MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Stephanie 01-07-2021

Heel vriendelijk en goed geholpen door het personeel.
Het enige wat voor mij tegen slaagde nu is met het thuis komen het grooste artikel (tv) met de stevige verpakking weg te halen en te installeren zagen we uit dat er een klein tikje in de tv zit waardoor ik dankzij de garantie de tv mag terug brengen wat nu tegen slaagt is het ver rijden 1u30. Dus dat is nu wel niet zo leuk en dit als alleenstaande mama!

Daniels 01-07-2021

Ik vind Mediamarkt een fijne winkel omdat er een uitgebreide keuze is aan producten en ook prijstechnisch voor ieders portemonnee wel een product. Helaas is er per afdeling op drukke dagen, een tekort aan personeel. Het wachten totdat er hulp is bij uitleg van een keuze product is erg lang. En dan moet je vervolgens snel zijn anders is een andere klant je voor en wordt de wachttijd nog langer, De uitleg is wel van bekwaam personeel. Ook de hulpvaardigheid is heel goed. Er werd geduldig en duidelijk uitleg gegeven aan ons ouderen. Ook de simpelste vragen werden met respect en duidelijke uitleg beantwoord. Een beetje verwarrend waren wel de reclame aanduidingen bij de producten. Dit lijkt mij moeilijk voor het personeel om de klant duidelijk te maken waar de actie wel van toepassing is en waar niet. ( b.v., de BTW actie bij de t.v. afdeling )

Raber 01-07-2021

Ik heb gisteren een Miele wasmachine gekocht ik ben goed geholpen met goede uitleg en het product was erg goedkoop echt top. ik zal ook iedereen aanraden om naar de mediamarkt te gaan echt een goed... goed geholpen met goede uitleg en ik zal ook iedereen aanraden om naar de mediamarkt te gaan echt een goede winkel.

Marloes 01-07-2021

Ik ging met mijn laptop, naar mediamarkt ede. Hij wilde niet meer opstarten en de ventilator maakte heel hard geluid. Bij de mediamarkt, werd er gekeken en de mogelijkheid geboden om hem op te sturen, het viel buiten de garantie, dus ik vroeg of ze een inzage hadden wat het ongeveer koste, dan wist ik of ik het de moeite waard vond om deze laptop nog te laten repareren. Er was een collega die daar even naar zou kijken, hij drukte een paar knoppen in en mijn laptop deed het alweer ( het bleek dat doordat de laptop niet goed afgesloten was , hij vast liep op een up-date) zodoende hoefde mijn laptop niet verder gerepareerd te worden en kon ik al mijn gegevens behouden. Ik ben erg blij met deze super fijne service!!

Chavez 30-06-2021

Met goed advies ben ik uiteindelijk met meerdere producten de winkel uitgegaan. Werd vriendelijke geholpen door de computer afdeling

Jan Johnny 30-06-2021

Prima winkel , vriendelijke medewerkers en behulpzaam!
Puntje van aandacht : de drones lagen er wat rommelig bij voor zulke dure apparatuur.....

Jack 30-06-2021

Ik kom al jaren bij deze winkel met plezier! De winkels zijn groot en overzichtelijk ingericht, alles is vriendelijk geprijsd. Kan behoorlijk mee concurreren met webshops en dat terwijl de MediaMarkt veel fysieke winkels heeft. Verkoopmedewerker hebben niet altijd veel verstand van de afdeling waar hun werken. Maar dat is voor mij persoonlijk geen groot probleem. Maar voor de mensen die echt gericht advies nodig hebben. Kunnen beter eerst thuis op onderzoek uit op internet welk artikel het beste bij u past. Het personeel is daarentegen wel erg vriendelijk. Kennis van het personeel is het enige kritiekpuntje wat ik kan bedenken!

Ton 30-06-2021

Kwam voor een storing op mijn beeldscherm. Moest een nieuw beeldscherm betalen. Ik wilde de computer echter graag nog wel mee naar huis nemen. Terplekke werd het oude beeldscherm eraf en erop gemonteerd. Prima service .

Nick 30-06-2021

Geweldig geholpen door de leuke kassa dames! Heel vriendelijk personeel vooral op de computer afdeling!

Daniel 30-06-2021

Behulpzame medewerkers die voor je klaar staan indien je vragen hebt. We waren aan de late kant en wisten niet dat de winkel niet meer om tien uur dicht ging maar om negen. Ondanks dat was de medewerker op de afdeling voor computer randapparatuur behulpzaam en nam hij de tijd. Ik heb dat wel eens anders gezien bij andere winkels dus top!

