MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 394 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,2

Van Lierop - ref: 220220-013258 23-03-2022

20/2 een xbox gekocht met levering volgende dag, nou dat hebben we geweten!
Volgende dag melding dat product geleverd is, wij gewoon thuis maar niets in ontvangst mogen nemen.
Inmiddels 30 dagen verder en diverse keren contact opgenomen, maar krijgen alleen de terugkoppeling "het onderzoek is nog gaande".

Zeer slechte service vanuit MediaMarkt om een klant zo aan het lijntje te houden!

Als MediaMarkt wil je toch dat een klant een goede ervaring heeft bij een aankoop? Zorg dat een Xbox geleverd word en rond dat "onderzoek" intern af.

Peter. 20-03-2022

Goede service,ben op een zeer vriendelijke en vakkundige manier geholpen in de winkel.

Roel 19-03-2022

grote winkel met een ruime keuze, maar daar een winkel het verschil kan maken, doen ze dit niet. Ik ben ruim 1.5 jaar geleden een Samsung TV gekocht en heb Media Markt en Samsung inmiddels al 5 maal aan de telefoon gehad. Samsung geeft helemaal niet thuis en heeft het woord klanttevredenheid niet in het woordenboek staan. Bij Media Markt krijg ik telkens een ander verhaal en ben ik uiteindelijk geen steek verder.
Wijze les: betaal liever iets meer bij een winkel waar men nog aan service doet, men niet de illusie heeft dat de managers de salarissen betalen en de klant daadwerkelijk koning is

Chagrijnig onvriendelijk personeel 19-03-2022

Vandaag met mijn ouders en man bij de mediamarkt geweest vestiging alkmaar.
Een mevrouw komt vragen om advies aan mijn man, waarop hij uitdrukkelijk aan haar zegt dat hij niet in de winkel werkt. Het was erg druk in de winkel, en de helft van het personeel stond uit hun neus te eten, en mijn man en ik hebben toevallig verstand van het item waar mevrouw een vraag over had dus heeft mijn man haar gewoon netjes antwoord gegeven.
10minuten later zijn de werknemers ineens wakker geworden en komen ze met 2 man sterk mijn man verbaal aanvallen en betichten van foutief informeren….uiteindelijk hebben we zelf voor 1000euro aan spullen gekocht en dan word je zo als klant behandeld.

Dick 18-03-2022

Aanvulling op de eerder geschreven review. Na dus twee keer een vaatwasser te hebben ontvangen met allerlei gebreken, melden ze dat we zelf zouden hebben aangegeven dat we weer een nieuwe willen hebben. NIET DUS! Ik wil nu gewoon mijn geld terug.
Maar nee hoor. Dat staat nu eenmaal in het systeem en we MOETEN nu een derde afwachten die we dan direct kunnen weigeren en waarbij er direct gemeld moet worden dat we ons geld terug willen. Wat een hopeloos inefficiënte klungel-organisatie. Dus nu betalen ze drie keer aan DynaLogic een transport met twee man en installatie van een vaatwasser die we NIET meer willen. Het was NIET mogelijk om direct mijn geld terug te krijgen. Ik ben ongerust hoe lang het duurt voordat ik ooit mijn geld terug krijg. Het is wel 1000 euro!!!

Dick 18-03-2022

Vaatwasser gekocht. Na eindelijk te worden gebracht blijkt die vol met deuken te zitten en rubbers niet goed. Tweede kans gegeven. Bij aflevering blijkt er nog water in te zitten en vol met vette vingers..... Ik weet niet wat ze proberen te leveren, maar in ieder geval geen nieuwe apparaten. Dynalogic, het bedrijf wat de apparaten leverde meldde dat van de 9 van de 10 geleverde apparaten er van alles mis aan is. Veel plezier daar en weinig WOW-effect.

gerard 17-03-2022

Stofzuiger gisteren besteld vandaag in huis goed op de hoogte gehouden over tijdstip verzending en levering

Laptoplover 17-03-2022

Toegankelijke webwinkel met wekelijks acties, scherpe deals. 100 dagen bedenktijd en schappelijke omruilprocedures.
Leveren vaak de volgende dag al. Ruim assortiment.
Zeker een aanrader!

