MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 396 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Stephan 22-06-2019

Prima winkel, lichtelijk onoverzichtelijk bij de espressoapparaten. Verder tevreden.

S 22-06-2019

Zaterdag 8 juni had ik een Alpine Green controller met korting bestelt voor €40,-, normaal kostte die €70 volgens mij. Toen ik het bestelde stond er dat het morgen werd bezorgd, en er stond niet dat het uitverkocht was. Volgende dag kwam hij niet, ik deed er niks over, ik dacht hij zal morgen wel bezorgd worden. Het werd morgen, nog steeds niet gekomen. Vervolgens keek ik op de pagina waar ik het besteld had, er stond dat het uitverkocht was. Ik dacht laat ik maar nog een dag wachten. Volgende dag kwam het ook niet, dus wilde ik contact opnemen. Ik gebruikte live chat, waar je met een bot ging praten, die kon mij niet helpen, dus er werd gezegd dat ik even moest wachten en een medewerker mij zo zou komen helpen. Na een lange tijd wachten kwam er niemand dus beëindigde ik de chat. Ik wilde nog de klantenservice bellen, maar daarvoor was het te laat, dus mailde ik de lokale mediamarkt. Volgende dag kreeg ik een mail dat ze er niks aan konden doen, en ik het centrale mediamarkt moest bellen, dat deed ik, lang gewacht, niemand opgenomen. Volgende dag nog een poging gedaan, na een tijd lang wachten werd er opgenomen. Ik vertelde dus alles, en ze zei dat ze het kon annuleren, ik zei doe dat maar (voordat het kortingsactie was verlopen kon ik dan snel een andere variant kopen). Ze ging even zoeken en zei dat ze het niet meer kon annuleren en ik dus moest wachten. Ik vroeg of het dan zeker wel zou komen, ze zei dat het wel zou komen, maar niet wanneer. Er werd verteld dat het al is overgedragen aan de leverancier. Na die gesprek wachtte ik nog paar dagen. In die tijd had ik ook op de Messenger gechat met Mediamarkt, kreeg daar waardeloze, onduidelijke halve antwoorden, dus had er niks aan. Terugantwoorden duurde ze ook 3 dagen. Tot gister wachtte ik, en had toen weer gebeld. Er kwam een man aan de lijn en vertelde ik dus weer alles. Hij zei dat het nog in het sorteercentrum lag en nog zou aankomen, en weer werd er verteld dat ze niet wisten wanneer. Dus ik besloot om nogmaals te wachten, wat een geduld he? Net hiervoor kreeg ik een mail, dat ik het bedrag binnen 2 werkdagen binnen zou krijgen. Letterlijk alleen dat! Geen verklaring, geen excuses, niks. Net ook gelijk terug een mail gestuurd. 2 weken voor niks gewacht! Hoor ik geen verklaring te krijgen? Of een shoptegoed als excuses (klein kans die ik in de toekomst zou gebruiken). Maar dit vind ik echt onzin, ik raad deze winkel niemand aan, totdat ik een verklaring krijg. Inmiddels is de actie al verlopen en zijn de producten niet meer €40,-. Als je mij vraagt hoe dit opgelost moet worden, is mijn antwoord; Of een ander variant met een ander kleur van het zelfde product sturen, of excuses aanbieden met een shoptegoed. Want hoe ze dit nu doen kan echt niet. Ik hoop dat hier iets aan gedaan wordt. Nogmaals, 2 weken gewacht, daarna bedrag terug zonder verklaring. Waardeloos.

Mvg,

S.

Rob 22-06-2019

Mogen wel meer info geven over Hawaï mbt apps van Google
Helemaal geen info over bekend bij verkoper

Robin 22-06-2019

Ik vind Mediamarkt een hele fijne winkel. Ik koop hier meestal mijn albums en heb altijd goede ervaringen. De service is ook altijd erg goed.

Andreja 22-06-2019

Vriendelijke medewerker die duidelijk wist waar hij het over had. Gaf goede tips en was eerlijk

Marvin 22-06-2019

Zeer leuke winkel om eens rond te lopen. Hebben vanalles en je word er goed geholpen.

Laarman 22-06-2019

Zoals media -markt heeft opgelost is gewoon weer super gedaan het verschil van bedrag kon ik netjes ophalen
Produkt is zeer aan te raden cijfer 9

Review 18-07-2019
_______________________________________________________________

De medewerker denkt dat hij veel weet maar viel mij erg tegen kon veel dingen niet uit leggen iover de mobiel en wist veel dingen niet over de mobiel dus we hebben de gegeven opgevraagd via intenet op mobiel

Chantal 22-06-2019

Ik zocht naar een telefoon die ik niet kon vinden maar een medewerker had mij een andere telefoon aangeraden. Die heb ik gekocht

Michel 22-06-2019

HDMI kabel gekocht. Fijne winkel met veel keus. Genoeg parkeer gelegenheid en doordeweeks tot 21:00 open.