Wester 30-06-2021

Vandaag een laptop met windows pakket gekocht bij MM Amersfoort. Advies was goed en er werd gezocht naar een laptop die paste bij mijn wensen. En dat was zeker niet de duurste. Op het laatst was de verkoper iets vergeten op de rekening te zetten en toen ik dat meldde hoefde ik het niet extra te betalen. Een mooie geste.

Arnoud 30-06-2021

Artikel bestelt in de BTW actie. Twee dagen na de actie geannuleerd. Product is nog beschikbaar in dichtstbijzijnde winkel en het is geen optie om hem hier alsnog op te halen. Contact met Mediamarkt via de website is onpersoonlijk en bot. Hebben de boel duidelijk niet op orde. Volgende keer bestel ik mijn producten elders.

Patrick 29-06-2021

Zojuist mijn bestelling ontvangen. Een Nest CAM IQ indoor. Opvallend was dat de Nest producten altijd verzegeld zijn en in folie verpakt zijn, zo niet deze doos. In de doos ontbraken helaas o.a. netsnoer en stekker. Duidelijk gebruikt en incompleet. Bijzonder dat iemand uberhaubt zoiets durft te verzenden. Direct gebeld met klantenservice en na ruim 20 minuten in de wacht te hebben gehangen uiteindelijk een medewerkster gesproken die tot drie keer aan toe met collega moest overleggen hoe nu verder. Kan alleen per post retour. Erg slechte levering en teleurstelllende “service”. Hoop dat de retourbetaling wél vlekkeloos zal verlopen. Ondertussen product elders aanschaffen.

Henk 29-06-2021

Goed meedenken met ons. Koelvrieskast voor in de stacaravan wilden we. Dus kregen we advies om een koelvrieskast aan te schaffen die tegen hoge temperaturen kan omdat het erg warm kan worden in de stacaravan. Daarnaast werd voor ons geregeld dat we ruim de tijd hadden om op de camping aanwezig te zijn als de koelkast werd geleverd en oude koelkast weer werd meegenomen. Echt een top service.

Carla Sas 29-06-2021

Ik moest een nieuwe stofzuiger hebben. Nu heeft Mediamarkt een zeer ruime keuze in stofzuigers en dankzij de hulp van een zeer vriendelijke medewerker heb ik een stofzuiger gekozen die bij mij past.
Fijn als iemand met kennis van zaken je helpt.
Ik ben erg tevreden over de manier waarop alle medewerkers de klant benaderen en helpen.

Matthijs 29-06-2021

Ben al jaren klant bij Mediamarkt erg fijne winkel, bij mediamarkt verkopen ze van alles van radio's tot koelkasten en van koelkasten tot telefoons. Ook fijn dat er bijna van alle producten een showmodel is waardoor je het product ook echt in je handen vast kunt houden.

De medewerkers bij de servicebalie zijn erg vriendelijk en helpen je graag als je een defect product hebt, ze luisteren goed en proberen je echt verder te helpen, oftewel een top winkel!

Pieter 29-06-2021

Casus: wasdroger ontvangen met beschadigingen

Bezorgers Dynalogic zeggen niet op de derde verdieping te leveren terwijl tot en met de vierde in de standaard leveringsvoorwaarden van Mediamarkt staat. Wasdroger toch boven gekregen en de oude retour. De jongens wat toegestopt voor de moeite. Wasdroger blijkt aan drie kanten beschadigd.

Direct contact opgenomen met MM met de wasdroger nog half in het piepschuim. Een monteur accepteer ik niet voor een apparaat van 700e waar mee geknikkerd is.

Omruilen voor een ander exemplaar is niet mogelijk want het model is niet meer op voorraad en medewerkster heeft geen zicht op nieuwe voorraad. Dan maar een kortingsbon zodat ik alsnog met het voordeel van de BTW actie een wasdroger kan bestellen. Geen retourproces in gang gezet voor het geleverde model. Bevestiging van de ticket naar de backoffice voor de kortingsregeling: "We streven ernaar om je binnen 7 dagen van een antwoord te voorzien". Direct gereageerd op dit ticket dat omruilen voor het gelijkwaardige exemplaar van Siemens die wel op voorraad is ook prima is maar dit lezen ze volgende week waarschijnlijk een keer. (als je zelf geen contact opneemt en de mogelijke oplossingen voorkauwt kom je hier nergens)

Dag later zie ik dat het model wasdroger weer op voorraad is dus weer contact opgenomen. Via de chat wordt na een uur wachten met 1 zin aangegeven dat ik moet bellen terwijl we de vorige keer via de chat toch een eind zijn gekomen.

