MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

J. Noel 25-05-2021

Snelle en klantvriendelijke naar ook goede begeleiding en hulp tijdens het kopen.
Hierbij bleek ook dat er met kennis geadviseerd werd welk product voor mij het beste was

Michaël 25-05-2021

Naar aanleiding van de aanbieding van een Samsung The Frame tv naar de winkel in Den Bosch geweest. Van de verkoper uitleg gekregen over de mogelijkheden van de tv, de aanwezige voorraad en vooral het voordeel van kalibreren van TV laten zien. Waren al aardig overtuigd van de 'schoonheid' van deze TV voor ons nieuwe huis, en de uitleg van de verkoper heeft dat verder bevestigd. Konden de TV direct meenemen en thuis geïnstalleerd.

m.b 25-05-2021

ben erg tevreden over de fhandeling van problemen bij media markt. tot 2 keer toe een probleem met oortjes van jbl en tot 2 keer toe gewoon het volledige aankoopbedrag retour ontvangen. dat is ewn topservice

Barbara Schurmann 25-05-2021

de medewerker zijn allemaal vriendelijk de winkel is groot en overzichtelijk

Maria 25-05-2021

Fijne winkel altijd met een ruime keuze aan artikelen bij vragen staan er meteen iemand voor je klaar
Gisteren een stofzuiger gekocht twijfelde tussen 2 verschillende en werd meteen aangesloten om te kijken welke ik beter vond

Chantal Beentjes 25-05-2021

ik was in de winkel omdat mijn telefoon stuk was gegaan en ik werd goed geholpen om een nieuwe te vinden. wat ik erg fijn vond omdat ik er zelf niet zo heel erg veel weet van telefoons.

Wd 25-05-2021

Prima geholpen,
alleen tijdens de verkoop veel aanbiedingen van andere bedrijven aangeboden voor kortingen etc had van mij niet gehoeven.

Marianne 25-05-2021

Ik koos met name voor het grote aanbod voor mediamarkt. In het centrum hadden ze niet wat ik wilde op voorraad toen doorgestuurd naar Eckersrijt waar er nog 2 zouden moeten zijn maar helaas was dit niet zijn echter toch keurige oplossing en heel tevreden naar huis gegaan

Peter 25-05-2021

Uitgebreide keus, veel vergelijkingsmateriaal, goede prijzen. En goed en snel geholpen door de medewerkers van filiaal Zwolle.
Aanrader!

David & Anita Drenthen 25-05-2021

Fijn ruim goede. Keuze en advies. Fijne afhandeling bij kassa . Top via mail nog een keer je rekening van gekochte producten dus helemaal top!

Apeldoorn 25-05-2021

Friendly service, Assistance, clean, Tidy professional

Just an all round great experience

Jan-Willem 24-05-2021

Had van morgen een tablet aangeschaft en bleek dat ik de verkeerde uitgezocht had. Later op de dag terug geweest om hem voor de juiste te ruilen. Dit was binnen enkele ogenblikken opgelost.

Kaya 24-05-2021

Via internet een inductie oven besteld, WAAR duidelijk stond voor 21:00 besteld volgende dag levering!!
Dit waren ook mijn beweegredenen tot bestelling, volgende dag gebeld om een leveringsafspraak te maken, doodleuk vertellen ze mij:

Dit is een marketing actie, volgende dag leveren dus niet haalbaar... dus paar dagen later

Ik bestel nooit meer niets hier!!!
Jammer dat ze zo adverteren en dit niet nakomen, en dit nonchalant aan de telefoon vertellen! Jammer

Urbano Farro 24-05-2021

Helaas was de tv afdeling onderbezet en moesten de klanten meer dan 15 minuten wachten.
De jonge verkoper bleef beleefd en goed de tijd te nemen om iedereen van juist advies te voorzien.

Helai 24-05-2021

Snel geholpen in de winkel. Vriendelijk personeel. Snelle afhandeling aan de kassa.

Jerry Roosenhoff 24-05-2021

Werd goed voorgelicht en kon rustig mijn keuze maken. Vlotte afhandeling en vanavond al genieten van het product.

Frits 24-05-2021

Ben tevreden met de aanschaffen die gedaan zijn en werd zeer vriendelijk beordeeld

J bakx 24-05-2021

Veel keus in apparaten fijn personeel ze nemen de tijd als je iets wilt vragen

San 24-05-2021

Fijne winkel. Heel overzichterlijk en netjes de producten op voorraad zoals bescheven op de website

Roos 24-05-2021

Ik heb mijn heatlink, onderdeel van de thermostaat, opgestuurd voor reparatie. Ik kreeg maar niets te horen dus heb ik gebeld. Het bleek verkeerd te zijn aangemeld. Nu goed aangemeld en ik zou gebeld worden, maar ik kreeg niks te horen. Steeds als ik hun bel krijg ik te horen dat ik morgen of binnen 2 dagen gebeld zal worden. We zijn nu 1.5 maand verder en ik weet nog steeds niks.

Ferry Onderwater 23-05-2021

Mooie grote winkel, veel personeel. We waren op zoek naar een Sage koffiemachine. Deze Mediamarkt had alle modellen staan en er was een Sage-medewerkster aanwezig welke ons heel veel informatie kon geven waardoor we een goede keuze konden maken. Alleen qua prijs konden ze niet goed genoeg mee met andere aanbieders.
Gelukkig was daar ook Bart van de Mediamarkt die nog wat korting kon geven. We betaalden nog steeds iets meer maar hadden goed advies gekregen, de apparaten allemaal even konden zien en voelen en konden het apparaat meteen meenemen. Dat is ook geld waard.
Kortom, fijne ervaring! We komen graag in deze mediamarkt.

Raymon 23-05-2021

Helaas was het product dat ik wou niet op voorraad en ze konden niet reserveren bij andere locatie.
Uiteindelijk naar andere locatie gedaan en daar een minder model gekocht.
Uiteindelijk ook prima.

H.Pruiksma 23-05-2021

In het schap van Media Markt Alkmaar staat een Solis melkopschuimer te koop voor 49,77 Euro. Bij de kassa kost deze 30 Euro meer. Na een uur wachten scheept de manager mij af met de boodschap dat dit een showmodel is. Dat staat echter nergens vermeld. Hij weigert mij een nieuw product voor de vermelde prijs. Op mijn vraag wat de rechter hiervan zou vinden antwoordt hij dat die er niet is.

Harold 23-05-2021

Gaan in Groningen zeer zorgvuldig om met de geldende corona regels. Hoefde haast niet te wachten in de rij en zodra binnen ben ik zeer goed geholpen door het personeel

Andrej 23-05-2021

Shop close to my place of residence good service good staff fast and quality