MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

MeJill 28-06-2022

Online gekocht, ging prima, geen klachten, soepel en zonder moeite. In één soepele handeling gevonden wat ik zocht. Geen problemen.

Bas Poldervaart 28-06-2022

Met de shop is niets mis wel met de klantenservice en communicatie. De op te halen oude koel/vries combinatie werd niet meegenomen omdat er nog een beetje water stond in het diepvriesvakje. Veel discussie, lompe en assertieve bezorgers die dit werk in opdracht van MediaMarkt deden. Op de factuur stond vermeld 'alleen ontkoppelen' zijn ruim 40 minuten in de zaak geweest maar niemand vond het nodig te vertellen dat het apparaat geheel droog moest worden aangeboden.

tevreden klant 27-06-2022

beter dan andere filialen ben amersfoort en Zwolle geweest daar lopen allemaal van die zaterdag hulpjes

uiteindelijk in almere geslaagd

Slechte service 27-06-2022

Na 1,5 jaar doet wasmachine het niet meer. Kan gebeuren. Maar dan staat er dat een monteur binnen 2 dagen contact op neemt. Zondag melding gedaan online. Woensdag kreeg ik een tevredenheidsonderzoek waarin ik heb aangegeven dat er nog geen contact is geweest met monteur. Vandaag gebeld. Eerst 8 minuten wachten waarna ik via een bandje te horen krijg dat ik nog 4,5 minuten moet wachten en na 4,5 minuut moest ik nog 6 minuten wachten! Als er een personeelstekort is meld het dan even!! Dan kan de klant zelf kiezen of hij/zij de tijd heeft om zo lang te wachten. Vervolgens probleem uitgelegd. Excuses werden aangeboden. Daarna was het 5 minuten stil. Kennelijk was de dame een mail aan het opstellen om vervolgens te vertellen dat ze hoopte dat een monteur vandaag contact met mij opneemt. Helaas nog niets gehoord!! Nooit meer mediamarkt voor mij dus!!

Media markt nooit meer. 24-06-2022

Nooit meer Media markt.
Winkel vol personeel, moet 20 min wachten voordat iemand komt helpen, ik herhaal bijna geen klant in de zaak.
Koop je 2 apparaten, ja hoor worden morgen bezorgd.
Dus niet, communicatie on mogelijk. dit was de laatste keer. kunnen niets nakijken, komen niet met een oplossing, wel een vakantiedag voor opgegeven.nog naar klanten service geweest die kon niets wilde niets kortom moedeloos wordt je er van.

Tinus 23-06-2022

Onbeschoft meisje aan de kassa in hoogcaterijne en te lui om een normaal antwoord te geven. Hebben het product bij de kassa laten liggen en zijn weggegaan. Betaal liever meer in een speciaalzaak waar je nog als klant wordt behandeld. Ik koop nooit meer iets bij deze winkel!

Irene 21-06-2022

Echt super snel geleverd! Heldere mails inzake bevestiging, factuur en de verzending. Nette bezorger.

Aron Snijders 21-06-2022

Afgelopen dagen diverse keren online een bestelling geplaatst. Of ik kon het binnen 30 min afhalen in de shop, of het was zoals aangegeven de volgende klaar om af te halen. Snelle service, goede makkelijke site en communicatie via mail werkt prima

Geen BTW bon - aanschaf gecanceld 20-06-2022

Mediamarkt Deventer.
Vanmiddag vroeg ik een btw bon bij de kassa waar ik ook zou betalen betalen. De kassamedewerker zei dat een btw bon bij de betaalkassa niet mogelijk is en dat ik na te hebben betaald met kassabon bij de servicedesk een btw bon kon laten maken. Dit vond ik te omslachtig. Twee medewerkers voor 1 betaling. De mevrouw die zich voorstelde als "manager" kassa's voegde er nog aan toe dat deze betaalmethode (ingeval een btw bon nodig is) beleid is van Media markt en dat ik een klacht kon indienen bij MM. Ik heb het artikel terug gegeven met de wetenschap dat ik nooit meer iets bij MM koop.
Een klacht indienen bij MM zonder ordernummer bleek niet mogelijk ??

