MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 970 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,9

Edwin 21-06-2019

De openingstijden zijn goed. We worden er altijd vriendelijk te woord gestaan. We krijgen goed advies en goede antwoorden op vragen

Arno 21-06-2019

Dinsdag online besteld artikel was op voorraad zou er woensdag dus zijn. Na bevestiging order geen mail meer ontvangen dus donderdagmorgen maar bellen waarbij na 12 min. wachten een medewerker aan de lijn deze zou het uitzoeken en kon mij vertellen dat de zending terug was gehaald en ze het verder zou uitzoeken en daar bericht van zou krijgen.
Ivm cadeau dochter heb ik hier donderdagmiddag weer voor gebeld ook weer na 12 min. wachttijd kon deze medewerker mij vertellen dat er geen voorraad was en dat ze nu weer voorraad hadden en het artikel morgen of overmorgen zou worden bezorgd.
Nu vrijdagmorgen schrijf ik deze review om dat het artikel vandaag zo wie zo niet komt.
Adverteren op de website vandaag voor 23 uur besteld morgen in huis duurt voor een artikel welke mijn dochter gaarne wilde hebben wel erg lang en moet er zelf achter aan bellen vind de service ruk twee verschillende verhalen en nog steeds geen artikel dus mediamarkt maak je service waar.

Sander 20-06-2019

Apparaat werkt prima naar verwachting. Levering ook goed gegaan. Kennis over product in winkel was wel matig

Bertha 20-06-2019

goede service, goede aanbiedingen. prijzen zijn oké.Goed persoonlijk advies

E 20-06-2019

We zijn prima geholpen door medewerkster. Wij waren naarstig opzoek naar product en konden m in de schappen niet vinden. De medewerkster vernam dat we aan het zoeken waren en kwam uit zichzelf naar ons toe. Goede alerte observatie van haar.....En wat bleek het product stond inderdaad niet in de schappen , door te weinig ruimte, het ging om een ventilator voor deze warme dagen momenteel... Het stond daadwerkelijk voor onze neus in het middenpad. Ik stond zelf met mijn hand erop geleund. Was dus best hilarisch... We zijn door alle medewerkers vriendelijk en zorgvuldig geholpen. Ze waren goed in verbinding met ons en ik kan zeggen dat ik dat enorm

Joop Grobben 20-06-2019

Hoi hoi mijn ervaring van de media markt , we werden snel en vakkundig geholpen ook op de vragen die we hadden ik vindt het een fijne winkel

ron de meijer 20-06-2019

beetje jammer als je wat duurs koop dat ze een minimum prijs hebben en dat het ook zo blyf by meerdere aankopen maar je kan er wel goed slagen als je iets wil kopen

M.van pomeren 20-06-2019

Goede service en goede prijs kwaliteit verhouding en vaak aanbiedingen die ik wel kan gebruiken

Roos 20-06-2019

Goede informatie gekregen over mijn product wat ik heb gekocht. Daarna op een andere afdeling nog een paar vragen gesteld, en heel goed te woord gestaan

P 20-06-2019

Begin juni 2 sonos play ons speakers besteld, deze zijn tot op de dag van vandaag nog niet bezorgd, terwijl ze op de site op voorraad waren. Het was de bedoeling om het als vaderdag cadeau te geven, maar het is inmiddels bijna weer vaderdag 😞
Ik heb een aantal keer contact opgenomen met de klantenservice waarbij de één dit zegt en de ander weer dat. Kortom erg slechte service en nog niet eens in aanmerking komen voor een tegemoetkoming.

Cayot Yves 20-06-2019

Gezellige winkel, goed ingedeeld, maar wat ik zocht heb ik niet gevonden, dat vindt ik jammer, personel hele vriendelijke en behulpzaam. Ik ga kijken bij de MediaMarkt in Venlo als zij hebben wat ik zocht, namemilke de seizoen 9-10-11-12-13 van flikken Maastricht

Cayot Yves 20-06-2019

Theo van der Griend 20-06-2019

prima winkel met zeer groot assortiment. Plus prima verkopers. Ik zal het iedereen aanraden om hier te winkelen.

