MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 409 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Michael ambaum 17-06-2019

Heb gister heel veel spullen gekocht
Een tostiegrill
Een laptop
Een tablet
Een telefoon en nog kleine spullen
Het duurde effe voor dat er een medewerker vrij was maar ernaar paar keer goed geholpen en nog een praatje gemaakt met een jbl verkoper
Dus een dike 10punten van mij
Gr michael ambaum

Colinda 17-06-2019

Je wordt goed snel en vriendelijk voorzien van de informatie, wat tot een juiste aankoop komt, waarvoor ik ook naar de winkel ben gekomen
Erg klantvriendelijk

Colinda 17-06-2019

Erg klantvriendelijk

Gaz 17-06-2019

Prijs, kwaliteit vehouding is heel goed. Ik heb ventilator gekocht met afstandbediening voor noet eens € 30. Deze is stil en draait heel stabiel.

Sylvia 17-06-2019

Mediamarkt Dordrecht heeft zeer vriendelijke en deskundige medewerkers. We zijn ontzettend goed geholpen en heel vriendelijk behandeld. Kregen koffie tijdens het wachten, en als ze iets niet wisten werd er gelijk een collega cq internet geraadpleegd. Top service!!

Marco van der Waal 17-06-2019

De reden van deze 9 is dat het assortiment uitgebreid is en er deskundige hulp aanwezig is van Samsung zelf, zodat je goed en correct geholpen word. Ook het plaatsen van de bescherming op de telefoon werd deskundig en met fijne uitleg gedaan aan de service balie.
Al met al een zeer fijne winkel ervaring.

Jacqueline 17-06-2019

Het komt vaak voor dat de goederen niet aanwezig zijn, of niet op de juiste plek zijn, lastig te vinden zijn.
Het personeel is echter uiterst vriendelijk en hulpvaardig.
Neem bijvoorbeeld Julian, die mij uitgebreide informatie gaf, alles duidelijk uitlegde en goed meedacht met mijn persoonlijke wensen. Hij geeft betrouwbare en eerlijke informatie, ziet er goed verzorgd uit en is service gericht, kortom, een 10 voor hem.

MSK 17-06-2019

Recent een Sony KD-55X7000F aangeschaft in de winkel in Rotterdam Centrum. Het personeel heeft echter niet aangegeven dat Sony de ondersteuning beëindigt voor alle Linux gebaseerde TV's en de gehele app store zal verwijderd worden van de TV op 25 Juni. Dat was 3 weken voor mijn aanschaf. Zeer fijn als je de TV net uitgepakt hebt en dat de eerste melding is die je ziet bij het openen van de app store. Als de apps worden verwijdert vervallen de smart functies van de TV en heb je effectief een "dumb"TV. Ik had uiteraard voor een ander model gekozen als ik dit eerder had geweten.

Klantenservice geprobeerd te bereiken maar ik kreeg alleen de callcenter aan de lijn die niets meer konden doen dan mailen naar de vestiging zodat die mij terug zouden bellen. Dat is tot op heden nog niet gebeurt.

Een van de meeste klantonvriendelijke ervaringen die ik ooit heb gehad.

Remco Croes 17-06-2019

Een zaak met vriendelijk, behulpzaam en vakkundig personeel die een klant goed weten te helpen door hun enthousiasme.

John 17-06-2019

Nette winkel en gemotiveerd personeel erg behulpzaam. Met 3 man helpen te zoeken naar een dvd. Prijs kwaliteit ook zeer goed

Vis 17-06-2019

Mediamarkt hengelo is een grote winkel met veel keus. Je wordt goed geadviseerd en je wordt gewezen op acties.

Esther 17-06-2019

Jammer dat je in de mediamarkt niet kan lopen zonder dat je benaderd wordt voor een energie contract erg opdringerig en vervelend

Jan van Oldenmark 17-06-2019

Ik vind odanks het aanbod van spullen de zaak rommelig en het is vaak zoeken naar personeel met een lampje.....als ze er al zijn, zijn ze druk met sociale praatjes onderling....uitzondering daargelaten....., ook bij de kassa is de rij te lang om klantvriendelijk te zijn......sorry, maar als je mijn mening vraagt, geef ik die eerlijk

Dennie 17-06-2019

Veel keus en goede prijs kwaliteit verhouding. Veel personeel die je iets kunt vragen.

