MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Wim van Dijken 11-05-2022

Het personeel van de Mediamarkt aan het Noorderplein in Emmen, zijn bijna niet te temmen.
Direct bij binnenkomst in deze shop ,staat de klantvriendelijkheid voorop.
Ze geven antwoord direct op alle vragen die je stelt ,en wordt door deskundigheid vergezeld.
het apparaat dat we deze keer zochten ,en ook na voortreffelijk advies direct kochten.
Is van uitstekende kwaliteit en ook nog goedkoop, en dat scheelt een hele hoop.
Wij bevelen deze winkel van harte aan, om er eens naar toe te gaan.
Ook dingen wij graag mee naar een prijs als het kan, en hopen er het beste van .
vriendelijke groet uit Emmen, Wim van Dijken.

Myra 10-05-2022

Ruim 3 weken geleden heeft mijn zoon van 10 jaar een monitor besteld. Die werd helaas maar niet geleverd. Eerst was er geen voorraad en toen was filiaal Den Bosch ineens verantwoordelijk voor de levering. Maar die leverde niet. Ook lazen ze de berichten van de klantenservice niet, ook niet de spoedberichten. Om de dag belde ik de klantenservice en iedere keer werd mij verzekerd dat filiaal Den Bosch het nu écht ging opsturen. Not. Na 2,5 week kreeg ik een flutbericht van filiaal Den Bosch dat ze ook niet precies wisten waar het mis was gegaan. Geen enkel excuus. Geen enkele actie. Uiteindelijk zouden ze het opnieuw voor me bestellen (waarom mag Joost weten) en zou 'ie in de loop van deze week geleverd worden. Nu krijg ik net een mailtje dat de bestelling geannuleerd is omdat er een blokkade op zat. Waarom mag Joost weten. Niemand weet waar het fout ging, niemand neemt verantwoordelijkheid, niemand neemt contact met ons op, niemand verleent service. Zó'n slecht bedrijf!

W van der Meer 09-05-2022

Twee jaar en vier maanden geleden een Sony tv gekocht. Kijkend naar de tv was er spontaan een geluid, barst, vlek en links was er nog een stukje beeld. Wij hebben contact op genomen met media markt, hebben foto’s gemaakt en opgestuurd naar de service dienst. Van hun kregen we te horen dat het een Schade was en is ontstaan door eigen toedoen. En dat we maar contact moeten opnemen met onze verzekering. Het ergste vind ik dat wij als leugenaar worden neer gezet en dan praat ik nog niet over een coulance. Jammer voor alles, maar Media Markt scoort bij niet meer hoog

Stefan 08-05-2022

Goede service!
Gevraagd waar het product stond, en hierbij ook direct uitleg gekregen over het product.
Top top top

Rob 07-05-2022

Vandaag laptop en printer gekocht. Zeer goede service en kennis van zaken. Verkoper kwam snel om advies te geven. En ondanks dat het druk was goed en snel geholpen ook aan de kassa.

Dani 07-05-2022

Nawid manager in Bergen op zoom lacht zijn klanten uit , laat zn personeel alles oplossen ( door tessa een geweldig meisje bij service Bali is t nu opgelost) nawid loopt weg en scheld klanten uit.
Ontsla deze man asap.
Imke en lidia zijn ook fantastisch behulpzame meiden .

Nvt 06-05-2022

Mediamarkt is een winkel waar je vroeger naartoe ging voor de lage prijs en goede service.

Inmiddels moet je hier alleen voor de prijs zijn (als blijkt dat het hier het goedkoopste is). Verder is het advies teleurstellend (los van de floormanager). Klantenservice weet vaak niet mee te denken heb deze helaas meerdere keren gebeld voor het leveren van mijn spullen.

En het online bestel systeem bedenkt zelf hoe je bestelling naar je toe komt. Zo heb ik een wasmachine en droger bestelt met daarbij horende spullen om het aan te sluiten. Dit online bestelt (kan je dus liever in de winkel doen) en daarna bleek dat de bezorger allleen de wasmachine en droger kwam bestellen zonder de opstapel accessoires en de y splitsing. In de order srond ook aangegeven dat de droger eerst kwam en de wasmachine later. Dit wilde ik ook niet, maar kon via de klantenservice niet geregeld worden.

Uiteindelijk zelf naar de winkel gegaan, de floormanager kunnen overtuigen na een lang gesprek. Als ik dit niet zelf in de gaten had gehouden was het aardig misgegaan.

Ellen 05-05-2022

Peter, van Mediamarkt Deventer, heeft ons fantastisch geadviseerd bij onze keuze van een laptop. Zijn kennis van (rand-)apparatuur is top. Kijkt naar wat een klant nodig heeft en waar deze de laptop voor gebruikt en dus niet naar allerlei mogelijkheden die de klant niet zal gebruiken maar dan wel voor heeft betaald.
Custom build om het zo maar eens in goed Nederlands 🤣uit te drukken.

