MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Daphne 15-06-2021

Wij gingen eigenlijk alleen om te kijken, toen we zagen dat de Nintendo switch in de aanbieding was met meerdere acties op accessoires, waren wij toch geïnteresseerd. Er liepen helaas niet veel medewerkers rond maar het was maandag avond en we hadden alle tijd. Toen een medewerker ons zag staan, kwam hij gelijk naar ons toe en heeft ons al het advies gegeven dat wij nodig hadden. Wij zijn daardoor een Nintendo switch rijker met bijpassende accessoires en liepen tevreden de winkel uit. Niet alleen deze keer maar ook alle vorige keren zijn wij goed en tevreden de winkel uit gegaan. De medewerkers zijn altijd klantvriendelijk en helpen je met een lach.

R.Mollema 15-06-2021

Goed geholpen door medewerkers, goeie uitleg over product,
en dus ben ik heel tevreden over deze Wekker radio.

Yvo van der sluis 15-06-2021

Lekkere ruime winkel met goede indeling. Vriendelijke en hulpvaardige werknemers

Sandra Velthuizen 14-06-2021

Heel erg goed en netjes geholpen door (*) heeft alles netjes voor ons uitgezocht en nagevraagd en dat net voor sluitingstijd wist er zelf veel van en is een paar keer de winkel helemaal rond gelopen voor ons niets was hem te gek echt een top verkoper

Leendert Gerritsen 14-06-2021

Het is een fijne winkel om te shoppen makkelijk en zeer overzichtelijk, vriendelijk personeel ik vind het een aanrader.

Wally 14-06-2021

Een Senseo koffiezet apparaat gekozen uit het gigantisch assortiment met de hulp van een eerlijke en attente medewerkster.
Werkt perfect en de koffie smaakt heerlijk.

R.E.Loppies 14-06-2021

Veel keuze, goede service en redelijke prijzen. Goed gesorteerde winkel, en alles volgens de Covid regels.

DaAce 13-06-2021

Prima winkel als je snel wat moet hebben.
Tot nu toe, service altijd prima.

Enspijk 13-06-2021

Simpele magnatron uitgezocht zonder moeilijke functies om te verwarmen en te ontdooien. Wij wilden niet teveel kwijt zijn. De recensies gelezen, on line besteld en binnen een uur afgehaald in Nieuwegein. Perfect.

Jansen Th.J. 13-06-2021

Hebben het idee dat de verkopers niet weten wat ze verkopen....
Wel wat ze er graag bij verkopen..
Extra verzekering, contract met een energie leverancier.

Pim 13-06-2021

In Apeldoorn geweest voor een tv. gekocht in deventer In verband met vervoer .zeer goed geholpen !

Peters 12-06-2021

Super klantvriendelijk. Behulpzaam in het zoeken naar alternatief. Uiteindelijk geadviseerd voor een goedkoper product wat beter bij mijn gebruik past.

Nora 12-06-2021

Na pech met het vorige koffieautomaat en een vakkundig advies deze krups retro gekocht

Murat 12-06-2021

Ik word altijd goed geholpen door de medewerkens van Media Markt Groningen💕💕👍👈🥳🥳🤑🤑👈👈

Chris te Borne 12-06-2021

Na een miskoop, waar de verkopers niets aan konden doen, werd ik keurig verder geholpen, waarna ik, met dank aan Luuk en David, als een zeer tevreden klant de MediaMarkt in Hengelo kon verlaten.

Gina 12-06-2021

Naar de winkel geweest, kregen goede hulp bij het uitzoeken van een soundbar. De installatie was simpel maar thuis was dit toch een hele klus en niet zo gemakkelijk als werd gezegd door de verkoper

Tonia de bruijn 12-06-2021

Wij werden uitgebreid voorgelicht dat vonden wij prettig ook was het personeel zeer vriendelijk

Huub 11-06-2021

Ik wilde een Belkin houder/sleutelring voor een Airtag kopen. Medewerker van Apple afdeling wist niet waar deze hingen. Hij heeft alle moeite gedaan om ze te achterhalen en na twee keer door de hele winkel op is het gelukt. Top!

Doris 11-06-2021

I was to buy a TV set, through the website I chose a different one, but a very nice seller advised me to choose another one that I am more pleased with. i highly recommend this store.

Bart 11-06-2021

Vriendelijk geholpen en medewerker ging op zoek in het magazijn of er nog een artikel was wat wij wilden kopen.
Bij de kassa ook vriendelijk.

Debets 11-06-2021

Zeer Goede bediening en service kan niet between ook nog goedkoper Ben zeer tevreden

Lena J. 11-06-2021

Duurde wel voor ik een medewerker vind die mij kon helpen.daarna heel keurig geholpen zelfs aankoop in auto getild, top service.

Ali 11-06-2021

Twee maanden geleden 12-04-2021 een Nintento Switch die op voorraad was bestel en betaald maar helaas en nog niets mogen ontvangen. Tientalen keer met de service desk gebeld maar helaas behalve het doorgeven aan de “backoffice” kunnen ze niet helpen. De backoffice, die volgens mij niet bestaat, heeft nooit teruggebeld of over mijn zaak gecommuniceerd. In de winkels ook geweest, zonder resultaat. Mediamark moet uit de online business stappen, zij hebben de competentie niet voor. In ieder geval moet het support management team zich schamen over hoe ze de klanten laten behandelen, er is meerdere keer op mijn gezicht opgehangen als de vragen te specifiek werden. Ik heb geen andere keus dan een rechtszaak aanspannen.
Incident: 210505-046316

Sjonny 11-06-2021

Ik had eerder een zelfde printer gekocht, een Samsung, deze beviel uitstekend, deze ging echter defect en reparatie werd te duur.. Nu weer zo'n printer willen kopen, blijkt dat het nu een HP printer is. (precies dezelfde printer). Ik ben tevreden. Prettige bediening. Goede parkeergelegenheid

MTBIKE 11-06-2021

Zeer vakkundig geholpen bij het uitzoeken van een TV. Hierbij kregen we ook nog eens een fantastische EK korting!!