P 16-06-2019

er is een groot assortiment op voorraad waardoor je, ook mede door het uitvoerig en goed advies van personeel, een snelle en goede keuze kunt maken.
Je kunt de apparatuur testen en direct ondervinden welke je het beste bevalt.
Product is direct mee te nemen dus top !!

Beert 16-06-2019

Na een eerste zoektocht over het internet uitgekomen bij de Mediamarkt daar ze een groot assortiment koffiemachines hebben. De uitleg die gegeven werd over de verschillende koffiemachines was heel duidelijk en helder. Door deze informatie kon ik een juiste en makkelijke keuze maken.
De keuze op deze machine werd versterkt door de mogelijkheid van een apart vakje waarin gemalen koffie gedaan kan worden voor bijvoorbeeld Decafe. Er kan ook apart warm water getapt worden voor een kopje thee, mijn waterkoker kan dus van het aanrecht af geen weer meer ruimte..
De koffiemachine nu 1 dag in huis en bevalt heel erg goed en is makkelijke in de bediening. Het ingebruik nemen van het apparaat was ook makkelijk mede door een goede beschrijving in de handleiding.

N.F. Ras 16-06-2019

De service is fantastisch.
Na 5 maanden was pc kapot gegaan ze hebben gekeken of het ter plaatse opgelost kon worden dat ging niet dus mochten we een hele nieuwe pc uitzoeken en werd hij netjes in orde gemaakt en kregen ook nog geld terug omdat kapotte pc iets duurder was dan de nieuwe

Ivo Lasschuit 16-06-2019

De service was precies dat wat je verwacht van een goede en hoog aangeschreven techwinkel. Toen wij de Samsung Galaxy S10E kwamen kopen zagen we ze eerst niet liggen. Maar na het vragen aan een medewerker vroeg deze naar welke kleur we hem wilden en vertrok ze naar het magazijn om deze te halen. Zeer slim natuurlijk om de nieuwste telefoons achter de hand te houden. Ook waren alle telefoons die je kon kopen in een doorzichtige hardcase gestopt. Weer een pluspunt, zo kan de doos nooit beschadigd raken en of de telefoon makkelijk gestolen worden. Nadat de telefoon was gehaald kregen we de optie om er een screenprotector er bij op te laten zetten. We besloten dit te doen en na het afrekenen gingen we naar de balie waar ze ons konden helpen. We konden gewoon even gaan zitten en hij werd er voor onze neus er op gezet zodat we alles konden volgen. De medewerker ging overal voorzichtig mee om en haalde alleen de al vooraf opgezette screenprotector er af. Dus niet het plastic op de zijkanten en achterkant, wat ik zelf erg fijn vond. Verder was hij zeer precies en haalde hij hem er nog een keer af omdat hij net niet goed zat. Daarna alles weer netjes in de doos nadat we de telefoon hadden geïnspecteerd. Een prima ervaring en een mooie telefoon rijker op zak gingen we met een goed en voldaan gevoel de winkel uit.

Remko 16-06-2019

Goede informatie en behulpzaam personeel, weten precies waar ze het over hebben

Labout64 16-06-2019

Kom vaak uit op media markt wanneer ik de prijs vergelijk. Verder het product is tastbaar. dus is ook op zicht te vergelijken met anderen.
Vind het wel vaak moeilijk om iemand te spreken voor extra info maar wachten wordt beloond doordat zij de vragen goed kunnen beantwoorden. Product kennis is altijd goed aanwezig.

Mido 16-06-2019

Ik word slecht behandeld door medewerker zij was heel onbeschoft terwijl ik was aan het praten was hing ze de telefoon op. ongelooflijk zo slecht service nooit meegemaakt.

Ronald 16-06-2019

Bij Mediamarkt een wasmachine gekocht.
na de 3e was draaien deed hij het al niet meer. telefonisch contact gezocht met Mediamarkt maar dat duurt zooooo lang. dan maar gemaild en daar nu een week later nog niets van gehoord. Nee ik adviseer ergens anders te kopen. kan nooit slechter zijn in de aftersales.

Liat 16-06-2019

Goed en duidelijk informatie over de iPhone XR personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Ceesdesnor 16-06-2019

Zeer veel keus met goede uitleg en zeer vriendelijk personeel, ook voldoende personeel.

Elsa 16-06-2019

Alles wat je zoekt vind je hier, met behulpzaam/kundig personeel en veel goede aanbiedingen!