De datum van aanschaf staat op vandaag. De aankoop zou vandaag zijn maar is echter niet van gekomen. Zie deze motivatie.

Maurix 20-06-2022

Wij hadden 3 tv met beugels en ook ophangen en instaleren betaald in de winkel,plus datum voor ophangen en instaleren. Dus ik die datum verlof genomen! Krijg ik die ochtend een gmail dat NIET alles geleverd kon worden!
Waarom niet bellen?!! Dus heb ik meteen contact opgenomen van hoe en waarom?! Ik heb die desbetreffende dag vrij genomen en dat kost mij 300 euro!
Waarom word dat niet vergoed?!! Dus ik heb meteen alles gecanceld!
Ik ben toen naar de E.P Rickelman gegaan en daar 3 tv gekocht met ophangen en instaleren, alles keurig gegaan en goedkoper dan bij mediamarkt, want bij mediamarkt markt moest ik 3 keer installeren betalen en bij E.P Rickelman helemaal geen installatie kosten.
Dus bij grote inkopen geen mediamarkt meer!
Maar gewoon bij een kleine winkel,met goeie en ouderwetse service
Wel eerst met recensie gewacht tot we ons geld terug hadden,dat duurde ook lang na heel veel gebeld en mailen is het eindelijk overgemaakt.

Ron 19-06-2022

Ik kreeg beetje kastje muur gevoel, in de winkel een nieuwe stofzuiger gekocht, volgens kaart erbij zou er een borstel inzitten voor huisdieren/meubels, volgens verkoper zit deze gewoon in de doos, wij hebben er naar gevraagd, thuis aangekomen zat alles in de doos behalve de borstel, wij terug naar de media markt en deze bevestigden dat de borstel er in moest zitten, echter in 6 andere dozen zat deze er niet bij en moesten wij maar contact opnemen met Samsung, dit is gedaan en Samsung stuurt ons retour naar de Mediamarkt, deze moeten nu zorgen dat wij alsnog de borstel krijgen, afwachten dus

FB 17-06-2022

Een bestelontvangstbevestiging van MediaMarkt Online op 3 juni 2022 voor de LENOVO ideaPad 5 15 Ryzen5 16 GB 512 Blauw tegen de folder-/actieprijs van € 599. De bestelling wordt vervolgens op 6 juni door Online geannuleerd. Na vragen over de reden(en) van annulering, wordt op 8 juni beweerd dat de bestelling helemaal niet is geannuleerd, maar uiteindelijk wordt de laptop niet geleverd, omdat het artikel niet meer in de winkel(!) beschikbaar zou zijn geweest. Wat een nonsens, het artikel was nog verkrijgbaar in de winkel, maar dan voor een hogere prijs (€ 729). Nakoming van levering geëist, want ik laat mij niet afschepen met een voucher ter waarde van het prijsverschil.

Stephanie 14-06-2022

Een slechte ervaring met Mediamarkt. Ondanks wij al niet zo weg waren van de Mediamarkt qua vertrouwen hebben wij het er toch op gewaagd om 3 machines te bestellen die toen in de aanbieding waren. Omdat wij nog in een verbouwing waren hebben wij de wasmachine en de droger 4 weken in de verpakking laten zitten zodat er niets mee zou kunnen gebeuren. Eindelijk konden ze aangesloten worden, maar kwamen er al gauw achter dat de wasmachine erg beschadigd was aan de zijkant en het schermpje naar binnen gedrukt zat. Dit hebben wij aangegeven en moeten de helft wat de machine heeft gekost aan reparatie kosten betalen.

Wij hebben dus een nieuwe wasmachine staan met schade en met alle goede bedoelingen in de verpakking laten zitten, maar helaas kent de mediamarkt geen service. Er was ook betaald om hem naar boven te tillen en aan te sluiten. Aangegeven dat hij nu niet aangesloten hoefde te worden en dus ook de medewerkers minder werk eraan hebben gehad.

