MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Johan 05-06-2022

SD kaart aangeschaft bij media markt te emmen. Bij de 2e keer formateren werd deze kokend heet en moest ik hem eruit wippen. SD kaart voor de helft weg gekleurd door de hitte, en zag er wat verbogen uit. Waarschijnlijk door de warmte of het eruit wippen omdat die gewoon te heet was om eruit te pakken. Na opsturen geen garantie, en van enige service van de media markt hoeft je ook niks te verwachten. BELACHELIJK. Ze vinden het waarschijnlijk normaal dat een sdxc kaart van 1,5 maand oud kokend heet word en corrupt raakt. Ik heb al meer dan duizenden euro's bij media markt uitgegeven, maar dit zal de laatste keer zijn. Alles behalve de mediamarkt!

Y.W 04-06-2022

Super tevreden met onze nieuwe AEG wasmachine. Netjes een kwartier van tevoren gebeld en de heren kwamen keurig optijd de installatie uitvoeren. De volgende keer zeker weer Mediamarkt voor ons!

Boer 03-06-2022

bij MEDIAMARKT een inductie fornuis gekocht.
Staat in standaard voorwaarden dat je gebeld wordt van te voren, niet gebeurd.

Bij MEDIAMARKT staat in standaard voorwaarden dat ze grote apparaten leveren tot aan de drempel, ook 4 hoog zonder lift in flat, niet gebeurd.
Staat nu duur fornuis in KELDERBOX. 😡

Mail gestuurd naar vervoerbedrijf,
Geen reactie.
Bericht gestuurd, meer maals,
naar MEDIAMARKT, geen reactie.

Kun je zelf weer alles regelen omdat een ander zn werk niet doet ! 👍🏻

LB 02-06-2022

Hier koop je tweedehands producten voor de nieuwprijs!

Een maand voor de feestdagen kocht ik bij MediaMarkt een product wat als kerstcadeau diende. Reclames door het hele land kondigde aan tijdig je cadeaus te kopen ivm lockdown en pakketdiensten, dus dat deed ik.

De feestdagen waren daar en ik was blij met het cadeau (een handstoom apparaat voor kleding)en zoals u zich kunt voorstellen had ik dit niet gelijk nodig. Ik haalde het uit de doos begin januari. Helaas constateerde ik dat het om een gebruikt product ging (vlekken op de handschoen, gevuld waterreservoir, kalkresten etc.) en hier maakte ik die dag nog melding van.

Ik kreeg een automatische reply terug dat het druk was bij de klantenservice. Dit kon ik mij na de feestdagen goed voorstellen. Of ik nog even geduld had, tuurlijk had ik dat, geen haast dacht ik. Twee maanden later begon de tijd wel aan mij te knagen en ik stuurde ze een herinnering. Hierop werd zonder begrip voor het probleem op gereageerd. De melding was verlopen en ze gaan het ook niet meer behandelen omwille van de tijd tussen het moment van aanschaf en de eerste en vervolgens andere meldingen.

Na wat heen en weer gemaild te hebben met telkens een andere werknemer en in geen enkele mail ook maar iets van erkenning van het probleem of een simpele 'wat vervelend voor u' ben ik ten einde raad...

Het moge duidelijk zijn dat ik voor het hergebruiken van spullen ben maar dan wil ik dit bij aanschaf van een product wel weten en hier een bewuste keuze in kunnen maken waarin een aannemelijk prijsverschil tussen nieuw en een gebruikt product zichtbaar is. MediaMarkt, wat jullie nu doen kan en mag niet! Consument pas op!