Diniehil 04-05-2022

Veel keuze makkelijk te bestellen en te betalen en zeer snelle levering echt top als ik weer wat nodig mocht hebben weet ik waar ik moet zijn 👍🏼

Michelle 04-05-2022

Mijn magnetron die ik online bestelde werd met een flink transport schade geleverd. Wankel op 3 poten, een schreef getroken voorkant en een flinke deuk rechts boven. Via de website kwam ik uit op een contactformulier, die heb ik gebruikt en de nodige foto's verstuurd. Ik kreeg 10% van de aankoopprijs aangeboden, terwijl ik recht had om geld terug of vervangende product. Bij een MediaMarkt winkel werd ik gelukig een stuk klantvriendelijker behandeld en kreeg ik mijn geld terug.

Tim 03-05-2022

Slecht bedrijf. leveren niet op tijd en als je het pakket dan weigert kan je lang op je geld wachten.

Water13 03-05-2022

Deze koffiemachine heb ik gehad voor moederdag. Mijn dochters hebben het online besteld: makkelijk, duidelijk en overzichtelijk. Snelle bezorging. Factuur online. Altijd goede service bij Mediamarkt. En scherpe prijzen.

F. Romeijn 03-05-2022

Wat een dramatisch bedrijf! Hier moet je niet zijn voor after sales of reparatie. Product gekocht, paar weken later geconcludeerd dat het niet werkt. Keurig aangemeld en afgestuurd voor reparatie ipv geld terug en we zijn inmiddels 1,5 maand verder na talloze mails, telefoontjes, berichten via messenger. Je wordt aan het lijntje gehouden, afdelingen zijn niet bereikbaar, kunnen niet iemand bereiken die een oplossing kan aandragen. Enige wat ze doen is een interne memo aanmaken die niemand wilt lezen.
Elke medewerker schept je af met een glimlach en de telefoontraining die er vanaf druipt.
Je komt niet er niet door heen in dit web van onkunde. Werd vandaag zelfs opgehangen door de klantenservice omdat ik aan de lijn bleef voor een oplossing!!! Een krappe 1 voor service.

S.Fellinger 02-05-2022

Bedroevende ervaring. Aankoop en betaling in winkel, levering volgende dag. Alleen heeft het mij maar liefst 10 pogingen gekost en een heleboel tijd om een simpele aankoopfactuur te krijgen. Eerst in winkel bij medewerker (1) (sorry we hebben net ander factuursysteem), vraag bij kassa (2) (sorry het lukt niet, die krijg u nagezonden wanneer bestelling is geleverd. Volgende dag na levering gebeld (3) (sorry het systeem werkt vaak niet zo goed, we maken een opdracht aan) Twee verzoeken via Twitter (4/5)(sorry dat moet u via Facebook (6) doen) Bij FB (7) DM bericht 0 reactie. Maar weer eens gebeld (8/9), twee pogingen Uiteindelijk terug naar winkel waar een dame (10) die het systeem wist te omzeilen eerst de aanschaf terugdraaide alsof het retour kwam, om daarna met twee pogingen alsnog een factuur te regelen. Pikant was dat ik eigenlijk de computer niet eens kon ruilen, omdat ik juist geen factuur had.... Wanneer dit de Wow is van Mediamarkt, dan vooral Wow wat slecht. En triets dat het personeel ook gevangen zit in systeem en er gelukkig mensen zijn die hun eigen systeem kunnen "hacken"en omzeilen. Dit was de laatste keer MediaMarkt.

Sophia 02-05-2022

Online 6 flessen MieleTwindos wasmiddel besteld, zou andere dag in filiaal geleverd worden Vervolgens krijg je bevestigingsmail dat het 1 a 2 dagen duurt vanuit magazijn. Nu na 3 dagen klantendienst besteld , die doodleuk zegt dat het nog wel 2 a 3 dagen kan duren, wat is dit voor waardeloze service

Henny Dekkers 01-05-2022

Bij de meeste leveranciers kon ik het product alleen bestellen. Bij de MediaMarkt op Ekkersrijt stonden model opgesteld en aangesloten. Wij zijn daar gaan kijken en werden snel en correct behandeld. De stofzuiger is de volgende dag op de afgesproken tijd bezorgd.

Mo70 29-04-2022

Zeer goed geholpen door een medewerker over het aanschaffen van een product. Blij met deze service en superblij met mijn nieuwe product.

Paul 29-04-2022

Ik heb bij MediaMarkt een nieuwe tv gekocht. In de mail werd bevestigd dat mijn oude tv door de bezorger meegenomen zou worden mits hij bij de voordeur zou staan. De bezorger kwam de nieuwe bezorgen en weigerde om de oude tv mee te nemen. Ik zit in een elektrische rolstoel en zit hierdoor met een probleem. Ik heb de MediaMarkt gebeld en die wilde me niet verder helpen dan dat ik de oude tv bij de MediaMarkt kon brengen... Wat een waardeloos bedrijf... laatste keer dat ik daar iets gekocht heb. Afz.....