Daan 15-03-2022

Mediamarkt beweert producten die op voorraad zijn de volgende dag te leveren.
Dit blijkt in de praktijk niet zo te zijn,en laten je rustig een week wachten op het product.
Mocht je een bepaald product snel nodig hebben,kan je dat beter bestellen bij een andere webshop die wel betrouwbaar is.

Souraya 12-03-2022

Een aankoop gedaan bij de mediamarkt (adam’noord) beide keren super goed geholpen door medewerker ***. Geeft goed advies en weet waar hij het over heeft. Heel klantvriendelijk en luistert naar jouw wensen.

Spider 11-03-2022

Wat een waardeloos bedrijf MediaMarkt Doetinchem, Smartphone 3 x opgestuurd nog steeds zelfde probleem. Kom je oom 15.15 in de winkel bij de Service afdeling na een half uur wachten hebben ze geen tijd voor je ,moest andere dag terug komen
Ze waren zogenaamd druk staan met 3-4 man hele tijd te kletsen.wij gaan hier nooit meer heen.
Betaal liever meer voor goede service, heb ook elders nieuw toestel gekocht

MisterTweek 09-03-2022

Media markt Maastricht wat een ramp....
8 maart om 19:30 breng ik mij pc naar media markt toe met de vraag of ze deze startklaar kunnen maken. Dit was geen probleem het zou een uur duren. Om 20:45 komt de jongenman weer naar me toe dat het vandaag niet afgerond zou worden dus ik besloot naar huis te gaan. 9 maart word ik om 12:15 opgebeld dat ik geen licencie op de pc heb dus het is niet mogenlijk en moet geannuleerd worden. (daar komen ze nu pas achter na een uur wachten terwijl ze er zogenaamd mee bezig waren) bij het ophalen van de pc was mijn originele kabel spoorloos verdwenen. Deze was niet terug te vinden. De jongenman had me vriendelijk gevraagd om te vertrekken. Ik wou mijn kabel hebben. Een grote ramp een grote puinzooi ga niet naar media markt Maastricht!

Ann 08-03-2022

Mediamarkt Assen is een hele fijne winkel. De medewerkers nemen echt de tijd voor je om alles uit te leggen, zeer vriendelijk en klantgericht.

Diede 08-03-2022

Wat een bedroevende winkel met nog bedroevender personeel. Ik koop er nooit meer iets. Koelkast bij Mediamarkt in de winkel besteld omdat hij in de aanbieding was. Zou binnen 2 dagen thuisgeleverd worden, dure bezorging erbij met installatie. Hebben we een week later maar gebeld naar MM, werd er opgehangen halverwege. Toen naar de winkel gegaan, nee mevrouw het wordt opgelost! Volgende dag nog niks, weer, o sorry er is iets misgegaan, wordt opgelost. Dit tot drie keer toe.... Toen eindelijk de dag van de bezorging via First. Zit met smart te wachten, voor de ramen te kijken. Belt de bezorger dat hij er niet kan komen omdat de weg dicht is, terwijl er makkelijk even omheen gereden kan worden. Wat. Een. Drama. Barslechte service

R. Bosk 06-03-2022

Wat er misging is eigenlijk teveel om te benoemen. Wat ik echt slecht te noemen vind is dat niemand daarvoor de verantwoordelijkheid wilde nemen. Geen enkele bereidheid om de gemaakte fouten te herstellen. Service medewerkers die niets mogen en achter de schermen continu moeten overleggen met leidinggevenden die er blijkbaar veel moeite mee hebben de gangbare fatsoensnormen te hanteren. Enige vorm van service verlening is dan logischerwijs uitgesloten. Wat een stressvolle ervaring!!