Danielle 01-06-2022

Vaatwasser en koelkast gekocht. Deze werden beide met schade geleverd. Foto's en mail naar Mediamarkt gestuurd. Hierop kreeg ik van de klantenservice het voorstel om de schade te vergoeden met een tegoedbon van €40, dit terwijl ik voor bijna €1100 schade had. Na een telefoontje aan de klantenservice werd voorgesteld de producten om te ruilen, een bevestiging hiervan per mail kreeg ik echter maar niet. Vervolgens dus maar naar het filiaal in Heerhugowaard gereden waar ik de producten ook had gekocht. Deze namen wederom contact op met de klantenservice en ik kreeg zowaar een bevestigingsmail dat ik nieuwe producten zou krijgen. Dit zou de volgende dag bezorgd worden. Helaas deze dag voor niets gewacht want 's avonds laat kreeg ik een mail dat bezorgen toch niet ging lukken die dag. De afspraak dus maar verzet naar 30 mei. Zowaar kwam Dynalogic deze keer wel opdagen. Nadat de beschadigde producten waren ingeladen bleken de bezorgers echter geen nieuwe producten bij zich te hebben. Wederom contact met de klantenservice van Mediamarkt. Omdat ik er inmiddels behoorlijk klaar mee was werd toegezegd dat ik mijn geld retour zou ontvangen. Ook deze mail ontving ik echter ook niet. De volgende dag een mail gestuurd, ook hier geen reactie op. Vandaag maar weer gebeld na de klantenservice. Na 15 minuten in de wacht, eindelijk iemand aan de lijn. (Opvallend genoeg iedere keer Vlaams sprekende call center medewerkers die moeilijk zijn te verstaan.)
Deze dame wist me te vertellen dat de retouren helemaal nooit zijn aangemaakt en de producten al 2 weken op nog te leveren stonden. Inmiddels is alles eindelijk in orde gemaakt en heb ik de bevestigingsmail ontvangen dat ik met geld zal worden terug gestort.
Helaas was het niet de eerste keer dat een apparaat kapot door Dynalogic werd geleverd.
Voortaan bestel ik producten die bezorgd moeten worden dus zeker niet meer bij Medimarkt.

Gerrit 31-05-2022

MediaMarkt Zwolle is een prettige winkel. Ik werd geholpen door een jongeman, die echt in de gaten had dat ik twijfelde welk product ik wilde aanschaffen. Hij stond mij vriendelijk te woord met een licht Amsterdams accent en een bijzondere tatoeage in zijn nek en gaf mij een advies waar ik wat mee kon. Hij gaf de verschillen van de verschillende producten goed aan en liet aan mij de keuze zonder ook maar ergens druk op te leggen. Ik heb hem daarvoor bedankt. Was een prettige verkoper, adviseur zou ik bijna zeggen. Ik denk dat ik bij mijn volgende bezoek aan de winkel hem op ga zoeken voor ik iets ga kopen.

Remco 31-05-2022

Nu weet ik weer waarom ik vrijwel nooit iets bij jullie bestel!
Gisteren een koelkast besteld, op de website staat dat ik het oude apparaat mee kan geven aan de bezorger. Jullie versturen met PostNL, dat is niet mijn probleem! De PostNL bezorger geeft aan dat hij het oude apparaat niet mee neemt.
Jullie klantenservice medewerker zegt vrolijk dat het mijn probleem is en dat ik hem zelf maar weg moet brengen. Na herhaaldelijk te vragen om een leidinggevende hangt hij gewoon de telefoon op omdat hij me niet verder wilt helpen.
Het gaat om order 151955556.

H 31-05-2022

Bestel ik een koelkast. wordt deze via postnl geleverd. wil deze postnl medewerker de oude koelkast niet meenemen omdat hij daarvoor van mediamarkt geen opdracht heeft gekregen. mediamarkt meld vervolgens dat postnl nooit retouren meeneemt, wat dan weer tegengesproken is door de postnl medewerker. uiteindelijk wordt de oude koelkast niet opgehaald (wat verplicht is) en moet ik m zelf bij een postnl punt afleveren.

Ben 31-05-2022

Het betreft een Siemens koffiezetapparaat die ik ter reparatie naar de mediamarkt heb gebracht.

Ik heb het product aangeleverd in de originele doos en die doos was als nieuw.
Op een gegeven moment kon ik zien dat het product retour was maar ik kreeg daar geen bericht van van de Mediamarkt vestiging. De reden was dat er geen beschrijving bij zou zitten m.b.t. de reparatie.
Ik had vooraf al verteld dat ik graag wilde weten wat er kapot is en of ik dat in de toekomst kan voorkomen.
Ik kreeg het gerepareerde apparaat wel mee maar geen reparatiefactuur. Wel een betaalbewijs.
Er zou nog gevraagd worden wat er precies gerepareerd is en ook of ik dat in de toekomst zou kunnen voorkomen. Het antwoord zou mij via mail worden toegestuurd.

