MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Media Markt Amsterdam Arena 11-06-2021

Mediamarkt Amsterdam Arena: Complimenten voor XXX, wat een held!!
Ontzettend veel problemen gehad met de aanschaf van een televisie en twee Garmin horloges.
Besteld via internet bij vestigingen Rotterdam en Amsterdam. Beide leveringen in eerste instantie niet gekregen door interne problematiek bij de Media Markt. Uren aan de telefoon gezeten met de klantenservice.... Uiteindelijk in contact gekomen met Sander Okx van de Media Markt Amsterdam Arena. Via Sander binnen no-time alle problemen opgelost. Sander is een man die de klant op nummer 1 plaatst en de interne problemen van MM naar het tweede plan verplaatst. M.a.w. de klant is koning. Uiteindelijk ook van de vestiging Rotterdam excuses aangeboden gekregen. Alles is uiteindelijk keurig opgelost. Sander nogmaals veel dank voor het meedenken.
Fam. Strikkers

Maneelada 11-06-2021

Goede voorlichting bij de aankoop. Daardoor een prima keuze gemaakt bij de aanschaf.

Lucas 11-06-2021

Top winkel! Ik kochte een paar dagen geleden een 22 inch monitor maar hij was te klein ( voor mij ). Ik wilde hem toen terug sturen, maar in had hem al opengemaakt. Toch kreeg ik al me geld terug! Super tof!

Anton Oomen 11-06-2021

Vriendelijk personeel dat uitgebreid tijd nam voor goede uitleg en ook voor apparaten die ik in ďe toekomst hier ga kopen

Fred Vorstenburg 10-06-2021

Goed geholpen door een medewerker. Hij vertelde mij dat ik ook korting kreeg als ik over stapte naar Ziggo , maar ik ben nog onder contract bij KPN.

Saima 10-06-2021

The sales staff is very knowledgeable, helpful and friendly. There is a huge variety to choose from, no matter what one is looking for. The prices are very competitive and the layout of the store makes it a pleasant shopping experience!

Mohamad 10-06-2021

Alles is goed, levering en retour, bestellingen ook makkelijk, service na aankoop, klantenservice en goede omgang met de klant.

Wim van zijl 10-06-2021

Prima winkel voor de aankoop van vele artikelen .Wij zijn al vele jaren een tevreden klant.
Ook nu zijn wij weer geslaagd met onze zoektocht naar een WiFi ondersteuning.

Jacob Faber 10-06-2021

Vriendelijk geholpen bij bepalen van aanschaf van S7788/55 tevens duidelijk uitleg omtrent actie van Philips.

Jessica mulder 10-06-2021

Wij vonden de mediamarkt in Groningen een hele goeie winkel,wij werden heel goed geholpen met onze keuze en goed begeleid.
De levering kon zelfs de zelfde dag dus dat was geweldig.

Rien 10-06-2021

Je kunt er leuk en Gezellig winkelen vriendelijke bediening en keus in overvloed

Bulent 10-06-2021

Ik ben echt tevreden goede service s net zoals altijd.Volgend keer kom ik weer.Medimarkt is the best

sany 10-06-2021

4 days ago online I have both E-Scooter XiaoMi Pro2 for 512 euro, which was defect. Next day, I went to closes Media Markt store to see what is wrong with my product. At Media Markt they have made conclusion that something is wrong with product and that I have to order another one since they did not have new in the stock, and I will be refunded money.
I come back home and again made a purchase of the same scooter, but now for the price of 520 Euro (why more).
I have call the Media Markt customer service and they could not solve my problem and adjust to my purchase price. The offered me to travel aproxx 70km in order to get scootmobiel for the original purchase price. There fault, and I had to pay extra. Shame

Bianca 10-06-2021

Aardig en behulpzaam personeel. Goede uitleg en goede en nette service. De verkoper heeft de beste opties voor mij gezocht en de keuzes laten zien met de nodige uitleg erbij.

