MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

J. Tammes 31-07-2019

Een prima winkel om te kopen, vriendelijk personeel, ik werd vlot geholpen, en ik hoop dat dat andere ook word opgelost al met al een vette 10

Hugo 31-07-2019

Ik had een vaatwasser besteld op donderdag, ik had geselecteerd dat ik die de zondag geleverd wou hebben. Ik werk 7 dagen in de week maar kon die dag het makkelijkst vrij krijgen. Hele dag zitten wachten, niks gehoord, in de middag heb ik zelf gebeld om te vragen waar mijn vaatwasmachine blijft. Het zou voor me worden opgelost werd me nog twee maal verteld per mail.
Het is inmiddels 3 dagen later, ik heb mijn bestelling maandagavond laten annuleren toen ik nog niks had gehoord van ze, er kon geen excuus van af.
Het is inmiddels woensdag, en ik heb uiteindelijk een bericht ontvangen, niet van de MediaMarkt maar van de bezorgdienst die me verteld dat ze het morgen komen bezorgen (wanneer ik werk) Ik sta nu al 20 minuten in de wacht van de klantenservice om verhaal te halen. Ik weet niet of ik ooit nog mijn geld terug ga krijgen van ze als het zo blijft lopen

G.J.G.Hartman 31-07-2019

Mediamarkt is een open ,overzichtelijk bedrijf met goed opgeleid personeel met kennis van zaken , waardoor de consument duidelijk en eerlijk wordt voor-en ingelicht.

R. 31-07-2019

Via internet een mooie aanbieding tegengekomen. Maar vind het zelf fijner om in een daadwerkelijke winkel de aankoop te doen. Goed geholpen door een jongeman die alles nog even netjes toelichte en de tijd nam.

Selin 31-07-2019

Goed geholpen ,met veel geduld , alles goed uitgelegd,zodat ik alles begrijp .

a3mens 31-07-2019

Lage prijs, uitgebreid en compleet assortiment, Wisten wel vooraf wat we wilden kopen

PIerre van Engelshoven 31-07-2019

mjjn bezoek aan Mediamarkt Maastricht was de noodzaak om een nieuwe cartridge voor mijn Canonprinter te kopen. Nadat ik twee minuten stond te studeren welke ik moet hebben werd ik door een van uw medewerkers aangesproken of hij mij kon helpen. Ik heb uitgelegd dat ik alleen maar een zwarte cartridge nodig had aangezien ik nog werkende kleurencartridge had. Deze hulp van uw medewerker heb ik zeer gewaardeerd. Ik ben een 80 jaar oude man met een zeer geringe technische kennis DANK !!!!

fam koolen 31-07-2019

bij mediamarkt wasmachine besteld samen met droger , eerst nog gebeldt of machines op voorraad waren , dat waren ze , betaald en ze zouden maandag geleverd worden . maandag werdt dinsdag . helaas kwam toen alleen droger , dynalogic stuurt mail wasmachine komt woensdag . op woensdag middag opnieuw mail van dynalogic wasmachine komt donderdag . mediamarkt gebeldt , deze voelen zich niet verandwoordelijk voor de leveriing en willen ook geen contact met vervoerder opnemen . ook geen managers aanwezig die mij kunnen helpen . je zoekt het dus maar uit , zo voet het , dit was mijn laatese bestelling bij mediamarkt . superslecht .

Boos 31-07-2019

Mobiel besteld bij de Mediamarkt. Vandaag besteld voor 23.30 morgen in huis.
Na drie werkdagen wachten nog geen mobiel.
Gebeld en storing bij het magazijn vertelden ze.
Vreemd verhaal en ook geen mailtje gehad dat dit het geval was.
Gevraagd of we de mobiel in de winkel op konden halen. Dat was ook niet mogelijk.
Ze konden niet vertelen wanneer de mobiel dan wel kwam.
Het was ook nog een aanbieding die dan ook niet meer in de winkel geld als je de mobiel afbesteld.
Zo een grote winkelketen met zo een slechte service.
Zwaar teleurgesteld in de Mediamarkt.
Mobiel afbesteld en naar een winkel die wel hun beloftes waar kunnen maken.

Ron 31-07-2019

Personeel van Audio afdeling heeft weinig kennis van zaken, verkopers hebben geen geduld met klanten, en adviseren slecht, door gebrek aan kennis.
Indien er een klant tijdens het gesprek met jou, wat komt vragen, is de belangstelling voor jou meteen weg, en sta je voor Joker.
Indien je belt over een product die je gekocht hebt, over een klacht, is de benadering zowel door Management en Verkoop uiterst agressief naar jou toe. (je bent maar een klant, en je weet dus niets is het motto).
Jammer, dat dit zo moet gaan, voor mij is de keuze v.w.b. de Mediamarkt niet meer nummer 1.

Jackie 31-07-2019

Ik moest een nieuwe telefoon voor mijn zoon, maar wat zo makkelijk leek bleek in dit geval niet op te gaan. Vodafone site was slecht te peilen. Nieuwe softwear? i.i.g. er werd door het personeel van de Mediamarkt erg meegedacht en geholpen. Ik moest helaas tot 3x terug maar zoals t spreekwoord zegt: driemaal is scheepsrecht! Met behulp van ****met name is t toch allemaal naar tevredenheid opgelost. Top!!