Anderhalve week verder nog niets gehoord en naar de vestiging gegaan.
Een medewerkster vertelt mij dat de navraag naar een verkeerd persoon was gestuurd en zou alsnog navraag doen en mij via mail berichten.
Er blijkt nu wel een reparatiefactuur te zijn waarop staat wat er gemaakt is maar niet of ik dit had kunnen voorkomen.
Ook staat er op dat het front tijdens transport is gedeukt. Wellicht heb ik hier ook voor betaald en is die reparatiefactuur mij in eerste instantie niet mee gegeven.
Ook valt mij op dat achter ‘staat van product’ vervuild staat.
Ik heb het product voordat ik het weg heb gebracht helemaal schoon gemaakt en het zag er netjes en perfect uit.
Als het vervuild zou zijn geweest bij aankomst bij Siemens, dan moet dat bij de reparatiedienst van Mediamarkt zijn gebeurd (daar ging het product eerst naar toe).
Ook valt mij bij het ophalen op dat de doos vies, gescheurd en kapot is alsof het jaren lang heen en weer is gesleept. En dat terwijl de doos als nieuw was toen ik het apparaat ter reparatie aanbood.

Ik heb dus sterk de indruk dat er niet voorzichtig met mijn koffiezetapparaat is omgesprongen en dat de beschadiging aan het front (ontstaan tijdens het transport) ook in rekening is gebracht.

Marc 30-05-2022

Erg slechte service. In het bestelproces kan je tegen betaling kiezen van het bezorg moment. Echter wordt hier niets mee gedaan, de klantenservice geeft aan dat het bezorg moment niet mogelijk is. Op de vraag waarom ik deze wel kan kiezen tegen betaling komt er een antwoord van geen idee. Het is niet de eerste slechte ervaring, vanwege de mogelijkheid om het gewenste bezorg moment te kiezen toch maar weer overstag gegaan maar dit liep wederom uit op een teleurstelling. Als dan de koelkast geleverd wordt, krijg je te maken met chagrijnige bezorgers die overal een probleem terwijl dit gewoon onder de extra service valt waar je extra voor betaald hebt. Nouja dit was de laatste keer voor ons bij Mediamarkt.

John H. 30-05-2022

Een Hisense 65U8QF gekocht in de Media Markt Outlet omdat 2 oudere led UHD televisies meer ergernis opleverde dan kijkgenot en veel geld helaas niet voorhanden is.
Veel wilde verhalen gelezen over open/beschadigde dozen i.c.m. televisies en toch de gok genomen. Deze televisie had volgens de foto's beschadigde doos en was € 140 goedkoper dan de winkelprijs.
Via de website verliep de bestelling zeer vlot en makkelijk. Gelijk reactie terug inclusie factuur, ook een mail wanneer ik de levering kon ontvangen. Levering loopt via een ander bedrijf t.w. Firstlogistics en er stond een keurige bezorger met een joekel van een doos op de afgesproken tijd voor de deur.
Doos was inderdaad beschadigd en opnieuw dicht geplakt maar bij uitpakken heb ik geen beschadigingen aan de televisie zelf kunnen ontdekken en alle meegeleverde accessoires zaten nog netjes in ongeopende verpakkingen.
Nadat alles aangesloten was en de stroom erop ging was als eerste wat de televisie aangaf: Updates binnenhalen.
Het bleken 3 updates in totaal dus het was gewoon een nieuwe televisie zonder draaiuren o.i.d.
Prima aankoop, erg blij mee.
Bij de deze televisie, duidelijke foto's en omschrijving waarom het een outlet artikel betreft.
Ook de informatie onderaan de website over o.a. outlet artikelen en de algemene voorwaarden zijn duidelijk en makkelijk begrijpbaar.
Mijn duurste outlet artikel ooit gekocht en totaal geen spijt van.

Joost 29-05-2022

Vorige week een Beats solo pro koptelefoon gekocht uit de outlet, enorm goed geholpen door de medewerker en kreeg er blijkbaar ook een verzekering voor 3 jaar bij. Gisteren opnieuw geweest en na het goede advies van een jbl-medewerker in een andere vestiging, heb ik een jbl party speaker gekocht.

Johan 27-05-2022

Lang gespaard tot ik zover was dat ik een nieuwe telefoon kon kopen.
De oude begon het zwaar te krijgen.
De Motorola Edge 30 Pro kreeg prima beoordelingen
Wat ook wel mag voor 800 euro.