Sannie 10-06-2021

Een laptop/macbook gekocht voor onze zoon die gaat studeren. Filiaal Venlo; medewerker Gijs heeft ons zeer uitstekend geholpen. Wat een verademing als er personeel staat die echt weten waar ze het over hebben en een goed advies met uitleg kunnen geven.

Yahya 09-06-2021

Zeer tevreden over deze winkel. Ik vroeg een medewerker om hulp omdat ik de AirPods die ik ging halen wilde verzekeren. Hij was erg enthousiast en maakte constant grappen. De sfeer was erg leuk. Mediamarkt is zeker een aanrader

RayRay 09-06-2021

Simlockvrij dualsim smartphone merk OPPO RENO4 Z 5G 128GB zwart Android 10.0 gekocht en ben er zeer tevreden mee voor de prijs / kwaliteit verhouding. Data makkelijk kunnen klonen van oude telefoon.

Stef 09-06-2021

Prima geholpen veel beter dan in duiven hier een goede uitleg meneer nam rustig de tijd vertelde over verschillen en was eerlijk over oude en nieuwe types wat ik van duiven niet kom zeggen groot verschil

Tonia 09-06-2021

De step in de winked gekocht. Hele vriendelijke behulpzame meneer heeft ons geholpen.

Hans 09-06-2021

Ik shop graag bij mediamarkt
Zijn altijd klantvriendelijk en hebben leuke producten tekoop 😁

Peter Dietvorst 09-06-2021

Bij ons bezoek aan Media Markt te Bergen op Zoom voor de aanschaf van een tablet liepen we wat te kijken bij de betreffende afdeling. De verkoper was op dat moment bezig met klanten. Hij zag dat we wel geïnteresseerd waren en zei dat hij zo bij ons zou komen. Na enkele minuten kwam hij inderdaad naar ons toe terwijl hij ons een snoepje aanbood. Hij was zeer behulpzaam en nam alle tijd om ons te helpen. We zijn dan ook zeer tevreden over de manier waarop we zijn geholpen bij het aanschaffen van een tablet.

Peter 08-06-2021

Vrijdag na 30 jaar trouwe dienst de vaatwasser kapot, grr.
Oké na 30 jaar mag het eigenlijk ook wel.
Zaterdag op naar de #Mediamarkt om in het doolhof van vaatwassers een nieuwe te zoeken.
Na wat verhaaltjes van de verkoper een leuk modelletje uitgezocht, en ja hij is op voorraad in het magazijn en vanavond krijgt u via de mail te horen of we hem zondag of maandag komen brengen.
Oo dat valt mee dat gaan we wel redden 😊

Zaterdag avond zoals belooft netjes een mailtje van de #Mediamarkt met de mededeling dat de vaatwasser tussen 08:00 uur en 22:00 uur geleverd zal worden.

TUSSEN hoe laat en Hoe laat ??? ja het staat er echt tussen 08:00 en 22:00 uur……

Zondag ochtend Colinda om 07:00 het bed uit om vanaf 08:00 uur de vaatwasser in ontvangt te kunnen nemen.
09:00 uur even kijken via de track en trace of er als nieuws is.
De vaatwasser komt nu tussen 14:00 uur en 22:00 uur.

Oké, Shannon gevraagd om vanaf 16:00 uur bij ons te komen zitten om de vaatwasser dan maar in ontvangst te nemen (wij hadden een afspraak).

Track en trace nog een paar keer geraadpleegd en ja 16:20 komt de vaatwasser 😊
SOnze afspraak gebeld dat we iets later komen i.v.m. de vaatwasser en Shannon weer afgebeld.
Raymond was na het werk naar ons toe gekomen om te helpen tillen met de vaatwasser.
16:30, de vaatwasser is er.
Kom we gaan snel weg ze zitten op ons te wachten…
Nee zei Raymond we zetten hem even op zijn plek, ik ben er nu toch om te helpen tillen.
Oké, oké, doen we ff.

