MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

henriette mulder 12-11-2019

ik heb deze winkel gekozen omdat het voor mij het dichtste bij is omdat ik uit Veendam kom, helaas toch wel 1x voor niets gekomen voor abonnement afsluiten omdat Tele 2 een storing gaf online bij jullie,maar het personeel is super aardig en manou heeft mij super geholpen bij toestel en betreffende verlenging,ga zo door Mediamarkt,trouwens de 1ste x heeft () mij geholpen en dat is ook een super aanwinst voor jullie bedrijf behulpzaam neemt zijn tijd voor je top.ik heb al twee mensen kunnen overtuigen die straks bij jullie voor een abonnement verlenging komen

Frank 11-11-2019

wij waren naar Qruquius gegaan voor een home cinema set maar na een goed en duidelijke uitleg van de verkoper gekozen voor een goeie play bar
thuis aangesloten bleek het een goeie keus geweest en goed uit te breiden met speakers
volgende koop zeker weer daar

Frans 11-11-2019

Er kwam iemand naar ons toe die die vroeg wat onze wens was.deze dame zou iemand sturen die verstand had van tablets.wij hebben een half uur gewacht geen mens te zien.je kunt ook niemand aanhouden allemaal druk.uiteindelijk samen met mijn vrouw een tablet gekozen heel druk bij de kassa,merkte op dat er ook niet echt verstand was van de medewerkers daar.vroegen elkaar naar gebruiksaanwijzing van de kassa? Uiteindelijk thuis kwamen we tot de ontdekking dat we de verkeerde hadden.dus mijn vrouw terug om te ruilen. Deze dame heeft zonder goed te informeren bij mijn vrouw het geld teruggestort op de rekening.deze dame zei :pakt u even degene die u wilt,waarop mijn vrouw zei dat weet ik nog niet misschien is die wel duurder dus wil even op mijn gemak kijken.ze heeft niet uitgelegd dat mijn vrouw geen geld of bon mee kreeg.zeer onpersoonlijk personeel.heb een tablet maar was voor ons de laatste keer.ben liever meer geld kwijt met goed personeel als dit.

Eva 11-11-2019

De MediaMarkt is de combinatie van het gemak van een goede webwinkel en het vragen kunnen stellen aan ervaren verkopers in een fysieke winkel. Top!

Sommige informatie vind je niet terug in een "product informatie" lijstje, zeker niet als het om een vergelijking tussen bepaalde producten gaat. En dan is het fijn om even te kunnen sparren met een medewerker over een aankoop.

En uiteindelijk wil je soms iets gewoon even in je handen hebben gehad; vind ik het mooi, voelt het als goede kwaliteit etc. voordat je het koopt.

Bianca 11-11-2019

Super winkel klantvriendelijk en behulpzaam met het kiezen van een product . Genoeg keuze in alle producten .

Maikel 11-11-2019

Genoeg ruimte om te winkelen en producten staan netjes gesorteerd en personeel is erg behulpzaam en genoeg parkeer gelegenheid en bereikbaarheid is heel goed.

marchien 11-11-2019

mediamarkt geeft goede service en de personeel neemt de tijd voor je en geeft goed advies .
daarom geef ik een dikke 8 als cijfer .

Tom 11-11-2019

Ik had een koelkast besteld. Deze werd vervolgens bezorgd maar toen weigerde de chauffeur de oude mee te nemen omdat hij volgens hem geen plek had. Dit vind ik vreemd omdat er een veel grotere koelkast gebracht is. Ik vind dit niet kunnen als er in de winkel beloofd word dat deze wel meegenomen word. Als je dan later naar de klantenservice belt word er gezegd dat ik tussen de 24 en 48 uur moet wachten voordat deze gehaald kan worden. SCHANDALIG!

peter 11-11-2019

Op zoek naar een nieuwe wasmachine omdat onze oude het een dag eerde heeft begeven. Bij het filiaal in Den Bosch hadden ze er div op voorraad en we werden daar super goed geholpen en geadviseerd door de medewerker in kwestie. De kennis en uitleg was erg goed, en ook de onderbouwing van de medewerker was uitstekend.

Wim 11-11-2019

Ons oude Nespresso koffiezetapparaat maakte een leven als een oordeel en dan kwam er water uit plaatsen waar het zeker niet de bedoeling was, dus tijd voor een nieuwe. Na wat onderzoek her en der een model gevonden wat wel een goede vervanger zou zijn, in elk geval op papier een stuk stiller. Volgens de website van MediaMarkt was het model in het filiaal Alphen een den Rijn op voorraad. Deze winkel is vlak bij ons in de buurt en daar heen gegaan. De winkel is recent verbouwd en naar mijn gevoel iets kleiner geworden en ook wat minder 'sfeer' (voor zo ver je van sfeer bij zo'n winkel kan spreken) . Het ziet er nog erg kaal uit en zal ook nog wel even wennen zijn. Toevallig was er iemand met een Nespresso connectie aanwezig die ons nog wat informatie kon geven en ons het apparaat verkocht. Ook was er nog een kortingactie voor de cups, die moest je dan wel direct daar via een iPad bestellen. Afrekenen ging ook vlot, na de verbouwing hebben ze een centrale wachtrij en de kassa's geven met een rood of groen nummer aan welke beschikbaar is en soms roepen ze het ook om. Prettig is dat als het druk is mensen niet gelijk achter je op je vingers staan te kijken. Al met al toch een goede ervaring, nog geen '10' waard maar wellicht komt dat nog.