Rond gekeken op Internet en uiteindelijk besloten het apparaat bij Mediamarkt te kopen.
Het bleek inderdaad een prachtig apparaat te zijn met vanaf het begin een groot probleem.
Namelijk meerdere spontane herstarts per dag.
Dat maakt de telefoon als telefoon natuurlijk onbruikbaar want je bent dan onbereikbaar.

Internet nageplozen, ook Motorola, en gedaan wat werd aangeraden.
Opstarten in veilige modus.
Helaas probleem bleef bestaan.
Toen volledige herstart.
Je raadt het al.
Probleem bleef.
Nog maakte ik me geen zorgen want ik zat nog diep in de garantie periode.
Telefoon opgestuurd en in spanning afgewacht.

Ik zat in het buitenland toen ik bericht van het servicebedrijf kreeg.
Men had vochtschade geconstateerd.

Mensen,
Pas Op!!!
Vanaf dat moment ben je al je rechten kwijt.
Vanaf dat moment ben jij de schuldige.

Mijn hele leven zit ik in de electronica.
Ik weet best wat vocht kan betekenen.
De telefoon is niet met vocht in aanraking gekomen.
Bovendien was de fout er vanaf het begin al.
Als er al sprake is van vocht dan is dat gebeurt nog voor ik het apparaat in huis had.
Mogelijk een teruggestuurd apparaat?

Enfin, MediaMarkt weigert een omruil voor een nieuw apparaat.
Nu zit ik met een nieuw onbruikbaar apparaat en een schadepost van 800 euro.

MediaMarkt.
Voor mij is het de laatste aankoop bij jullie.
En ik hoop echt dat anderen mij volgen.
Familie, vrienden, kennissen en kennissen van kennissen zijn inmiddels zo ver.

Ik hoorde achteraf van meerdere klachten rond de service van dit bedrijf.
Niet meer kopen dus.
Er zijn bedrijven waar service wel een hoog goed is.

peter 27-05-2022

besteld in de avond kon het de volgende dag al halen.
en zeer netjes geholpen

Madelon 26-05-2022

Super goed geholpen bij de telecom afdeling. Medewerker nam echt de tijd voor me heeft me alles goed uitgelegd. Screenprotector en startklaar voor me geregeld. En netjes mijn abonnement omgezet. Toestel en smartwatch bevallen me zeer goed!

Rachidd 26-05-2022

Alles is makkelijk te vinden. Het bestellen gaat vrij eenvoudig. De service in de winkel was ook top, werdt snel geholpen en hoed geholpen.

Henk 25-05-2022

Weinig kennis aanwezig over product, Epson printer. wist niet dat dit een draadloze printer was. tevens de kwaliteit van scannen is slecht, graag dit van te voren willen weten

Nicnacs 22-05-2022

1 Ster is te veel, wat een trieste bedoening is dit bedrijf.
Had een wasmachine gekocht een half jaar geleden, niks anders dan problemen, heb 5 reparaties gehad, 7 klachten ingediend en tig keer gebeld.
De medewerkers zijn zo incompetent als maar kan en hangen je op of kunnen niks
Tot op heden ondanks te niet te maken verklaring van de monteur en een ingebrekestelling, heb ik tot op de dag van vandaaag mijn geld niet terug.
Update: het heeft hierna nog 6 weken geduurdt voordat ik na in menging van een advocaat mijn geld terug heb gehad.
Nooit meer Mediamarkt voor mij

Wim 19-05-2022

Ruime keuze, zeer vriendelijke en correcte verkoopster, duidelijke info , goede parkeermogelijkheden, korting op de parkeerkosten en een plezier om sowieso door de zaak te struinen.

Johan Heijdeman 19-05-2022

17 mei tafelkoelkast ontvangen van MediaMarkt. In mail was beloofd dat de oude koelkast zou worden meegenomen. De vervoerder van PostNL weigerde dit te doen. MediaMarkt gebeld. Tot twee toe kreeg ik een oplossing per mail die niet bleek te kloppen. De derde keer werd beloofd dat ik zou worden terug gebeld. Gebeurde niet. Dag later zelf gebeld. Mevrouw meldt dat de koelkast niet wordt opgehaald. En dat terwijl duidelijk wordt toegezegd in hun mail dat ze dit wel doen. Nergens stond vermeld dat bij een levering van PostNL die niet zou gebeuren.
Wel beloven en vervolgens gewoon weigeren om je belofte na re komen.
Schande, MediaMarkt. Zelfs geen compensatie of tegoedbon.