Medewerkster 1 aan de lijn: mevrouw slikt haar lunch door en geeft aan dat haar inlog van het CRM systeem het niet doet dus dat ik doorverbonden moet worden.
Medewerker 2 aan de lijn: mompelt iets over goedemorgen om 14:30. Dat er iets retour moest begreep hij nog net. Of ik niet naar de dichtstbijzijnde winkel kan komen (met de wasdroger). Nee, graag nieuwe levering aan huis en oude retour. Na vijf minuten mompelen is er iets naar een andere afdeling doorgezet waarvoor contact met mij opgenomen wordt. Hoe of wanneer was totaal onduidelijk. Ik begreep dat dit om de retour ging dus zelf maar weer gevraagd wanneer dan de nieuwe levering komt. Daar ging hij niet over en moest die andere afdeling ook maar uitzoeken.

Huidige situatie: er staat een half uitgepakte wasdroger in de gang die waarschijnlijk wel een keer retour kan binnenkort maar een nieuw exemplaar voor dezelfde prijs zie ik nog lang niet verschijnen.

Met dit niveau medewerkers en processen heb je geen concurrenten nodig om je klanten weg te jagen. Wat een ellende.

4 verschillende medewerkers gesproken. Contact per chat, e-mail en telefonisch. Geen stap verder. Oja, de oude droger is retour dus de was drogen met een machine zit er even niet in.

Elburg 29-06-2021

Verschillende winkels af geweest, niet te verkrijgen. Was gemakkelijk in deze mediamarkt winkel te vinden. Deze stekkerdoos voldoet helemaal aan mijn verwachtingen/gebruik. Ideaal omdat je elk apparaat afzonderlijk in en/of uit kunt schakelen.

JOHN 29-06-2021

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel.
Veel artikelen die vaak in aanbieding zijn
Het hele interieur vind ik overzichtelijk.
Het bestellen op webshop en afhalen in winkel is mooi hoef je niet thuis te blijven voor evt vervoerder!
Is er iets niet goed of wil je binnen 100 dagen iets terug brengen wordt er niet moeilijk gedaan en kan je een tegoed pas of geld terug krijgen en deze voirbeelden vind je nergens anders!!!
Over het concept ben ik zeer tevreden en ik kom al veelen jaren bij mediamarkt ook in duiven en arnhem.
Kortom gezegd blijf aub hier in nederland bestaan.ben ook vaak in duitsland geweest naar saturn het moederbedrijf.
Ga zo door een tevreden klant.

erik2606 29-06-2021

Webshop duidelijk, alleen voorraad online en winkel worden verkeerd aangegeven.
Met BTW actie laptop besteld, na 2 dagen krijg je pas een annulering omdat die niet meer op voorraad is.
Kijk je op de website dan is die nog steeds te bestellen en in 4 winkels op voorraad, helaas net allemaal te ver om heen te gaan.
Contact gehad ze snappen er zelf ook niks van dat dit mogelijk is.
Nu maar weer wachten dat je je geld weer retour krijgt.

Arjan_024 29-06-2021

Ontzettend slecht bereikbare klantenservice. Na het bestellen van een wasmachine werd de woensdagavond als bezorgoptie geopperd door de webshop. Voor een avondbezorging diende 15 euro extra te worden betaald. Een dag later wordt via mail meegedeeld dat de wasmachine donderdag tussen 08:00 en 20:00 uur geleverd wordt. Dat was niet afgesproken. Vervolgens bellen met de klantenservice, maar helaas. Na 37 minuten wachten wordt de verbinding verbroken. Ondertussen de chatbot op de website ook mee laten denken. Maar helaas, ook daar geen reactie. ........Mediamarkt......

Teleurgestelde ex-klant. 29-06-2021

Onder andere een laptop besteld voor werk en voor gamen nu er wat vrije dagen aankomen (waar ik mij op verheugde).
Na 5 dagen weet niemand waar mijn order is of dat de producten überhaupt op voorraad zijn.
Ik hoop met heel mijn hart dat iedereen die dit leest voortaan bij bcc of een andere zaak zijn producten koopt want dit was de laatste keer mediamarkt voor mij.

Teescha 29-06-2021

Onlangs een nieuwe Apple Watch aangeschaft, super blij mee en top geholpen in de winkel om de juiste keuze te maken. Top winkel! Goede producten, geweldige service. Kom hier graag!!

Eric 29-06-2021

Geweldige service en uitleg van mijn nieuwe smartphone ,zeker een aanrader ,Mediamarkt ga zo door

Mediamarkt is de allerbeste. 29-06-2021

Mediamarkt maakt het waar. Geweldig assortiment. De allernieuwste modellen. Personeel informeert klant op zeer klantvriendelijke manier en de informatie is duidelijk en gebaseerd op zeer uitgebreide kennis. Ook na aankoop is de service uitstekend. Voor mij is de Mediamarkt de ultieme zaak op gebied van witgoed en electronica.