Didi 13-06-2022

Omdat de Mediamarkt nog altijd dé winkel is voor wat voor een apparaat dan ook, denk ik dat zij het zich kan permitteren, om de service helemaal uit te kleden. Niet alle getoonde apparaten zijn op voorraad en dan staat er onmiddellijk een verkoper klaar om een ander apparaat aan te prijzen. Als je een apparaat met een fabrieksfout terug wil brengen, dan is er niemand beschikbaar. Al ben je de enige aan de service balie. Ineens zijn ze heel druk met van alles en nog wat en er komen ineens twee klanten (van achter de balie), waar ze zogenaamd voor bezig waren (reparatie? terplekke?). Ik vond het een beetje vreemd. Ondertussen, na een kwartier naar dit toneelstukje te hebben gekeken, zeg ik beleefd dat mijn geduld op is en vraag ik, of er iemand is om vragen aan de balie te beantwoorden. Ik zeg wat het probleem is en krijg te horen, dat ik bij een andere balie moet zijn.
In totaal ben ik drie uur bezig geweest (drie uur!), voordat ik een nieuw apparaat kreeg. Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. Is dat het nieuwe ontmoedigingsbeleid? Jammer dat personeel tot robots wordt opgeleid, die heel tegennatuurlijk moeten doen wat de baas wil.
Op het moment dat ik mijn excuus aanbied, dat ik op een goed moment mijn geduld een beetje verloren was, ontdooit er één en zie je ineens dat je toch met een echt mens te maken hebt.
De mediamarkt hecht weinig waarde aan de normale eigen persoonlijkheid van personeelsleden is mijn indruk! Het lijkt wel een callcenter. Het is wat dat betreft niks nieuws onder de zon in verkoopland. Ik heb er altijd slecht tegen gekund. Ik vrees dat ik er weer heen zal gaan als ik een apparaat nodig heb. Zo hobbel ik mee in de verschraling van de intermenselijke contacten in de winkels. Het is nog altijd beter dan kopen met uitsluitend muiscontact.

Corrie 09-06-2022

Op hemelvaartsdag is mijn nieuwe tv gekomen. Toshiba 55 inch. Ik blij.
Een week later valt steeds geluid uit.
Gelijk contact opgenomen. Zou binnen 2 dagen bericht van reparateur krijgen. Dit duurde iets langer mede door Pinksteren. Ging via een mail. Ik moest van alles doorsturen. Belde woensdag zelf met het bedrijf. Ze konden de volgende dag voor de reparatie komen. Ik zou na 4 uur een mail krijgen met de tijd! Die kreeg ik. En in die mail stond dat ze het toestel kwamen ophalen!!! Ik weer bellen. Ja ze konden het moederbord niet leveren. Ik zou binnen 3 tot 5 dagen mijn geld terug krijgen. Hierover is geen contact met mij opgenomen. Her zou betekenen dat ik dus dagen zonder tv zou zitten. Weer met Mediamarkt gebeld. Ontzettend boos. Een nieuwe tv! Ik zeg jullie moeten mij een nieuwe tv leveren. Het is mijn geld. De tv net een week oud. Wat een kloteservice. Mag toch wel meer verwachten van Mediamarkt! Nu is er een mail gestuurd naar weer andere afdeling! Met de vraag ik een nieuwe tv krijg. Ruilen met de defecte. Ik zit met een tv met geluidsproblemen. En nog niets gehoord. Moet toch niet zo moeilijk zijn. Zal nooit meer iets bij hun bestellen. Woest ben ik. Wat een kloteservice

Mr.G 09-06-2022

Media Markt in Venlo is niet een hele grote winkel, maar de keuze is goed genoeg voor ons. Tijdens de aanschaf van onze DeLonghi koffie apparaat zijn we vriendelijk geholpen door een medewerker van MediaMarkt.

