MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Brian 10-06-2020

Zojuist zeer goed geholpen door Camiel van MediaMarkt Roermond, heeft ons netjes en rustig geholpen 30m voor sluiting, motivatie zat er echt in en kreeg een fijn gevoel bij de service. Gescreven door Brian - 20 jaar!

Jan 10-06-2020

Eerst bij de afdeling van Samsung gekeken en keurig geholpen door een medewerker. Die ons vervolgens bracht naar een aparte afdeling voor verlenging van ons abb. Keurig alles uitgelegd en vooral de rust van de medewerkers. Top gedaan boys.

W.J 10-06-2020

Zeer klantvriendelijk en goede uitleg. Ondanks dat het erg druk was en weinig personeel, was de verkoopsters erg behulpzaam en geduldig. Mijn inbouwvaatwasser moest besteld worden, maar na 2 dagen al binnen, super!!!

ME 10-06-2020

Super snel geleverd, overzichtelijk en prijs/kwaliteit dik in orde! Wij bestellen in de toekomst zeker bij Mediamarkt.

ASJ 10-06-2020

Product is goed, service was bagger, dag 1, ander half uur gewacht, met 5 klanten, ben maar weg gegaan, 2e dag wel snel geholpen, kwam thuis, had ik een retour product gekregen, geen laadkabel, geen boekje, weer terug en omgeruild, wel weer goed geholpen, geen wow, voorlopig geen mediamarkt voor mij

Sardha Tika 10-06-2020

Ik heb al een heleboel apparaten gekocht bij deze shop. En altijd al goede service gehad van de medewerkers. Ook bij het aanschaf van de Lenovo computer laatst. De medewerker was heel vriendelijk en gaf allemaal goede adviezen. Over de verschillende onderdelen van een computer: processor, (werk) geheugen, videokaart enz. Ook goede afhandeling bij de kassa. Mij werd ook gewezen op de garantie die ik krijg op het apparaat. Ik ben uiteindelijk heel blij en tevreden weggegaan met de computer.

H.Brongers 10-06-2020

Ik heb een medewerker om advies gevraagd en deze heeft mij zeer correct advies gegeven

Lisa 10-06-2020

Ik vind het een fijne grote winkel met vriendelijk personeel die er verstand van heeft. En als er iets niet goed is aan het artikel wat je hebt gekocht, dan word het serieus genomen en als het kan meteen opgelost.
Het is een top- winkel met top-personeel.

Et Baki 10-06-2020

I was very happy with online reservation and pickup service. It was good price with good quality.

Simone 10-06-2020

Mooie winkel in overdekt winkelcentrum met vakkundig en vriendelijk personeel.
Ik heb wel soms de pech dat het product wat ik dan wil net is uitverkocht.

Roy 10-06-2020

Mediamarkt combineert prijsvoordeel met kundigheid. Er is nagenoeg altijd wel iemand beschikbaar om je te helpen in de store. De app en website mogen echter wat sterker opgezet worden. Producten moet je soms anders omschrijven om ze toch te vinden. Zo vind je soms iets niet terug wat je in de shop wel zag liggen.
Service is gewoon goed. Aankoop, retour of ruilen.. nooit een probleem!! Dat geldt dus ook voor de mensen die er werken, ze helpen altijd vriendelijk en kundig.. ver uit de beste shop met goede prijs/kwaliteit.

Truus ververda 09-06-2020

Ik had bij media markt een laptop gekocht. Ik had de verkoper gezegd dat ik een nieuwe wou, en volgens hem was hij inderdaad nieuw,maar thuis gekomen en open gemaakt bleek het om een teruggebrachte te gaan . Ik ben terug gegaan en ben zo goed geholpen en ze begrepen het helemaal.ik kreeg het geld terug en heb direct een ander gehaald.ik heb voor het ongemak een mooie aanbieding gekregen ,en dus ben zeer tevreden .en ook nog eens heel blij met hun begrip. Nog heel veel dank hiervoor.m.v
G.mevr.Ververda

Evi 09-06-2020

Ik werd snel geholpen door vriendelijk en vakkundig personeel. Ik kreeg antwoord op mijn vragen, tips over slimme aankopen en adviezen over hoe ik de kwaliteit van mijn product zo lang mogelijk goed kan houden.
Ze namen de tijd voor mij en ik voelde mij niet gedwongen artikelen te kopen.