Kanselaar 28-04-2022

Via mediamarkt online een droger van bosch besteld. Deze zou op donderdag geleverd worden we zouden op donderdag ochtend een mail krijgen met het tijdstip van de levering.
Halverwege de ochtend kregen we eindelijk een mail, hierin stond dat de order gecanceld was verder geen uitleg erbij.
We zijn zelf maar gaan bellen naar de mediamarkt en na lang in de wacht gestaan te hebben kregen we te horen dat hij niet leverbaar was en dat was het.
We moesten zelf vragen van hoe nu verder? We hebben wel betaald en hebben nog geen droger in huis. Er werd gezegd dat ze van de week wel een keer het geld terug zouden storten.
We zitten nu dus zonder geld en droger en moeten maar wachten tot we het geld terug krijgen en dan kunnen we een andere droger bestellen. Klantvriendelijkheid, meedenken en oplossingsgericht werken is daar niet te bekennen.
Wij kopen daar nooit meer iets.

Noa 26-04-2022

24/2/2022 heb ik een I Phone besteld nooit een track en tracé code gehad alleen een bevestig dat ik de i phone besteld had.
Nu ben ik ruim 800 euro kwijt en zit na 2 maanden nog steeds zonder telefoon. Ik heb er al zon 20 belletjes op zitten elke dag stuur ik een bericht of er al meer bekend is maar ik word niet geholpen.....
Ik voel me zwaar opgelicht en voor als nog ziet het er niet uit dat ik mijn geld terug krijg of mijn I Phone die ik besteld heb.
Mijn advies KOOP HIER NIET!!!!!! Het is geen betrouwbaar bedrijf en de klantenservice is waanzinnig slecht.

Sebastiaan Weber 26-04-2022

Goede winkel waar alles makkelijk te vinden is. We werden bij vragen direct geholpen en het personeel was vriendelijk en pro-actief.

Piet 25-04-2022

Zeer slechte klacht afhandeling.
Gister een droger besteld zou vandaag komen, maar gewoon geen bericht van verzending.
Meteen gebeld en ze geven aan dat het normaal is dat die niet de volgende dag komt. Uhhhmmm waarom staat het dan op jullie site, bied het dan niet aan ofzo. Hele dag voor niks gewacht.

Niet betrouwbaar als het gaat om bezorgingen

Clabbers 25-04-2022

Deze keer gekozen voor de Mediamarkt ivm scherpe prijs voor wasmiddel voor onze twindos Miele.
Hele snelle verzending en bezorging, top! Totdat de bestelling niet klopte. Ipv de 4 bestelde en betaalde flacons kreeg ik er maar 3. Ik dacht een belletje en het wordt opgelost....
Niets is minder waar. Ik moet een verklaring invullen/inscannen en terug sturen. En dan ook nog een onderzoek afwachten. En ik weet nog niets eens zeker of ik die laatste flacon, nog wel nageleverd krijg. Zeer zeer ontevreden.

De kruijf 25-04-2022

Ik heb een wasmachine besteld, ik kon echter met geen mogelijkheid de extra plaatsen optie toevoegen, ik heb dus zonder besteld en gelijk gemaild dat hij wel geplaatst moeten worden. Krijg je dagen daarna een domme reactie dat het niet later toegevoegd kon worden ( ja leuk maar omline ging het niet) service was ver te zoeken. Ik bestel hier nooit meer, zelfs de customerservice is onvriendelijk en niet bereid je te helpen. Heel erg bedankt 220420-063162

Emma 24-04-2022

Vrijdagmorgen heb ik een MacBook Air besteld, voor 12.00 uur en 4 euro extra betaald om hem vrijdag in huis te hebben.
De hele dag ben ik thuis gebleven maar ik heb niets ontvangen. 's Avonds heb ik Mediamarkt gebeld. De meneer die ik sprak kon mij niet verder helpen omdat ik geen track&trace heb. Dat komt omdat niet bekend is welke vervoerder mijn pakketje gaat vervoeren....
Zaterdag weer gebeld. Weer hetzelfde antwoord. Uw bestelling is nog niet ingepakt, er is nog niet bekend wie de vervoerder is.
Nu is het zondag, twee dagen later, en ik heb nog niets. Geen laptop, geen track&trace.
Ik heb 4 euro extra betaald omdat ik de laptop vrijdag in huis wilde hebben, ik had hem zaterdag nodig.
De enige toezegging die ik heb is dat ik de 4 euro die ik extra betaald heb terug krijg.... Is dit service?
Zorg nu maar dat ik mijn bestelling ontvang en een korting of een vergoeding zou het minste zijn.
Maar op dit moment wil ik alleen mijn laptop...