MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Joke Chaudron 27-11-2019

Geweldig geholpen bij het overzetten van de data op de nieuwe telefoon. Deze digibeet zou het nooit gelukt zijn.

Dave 27-11-2019

Deze winkel heeft zoveel dingen die ik zou willen, dat je er uren kan rondlopen.
Het beste is dan ook dan pas te gaan shoppen als je weet wat je wil.(check online of het item aanwezig is)
Als je niet te moeilijk doet, wordt je prettig geholpen.

patricia 27-11-2019

vlot service gericht en erg vriendelijk personeel groot aanbod en aanbiedingen

Karel ten Broecke 26-11-2019

Uitstekende ligging buiten centrum stad en dicht bij snelweg. Parkeergarage onder de/het winkel(centrum) en vanuit daar is de winkel bereikbaar.

Bakens 26-11-2019

Ondanks we vooraf al nodige informatie op internet hadden opgezocht over het product we wilden aankopen, kregen we de juiste informatie van een medewerker en ze kon ons zelf meer nuttige informatie geven waardoor onze keuze makkelijker kon worden gemaakt.

n3rd 26-11-2019

Waardeloze service. Ik bestel hier nooit meer wat. Eigenlijk om dezelfde reden als veel reviews over Mediamarkt zoals je deze op diverse sites terug kunt vinden, namelijk, zeer slechte service: Duur product besteld waarvan aangegeven dat het op voorraad was. Echter volgende dag niet in huis. Dag erna ook niet. Geen notificatie van gehad.

Vervolgens kreeg ik na 3 dagen een mail dat het product niet meer op voorraad is en pas over een week leverbaar. Ik dien daar vervolgens een klacht over in en vraag of ze eventueel een ander soortgelijk product kunnen aanbieden of iets anders voor me kunnen betekenen. Tegelijk zie ik overigens op hun website dat het product op dat moment weer op voorraad zou moeten zijn.

Als reactie op mijn klacht kreeg ik een automatisch gegenereerd mailtje dat ze de bestelling hebben geannuleerd. Schijnbaar willen ze me dus liever niet als klant hebben.

Ik bel vervolgens de klantenservice weer: excuses, maar het enige wat ze kan doen is het product opnieuw bestellen, maar dan is het er op zijn vroegst pas over 3 weken. Ze geeft toe dat aangegeven voorraad op de website wel vaker niet overeenkomt met de daadwerkelijke voorraad. Zeker rond periodes als Black Friday. Dan hebben ze niet genoeg capaciteit schijnbaar en worden er 'foutjes' gemaakt. Begin dan niet aan zo'n campagne denk ik dan... adverteer dan met een realistische levertijd denk ik dan...

Geen enkele coulance of andere oplossing (zoals een soorgelijk artikel wat wel op voorraad is aanbieden) geboden. Ik heb het product (ging om een volautomaat koffiemachine van een behoorlijk bedrag) nu maar bij Coolblue besteld, nadat ik bij Coolblue voor de zekerheid telefonisch heb gechecked of hij bij hun wel echt op voorraad is (dat werd me verzekerd).

Weliswaar was hij daar wat duurder, maar bij Mediamarkt spendeer ik geen cent meer, zeker gezien ik een jaar eerder ook al leveringsproblemen heb gehad bij ze met een koelkast. Ook toen ging het ook echt om een fout in hun voorraadsysteem en niet om een vertraagde levering vanwege drukte bij de koeriersdienst.

Als je zeker wilt weten dat je iets geleverd wilt krijgen en dat je een goede service ontvangt bij een bestelling, bestel dan dus niet bij Mediamarkt.

piraven 26-11-2019

goede omgang met mij,goed personeel,ben altijd tevreden,k heb er heel me studio setup meegehaald

Eva Vass 26-11-2019

Ik hou van alle electronic spullen en vind ik lekker het kan alle prijs producten gevonden ,leuk atmosfeer en leuk werknemers prima kwaliteit

pieter1960 26-11-2019

super bediening, zelfs als het heel druk is. en verstand van zaken, alleen dat verhaal van die energie zou voor mij niet perse hoeven

Peter 26-11-2019

Mediamarkt heeft altijd een ruim aanbod aan artikelen. Je wordt er op een attente manier geholpen en het personeel is deskundig. Enige nadeel is dat je soms even moet wachten als je iets wilt vragen omdat het er druk is. Maar die drukte is natuurlijk niet voor niets. Zeker is Mediamarkt een aanrader.