Leo 05-03-2022

Fijne winkel om te kopen, goede service en garantie. Ook een groot assortiment

Rob 02-03-2022

Miele droger met zware transportschade toch afgeleverd. niet te repareren (volgens Miele zelf die er snel langskwamen ). was ook niet waterpas gezet en trage reactie mediamarkt. Ben benieuwd wanneer het apparaat wordt omgeruild voor een Nieuwe. ( die overigens gewoon bij hen op voorraad staan ).

Robert 01-03-2022

goede communicatie, zeer snelle levering, niet zo voordelig als ze zeggen helaas

Valentijn 01-03-2022

Onlangs heb ik een laptop van bijna duizend euro gekocht met een fabrieksfout. Reparatietermijn is drie weken. Toen ik zei dat ik erg afhankelijk was van mijn laptop voor mijn studie en dat zij in dit geval in gebreken zijn gebleven door mij een ondeugdelijk product te verkopen, werd er simpelweg gezegd dat er ook mensen zijn die tweeduizend euro betalen voor een laptop en dat ik bij de universiteit wel een leenlaptop kon krijgen. Toen ik zei dat ik hiermee niet akkoord ging en dat ik de koopovereenkomst wilde ontbinden (ik zat immers nog binnen de honderd dagen), liep de medewerker boos weg, sloeg die een deur dicht en werd de beveiliging gebeld. Daarna heb ik contact opgenomen met de online klantenservice en hen erop geattendeerd dat zij volgens de Nederlandse Wet- en Regelgeving verplicht zijn het ongemak van de consument bij de verkoop van een ondeugdelijk product zoveel mogelijk te beperken, en dat als zij hiertoe niet in staat waren, dat ik graag de koopovereenkomst wilde ontbinden. Helaas kreeg ik enkel een mail terug met enkel een verkeerde verwijzing naar de algemene voorwaarden. Toen heb ik de laptop toch maar ter reparatie ingeleverd. Twee weken later kan ik de laptop ophalen, maar de laptop was twee krassen rijker. Op de foto's die zij bij het inleveren hadden gemaakt, kon niet worden aangetoond of de krassen al aanwezig waren of niet. Gelukkig had ik zelf ook foto's gemaakt tijdens het inleveren (echt een aanrader!!). Toen werd er simpelweg gezegd dat ik er na verloop van tijd ook wel krassen bij waren gekomen en moest ik wederom een discussie starten om überhaupt een compensatie te krijgen. Oja en heb ik ergens in dit hele verhaal 'een excuus voor het ongemak' gekregen...? Kortom: klantenservice is zeeeer onvriendelijk en onredelijk en zeker niet deze ene ster waard. Een waarschuwing voor iedereen die overweegt een aankoopt te doen bij de MediaMarkt: verwacht geen goede service wanneer er problemen zijn.

Ikke8 27-02-2022

Alleraardigst en snel geholpen. Ik wist wat ik wilde hebben en dat begrepen ze zodat ze andere producten probeerden aan te prijzen.

Top Service & Product 27-02-2022

De service is een 10. Bij mediamarkt den haag op de grote markt met een kapotte telefoon aangekomen. Door het inlevingsvermogen en de oplossingsgerichtheid van verkoper en verkoper loop ik een dag later met een top telefoon met hetzelfde abonnement. Zonder bij te betalen, regelde ze zo alles voor me. Een echte 10, voor de service en het product waarop we zijn uitgekomen.

joop 24-02-2022

Goede winkel Vriendelijk geholpen Goed advies Heb 1 nadeel ondervonden waar ik mij aan erger is als je wat koopt en tijdens verkoop willen ze je doorsturen naar Ziggo (ERGELIJK)