Peter 20-06-2019

Ik ben goed geholpen met de keuze van mijn wifi home speaker.
Hij werkt super

Yuri 20-06-2019

spel gekocht voor de ps4 omdat het hier het goedkoopst was. en nog eens 5 eurie korting vanwege mijn verjaardag!

Teleurgestelde klant 19-06-2019

Een tijdje terug heb ik de Samsung A50 gekocht. Om te voorkomen dat het glas snel kapot zou gaan heb ik in de winkel er panzer glass op laten zetten. Thuis kwam ik erachter dat er toch een luchtbubbel achter het glas zat. Omdat de bubbel alleen zichtbaar was, zodra ik de telefoon schreef hield, heb ik hem laten zitten. Een paar dagen later zie ik een flinke kras in het scherm. Na mijn beleving heb ik de telefoon niet laten vallen. Mijn telefoon zelf heeft ook geen kras of een slag van impact. Vervolgens naar een service point gegaan, omdat ik graag wilde weten hoe dit kan gebeuren met panzer glass. Je betaald er namelijk genoeg voor. Al helemaal raar dat mijn telefoon niet beschadigd is, maar er wel een kras door het scherm zit. Volgens de medewerker achter de service balie is de luchtbubbel ontstaan door de kras, hoewel ik hem duidelijk vertel dat die bubbel er al in zat voor de kras. Hij kon niet kosteloos een nieuw glas erop zetten, omdat het mijn eigen schuld was. Hij kon echter ook geen slag van impact vinden. Nou volgende keer koop ik wel goedkoop glas online. Ben dit niet gewend van mediamarkt en ik ben erg teleurgesteld. Denk je een nieuwe telefoon te beschermen met panzer glas, is het gewoon prut... Geld verspilling dus!

Peter 19-06-2019

Geweldige service. Echt klasse. We waren op vakantie en onze dochter moest terug naar huis en ze moest over 90 minuten de trein halen en toen zei de repairdesk, dan gaan we hem binnen het uur maken en 45 minuten later kregen we een sms je binnen dat het gereed is. Dat is nog eens service gericht.

Jan 19-06-2019

Goede uitleg gehad van verkoper Rolf, heeft kennis van zaken en niet opdringerig. aardige jongeman en klantvriendelijk.

Bote 19-06-2019

Uitleg van personeel geweldig
Garantie en reparatie zeer goed bij een vorige aankoop.

Cees 19-06-2019

Mooie grote overzichtelijke winkel. Parkeer ruimte vóór de deur. Goed te woord gestaan door het personeel.
We komen graag een keer terug.

Charlotte 19-06-2019

Ben zeer tevreden over de bediening en de service. Hebben een uitgebreid assortiment, dus slagingskans is groot.

El miloudu 19-06-2019

Deze shop is goed en er is veel van gekocht en ik ben een vaste klant van mediamarkt.

A. Stunnenberg 19-06-2019

Kom graag als ik in de buurt ben even binnenlopen om te snuffelen.
Vriendelijk personeel en niet opdringerig. Vragen netjes of ze ergens mee van dienst kunnen zijn en dat ze er altijd zijn als er vragen zijn. Groot assortiment en keuze genoeg.

De Jonge 19-06-2019

Super goed geholpen door de verkoper. Wij zochten een goede nieuwe stofzuiger. De verkoper was eerlijk en gaf direct voor en nadelen van de stofzuiger die wij zelf hadden gevonden via goede reviews op internet. Uiteindelijk gekozen voor een Miele. Tevens werden we gewezen op de extra korting die ik als lid kreeg en via budget energie. Deze meneer heeft ons nog even goed geholpen en ervoor gezorgd dat we ook nog eens maandelijks gaan besparen op de energie rekening. Top!

A. Yenice 19-06-2019

Vertrouwelijke winkel
Hulpzame medewerkers
Voir mijn aankoop krijk ik altijd heel goed informatie