MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Roswitha 19-06-2021

Was een leuke ervaring om bij media markt wat tekopen goede service goede behandeld super

Leo 19-06-2021

Service van mediamarkt is erg slecht. In september een telefoon gekocht (IPhone) en al 4 keer laten repareren. Elke keer wordt er een update gegeven maar toestel blijft uitvallen. Er wordt net zo lang gerekt tot de garantie afgelopen is. Verschillende malen klacht ingediend maar oplossing blijft uit.

Chantal 19-06-2021

Prima winkel, alleen de service is langzaam. Wat me wel opviel was dat er veel cd's/dvd's zonder prijs in de winkel lagen, wat best irritant is, omdat je steeds iemand voor de prijs moet vragen.

Ruud van der Linden 19-06-2021

Hele mooie grote zaak met aardig behulpzaam personeel en ruimte genoeg om te parkeren.

Claudia hansler 18-06-2021

In de winkel gisteren na een volle week bellen naar het hoofdkantoor ven ik terug gegaan naar de winkel zij konden het wel voor me oplossen terwijl je verwacht dat het hoofdkantoor je kon helpen .dus niet maar zij wel van de winkel een dikke vette pluim sorry voor jullie hoofdkantoor maar daar ben ik nog even boos op .iets in de winkel online laten bestellen na veel telefoontjes zou het uitverkocht zijn na een week terug in de winkel ligt het er wel en nog in overvloed zelfs zou nog een terug koppeling krijgen moet het nog krijgen .Maar ben blij met dit filiaal die me echt met heel veel klantvriendelijkheid zo goed gebben geholpen mijn dank is zeer groot en dat heb ik ze ook echt verteld sjapo

Stephen Maqsood 18-06-2021

Super service.*****
We are satisfied
Every product's from mediamarkt good quality and service with warranty.

Helene 18-06-2021

Winkel centrum Eindhoven. We werden op iedere verdieping netjes begroet en er werd direct gevraagd of we iets specifieks zochten, waarna we naar de juiste verdieping werden verwezen. Ook duidelijke informatie gekregen van de medewerker over de werking en het beste gebruik van onze AppleTV. Er was ook een aanbieding in de kneuzenhoek. Het doosje werd speciaal open gemaakt voor ons om het product te bekijken. Zeer tevreden over dit filiaal en de medewerkers.

Freek 17-06-2021

Netjes geholpen door verkoper en ook de telefoon overgezet en winkel die een pluim verdient

mediamarkt de Qruciucs 17-06-2021

personeel verleende mij prima service en hebben mij goed advies gegeven daardoor kon ik de juiste keus maken.

Huib 17-06-2021

Super goed geholpen door Arno, een man met kennis van zaken en hij komt ook eerlijk over met zijn verhaal, wat je beter wel of niet kan kopen, en ook voor en nadelen van het betreffende apparaat 👍 super vriendelijk

Tobiasdekat 16-06-2021

Snelle service, en goed geholpen in de winkel. Wat ik wilde hebben was aanwezig

R Menkveld 16-06-2021

Er is goed en vriendelijk personeel in de winkel de website is ook goed overzichtelijk

Angelique 16-06-2021

Fijne winkel goed geholpen nemen de tijd voor je en blij met het product!!!

Patrick Coolen 16-06-2021

Ik ga meestal naar de mediamarkt vanwege de ruime keuze en vooral om de leuke aanbiedingen. Je wordt er goed geholpen omdat er altijd wel iemand is goed advies geeft. Soms moet je wel even geduld hebben voor je geholpen wordt. Ik heb gelukkig geen ervaring met de servicebalie

Marijn 16-06-2021

Fijne winkel met goede (gratis) parkeergelegenheid. Wel af en toe erg druk lange rijen aan de kassa). Personeel is niet altijd even deskundig.

J. Janssens 16-06-2021

Vakkundig geholpen door een medewerker welke verstand van zaken heeft en weet waar hij over praat. Prima.

HvK 16-06-2021

Goed en vakkundig personeel en als ze toevallig iets niet wist, werd da meteen nagevraagd.

Danique 15-06-2021

Ik ging naar Mediamarkt Heerlen voor een statief voor mijn spiegelreflexcamera. Dit leek me handiger dan online bestellen omdat ik de statieven graag eerst wilde zien. Deze winkelervaring is erg tegengevallen voor mij. Als je precies weet wat je zoekt, is het goed te doen maar ik had graag advies gehad. Helaas was er op de fotografie-afdeling geen personeel te bekennen. Er waren 4 statieven en 3 prijskaartjes waardoor het me niet duidelijk was welke specificaties/prijs bij welk statief hoorden. Na ruim 20 minuten zelf statieven vergelijken (o.a. met behulp van internet) ben ik op zoek gegaan naar een medewerker. Ik werd verwezen naar de computer-afdeling. Hier iemand aangesproken, maar deze medewerker was bezig en zou later naar me toe komen. Ook dat duurde nog 10 minuten. Zij bleek me overigens ook niet te kunnen helpen. De 4 (!) statieven waar ik tussen twijfelde waren allevier niet op voorraad. Dat stond nergens aangegeven. Kortom, genoeg te verbeteren! Ik had al gehoord dat de fotografie-afdeling van deze winkel geen aanrader was, dat bleek helaas te kloppen.

Dennis Gierveld 15-06-2021

Kwam voor advies naar de winkel voor een Nintendo Switch. Uiteindelijk de winkel verlaten met een compleet pakket om thuis met ons vieren te kunnen spelen. Prima geholpen door medewerker.

Bob 15-06-2021

Goede tekst en uitleg van de verkoper. Heeft de moeite genomen om te controleren en uit te zoeken in het magazijn om het gevraagde artikel op te halen. Goede kennis.

Daphne 15-06-2021

Wij gingen eigenlijk alleen om te kijken, toen we zagen dat de Nintendo switch in de aanbieding was met meerdere acties op accessoires, waren wij toch geïnteresseerd. Er liepen helaas niet veel medewerkers rond maar het was maandag avond en we hadden alle tijd. Toen een medewerker ons zag staan, kwam hij gelijk naar ons toe en heeft ons al het advies gegeven dat wij nodig hadden. Wij zijn daardoor een Nintendo switch rijker met bijpassende accessoires en liepen tevreden de winkel uit. Niet alleen deze keer maar ook alle vorige keren zijn wij goed en tevreden de winkel uit gegaan. De medewerkers zijn altijd klantvriendelijk en helpen je met een lach.

R.Mollema 15-06-2021

Goed geholpen door medewerkers, goeie uitleg over product,
en dus ben ik heel tevreden over deze Wekker radio.

Yvo van der sluis 15-06-2021

Lekkere ruime winkel met goede indeling. Vriendelijke en hulpvaardige werknemers

Sandra Velthuizen 14-06-2021

Heel erg goed en netjes geholpen door (*) heeft alles netjes voor ons uitgezocht en nagevraagd en dat net voor sluitingstijd wist er zelf veel van en is een paar keer de winkel helemaal rond gelopen voor ons niets was hem te gek echt een top verkoper

Leendert Gerritsen 14-06-2021

Het is een fijne winkel om te shoppen makkelijk en zeer overzichtelijk, vriendelijk personeel ik vind het een aanrader.