Tijdens het uitpakken blijken er 2 deuken in de zijkant van de nieuwe vaatwasser te zitten. :-(
Snel de #klantenservice van de #mediamarkt bellen.
#klantenservice #Mediamarkt Oja meneer dat kan gebeuren, ik ga een berichtje naar de winkel sturen.

Oké prima en dan?

#klantenservice #Mediamarkt, ja dan gaan ze contact met u opnemen meer kan ik niet voor u doen.

Euhh maar jij bent toch van de #klantenservice #Mediamarkt?

#klantenservice #Mediamarkt, Ja meneer dat ben ik.

Mooi ik ben een klant en ik wil service. Kun je niet in je computer een melding maken van een defect afgeleverd product, een afspraak voor mogen in de pc zetten om een nieuwe te leveren en de “gedeukte” weer mee te nemen.

#klantenservice #Mediamarkt, Nee meneer dat kan ik niet, maar ik ga even met mijn supervisor overleggen moment.
#klantenservice #Mediamarkt, Meneer ik heb overlegd, u moet foto’s maken van de deuken en naar ons opsturen. We gaan er dan gelijk mee aan de gang en word u teruggebeld.

Euhh oké je gelooft me niet dat de vaatwasser gedeukt is?

#klantenservice #Mediamarkt, Meneer dat is onze policy…

Ja hoor dat het je het machtig mooie woord “policy” weer.

Oké ik ga foto’s maken maar kunnen jullie dan wel morgen een andere leveren?

#klantenservice #Mediamarkt, Ja hoor meneer dat is mogelijk.

Dus ik gelijk foto’s gemaakt en opgestuurd.

Hoelang kan het duren om de foto’s te bekijken en te beoordelen?
Dus om 18:10 wederom de #klantenservice #Mediamarkt gebeld.
Goedenavond ik heb straks een collega aan de lijn gehad en die zei …….
#klantenservice #Mediamarkt, MENEER, u heeft ervoor gekozen om foto’s op te sturen, nu hebben wij 48 uur de tijd om te reageren, en daar moet u het maar mee doen?

Sorry? Ik MOEST foto’s opsturen van je collega.

#klantenservice #Mediamarkt, Meneer ik kan niks voor u doen, ze gaan de foto’s bekijken en dan hoort u wel verder.

Maandag: Geen bericht van de #klantenservice #Mediamarkt

Dinsdag 16:40: Geen bericht van de #klantenservice #Mediamarkt
Dus zelf dan maar weer bellen.

#klantenservice #Mediamarkt, goedemiddag wat kan ik voor u doen.

U ook een goeden middag, zaterdag heb ik een vaatwasser gekocht, zondag geleverd met deuken.
Foto’s opgestuurd naar #klantenservice #Mediamarkt en niks meer gehoord na het laatste telefoongesprek.

#klantenservice #Mediamarkt meneer wat is u bestelnummer dan ga ik even kijken.

Mijn bestelnummer is ………

#klantenservice #Mediamarkt ik ga even kijken wat de status hiervan is………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………( dit doe ik ook bij telefonische verkopers, gewoon hoorn naast je neer leggen en dan na 5 minuten even luisteren of hij nog aan de lijn is )………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………, meneer.
Ja ik ben er nog.

#klantenservice #Mediamarkt ik zie op mijn scherm dat ze er mee bezig zijn.

Oo dat is mooi, en wat gaan we doen?

#klantenservice #Mediamarkt, dat weet ik niet, u krijgt waarschijnlijk vanavond nog bericht.

Waarschijnlijk vanavond ?

#klantenservice #Mediamarkt, ja.

Oké dan wacht ik nog wel even af, ze zijn er trouwens nu mee bezig zal nu niet lang meer duren.

#klantenservice #Mediamarkt, oké prettige avond.

Ja u ook een prettige avond.