Janssen 22-02-2022

Ik had een nieuwe wasmachine bij Mediamarkt Online aangekocht tijdens de BTW-dagen. Bij levering was de verpakking flink beschadigd, piepschuim en plastic ontbrak op verschillende plaatsen. Ik heb de levering geweigerd omdat ik de kans op schade van het product zeer aanwezig achtte (gezien het gewicht van een wasmachine). De bezorgers boden nog niet eens hun excuses aan en regelde verder niets. Ook werd mij niets verteld over de te volgen procedure. De klantenservice was telefonisch zeer slecht bereikbaar i.v.m. de drukte van de BTW-dagen. Ik heb hier begrip voor, echter werd tot twee keer toe de verbinding verbroken tijdens het gesprek ondanks dat ik op een nette manier het gesprek voerde. Ik vond dit zeer ongepast. Er werd mij telefonisch door de klantenservice toegezegd dat ik een nieuw exemplaar kon krijgen voor hetzelfde aankoopbedrag. Deze zou ik dan wel zelf opnieuw moeten bestellen op de webshop tegen een hoger aankoopbedrag (omdat de prijzen inmiddels waren gestegen na de BTW-dagen). Na levering zou ik het prijsverschil in de vorm van een e-voucher kunnen terugkrijgen. Ik volg deze (in mijn beleving wat klant onvriendelijke) procedure, echter kon ik de wasmachine niet bestellen omdat deze niet op voorraad was. Gezien de slechte telefonische bereikbaarheid heb ik schriftelijk contact opgenomen via het contactformulier. Ik vroeg om een schriftelijke bevestiging van deze afspraak en mij terug te bellen. Er ontstond vervolgens een warrige en lange mailwisseling vanwege de vele verschillende medewerkers én het niet goed lezen van mijn antwoorden. Ik werd helaas niet teruggebeld. Ik kreeg de mededeling dat ik geen nieuw exemplaar kon krijgen omdat deze niet op voorraad was. Mijn aankoopbedrag werd teruggestort. Ik heb gevraagd naar een andere oplossing, bijv. de levering van een ander type tegen dezelfde gunstige prijs of een e-voucher voor het ongemak. Helaas werd er geen andere oplossing geboden, omdat de procedure gevolgd moest worden. Inmiddels heb ik nog steeds geen andere wasmachine. Ik moet helaas concluderen dat Mediamarkt Online zijn beloftes niet nakomt of met een andere oplossing komt. Jammer, ik vrees dat dit mijn laatste aankoop bij Mediamarkt Online zal zijn geweest.

Pat Pepermans 22-02-2022

Hier toch nog even een feedback...
Mediamarkt.NL
In december een mooie aanbieding .. van mijn spaarcentjes een soundbar besteld en gekocht van Samsung via jullie website.
Echter werd ik getroffen door corona. Zo erg ziek waardoor ik de soundbar niet op kon halen bij mediamarkt Rijswijk.
Gemaild en Gebeld en na lang wachten een medewerker gesproken en afgesproken dat de soundbar bewaard zou blijven tot ik weer beter was. Top! (Zie onderstaande mail).
Beste heer pepermans,

Hartelijk dank voor uw bericht,

Ik zal uw bestelling apart leggen zodat u hem later kan komen ophalen

Voor nu wensen wij u veel beterschap!

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd

Adriane
MediaMarkt klantenservice

Ik genezen van cocvid gelukkig en eindelijk mijn soundbar ophalen in Rijswijk hoera! Netjes een bericht gestuurd dat ik m af kom halen. Echter die zelfde dag ...plots een mail van mediamarkt. De bestelling wordt geannuleerd.
Zomaar? En eenzijdig ...ik bellen mailen...wachten enz ...eindelijk een medewerker gesproken.. mee gemaild en op FB nog mett een andere medewerker gechat...eindstand ...'nee is niet meer terug te draaien meneer helaas'.
Nou bedankt voor de fijne service mediamarkt! Mediamarkt laat zijn klanten stikken en bieden geen oplossing.

Ed Vinkenburg 21-02-2022

Ruime overzichtelijke winkel.. Vriendelijk, deskundig en meedenkend personeel. Kom hier al sinds het bestaan van deze winkel altijd hier mijn spullen kopen, zoals computers, telefoon, koelkast, stofzuiger enz. Ook Ben Ik zeer tevreden over de serviceafdeling. Altijd behulpzaam en meestal zonder kosten helpen. 👍 👌 men neemt de tijd je om alle vragen te beantwoorden. Geen haastwerk.