Michiel 25-11-2019

De winkel in Cruquius is goed georganiseerd en overzichtelijk. Maar belangrijker vind ik de hulpvaardigheid en kennis van het personeel. Ik ben goed en vriendelijk door hen geholpen. Geen vraag was teveel en de verkoper nam ruim de tijd om ons te helpen. Ook al switchten we een aantal keren van product. Ik beveel deze winkel zeker aan.

Netty 25-11-2019

Ik had een e-reader nodig. Vriendelijke jongen die me in de winkel heeft geholpen. Helaas bleek bij thuiskomst dat het doosje met de cover een verkeerde cover voor de e-reader bevatte. De volgende dag dus maar terug. Netjes opgelost en alsnog de juist cover gekregen.

Riginald Conquet 25-11-2019

Mooi winkel, ruim met goede sortering. Heel goede en vriendelijke advies van de medewerkers.

Albert 25-11-2019

Gewoon een overzichtelijke website met een duidelijk menu overzicht.
Ruime keuzes en een goede prijs.

stan 25-11-2019

wat een oplichters 17 november in de winkel Tilburg geweest voor een tv nl
oled55b9pla toen 1299,00. zonder aanbieding in de winkel
een dag later staat deze erop voor 1799,00
wedde dat deze tv op blackfriday in de aanbieding komt.
elders bij de grote aanbieders kost deze tv 1199.00

aanrader 25-11-2019

vind hier eigenlijk alles wat ik zoek. vriendelijk en deskundig personeel. redelijke prijzen. kom altijd tevreden thuis

Dennis 25-11-2019

fijne winkel, waar je uitgebreid kunt werken met deskundig personeel en goed bereikbaar

Ted en Gerda 25-11-2019

Prima advies wij zijn toch al bejaarde mensen en daar werd duidelijk rekening mee gehouden we kregen alle tijd en ruimte om te beslissen we kwamen oorspronkelijk voor een Samsung galaxy a50 maar deze toestellen bieden voor hetzelfde geld veel meer onder andere de batterij capaciteit die een stuk hoger is. Zijn er inmiddels mee aan de slag gegaan en konden in een paar uurtjes tijd alles geïnstalleerd en werkend krijgen zonder terug te moeten grijpen op bestanden of apps op onze oude telefoons. Super tevreden echt waar mijn vrouw is 71 en ikzelf 68 maar konden desondanks met deze smartphones direct verder en meer doordat wij Android 6 hadden en hier Android 9.

Amp 24-11-2019

Groot assortiment, op zich vriendelijke mensen.
Ja,mer dat ze niet willen tegemoetkomen als je laat zien dat een product elders goedkoper is.
Dan komen ze met een verhaal over garantie étc waarmee ze je overbluffen. Dat kan echt beter.

Boukje 24-11-2019

Vriendelijke verkoopmedewerkster. Medewerkster was erg behulpzaam, geduldig en gaf goed advies.

Dick Koerselman 24-11-2019

Ik vindt de Mediamarkt een zeer goede winkel en de kwaliteit zeer goed en je wordt goed geholpen

eric stekelenburg 24-11-2019

je wordt altijd goed en vriendelijk geholpen, de kennis is meestal goed aanwezig, uitleg geven over bepaalde producten zijn altijd goed

Elly 24-11-2019

Prima laptop voor deze prijs.
Goede en netjes geholpen in de winkel.
Deskundig personeel.

C. Neven 24-11-2019

Goede service, vriendelijke medewerkers en vakkundig advies.
Levering van het bestelde artikel verliep vlekkeloos.

Jolanda 24-11-2019

Heel vriendelijk geholpen alleen jammer dat ze het verschil tussen 2 Philips airfryers niet uit kon leggen en wij zelf op de doos het verschil op moesten zoeken. Zit geen Nederlandse beschrijving bij daarvoor gebeld naar de Mediamarkt maar kreeg als antwoord ik zal het telefoonnummer van Philips geven kan u zelf bellen. Vandaar een dikke onvoldoende voor de Mediamarkt. jammer