkt Rotterdam gegaan om een mobiele airco aan te schaffen. Er stonden ongeveer 10 mobiele airco’s. De helft was uit de verpakking gehaald maar de andere helft niet. Daarnaast was geen enkele mobiele airco aangesloten waardoor ik niet heb kunnen doen waarvoor ik kwam. Op mijn gemak ze testen op geluid en koelte. Ik snap dat de airco’s niet altijd zijn aangesloten maar in warme weken zou je dit wel verwachten.

mireille 01-06-2021

Bel net met de klantenservice over mijn pakketje. Na ruim 20 min. in de wachtrij krijg ik een onvriendelijke dame aan de lijn. Ik vraag netjes waar mijn pakketje is. Dat deze vrijdag geleverd zou worden, maar dit niet gebeurt is. dat pakketje vervolgens naar mobidepot zou gaan en daar op te halen is en als ik vervolgens daar en, mijn pakketje foetsie is. Aan de dame gevraagd om mijn track & trace nummer te sturen en tot mijn verbazing hangt ze, zonder pardon, op!!! Heb dus voor een pakketje betaald en nu is het kwijt en is het te grote moeite om me aan te geven waar mijn pakketje is? En bedankt!!!!

Jeannette 31-05-2021

Goede service en deskundig personeel wat heel behulpzaam is. Ze nemen echt de tijd voor je en hebben antwoord op al je vragen.

Henk 31-05-2021

Goede hulp van de medewerker. Niets was te veel. Goede kennis van de verkoopafdeling.

Michel 31-05-2021

Belabberde service! Een philips televisie aanschaffen ter waarde van €699 en 4 jaar later een zwart beeld. Bellen met de klantenservice heeft niets uitgericht, dus heb ik contact gezocht met philips. Nu wordt mij een offerte voor reparatie voorgeschoteld van €188,-. Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling!

Koos regelink 31-05-2021

Hallo,

Vorige week dinsdag een bestelling geplaatst voor een hue sensor. Dit had ik besteld voor de verjaardag van mijn vriendin. Al vrij snel kreeg ik de bevestiging van mijn bestelling. Deze was 2 dagen later jarig en kon worden verstuurd naar texel waar we verbleven. Echter kreeg ik via messenger uiteindelijk een track tracé nr. Deze bestond überhaupt niet. Een dag later gebeld met de klantenservice. Ze gaven aan dat los van het feit dat de bestelling naar de eilanden zou worden verstuurd er gewoon aan de bezorging word voldaan. Echter bleek bij het bellen dat de order in een pakhuis in Amsterdam zou liggen en er dan ze het dan wel naar het desgewenstste thuisadres zouden sturen ( ivm trage bezorging) uiteindelijk wederom geen track en geen reactie. Nog een keer gebeld. Bleek dat er niets was doorgegeven en een nieuwe klantenservice medewerker eeen incidentnr zou aanmaken en er spoedig contact zou worden opgenomen wanneer de levering zou plaatsvinden... krijg ik zojuist een factuur dat de bestelling retour gemeld is. Echt bizar. Geen contact. Onduidelijke communicatie en vooral slechte service. Normaal ben ik niet van de review schrijven. Maar ben erg teleurgesteld in de mediamarkt. Ook geen mail verder. Alleen dat de betaling terugkomt. Het is wel te merken dat ze niet om klanttevredenheid geven. Ik ben iig klaar met deze manier van handelen. Overigens kan het een half uur duren voordat je contact krijgt met de klantenservice. Bizar.

Ech

Soenny 31-05-2021

Personeel is zeer vriendelijk. Winkel is schoon. Assortiment is breed en ze hadden voor mij gelukkig nog een product achter staan. De enige reden dat het geen 10 is, is omdat ik helaas 20 minuten moest wachten op personeel omdat die dacht dat ik al geholpen werd. Verder ben ik goed geholpen hoor.

Dirkjan Klink 31-05-2021

Super uitleg gehad ivm aanschaf telefoon samen beste keuze kunnen maken zeer professioneel geholpen daarna ff doorgelopen ivm met uitzoeken koffiezet aperaat weer goede service media xxx enorm bedankt voor jullie service

Brigitte 31-05-2021

Altijd goed geholpen met de keuze uit producten.in Rijswijk is er ruime keuze.

Mark 31-05-2021

Lekkere grote shop waar je makkelijk kan vinden wat je nodig hebt, er loopt meer dan genoeg personeel rond waar je vragen aan kan stellen. Een aanrader! :)

D 31-05-2021

Niet een 8 om het personeel in de winkel, maar om de meneer die mij via de mail heeft geholpen! Via de mail top service in de winkel iets minder.

Jeroen meerum 31-05-2021

De kreet vandaag besteld morgen in huis slaat nergens op. Duur espresso apparaat gekocht omdat die van ons stuk was. Omdat we weer snel koffie wilde en coolblue toevallig het beoogde apparaat niet had met wat slechter gevoel bij mediamarkt besteld. Spijt van . Nu na 3 dagen is pakket zoek en is het ons probleem. Ellelange telefoongesprekken maar gewoon geld terugstorten zodat we nu zelf in een winkel dat ding kunnen ophalen kan niet. Nooit meer mediamarkt. Vanaf nu alles coolblue waar echt alles perfect geregeld is

reneetje 31-05-2021

+ Ik heb deze winkel gekozen omdat hij dicht bij mijn huis zit .
+ De prijs was goed .

_ In de winkel was de service ver te zoeken net als het personeel .Halve winkel moeten door lopen voor personeel .Terwijl het
dood stil was en dan de plank leeg van het artikel staat er een heel eind vandaan een krat vol .Geef dat aan bij de plank

Harry 31-05-2021

Even wennen aan de nieuwe indeling, maar een prima winkel. Personeel meer dan voldoende product kennis en behulpzaam. Wij waren op zoek naar een Chrome book. De prijsklasse die wij zochten was wat ondervertegenwoordigd, maar toch goed geslaagd.

Jowie 30-05-2021

Product waar ik voor kwam was er niet meer, goed alternatief aangeboden en gekocht

Jan Wiltens 30-05-2021

Mediamarkt aan de Westerhaven in Groningen, is altijd een fijne winkel om te kijken, te informeren en te kopen. Prettige en vlotte hulp bij vragen en vriendelijk personeel.

Jootje 30-05-2021

Omdat het heel duidelijk in de winkel is waar je alles kunt vinden, en lukt dit niet zo snel dan is er altijd wel een verkoper in de buurt die je vriendelijk kan helpen.

J van der Flier 30-05-2021

Ik heb voor media markt gekozen, omdat ik daar veel producten kan vinden die je in een huishouden kan gebruiken. Ik was op zoek naar een steelstofzuiger van Rowenta deze was niet uitgestald maar de juffrouw was zo vriendelijk om na te kijken deze had ze nog in het magazijn staan, en heeft ze deze voor mij nog gehaald. Ben er mee naar huis gegaan en heb hem in elkaar gezet fluitje van een cent . En nu zuigen maar.