Marcel 22-06-2019

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik daar altijd goed wordt geholpen en de medewerkers goede informatie en service geven.

Jan 22-06-2019

Ik ben zeer tevreden over de geweldige service die ik gehad heb bij het omruilen van mijn E-reader.
Met een luisterend oor en goede behandeling werd en naar een prima passende oplossing gezocht.

Jacques 22-06-2019

Vandaag een torenventilator gekocht bij mediamarkt. Uitvoerig advies gekregen van een verkoper en toen we na een kwartier nog geen keuze hadden kunnen maken, heeft een andere verkoper ons geholpen de knoop door te hakken. We hebben de ventilator nu 3 dagen in huis en zijn zeer tevreden over de aankoop. Een prima, niet te dure en niet te goedkope ventilator. Staat bovendien mooi in ons interieur.

J huiskers 22-06-2019

Dag eerder al geweest voor wat anders, liepen langs de aircos. Wat fotos van gemaakt om toch thuis naar te kijken en vergelijken. Hadden een vraagje dus volgende dag terug gekomen had de man van de bon ons goed mee geholpen en tijd voor genomen. En aangezien het zo warm word toch maat 1 mee genomen voor er straks geen meer over is.

Jan 22-06-2019

De Mediamarkt heeft ons een accuraat advies gegeven. De aanschaf van een nieuwe koelkast met vriezer vergt goede info en de medewerker bleek terzake kundig.

Emma 22-06-2019

De Mediamarkt aan de Sontplein in Groningen is goed te bereiken. Bij de servicebalie was het niet heel duidelijk wat de gang van zaken was, echter wel goed en op een fijne manier geholpen door het personeel. In de winkel zelf niet veel personeel bij wie ik terecht kon, dat is wel een minpunt. Eenmaal geholpen, wel goed advies gekregen.

Chantal 22-06-2019

Prima geholpen bij de SmartDesk. Bij afrekenen en registratie bij de Klantenservice bleek dat mijn Vlubpas verwisseld was met die van een ander lid. De medew.vd klantenservice heeft perfect geanticipeerd, zowel in het meedenken naar een voor mij acceptabele oplossing voor dit probleem, maar daarnaast ook voor kleine praktische oplossingen voor aanpassing in handelen, benaderen en voorstellen om het mij fysiek makkelijker te maken haar handelen te volgen, daar ik een fysieke beperking heb. Driedubbel CHAPEAU! Ook voor de op dat moment aanw. Apple floormanager CHAPEAU. Hij dacht letterlijk en figuurlijk mee op mijn niveau.

Denny Beerens 22-06-2019

Een goede winkel met positieve mensen die altijd bereid zijn om je helpen met advies en afrekening.

melvin 22-06-2019

Het is een goede shop, Alleen was na allen gegevens hebben in gevuld aan het laatste deel gekomen,Of je het wil ophalen in de winkel of bezorgd wil laten worden.Ik drukte op ophalen,Nou kwam ik in de winkel en de medewerker die ik sprak had het over een heel ander product.Maar voor de rest is alles goed gekomen.Ik raad het wel aan bij mij familie/vrienden.

Joostj 22-06-2019

Mediamarkt Rijswijk is een ruime winkel met veel keuze. Alle producten zijn vindbaar.
Medewerkers zijn enthousiast en willen je graag helpen.
Het enige wat verbeterd kan worden is soms de informatie net iets beter vermelden net als de prijs soms ontbreekt.

Ik zou zeker terug komen om andere producten te kopen ivm ze alles hebben en je ook helpen.

Joop 22-06-2019

Fijne winkel...we worden altijd heel goed geholpen en het artikel word direkt naar ons huis gebracht

Marc 22-06-2019

Goede service, prettig personeel wat over het algemeen zeer kundig is. Snel geholpen en prettig de screenprotector meteen even op mijn apple watch geplakt.

Mam 21-06-2019

Vriendelijke medewerkers die kennis van zaken hebben en je dus goed kunnen adviseren in je aankopen.

Kees 21-06-2019

Goed en eerlijk advies duidelijk en zeer persoonlijk en zelfs gratis koffie.mooie overzichtelijke winkel met zeer groot assortiment

André Pijlman 21-06-2019

Overzichtelijke winkel.
Goed en deskundig personeel.
Gemakkelijk bereikbaar.

Wietse De Vries 21-06-2019

Goede service en medewerker probeerde bij aanschaf van airco echt met mijn situatie mee te denken.

Vaak vind je online lagere prijzen maar dan zonder deze service.