MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Patrick dokter 08-06-2021

Het online bestellen was makkelijk en snel. Ook direct mail dat het in de bestelling was. Dag later mail dat tv klaar stond. Dus eind van de middag gehaald. En de mensen waren direct klantvriendelijk. Zelfs 1 van het winkelpersoneel heeft mij mee geholpen, dat was top.

Kevin 08-06-2021

Media markt is een zeer betrouwbare en goede winkel met vriendelijk personeel.
En de producten die ze verkopen zijn altijd goed.

Marike 08-06-2021

Vandaag een magnetron aangeschaft en na eerste gebruik al defect. Morgen weer terug…..

Anita 08-06-2021

Dvd speler van Sony gekocht. Mooi product, makkelijk aan te sluiten, simpele bediening en super mooi beeld. Fijne winkel, groot en veel keus, overzichtelijk soms moet je wel personeel zoeken maar zijn zeer vriendelijk.

Nona vd heuvel-kukupessy 08-06-2021

Klantvriendelijk geholpen.
Ik ging naar de winkel om een harman kardon box kopen.Mijn dochter wilde er ook graag één kopen.Dus 2 boxen.
Avond ervoor via de website gekeken en de prijs was met korting 154 euro. Volgende dag naar de winkel, daar stond op het prijskaartje 154 euro. Bij de balie bleek dat de prijs smorgens op de website was aangepast naar 178 euro. Rare actie van de mediamarkt.De verkoper heeft zijn chef erbij gehaald en heb ik de box alsnog voor 154 euro kunnen kopen.Ik heb er wel bij gezegd dat als wij de korting niet kregen, dat we het bij Harman kardon zelf gingen bestellen voor hetzelfde geld (Geen bezorgkosten)

Landa 07-06-2021

Netjes geholpen door personeel die weten waar ze over praten door goed advies te geven over hetgeen je besluit te kopen. Echt super service! Fijne overzichtelijke winkel.

Ruud 07-06-2021

De Mediamarkt in Venlo is goed te bereiken via de parkeergarage . de winkel is groot en vooral overzichtelijk . het personeel is vriendelijk en behulpzaam bij het uitkiezen van jou product .

Fred Boekwyt 07-06-2021

Prima prijs, het was wat druk dus moeten even wachten maar daar kunnen de medewerkers niet aan doen. Product was makkelijk te installeren en werkt prima

Manuela 07-06-2021

Hetgene waarvoor ik kwam werd niet meer verkocht. En de verkopers raden mij een zelfde soort product aan wat nog beter zou zijn als hetgene waarvoor ik kwam. Het werd ook nog gelijk voor mij in orde gemaakt bij de servicebalie.

Pascal 07-06-2021

Goede service, vriendelijk medewerkers en bovendien lage prijzen
Heel veel keuze en daarbij goed geadviseerd

Rob Vranken 07-06-2021

Wij zijn geholpen door uw medewerker 20945 op de Mediamarkt Franciscus Romanusweg te Maastricht. Toen wij binnen kwamen wisten we bijna niet van TV's anders dan het formaat.
Xxx heeft ons rustig en vakbekwaam uitgelegd wat de verschillen zijn, waar we op moeten letten en wat de voors en tegens van e.e.a. zijn. Dit alles zonder dat we ooit het gevoel hebben gehad dat we in een bepaalde richting werden geduwd.
Uiteindelijk hebben een besluit kunnen nemen en kijken nu met veel plezier en met een goed gevoel over de aankoop naar de aangeschafte TV.

Marcel van der Kroft 07-06-2021

Helaas kreeg ik vorige week een no-reply email van Mediamarkt dat mijn bestelling geannuleerd was. Het artikel was niet op voorraad en mijn geld zou terug gestort worden. Ik had graag gezien dat MediaMarkt een alternatief had geboden, want nu ben ik inmiddels al bijna een week op mijn terugbetaling aan het wachten en zit ik zonder tv. Ze zijn enorm slecht bereikbaar, dus dan doe ik het maar zo. Ze zijn een vaste klant kwijt.

Menno 07-06-2021

We wilden een ander product kopen maar door de prima uitleg van verkoper hebben we een ander merk gekocht

Ans Gooijer 06-06-2021

Ben al jaren klant en dat zegt genoeg. Vriendelijk personeel en alle aandacht en advies bij aankoop.

roel lkhorst 06-06-2021

goede uitleg ,diverse tv gezien en hopelijk een goede uitgekozen, daar onze philips tv het al naar 3,5 jaar defect was,
ook bij jullie gekocht en een restwaarde kregen, daar de reparatie erg duur was hebben we een nieuwe tv bij jullie gekocht.

Klaas 06-06-2021

zeer vriendelijk geholpen door de medewerker in het filiaal in Leeuwarden met deskundig advies, dus de keuze was makkelijk Duux Whisper Fan

Melvin van de Zuidwind 06-06-2021

Ik heb onlangs een Applewatch aangeschaft in Amersfoort. Super en helder geholpen. Eerlijke vergelijkingen tussen alle smartwatches. Ik raad de mediamarkt in Amersfoort aan want ze willen en nemen de tijd om he goed te helpen. En zoveel mogelijk informatie geven over je product waar je interesse in hebt.

Cor 06-06-2021

Omdat deze media markt dicht bij huis is .Personeel niet zo klantvriendelijk (dat is nog zacht uitgedrukt).
De aankoop was ook nog 40,00 euro duurder.
Ik zou deze winkel niet aanbevelen.

Marco 06-06-2021

Vriendelijke werknemer (Tinnger), gaf de informatie die wij zelf nog niet wisten. Hij heeft ons goed geholpen.

PV 05-06-2021

24-5 een laptop besteld en betaald. laptop is op voorraad, zou geleverd worden op 25-5 maar nog steeds niet geleverd ( is bij vervoerder...) inmiddels 4 keer gebeld ( 45 min wachttijd..) en nog steeds geen laptop. Nieuwe levering zou komen.. niets gezien na bijna twee weken. Slechte service/communicatie, telkens iemand anders; ‘morgen hoort u meer’ en weer een dag verder. medewerkers aan de lijn blijven wel vriendelijk maar komen niet tot een oplossing/levering

Johnnyalmere 05-06-2021

Van tevoren de mogelijkheid om online te bestellen en binnen een half uur af te halen.Geen wachttijd, vriendelijke medewerkers.

Carol lindenberg 05-06-2021

Personeel is goed opgeleid, goede uitleg. Uitgebreide assortiment. En natuurlijk de vriendelijke ontvangst
Verzonden

Petra 05-06-2021

Was wel goed hoor. Maar echt verkopen deed deze man niet. Vroeg wat zaken. Gaf aan wat ik er van van. Of deze zei hij nog. 2x zo duur. Sorry. En blijven zeuren..... wilt u nog een virus pakket. Nee ik hoe niks extra. Oh dan electra anders met korting. Nee dat is 2x.en vervolgens ook nog even ziggo bijna door mijn strot geduwd. Luisteren is ook een manier van verkopen. Pffdd.

Emmo 05-06-2021

ondanks corona toch behulpzame medewerkers, die voor je klaarstaan om al je vragen te beantwoorden.

Fouad Mamedkhanov 05-06-2021

Ik heb Samsung tv bij Mediamarkt gekocht. Er is altijd veel keuze. En er werd goed en duidelijk informatie gegeven en uitgelegd over desbetreffende product en andere elektronica producten door een jonge man.