TenI 08-06-2022

Gisteren in Apeldoorn een nieuwe wasautomaat afgeleverd bij ons aan huis.
De vraag was lukt het langs en over de traplift naar boven. En ook nog over trap naar zolder. Twee sterke mannen hebben het prima gepresteerd.
Top!!

Boze vaste klant 08-06-2022

Pas op met kopen en retouren bij media markt!!

Ik heb een wasmachine samsung eco bubble gekocht. Die was netjes geleverd en verkeerd aangesloten maar dan als nog goed aan gesloten naar paar telefoontjes.
De wasmachine ging half jaar goed mee in laatste half jaar ging die hele tijd kapot zo erg dat opgevende monteur niet kon maken want reden was onbekend. Eind febuari is die voorgoed kapot geggaan.
Ik heb veel gebeld en gemaild met samsung en mediamarkt en ze stuurde hele tijd een monteur die hem niet kon maken. Uit eindelijk In eid april zijn ze komen ophalen en midden mei hebben ze retour verwerkt. Nu zijn in juni en ik heb mijn geld nog steeds niet terwijl belooft is. Elke keer komen ze met smoesjes en je wordt aan lijntje gehouden. Is echt een drama. Dus als je iets koop denk goed na want retouren kunnen ze niet grote ellende en drama.

Marvin 07-06-2022

Ik heb in het weekend een soundbar besteld en de optie avondbezorging op dinsdag aangeklikt waarvoor je extra moet betalen. Gisteravond (maandag) een track en trace code gekregen en blijkt dat hij dinsdagochtend geleverd wordt. Ik heb vanmorgen (dinsdag) de klantenservice gebeld en kreeg na lang wachten te horen dat ze contact opnemen met post nl voor de avondlevering met een nieuwe track en track en trace code. Dezelfde dinsdag werd In de ochtend dus evengoed mijn soundbar geleverd door post nl. Weliswaar bij de buren. Nu heb ik dus extra bezorgkosten betaalt zonder dat daarvan gebruik wordt gemaakt, als jullie dit niet kunnen geef de klant dan ook de optie niet want dit is oplichterij, aangezien ik de extra bezorgkosten niet terugkrijg.

Denny 07-06-2022

Online bestelling, informatie duidelijk en helde.
Volgende dag op te halen in filiaal Alkmaar, duurde maar 5 minuten!

Johan 05-06-2022

SD kaart aangeschaft bij media markt te emmen. Bij de 2e keer formateren werd deze kokend heet en moest ik hem eruit wippen. SD kaart voor de helft weg gekleurd door de hitte, en zag er wat verbogen uit. Waarschijnlijk door de warmte of het eruit wippen omdat die gewoon te heet was om eruit te pakken. Na opsturen geen garantie, en van enige service van de media markt hoeft je ook niks te verwachten. BELACHELIJK. Ze vinden het waarschijnlijk normaal dat een sdxc kaart van 1,5 maand oud kokend heet word en corrupt raakt. Ik heb al meer dan duizenden euro's bij media markt uitgegeven, maar dit zal de laatste keer zijn. Alles behalve de mediamarkt!

Y.W 04-06-2022

Super tevreden met onze nieuwe AEG wasmachine. Netjes een kwartier van tevoren gebeld en de heren kwamen keurig optijd de installatie uitvoeren. De volgende keer zeker weer Mediamarkt voor ons!

Boer 03-06-2022

bij MEDIAMARKT een inductie fornuis gekocht.
Staat in standaard voorwaarden dat je gebeld wordt van te voren, niet gebeurd.

Bij MEDIAMARKT staat in standaard voorwaarden dat ze grote apparaten leveren tot aan de drempel, ook 4 hoog zonder lift in flat, niet gebeurd.
Staat nu duur fornuis in KELDERBOX. 😡

Mail gestuurd naar vervoerbedrijf,
Geen reactie.
Bericht gestuurd, meer maals,
naar MEDIAMARKT, geen reactie.

Kun je zelf weer alles regelen omdat een ander zn werk niet doet ! 👍🏻

LB 02-06-2022

Hier koop je tweedehands producten voor de nieuwprijs!