20:00 uur: @klantenservice @Mediamarkt HOE LANG KAN HET BEKIJKEN VAN EEN PAAR FOTO’S DUREN???

MediaMarkt service
Of het nu gaat om levering, retourneren, garantie, reparatie, betaalmogelijkheden of een van onze andere diensten – onze klanten verdienen de beste service.

UPDATE :
Om 21:50 nog niks gehoord dus de telefoon maar weer gepakt en weer gebeld met #klantenservice #Mediamarkt tot 22:12 in de wacht gestaan.
Verbinding word verbroken.
Terugbellen , je raad het al de klantenservice is geopend tot 22:00 uur.
Suc 6

Rolf 08-06-2021

Bij Mediamarkt altijd voldoende keuze en helder advies.
Vandaag was het opvallend hoe snel medewerker xxxx een factuur wilde opstellen, erg voortvarend en té snel. Bij een andere aankoop eerder op een andere afdeling vroeg ik of er een provisie voor hem vastzat aan de verkoop. De verkoper antwoordde bevestigend. Bij xxxx werd dat wel erg duidelijk door de snelheid van zijn handelen. Dat kwam erg onprettig over. “Zullen we meteen even een factuurtje maken?”

Noah 08-06-2021

Wij hebben een wasmachine gekocht bij de mediamarkt omdat die van ons stuk is gegaan, dus wouden we graag snel een nieuwe. Op de site van ze staat dat als je voor 23:59 besteld je het de dag erna in huis hebt. Dus daar hebben we voor gekozen. Eenmaal de dag later krijgen we niks.. een of ander raar excuus dat het een sorteringsfout bij de bezorgdienst(dynalogic) zou zijn. Maar goed, we kregen een mail dat er contact zou worden opgenomen (diezelfde dag) voor een nieuwe afspraak. Is dit gebeurt? Uiteraard niet. Dit is inmiddels de 3de ergernis
over Mediamarkt en wij zijn er wel klaar mee.
Plus het feit dat de klantenservice van beide bedrijven (Mediamarkt en Dynalogic) verschrikkelijk slecht bereikbaar zijn en geen idee hebben waar ze het over hebben. Mediamarkt en Dunalogic, thanks but no thanks.

Cor Steman 08-06-2021

Na wat op internet rondgekeken te hebben naar een Miele wasmachine zijn we bij Media Markt uitgekomen en hebben ons in de winkel verder laten informeren. De vriendelijke verkoopster deed haar uiterste best maar ik kreeg toch de indruk dat ze niet alles wist. (Tot zover een 8)
Bij de aankoop op woensdag werd er afgesproken dat de machine maandag geleverd zou worden. Vooraf zou nog bericht gestuurd worden. Geen enkel bericht en geen levering op maandag! Laat in de middag komt er een e-mail met de mededeling dat de machine dinsdag geleverd wordt tussen 1 en 3 uur. Toen er om 3:15 uur nog niets geleverd was maar eens geïnformeerd. De transporteur had vertraging en zou ca. 5 uur komen. (een vooraankondiging zou wel zijn plaats zijn geweest).
Om 5:15 is de machine geplaatst, nou ja geplaatst meer neergezet. Hij stond wankel. Alleen aan- en afvoer werden aangesloten.
Instructie bleek niet nodig want "het wijst de weg vanzelf en is vrij eenvoudig". Tevens ontbrak het boekje met gebruiksaanwijzing. Dat zou nagestuurd worden (nu een week later is het er nog niet). (Dit deel is dus niet meer waard dan een 1)
Via internet de gebruikshandleiding gedownload en toen bleek dat er ook nog twee reservoirs aanwezig zouden moeten zijn. Die waren er niet!. De volgende dag naar de winkel gegaan, ongenoegen geuit en naar de 2 reservoirs gevraagd. Die werden uit een aanwezige machine gehaald en meegegeven onder het uiten van excuses.

Zou je deze winkel aanbevelen? Ja en nee; denk nog eens goed na.