MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Aad 30-03-2019

Netjes en deskundig geholpen
Deze winkel uitgekozen omdat het dicht bij ouders in Dinteloord is voor wie deze aankoop hebben gedaan.

S. Brink 29-03-2019

Enorm goed aanbod in de winkel, en zeker vriendelijke en geschikt personeel. Bij een andere kassa begon een man heel agressief te praten naar een medewerker, zei reageer zeer goed en hield het rustig. Dikke duim dus, het was tevens onterecht.

Svdm 29-03-2019

We hebben vaker online bij mediamarkt producten gekocht, maar meestal 1 á 2 tegelijk. En was meestal prima gegaan.

Dit keer 11 producten totaal in 1 keer besteld voor een aanzienlijk bedrag.

We kwamen er snel achter dat 2 á 3 producten niet op voorraad waren - dus moesten wij langer wachten, prima dat kan. Hadden wij ook niet gelijk gecontroleerd op de site.

Eind van de week een mail dat nog 1 item niet op voorraad was en dat die dezelfde week nog werd verwacht.

Ik bel na het weekend om toch even na te vragen of het al goed was binnen gekomen en de bestelling binnenkort zou worden verstuurd - maar ik hoor dat het er nog steeds niet is.

Woensdag bel ik weer omdat ik nog niets had gehoord. Was nog steeds wachten op dat ééne product. Goed nog even geduld, 3 tot 5 werkdagen is het inmiddels al geweest.

Vandaag weer gebeld omdat ik niets hoor of krijg vanuit mediamarkt. Dat laatste product was er eindelijk, maar wat schetst mijn verbazing - twee andere producten missen er nu.

En ze kunnen het blijkbaar niet eerder verzenden totdat de bestelling compleet is.

Straks zijn die 2 er wel maar ontbreekt weer iets anders "spontaan". En je komt er alleen achter als jezelf erachteraan belt.

Ella 29-03-2019

Zeer vriendelijke verkoper met verstand van zaken die me goed advies heeft gegeven

Annie 29-03-2019

Heel goed geholpen, medewerker heeft zelfs de tv tot in de auto gedragen. Goed geïnformeerd door de medewerker over de diverse televisies.

Claudia 29-03-2019

Mooi schoon en overzichtelijke winkel en niet te vergeten vriendelijke personeel.

Bert 29-03-2019

Goed en vlot geholpen door Yunus in zaandam. Goed en vlot geholpen door Yunus.

Caroline 29-03-2019

Vandaag in de Mediamarkt in Dordrecht geweest waar wij super vriendelijk en erg behulpzaam zijn geholpen.
Ondanks dat het erg druk was werd er alle tijd genomen om ons te woord te staan en onze vragen te beantwoorden.

Akke H 29-03-2019

Ben blij dat ik even de winkel binnen ben gelopen voor advies. Wilde mijn aankoop eerst online bestellen, maar was toch nog niet helemaal zeker welk type telefoon het beste bij mij past. Werd erg vriendelijk geholpen en de verkoop medewerker stelde mij de juiste vragen. Hierdoor heb ik toch een ander type genomen dan ik eerst in gedachten had. De camera is voor mij heel erg belangrijk. Het mooie was, dit type had dezelfde prijs maar heeft een veel betere camera. Top advies dus !!

Marools-Hoofddorp 29-03-2019

Het was voor het eerst dat mijn man en geholpen werden door zoveel vriendelijke personeel. Meestal zijn er niet zoveel personeel maar vandaag vonden wij echt super. Bedankt aan alle vriendelijke personeel die zo behulpzaam waren.

Mitchell 29-03-2019

Zeer ruimte assortiment in de vestiging van Almere. Alle personeelsleden zijn vakkundige opgeleid en service gericht!

Angela Mennen 29-03-2019

Ik heb voor mediamarkt gekozen om de prijs/kwaliteitverhouding het iabeen grote winkel en alle producten staan overzichtelijk bij elkaar.

jal 29-03-2019

door de medewerkster vriendelijk duidelijk en vakkundig geholpen en geadviseerd. top !

Don 29-03-2019

Mediamarkt kan ik zeker aanbevelen, super, goede service van de medewerkers. Ik heb een mooie laptop gekocht bij mediamarkt voor een aantrekkelijke prijs, goede koop!

Oelen000 29-03-2019

Erg fijne winkel en makkelijk bereikbaar. Personeel is erg behulpzaam. Kom er regelmatig.

Jeroen Havenaar 29-03-2019

er was geen sms ontvangen voor het tijdstip van levering
plaatsing was het in huis neerzetten met verpakking.
voor het plaatsen moesten we 35 euro betalen.
Dit was toch inbegrepen bij de levering???
de verkoper zei dat de koelkast 8 uur moest stilstaan dit blijkt 24 te zijn volgens de afleveraars.
van de slogan vandaag besteld vandaag in huis blijkt niets van waar. pas 2 dagen later werd deze bezorgd.
al met al een teleurstellende ervaring.
jammer

H.J. Klumpert 29-03-2019

Prima geholpen en een goede uitleg.
Komen graag in jullie winkel.
Tot de volgende keer

Kim 29-03-2019

Prima winkel. Leuke aanbiedingen en meestal goed geholpen door ervaren medewerkers. Ik kom er graag

Bessel 29-03-2019

Wij kunnen hier zeer goed terecht,wij slagen ook altijd wat voor een artikel ook,en de verkoper heeft zeer goed gehandeld in ons voordeel maar ook in de Media Markt,wij zijn zeer tevreden.

M 29-03-2019

Ik kan altijd vinden wat ik zoek. Prijzen zijn oké.
Goede service, kreeg startklaar gratis is ivm laatste zonder.

ricardo 29-03-2019

ze zijn erg behulpzaam en zeer klant vriendelijk en ze geven ook zorgvuldig advies

Lam 29-03-2019

Goede service alleen 9 van de 10 artikelen bij de pc en laptop afdeling was niet meer op vooraad ze hadden alleen maar show modellen nog .. ik kom toch echt naar de winkel om de product direct te kopen en niet om te horen te krijgen dat ik hem online moet bestellen ...

Brigitte 29-03-2019

Supergoede begeleidende uitleg bij keuzestress, blij met de uiteindelijke keuze!

Wojciech Wilk 29-03-2019

professional approach to the client
great equipment at the best price
I will definitely go back for more!!!

Nico Davelaar 29-03-2019

Fijn dat er (nog) een winkel is die zich toelegt op de consumenten elektronica . Omdat Mediamarkt een internationale concern is waardoor zij groot en goedkoop kunnen inkopen, blijven de prijzen laag en concurrerend. Met het toevoegen van computerhulp en mobiel schermreparatie kunnen zij zelfs een voorkeurspositie krijgen. Bovendien hebben zij een breng en installatieservice.

Het is een fijne grote winkel met een ruime assortiment, waarin het altijd een gezellige drukte is en altijd een medewerker in de buurt is , die over goede informatie beschikt m.b.t. een speciaal product. Leuk dat men zich kan aanmelden bij de mediaclub, met een clubkaart, zodat je kan profiteren van extra voordelen en de kans ook hebt met het winnen van prijzen. Zo heb je nog meer voordeel.

Doordat de winkel gepaard gaat met een grote oppervlakte, heb je ook per artikel een ruime opstelling en keuze van vergelijkende apparaten, met hun prijzen en kwaliteiten.

Tevens ben ik blij, dat er een Mediamarkt is in Nieuwegein, zodat ik voor de winkel niet ver hoeft te reizen.