MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Hidde Kuijpers 25-06-2021

met de intentie naar mediamarkt Eindhoven Centrum gegaan om een dweilrobot te kopen, toen werd ons gevraagd of wij niet voor de hand dweil wilden gaan die aanzienlijk veel goedkoper was. uiteindelijk toch gekozen voor de dweil robot van het merk Irobot. omdat dit ons een hoop werk bespaard binnen ons huishouden. maar buiten dat heeft dit mijn visie over de mediamarkt zeer positief veranderd. ze zijn dus niet altijd eropuit om het allerduurste product te aan te bieden. vindt dit een dikke pluspunt voor mediamarkt Eindhoven Centrum !

Aalbrecht 25-06-2021

Bij binnenkomst werd ik beleefd verder geholpen. Ik liet een afbeelding zien van wat ik kwam kopen en werd direct naar de juiste balie en persoon doorgestuurd. In de winkel was de telefoon niet meer in de vitrine, maar de medewerker ging op zoek in het magazijn. Prima geholpen en in no-time de winkel weer uit. Fijn want ik stond een beetje rot geparkeerd

Melanie 25-06-2021

Alles was helemaal prima en werden goed geholpen door medewerkers. Ik vind het een fijne winkel om dingen aan te schaffen en ook zeker voor de prijzen die ze soms hebben

Milla 25-06-2021

Voor mij was de service heel belangrijk, n moet toegeven;dat was super..
Zeer vriendelijk en gedegen advies, waar ik zeker wat aan had.
En wat ook zeer aangenaam was is dat je kon zien dat hij wist waar hij het over had en dat vol enthousiasme wist over te brengen 🥰

Remco 25-06-2021

Ik ben bij de MediaMarkt in Groningen geweest en ben uitstekend geholpen bij mijn keuze. Ze boden mij deals aan waaronder een verzekering voor 2 jaar voor maar 55 euro. Top winkel ook mooi overzichtelijk. de site is ook erg gebruiksvriendelijk en bestel er vaak ook iets en het bevalt altijd!

rona 25-06-2021

We wanted to buy a siemens koffiezetapparat it was on display in media markt alkmaar for 535 euro it was on sale. the problem they dont have it on the store so we ask if they can send it to us. they agree and we got the bill but the bill shows its 660 euro so we ask this young man (not his fault) to change it becuase it was on display for 535. SO this young man change it. we had the right bill and went to paid. After a few hours someone called ask and they said they cannot deliver that koffizetapprat with the said prize. Its either they will send us the "SHOW MODEL" for 535 or pay the whole amount of 660 . YUp people this is how disgusting the protocols of Media markt. We ask them instead to return our money. It's very disappointing and i know that this review will not matter becuase people will still keep going and buy there i hope one day that media markt will be replace by a better and good one.

Mark 25-06-2021

We waren er om 19:30 en gelukkig niet zo druk.
Lekker kunnen rond kijken en gekocht wat we wil de kopen en meer.Nog even wat moeten vragen aan verkoopster en die had ons snel geholpen.Prima winkel!

Jan Pieter 25-06-2021

Ik kocht een nieuwe mobiel. Ik werd zeer professioneel geholpen door Eric Smit, filiaal Leeuwarden. Correcte en heldere uitleg en goed service. Vriendelijke en klantvriendelijkebensdering. Top!

Patrick Jansen 25-06-2021

Goede uitleg en advies en vooral eerlijk en netjes geholpen gaan zeker nog een keer terug

Dani 25-06-2021

Een super locatie en super snelle service
Ze staan meteen vóór je klaar en

Saania khan 25-06-2021

Ik vind het een hele handige en goede webshop. Alles is er makkelijk te vinden en makkelijk te bestellen.

A.Dueñas 25-06-2021

Ik vondt het super vriendelijke manier hoe de medewerker mij aanspreekt!! Alles snel en leuke acties!

Henk 25-06-2021

Goed geholpen en goede uit leggen van het product wat ik gekozen heb bedankt daar voor

meijerink 25-06-2021

Ik ben hier heen gegaan om dat ik een nieuwe telefoon moest hebben de manier waar op ik daar ben geholpen was geweldig geen duur toestel aanwijzen maar de klant gewoon laten zien welke hij goed vind en daar komt de klant voor Ik zie dat als klant vriendelijkheid de klant kan zelf beslissen en dat moet ook.

Reiffers 24-06-2021

Geweldige service van het gehele personeel van de MediaMarkt. Hoefde alleen maar te zeggen wat ik zocht en alles werd geregeld.
Moest zelf alleen nog naar de kassa om te betalen.

Amir Yaseen 24-06-2021

Goede winkel met vriendelijke medewerkers.👍. Als ik heb veel geld dan ik ga alles koop van Mediamarkt. Heel jammer ik ben niet zo rijk.

iPhone 11 24-06-2021

Gistermiddag een iPhone 11 gekocht en laten installeren door medewerker met heel veel geduld .Prima service ga er vast nog eens weer heen.

Naomi 24-06-2021

Veel keuze en vriendelijk personeel. Als iets na aankoop in de korting is, mag je dit gewoon melden en je krijgt het verschil terug. Topservice!

Spithorst 24-06-2021

Ik koop buiten de btw dagen een tv en de btw dagen komen maar dagen later en ik krijg netjes de btw terug dat is service

Luud 24-06-2021

Goede service en uitgebreide informatie over de gewenste producten enige minpuntje men had kunnen zeggen morgen is BTW vrij voor de rest zeer goed

GvS77 24-06-2021

Ik heb vorige week zaterdag een laptop gekocht in de winkel en verder prima geholpen. Waar ik van baal is dat de laptop die ik afgelopen zaterdag heb gekocht nu in de btw- weg ermee actie zit. Als ik dat had geweten had ik nog enkele dagen gewacht. Heel erg jammer dat we hierop niet zijn geattendeerd door de verkoper. Ik neem aan dat enkele dagen voor deze actie de producten in deze actie bekend zijn. Al met al was het verschil toch €140.-. Het zou mediamarkt en/of de betreffende vestiging sieren als ze alsnog contact opnemen om een oplossing te vinden hiervoor.

Wijnand huisman 24-06-2021

Een hele goede winkel ,fijn om te winkelen en rond te lopen ,en goede service.

AAvBatenburg 24-06-2021

Mooie en gezelligen winkel en je wordt er goed geholpen door leuk personeel met kennis van het product dat ik wil kopen ga zo door Top winkel 👍👌👍

Tama 24-06-2021

Snel geholpen, zocht een stopcontact om de stofzuigers uit te proberen, werd mij gewezen. Duidelijke uitleg en genoeg alternatieven.

Tonny Jansen 24-06-2021

Geweldig om de service mee te maken!
Zelfs de directeur kwam helpen!
Bedankt Michiel! Top!!!
Wij zullen zéker onze volgende aankoop bij de Media Markt doen ! Perfect ontvangst en persoonlijke service is wel erg belangrijk voor ons!