Post 19-05-2022

Koop niks meer bij mediamarkt verkopen gaat prima maar service als iets stuk gaat na 3 maanden word je erg slecht behandeld siemens koffiemachine gekocht en op aanraden verkoper exstraverzekering van 5 jaar erbij dus 7 jaar garantie na 3maanden machine stuk kan gebeuren na kontact moeten opsturen ontvangstbevestiging ontvangen maar daar na gaat het helemaal mis na een maand maar eens gevraagd of het al gerepareerd was kreeg te horen dat we afstand hadden gedaan omdat de reparatie te duur was hoezo was garantie pas 3 maanden ouden koffiemachine van €750.zijn nu 2 maanden verder en nog steeds niks onrvangen ze blijven de schuld maar naar iedereen toe schuiven en wij als klant staan in de kou

Laszlo 14-05-2022

Erg slechte ervaring met MM klantenservice. Beschadigde TV ontvangen en na initieel telefonisch contact met klantenservice een email ontvangen en direct gevraagde info verstrekt. 2 dagen later pas reactie, weer direct gereageerd en nu 4 dagen en een herinnering verder en helemaal niets meer gehoord. Zit nu een week met TV in huis die we niet kunnen gebruiken omdat deze afhankelijk van antwoord MM wellicht retour moet. Ik wacht vandaag nog af maar als ik niets hoor gaat TV dan maar retour en kopen we deze wel opnieuw, maar dan bij CoolBlue. Zelfde prijs, betere service.

Ron 12-05-2022

Mijn zoon wilde graag een Xbox kopen, waar ik als ouder geen verstand van hebt. Maar goed, mijn zoon heeft gespaard en had eindelijk genoeg geld om een Xbox + game te kopen. We kopen een Xbox S-serie (waar blijkbaar geen disc in kan) en daarbij kopen we een game. Niemand van het personeel heeft ons geattendeerd op het feit dat er geen disc in dit apparaat kon. Zover mijn kennis gaat stond er op de verpakking van de Xbox S tevens Xbox X serie. Dus een game gekocht die geschikt was voor de X-serie. Blijkt dat dus niet te kunnen, maar goed mijn zoon had het plastic er al afgehaald. Direct nadat we er achter kwamen de mediamarkt gemaild over het probleem (wat wellicht een beetje dom lijkt, maar als leek kan het je gebeuren). 2 dagen later reactie van de mediamarkt: Wij nemen geen games terug die zijn geopend. Ok, dat kan ik snappen, maar in dit geval had het personeel ons in moeten lichten bij de kassa. Niemand die het gedaan heeft. Maar de reactie van 1 zin staat me ook totaal niet aan. Niks geen service-gerichtheid, gewoon boem klaar. Als dit de manier is van het verlenen van service van de mediamarkt is het mijn laatste keer dat ik daar geweest ben.

Hans Paans 12-05-2022

Heb in augustus 2021 een redmi telefoon gekocht bij de MediaMarkt in Breda. Ondertussen is hij al 2 keer terug geweest om hem na te kijken. Touchscreen werkt o.a. niet goed. Maar het euvel is nog steeds niet verholpen. In totaal 4x naar Breda moeten rijden. Totaal zo'n 120 km. De telefoon bij elkaar zo'n 3 weken weg geweest. Hadden geen resreve telefoon op voorraad. Terwijl ik mijn telefoon ook nodig heb voor mijn werk. Heb echt het gevoel dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en je voelt je niet serieus genomen. Nu kan ik dus weer terug met deze telefoon en duurt het weer een tijd voor je hem terug heb. Het is dat hij nog in de garantie zit, maar weet dus wel dat ik de volgende keer naar een andere winkel ga. En dus geen telefoon meer bij de MediaMarkt koop.

Danielle 12-05-2022

Wat een geweldige medewerker is tessa van media markt Bergen op zoom. Ze heeft ons enorm geholpen en heeft t opgelost. Zonder mensen als zij was MediaMarkt boz vreselijk , tessa doer wel waar MediaMarkt voor staat ze doet haar werk erg goed en helpt klanten met een glimlach en is ook oprecht blij als ze je kan helpen . Echt top