MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Rick Sall 30-05-2021

Prima advies gekregen van medewerker en product naar volle tevredenheid gekocht.

dhr. Visser 30-05-2021

Wasmachine besteld en betaald. 819,-euro incl plaatsing 20,- . Sms gekregen volgende dag 08.00. Uw aankoop komt tussen 11.15 en 14.15. 15.00 geen wasmachine. Track en trace beschadiging gecinstateers. Klantenservice gebeld. Nauwelijks te verstaan. Klopt idd, maar tot 22.00 kan er een tweede gelverd worden. 20.00 uur e-mails checken. Was het om 8.30 al bekend, schade en geen voorraad. We bellen u voor een alternatief. Nooit gebeld? 12.00 uur na contact geld retour. 799,- en niet 20 euro plaatsingskosten. Welk contact? Niet met mij! Klantenservice, weer bijna niet te verstaan. Ja sorry protocol. 20,- euro worden vouchers voor bij de Mediamarkt. ?? Wil ik nu echt niet meer! Week later, nog geen 799,-retour gestort? Bel me als je geen voorraad hebt, zoals he in de eerste e-mail van half 9 ook aangeeft! Kom met een soortgelijke machine als alternatief voorstel. Daar komen we wel uit. Nu al een week geen wasmachine en nog steeds geen geld retour...

Marcus In de Braekt 30-05-2021

Gisteren Sonos speaker gekocht. Professionele klantbediening, vakkundige uitleg, klantvriendelijk en de beste prijs !
Dank Mediamarkt, ben er super blij mee !

Remco 30-05-2021

De mensen die hier werken weten waar ze het over hebben, zijn zeer klant vriendelijk en de winkel ziet er overzichtelijk uit.
Ik vind het een top winkel en kom er graag.

Ingrid 29-05-2021

Ik heb de tablet gekocht voor mijn dochter. Ze wordt 12 in juli, maar het was superfijn dat ze een nieuwe tablet kreeg voor thuis en op school. Dus ik heb'm nu alvast gegeven. Ze is er ontzettend blij mee. De tablet is ontzettend snel en fijn in gebruik.

Ceesie59 29-05-2021

Ging allemaal prima hoor afhalen betalen nieuwe telefoon maar overzetten naar nieuwe moest 30 euro kosten beetje jammer niet gedaan hoesje hadden ze niet nou ja, even daarna kalktabletten kopen voor koffiemachine niet op voorraad ontkalker niet op voorraad valt wel tegen met de service!

Rene zwinkels 29-05-2021

Zeer ruim assortiment met veel prijs niveaus. De manier waar we op geholpen /geadviseerd werden was klant vriendelijk en professioneel. Al met al zeer te vrede.

XX 29-05-2021

Ik geef een 9 ,maar een 10 was ook op zijn plaats geweest. Wij zijn al jaren zeer tevreden klant.
Prettige website, bijna altijd voorradig, zeer deskundig en aardig personeel in de winkels in Eindhoven.

Henk 29-05-2021

Ik heb deze winkel gekozen om dat er een grote keuze mogelijkheid is. Verder is het personeel erg vriendelijk en probeert je te helpen, daar waar mogelijk is!

Michiel 29-05-2021

Vriendelijk personeel, ondanks drukte namen ze de tijd om toch even te kijken in magazijn naar artikelen. Zeer tevreden

Fam de vreugd 29-05-2021

We konden gelukkig een keuze maken voor een e-reader,dankzij de verschillende modellen en het werd een grotere.

Davy 29-05-2021

Goede snelle service. Een fijn en uniek product gehaald. Niet makkelijk ergens anders te vinden en ook nog geïnstalleerd (geplakt) voor een scherpe prijs.

Baram 29-05-2021

MM houdt zijn klanten zoet door aan te geven “voor 23:59 besteld, volgende dag in huis”. Dat klopt absoluut niet!!
Woensdag om 20:00 een wasmachine besteld. Kreeg een mail dat de volgende dag bezorgd zou worden. Van hun logistieke partner ook een mail gekregen. Maar de volgende dag werd de geplande afspraak ineens naar zaterdag gezet. Vanzelfsprekend zijn ze nergens bereikbaar dus MM klantenservice Gebeld. Lang verhaal kort: zij doen er niets aan, geven geen korting of voucher of niet eens excuses. Ze verwijzen naar hun voorwaarden dat hun streven is binnen 1 dag te leveren maar het zal doorgaans tussen 3 en 5 dagen zijn. Dus let op! Ze lokken de klant met valse voorwendselen.

Room op de taart: uiteindelijk toch besloten om tot zaterdag te wachten. Kreeg weer van firstlogistics een mail dat de wasmachine tussen 13:00 en 16:45 bezorgd zou worden. Om 17:15 nog niks dus MM gebeld. Wederom een dame die zegt. Ohhhh meneer ik zie in mijn programma dat het tot wel 22:00 kan duren 😳😡. Kortom nooit meer MM

Murat 29-05-2021

I have returned a product and It has ben 20 days nobody from Mediamarkt informed me for the process. I still wait for someone to answer my mails ...

