MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Majid 28-06-2021

Het iPad was beschikbaar in de winkel en het personeel daar is goed en je wordt goed geholpen

L. ten Wolde 28-06-2021

Wat ik vooral fijn vind van de MediaMarkt is het grote aanbod van artikelen. Tevens is er voldoende personeel aanwezig, zodat ik voor vragen terecht kan. Mijn ervaringen heb ik opgedaan in Ede, Hoorn en in Heerhugowaard al deze zaken zijn vergelijkbaar.

Tevreden. 28-06-2021

Prima winkel. Fijne medewerkster. Ben goed door haar geadviseerd en voortreffelijk geholpen.

Francina 28-06-2021

Kortings bon gekregen als compensatie nadat ze mijn wasmachine hebben terug genomen voor reparatie en het maanden duurde, na het willen gebruiken blijkt deze te niet te zijn geactiveerd. Na veel moeite en maandag verder wordt je van het ene naar het andere muurtje gestuurd super slechte service als het opneerkomt dat je geld terug vragen of iets terugstuurd of bijvoorbeeld in dit geval een kortings bon ben je niet welkom

Marco Ruigrok 28-06-2021

Leuke actie met BTW korting, alleen jammer dat de meeste producten niet voorradig zijn. Ook Online uitverkocht. Dus een actie van (voor) niks komen naar de winkel.

Boender 28-06-2021

Ik ga graag naar de winkel in Dordrecht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gertie Beltman 28-06-2021

Mooie winkel en goed geholpen door een medewerker die er ook verstand van heeft. TOP

Richard 28-06-2021

Er ruim voldoende keuze, Daarnaast waren de prijzen aantrekkelijk. Ik kon daardoor snel slagen.

Motasem Murad 28-06-2021

Prima service en goede producten
Je kunt vinden altijd wat je bij u past
Bedankt voor alles

H. 28-06-2021

Goede en eerlijke informatie over de producten. Ik ben erg tevreden met mijn keuze. Snelle afwikkeling bij de kassa. Jammer van de aanprijzing van de marketing in het pand. Energie en Telecombedrijf. De verkoper vertelt dat je wel € 200.00 korting ontvangt over je aankoop als je "even meeloopt". Die praatjes geloof ik dus niet. Elke verkoper heeft betrouwbare informatie over een product en schroomt niet te verwijzen naar een collega die gespecialiseerd is in een bepaalde productgroep, dat is echt een voordeel.

Magdi 28-06-2021

Medewerkers waren niet erg behulpzaam en ook niet zo heel sociaal. Ik denk dat dat wel beter kan

Tiana 28-06-2021

Ik heb deze winkel gekozen omdat ik er dichtbij woon het het zich bevind in the mall of the Netherlands! ... het is redelijk (middel) groot daar.. van alles wat te vinden... aardige werknemers... hellaas worden er niet altijd even goeie kwaliteit geleverd. Maar dat is bij iedere winkel zo . Dus onthoud goed dat je altijd je winkelbon bewaard ! . ^_^

Marian kleine schaars 28-06-2021

Ik vind altijd wat ik nodig heb en er is altijd iemand die uitleg over het product kan geven.

Peter 28-06-2021

Zaterdag even naar de Mediamarkt Middelburg dachten we, evenals honderdduizend anderen maar binnen kon je redelijk goed doorlopen de 1.5 mtr regel moest je dan niet al te nauw nemen. wij gingen kijken voor een nieuwe smart tv en vonden wat we zochten alleen het verhaaltje kalibreren wat de medewerker vertelde vond ik een beetje raar dus thuis nog eens gekeken op de site van Mediamarkt en gekeken wat kalibreren inhoud en dat is dan ook het enige negatieve de voor gekalibreerde tv's werkt niet want het heeft ook te maken met de licht inval. Nu dus de zelfde tv besteld en zelf kalibreren de site werkt prima betalen kan ook veilig en de bezorg kosten zijn gratis. Dus nog even wachten maar op iets fijns moet je meestal wachten.

C. van der Meij 28-06-2021

topwinkel aardig en vaak kundig personeel, zij helpen je prima met de dingen waar het om gaat. hebben ze er geen verstand van of te weinig, dan roepen ze er een collega bij.

Samir 27-06-2021

Gisteren een tablet van samsung gekocht bij de mediamarkt in bergen op zoom. Ben daar goed geholpen door Mario. Neemt de tijd en geeft goed advies !

Wianda 27-06-2021

Groningen is dichtbij. We hebben lang moeten wachten tot er iemand beschikbaar was maar toen er iemand was was de service top

Rene 27-06-2021

Vind de vernieuwde shop prima. Alleen als ik vraag of ze een bepaalde telefoon op voorraad hebben en mij een andere proberen te verkopen heb ik persoonlijk een hekel aan. Kwam voor een Samsung en niet voor een Oppo. 2de collega die hielp mij wel prima en heeft netjes de telefoon gepakt en een bon van gemaakt. Eerste verkoper beviel mij niet de gene die mij heeft geholpen met deze telefoon was ik dit tevreden over.

MB 27-06-2021

Mijn bestelling stond keurig klaar. Was mij eerst alleen niet duidelijk dat ik bij en andere balie moest zijn.
Voor het ophalen toch nog even bij de platenspelers gekeken. Het is dat wij ons al hadden georiënteerd, want het valt toch iedere keer weer op dat bij doorvragen niet veel kennis is bij de verkopers. Ze lezen het kaartje op, maar dat hadden wij natuurlijk ook al gedaan. Dus hebben wij , terwijl de verkoper de voorraad ging bekijken, maar het internet geraadpleegd.
Product gekomen ivm de scherpe prijs.

Martin leeuwis 27-06-2021

De verantwoordelijke van de afdeling heeft mij ontzettend goed geadviseerd, hij vond dat ik qua televisie deze moest nemen. We hebben gekeken naar de grote van de ruimte en waarvoor hij bedoelt was. Daarnaast hebben ze mij geadviseerd om de juiste ophang beugel te nemen en een chroomcast voor de leuke dingen te bekijken op de tv. Nogmaals bedankt

Arnolda Schotanus - Govers 27-06-2021

uitstekend geholpen door de medewerker en ook een heel goede uitleg gehad bij al mijn vragen die ik heb gedaan

Jan Tol 27-06-2021

We waren zaterdag 26 juni 2021 in de winkel te Hoorn om te profiteren van de korting B.T.W
weg er mee.
De voordelen van deze vestiging veel parkeergelegenheid nabij de winkel, veel personeel om je bij te praten( bij te staan met je vragen) ruim assortiment, vriendelijke cassiere, al met al gezellig om hier te zijn, plus je voordeel halen.
Gewoon gezellig om hier te zijn.
Top winkel op mooie locatie.

Rudie 27-06-2021

Altijd super geregeld en vriendelijk bekwaam personeel.
Goede kwaliteit prijs verhouding

ruudje 27-06-2021

keurig geregeld, tevens zat er een btw korting op, dus voor een goede prijs een perfecte tablet

Lars K. 27-06-2021

TV gekocht via de website. De TV is netjes gelevered maar op de site staat vermeld dat er een chromecast ingebouwd zit. Was blijkbaar niet zo, maar laten ze eerst helemaal een reparateur komen om dit aan mij te vertellen. Wat een aanfluiting. Uiteindelijk extra veel geld kwijt.