PCVeens 31-07-2019

Vind het een fijne winkel .Goed geholpen door het personeel duidelijke uitleg over het apparaat .Ik kom zeker weer terug
PC Veens

drakoon82 30-07-2019

Vorige week maandag een vriezer besteld van 800 euro. Woensdag de hele dag zitten wachten op de levering maar helaas niemand gezien. Woensdag middag contact opgenomen met de klantenservice en die gaf me aan dat de vriezer niet op voorraad was en dat het nog wel een ruime tijd kon duren voor deze weer binnen zou komen. Op advies van de medewerker klantenservice de bestelling geannuleerd en de vriezer ergens anders gekocht.

Nu een week later helaas nog geen geld retour ontvangen dus vandaag weer gebeld. Krijg ik vrolijk te horen dat annulering niet doorgezet kan worden omdat de bestelling al doorgezet is naar magazijn terwijl er geen voorraad is.

Nu moet ik wachten tot de vriezer weer op voorraad is voor ik kan annuleren en mijn geld retour ontvang.

Er is nog geen zicht wanneer er weer voorraad is en ik moet maar wachten op mijn geld.

Heb geëist dat ik vrijdag 2 augustus mijn geld retour heb, zo niet dan ga ik vervolg stappen nemen.

Kaat 30-07-2019

Ik vroeg naar een specifiek product en kleur, toen ik hierom vroeg zijn er 3 man aan de gang gegaan om deze te zoeken. Van te voren had ik gekeken wat t product kostte, en deze prijs was anders dan op het bordje bij het product, toen is geregeld dat ik het product kreeg voor de prijs die ik had gezien op de website voor ik van huis vertrok.

jan 30-07-2019

Vriendelijk personeel! Goed advies, en nemen de tijd voor jou. Wij zijn erg tevreden met onze nieuwe tv.

Mieke 30-07-2019

De medewerkers waren heel behulpzaam en vriendelijk. Ook waren ze heel eerlijk over waar ze de juiste uitleg over konden geven en als ze er zelf niet de ervaring in hadden dat ze er een andere collega bij riepen die me beter te woord kon staan.

Arkan 30-07-2019

Ik word heel goed geholpen door mahdi ik zou hem bedanken in mijn hard .......

Wietse 30-07-2019

Bezorg afspraken worden niet nagekomen. Daarnaast wordt er geen informatie gedeeld wanneer er eventueel dan wel wordt bezorgd. Klantenservice (?) is niet of nauwelijks te bereiken. Op E-mails, chat of berichten wordt niet of zeer laat gereageerd met wazige antwoorden waar je niks aan hebt. Bestelling is 2 dagen te laat en niemand weet wanneer deze dan wel komt.

H v Hoesel 30-07-2019

Al diverse producten besteld. Levering en prijzen zijn gunstig.
Tijdens afgelopen telefoonmania week een Samsung S9 besteld en betaald. Mail binnen gekregen dat deze binnen 2 uur in Heerlen afgehaald kon worden. Op de site stond deze telefoon volop aanwezig. Dus niet afgewacht tot de afhaal mail binnenkwam, maar naar Heerlen gereden. Daar wisten ze van niets, daarna vertelden ze dat er helemaal geen Samsung S9 waren. Ter plaatse werd de order geannuleerd.
Later op de avond stond nog steeds de S9 voorradig in Heerlen. Ik heb een klacht ingediend en kreeg als reactie dat ik de 2e mail had moeten afwachten. Dus let op. De site is niet actueel. Ik had nog geprobeerd te bellen voordat ik naar Heerlen reed, de lijn was echter overbelast. Kortom een slechte ervaring.

Jos 30-07-2019

Een winkel met ruime keuzemogelijkheid en goede prijs kwaliteit verhouding.
Werd goed vlot en vriendelijk geholpen.

Rob 30-07-2019

Online bestellen gaat goed. Levering heeft 4 dagen geduurd ivm storing zegt men.
Bellen met mediamarkt plaats je in een te lange wachttijd ongeveer 20 min en is dus niet op orde.
Dat kan best wel beter.

Jj veld 30-07-2019

2 aircos besteld 1400.00 via i deal betaald de shop geeft aan dat ze op voorraad zijn en dat ze binnen 1 dag geleverd kunnen worden, 1 dag later pas de bestelbevestiging, ik wordt nu al 2 dagen telefonisch aan het lijntje gehouden krijg geen antwoord wanneer het product geleverd wordt, op de site staan ze nu op uitverkocht.

Angelo 30-07-2019

Goed, maar vooral eerlijk advies gekregen over opslagkaartje voor mijn telefoon als ook advies voor een telefoonhouder voor in de auto! Verkoper in de winkel was meedenkend en echt op zoek naar de juiste oplossing voor mij! Tijd nog moeite werden gespaard en dat gaf me een vertrouwd/goed gevoel.
Eenmaal thuis direct houder in de auto aangebracht en moet eerlijk toegeven dat deze aan mijn verwachtingen voldoet.

Mike osseforth 29-07-2019

Het is alleen jammer dat er te weinig personeel gespecialiseerd is in bepaalde productie en het personeel dat hier in gespecialiseerd is die zijn er te weinig

cpm 29-07-2019

Media Markt overzichtelijk ,hulp behoevend niet opdringerig de side overzichtelijk goed te bezoeken alvorens in de winkel te zijn, ook goed advies van het product tijdens winkel bezoek.
luisterend oor voor klant .Media Markt bergen op zoom top
waarom een 9 een 10 is uitmuntend en moeilijker om vast te houden.