MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Earny Josephine 22-06-2021

De eerste keer werd mij n verkeerde iPad en een verkeerde hoes meegegeven, daar kwamen ze achter toen ik mijn gegevens van m’n oude iPad op de nieuwe liet zetten, in het filiaal aan de Sontweg hebben ze er alles aangedaan om het weer goed te maken, zij krijgen van mij dan ook een 9, in het filiaal in het centrum van de stad Groningen werd ik geholpen door n onervaren jongen, vandaar de eerdere 5

Mini 22-06-2021

De mediamarkt Assen heeft super slechte service in de winkel, of het nou druk is of niet ze hebben nooit tijd of het duurt een eeuwigheid tot je wordt geholpen.
Er staat maar 1 verkoper op een heel gebied die je kan helpen als je bv een iPad wilt de rest van het personeel zegt letterlijk daar moet je bij hem zijn ik weet er niks van af en doen ook geen moeite om je te kunnen helpen.
Je bent nog beter af op Google voor uitleg dan in de mediamarkt.
Ik koop hier liever helemaal niks vanwege de slechte service maar je hebt niet zoveel keus in Assen.

ViaMaas 22-06-2021

Bij afrekenen airpods merkte de dame aan de kassa op dat een nieuw dicht geplakt doosje in de doorzichtige doos zat. Bij openen van de doos zagen we dat de airpods niet compleet waren. Ze haalde een nieuwe gesealde doos airpods. Fijn meegedacht! Zeer tevreden!

G.Brouwer 22-06-2021

vlot geholpen en duidelijke uitleg, wat de mogelijkheden waren van het ene of het andere model. heel duidelijk.

Chayenne 22-06-2021

Ik heb een erg prettige ervaring gehad!! Ik werd met open armen ontvangen en er waren vele medewerkers die me wilden helpen. Ik heb erg goede informatie gehad over een product dat ik wilde aanschaffen. Uiteindelijk ook het product aangeschaft en ben er zeer tevreden mee!!

Ari 22-06-2021

Mediamarkt heeft een ruim aanbod van artikelen en je wordt er prettig geholpen. De prijsvergelijking is goed en snelle levering is mogelijk.

Emad Hamad 22-06-2021

Ik ben met vriendelijke, gastvrijheid, dienstbaarheid, extra aandacht geholpen...
De medewerker (*) laat mij welkom voelen.

Jaap 22-06-2021

Verkeerde info over openingstijden, zowel op de site als bij de winkel Zwolle. Zeer slechte oplossing van de langzame klantenservice. Voorstel kadobon van € 10. Uiteindelijk op 3 Iphones € 250 bespaart via Belsimpel.nl.

Patricia 22-06-2021

Gewoon goed!
Vriendelijk en behulpzaam en eerlijk personeel, ook de bewaking is vriendelijk!

Fijne winkel, wij blijven komen kopen

Eelco 22-06-2021

Niet te opdringerig, we hebben ook voor mijn dochter een iPhone 12 gekocht. Prima service op de telefoonafdeling. De vragen die we hadden zijn perfect behandeld. Aanrader om in Leeuwarden te shoppen.

Mama 21-06-2021

Ik word altijd goed geholpen en ga met een lach weg!
Waarom een 9? Het meisje achter de kassa was totaal niet klantvriendelijk! Anders was het een 10 geweest

Seppo 21-06-2021

Prima advies van jeugdige medewerker zeer vriendelijk met een gezonde humor

meinard wolters 21-06-2021

Ik kom altijd graag op het Sontplein in Groningen. Behulpzaam en vriendelijke medewerkers

Guus Doggen 21-06-2021

Top ervaring! Goed gelopen met de vragen die ik over tv had en heel goed advies over wat ik het beste kon doen met de energie om na budget energie te over te stappen! Eindhoven

Jeroen 21-06-2021

Altijd even fysiek kijken en proberen bevalt mij goed. Onlangs een nieuwe TV gekocht en in de winkel is het toch prettig om kwaliteit en gebruik zelf te beoordelen. Prima service en voldoende op voorraad, dus direct meenemen.

Ad 21-06-2021

Winkel heel goed bereikbaar. Prima parkeergelegenheid. Vriendelijk en goed geadviseerd.
Mijn puntje. Trappen vanaf p-dek geheel in zwart uitgevoerd. Geen onderscheid tussen treden en plateaus. Hierdoor ruime kans op ongevallen.
Overigens mooie en goed bereikbare winkel

Chantal 21-06-2021

Hele nette winkel. Verkopers laten je met rust als je wilt kijken en helpen goed bij vragen. Ze zijn klantvriendelijk.

Piet Groenendaal 21-06-2021

Goed geholpen en perfecte service en horloge voorzien van screen protector goed gedaan

Zoetermeer 21-06-2021

Er was een verkoper die ons goed advies kon gevehij had verstand van het product wat wij wilde kopen

Abbach 21-06-2021

Vriendelijke medewerkers, duidelijk en overzichtelijk.
De webshop heeft veel keus, de prijs is betaalbaar, gebruiksvriendelijk.

Sven 20-06-2021

Prima service, snel en duidelijk.
Het product was nog in de winkel op voorraad en is van top kwaliteit!

Jantine 20-06-2021

Wat ik ervaar bij de Media Markt is dat wij vaak naar personeel moeten zoeken. Wat fijn zou zijn is dat de Medewerker dieper ingaat op de vraag van de klant en wat deze nodig heeft. Even doorvragen en product is makkelijker te vinden/ sneller gekocht door de klant

Ioanna Kalogeropoulou 20-06-2021

Een van de beste winkels ooit. Ik vind het echt leuk daar shoppen.
Als ik een medewerker nodig heb is altijd iemand daar te helpen.

Hella 20-06-2021

Een medewerker heeft me een nieuwe kassabon geprint van onze nieuwe koelkast deze wij in Februari gekocht hebben en ik hem kwijt geraakt ben en heeft me verteld wat ik doen moet met het probleem van onze koelkast. Ook wordt ik netjes en heel vriendelijk behandelt. Verder vroeg ik waar de Tefal OptiGrill staan en wordt netjes daar naartoe gewesen en natuurlijk ook gekocht. De medewerker zijn in het algemeen heel vriendelijk.

K 20-06-2021

Ik ging naar deze winkel tegen beter weten in. Ik wilde een telefoon kopen, in een winkel, niet online, terwijl dezelfde telefoon goedkoper zou zijn online, via bol.com. Eenmaal binnen was er geen enkele mogelijkheid om de telefoon te bemachtigen en te kopen. Ik werd niet geholpen, terwijl er bijna evenveel winkelmedewerkers als klanten waren. En waarom moet ik 'geholpen' worden? Ik wil de telefoon pakken en afrekenen en weg uit die waardeloze winkel. Ik wéét wat ik wil kopen. Alles zit achter slot en grendel, voor alles is zo ongeveer een winkel medewerker nodig. Je bent nog sneller klaar met een product online kopen en laten bezorgen, eer je in deze winkel 'geholpen' bent. Dus ik beveel deze winkel absoluut niet aan, ik ben er mijn hele vrijdag middag aan verloren. Chaos, rip-off, en inefficiëntie.