Bertus 09-06-2020

Zeer vakkundig geholpen.
Vriendelijk personeel.
En de afhaal is ook zeer goed geregeld

S.Kloosterman 09-06-2020

na altijd een goede service bij de Mediamarkt te hebben gehad, hebben we nu een klein probleempje, een wasdroger besteld en deze zou er na 2 - 3 dagen zijn, maar het pinkster weekend valt er tussen, dus gerekend op enige vertraging, maar helaas nog niet geleverd, zondag 8 juni toch maar eens naar de winkel en inderdaad ze konden de bestelling wel zien, maar geen actie hier op. Afgesproken dat we maandag terug gebeld zouden worden, en zijn terug gebeld, wanneer hij dinsdag er niet is kunnen we een gelijkwaardige machine uitzoeken en gelijk mee nemen voor het aangekochte bedrag!
MediaMarkt Leeuwarden dit noem ik service!!!

M 09-06-2020

Slechte ervaring met een aankoop van een Samsung Qled tv 65 “ onervaren personeel slechte service toch iets meer verwacht van een aankoopbedrag van 2300 kom je thuis wat denk je doos natuurlijk open geweest geen boekje erbij piepschuim aan de zijkant weg waardoor je de tv niet neer kan leggen en uit kan pakken. Zij strippen van het scherm weg om hem beet te kunnen pakken wat toch wel echt heel belangrijk is lijkt mij . Bestelt je een koelkast staat er vóór elf uur bestelt morgen in huis .. ja en ik kan staan op het water wat een lachertje media markt

Jb 09-06-2020

Vóór 11 uur bestelt morgen in huis klopt niks van alleen dingen schrijven die jullie waar kunnen maken.

Martin 09-06-2020

Zeer tevreden over het advies voor wat betreft een iphone voor een ouder persoon.
De keuze is op de iphone 7 gevallen. Er werd een extra bescherming op het glas geplaatst en ook een passend hoesje was zo gevonden. Het ging al mooi op de sluitingstijd aan, maar was geen enkel moment haast geboden. Dank hiervoor

R 09-06-2020

Ik koos voor mediamarkt voor de service en mocht er iets zijn kan ik gemakkelijk terug.

Dennis 09-06-2020

Erg klant vriendelijk doen er alles aan om je zo snel mogelijk te woord te staan

Cees 08-06-2020

Ik had een extern schijf gekocht. Verkoper was goed en snel service. Ondanks was winkel druk bezig! Hij maakte voor mij tijd om helpen! Top, ik ben erg blij mee. Ik kom graag terug naar de winkel! Tot volgende keer!!

Martin 08-06-2020

Wij gingen voor een koptelefoon kijken en Je hebt zoveel keus . Toen hebben de om raad gevraagd wat is goed toen gaf hij de keus uit een Sony of een Bose en 't is nu toch voor Sony wh1000xm3 geworden

renr 08-06-2020

goed geholpen door personeel daar er rondloopt en goede uitleg kreeg ik bij wat ik zocht

Piet 08-06-2020

Ondanks de algemene voorwaarden waaraan mijn laptop voldeed voor retourneren en bevestiging van de telefonische klantenservice, kon ik mijn laptop niet retourneren in de winkel. Ik kreeg mijn geld dus niet terug en moest het doen met een 'kostenloze reparatie'.

Simon 08-06-2020

In de winkel een iPhone 11 gekocht, de verkoper bood ons een verlening van ons huidige abonnement aan. In eerste instantie sceptisch, maar uiteindelijk hetzelfde maandbedrag en 113euro goedkoper voor de iPhone.
Super service