Een maand voor de feestdagen kocht ik bij MediaMarkt een product wat als kerstcadeau diende. Reclames door het hele land kondigde aan tijdig je cadeaus te kopen ivm lockdown en pakketdiensten, dus dat deed ik.

De feestdagen waren daar en ik was blij met het cadeau (een handstoom apparaat voor kleding)en zoals u zich kunt voorstellen had ik dit niet gelijk nodig. Ik haalde het uit de doos begin januari. Helaas constateerde ik dat het om een gebruikt product ging (vlekken op de handschoen, gevuld waterreservoir, kalkresten etc.) en hier maakte ik die dag nog melding van.

Ik kreeg een automatische reply terug dat het druk was bij de klantenservice. Dit kon ik mij na de feestdagen goed voorstellen. Of ik nog even geduld had, tuurlijk had ik dat, geen haast dacht ik. Twee maanden later begon de tijd wel aan mij te knagen en ik stuurde ze een herinnering. Hierop werd zonder begrip voor het probleem op gereageerd. De melding was verlopen en ze gaan het ook niet meer behandelen omwille van de tijd tussen het moment van aanschaf en de eerste en vervolgens andere meldingen.

Na wat heen en weer gemaild te hebben met telkens een andere werknemer en in geen enkele mail ook maar iets van erkenning van het probleem of een simpele 'wat vervelend voor u' ben ik ten einde raad...

Het moge duidelijk zijn dat ik voor het hergebruiken van spullen ben maar dan wil ik dit bij aanschaf van een product wel weten en hier een bewuste keuze in kunnen maken waarin een aannemelijk prijsverschil tussen nieuw en een gebruikt product zichtbaar is. MediaMarkt, wat jullie nu doen kan en mag niet! Consument pas op!

Danielle 01-06-2022

Vaatwasser en koelkast gekocht. Deze werden beide met schade geleverd. Foto's en mail naar Mediamarkt gestuurd. Hierop kreeg ik van de klantenservice het voorstel om de schade te vergoeden met een tegoedbon van €40, dit terwijl ik voor bijna €1100 schade had. Na een telefoontje aan de klantenservice werd voorgesteld de producten om te ruilen, een bevestiging hiervan per mail kreeg ik echter maar niet. Vervolgens dus maar naar het filiaal in Heerhugowaard gereden waar ik de producten ook had gekocht. Deze namen wederom contact op met de klantenservice en ik kreeg zowaar een bevestigingsmail dat ik nieuwe producten zou krijgen. Dit zou de volgende dag bezorgd worden. Helaas deze dag voor niets gewacht want 's avonds laat kreeg ik een mail dat bezorgen toch niet ging lukken die dag. De afspraak dus maar verzet naar 30 mei. Zowaar kwam Dynalogic deze keer wel opdagen. Nadat de beschadigde producten waren ingeladen bleken de bezorgers echter geen nieuwe producten bij zich te hebben. Wederom contact met de klantenservice van Mediamarkt. Omdat ik er inmiddels behoorlijk klaar mee was werd toegezegd dat ik mijn geld retour zou ontvangen. Ook deze mail ontving ik echter ook niet. De volgende dag een mail gestuurd, ook hier geen reactie op. Vandaag maar weer gebeld na de klantenservice. Na 15 minuten in de wacht, eindelijk iemand aan de lijn. (Opvallend genoeg iedere keer Vlaams sprekende call center medewerkers die moeilijk zijn te verstaan.)
Deze dame wist me te vertellen dat de retouren helemaal nooit zijn aangemaakt en de producten al 2 weken op nog te leveren stonden. Inmiddels is alles eindelijk in orde gemaakt en heb ik de bevestigingsmail ontvangen dat ik met geld zal worden terug gestort.
Helaas was het niet de eerste keer dat een apparaat kapot door Dynalogic werd geleverd.
Voortaan bestel ik producten die bezorgd moeten worden dus zeker niet meer bij Medimarkt.