Frits P. 29-05-2021

Media Markt Heerlen, veel keuze, overzichtelijke winkel, redelijke prijzen en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gerard W de Bruijn 28-05-2021

Vandaag 2 mobiele toestellen ontvangen via Mediamarkt Outlet en echt onvoorstelbaar verpakt, bestelnummer 156981, gebeld zeer beroert gesprek, met mompelende man, nog een keer gebeld, gesproken met een beleefde man de heer Landman, prima gesprek die mij uiteindelijk “succes" wenste in het filiaal Duiven, en dat hij continu dit soort gesprekken voerde met klanten die fors teleurgesteld zijn over de zendingen van Mediamarkt Outlet, goed op naar Duiven , eerst een charmante dame, die direct zei dit kan echt niet, maar daarna door een zeer onbeschofte man werdt vervangen, deze insinueerde gelijk maar dat de zneding niet zo verstuurd was en dat hij het eerst maar nader ging bekijken ja toen was ik boos, een andere collega zag dat het gesprek fout ging dus sprong ook bij, Ja mijnheer ook geen "familienaam" maar hij wilde wel helpen , daar gingen de opmerkingen alle spullen uit de outlet zijn 2e hands dat kan je ook aan de prijs zien, ( sorry daar zit 10% korting op met de reguliere prijs en staat er niet bij 2e hands , buiten dat waarom heet het dan niet 2e hands outlet? Outlet betekent toch wat anders , dus boos en boos raar en vies gedoe alles ingeleverd ook de beveiliger erbij alles vastgelegd foto’s van de zending, de gesprekken met de telefoondesk audioopnamens , en audio en video over het verloop door mijn vrouw wat een tent zeg , nou ja de beoordeling van Media Markt Duiven spreekt boekdelen op google chrome, je ziet het zelden zo laag 1,5 punt uit 5, de laagste score is een 1 geen nul Ik ontving de spullen om 16.45 ga bellen ben teleurgesteld en retour in de winkel voor 18.00 lijkt me snel genoeg, ja en ik wordt wel boos als in die tijd van alles wordt geinsinueerd, maar kom op niemand wil zo behandeld worden. Spullen retour en geld retour dat was het weer dank u wel..

Tulsa Mainali 28-05-2021

Nieuwe horloge gekocht. Batterij zijn zo slecht. Werken geen een dag goed. En ik mag niet terug brengen omdat het retour termijn is 14 dagen zeggen ze.. zeer slecht

Guido 28-05-2021

Kei fijn dat mijn gekochte TV alsnog dezelfde dag bezorgd werd, omdat hij niet in mijn autopaste, Top service !!

Adrie vonhout 28-05-2021

Vriendelijk geholpen,goede uitleg gehad.
Heel geduldig personeel.,en deskundig.
Behulpzaam met in de auto brengen.
We zijn heel blij met het product.

Müller Laurens 28-05-2021

Een tv besteld voor 13:00 op woensdag 26-05-2021 met expres service kost 3,99 extra en je raadt het al tot op heden vrijdag 20:30 nog niets geleverd.
Diversen keren contact op genomen maar kreeg iedere keer een ander antwoord totaal 9 x gebeld en het laatste contact is dat het door gezet is naar de back office niet echt expres zou ik zo zeggen dat kan paar dagen duren dat er contact wordt opgenomen

André van Louvezijn 28-05-2021

Het was er goed te vinden wat ik zocht. En was ook niet heel erg druk. De Servische was goed.

Cengiz Kocak 28-05-2021

Vanaf het moment dat ik de winkel medewerker had aangesproken ben ik vriendelijk en professioneel geadviseerd en geholpen. Zou zeggen ga zo door

Jac 28-05-2021

Ruime keus fijne winkel en vriendelijk medewerkers. Ik ben blij met mijn aankoop

Hans Kraaijeveld 28-05-2021

Ik kies voor Mediamarkt i.r.t assortiment, kwaliteit en prijs. De sfeer in de winkel is goed. Verzorgd, geordend en ruim opgezet. Daarbij neem ik de kans op wachten op de koop toe. Mijn ervaring is dat er steeds net te weinig medewerkers beschikbaar zijn. Dat geldt voor zowel drukke als rustige dagen. Daarnaast beschikken niet alle medewerkers over meer gedetailleerde informatie. Dat doet zich vooral in de weekeinden voor.

H. Wijgerink 28-05-2021

Vriendelijke verkoper, die je goed ter woord staat en goed uitleg geeft van het product en van gelijkwaardigheid van andere producten. Wat de voor en nadelen van verschillende producten zijn.