Marco Ordelmans 10-11-2019

Mijn huis telefoon was zaterdag avond gevallen en ben dus ma de media markt geweest en dankzij het goeie en aardige personeel een goeie telefoon mee genomen door hun vriendelijke en vrolijke manier van helpen.

j vd Flier 10-11-2019

erg vriendelijk geholpen kom hier zeker terug zeker door de toegankelijkheid goed parkeren moet gebruik maken van de invallide parkeer plaats.

iceman61 10-11-2019

Geweldige hulp van het jonge personeel, die me haarfijn uitlegde hoe ik prijzen kon scannen enz.

Erik 10-11-2019

Ik ben enorm teleurgesteld en eigenlijk ook wel boos over hoe ik behandeld ben in deze winkel. In de winkel vind ik een verpakking met daarin onder andere een spel voor de Nintento Switch, wat te koop staat voor 29 euro. Ik heb nog nagevraagd of voor dat geld het spel er zelf ook wel inzit. "Uiteraard" is het antwoord.

Bij de kassa moet ik er opeens 70 euro voor betalen. Ik geef aan dat er een bordje bij het spel staat waarop 29 euro wordt aangegeven. Er wordt me gevraagd even naar een medewerker van de afdeling te lopen die een aangepaste bon moet maken. Dit gaat echter niet gebeuren. Deze medewerker reageert geïrriteerd, zegt dat hij dat niet gaat doen om dat de prijs 70 euro is en dat ik dat toch zelf ook wel had kunnen begrijpen. Vervolgens zegt hij boos tegen zijn collega, die blijkbaar het bordje had geplaatst, dat het dom was en hoe hij dat nou had kunnen doen, en haalt vervolgens het bordje weg.

Dus terug bij de kassa vertel ik dat ik dus geen aangepaste bon krijg. Medewerkers vinden dit ook vreemd en dus wordt een senior medewerker die er is gevraagd wat te doen. Deze zegt er niets aan te kunnen veranderen maar uit coulance wel het verschil te willen delen.

Mijn verbazing is echt groot dat een bedrijf als de mediamarkt dit doet.

Mischa 10-11-2019

Deze zaak is ideaal voor als je meerdere apparaten wilt aanschaffen,of..ze in ieder geval es te bekijken wat de mogelijkheden zijn,en in deze Mediamarkt is alles vertegenwoordigd,vandaar dat wij altijd eerst kijken bij deze Mediamarkt, en altijd slagen we hier,verder is de sevice ook echt goed,dus een aanrader...

H.Vos 10-11-2019

Verkopers zijn behulpzaam wat een stuk makkerlijker is voor mij.

Alles perfect

wim vossen. 10-11-2019

De verkoper was aardig, maar aan de kassa kan het iets vrolijker en je moet zelf vragen is de bon tevens garantiebewijs.

Gert B. 10-11-2019

Zeer, zeer slecht. Communicatie intern is kennelijk niet aanwezig, maar naar de klant toe is in ieder geval bedroevend!! Verkoper was prima, aardige kerel en daarover geen klagen, maar na zijn opmerking dat we gebeld zouden worden over de installatie en levering van onze tv, begonnen de problemen.... geen beloofd contact over de levering, klantenservice gebeld, die zouden het uitzoeken en terugbellen... dus niet.... weer klantenservice gebeld... nee mijnheer, het beste is toch even naar de winkel (zwolle) te gaan, er is kennelijk wat misgegaan.... joh!!!! Afijn, bij de winkel wist men ook niets maar ze zouden het uitzoeken.... een uur daar gewacht en niemand wist wat.... hierop ben ik lichtelijk ontploft en heb ze even stevig de waarheid gezegd en uiteindelijk een vriendelijke dame die kennelijk het probleem snapte en er voor heeft gezorgd dat ik de volgende dag werd gebeld voor levering en installatie. Dat dit pas 10 dagen later kon, maar op de koop toegenomen.... kortom, WAARDELOOS!!!! Voor mij nooit meer de mediamarkt. Compensatie??: ja, ik kreeg een gratis uitrijkaart voor de parkeergarage en een kennelijk ingestudeerd excuus.... Vervolgens de levering en beloofde volledige installatie door dynalogic...... ze kwamen op tijd, hingen de tv op maar konden mijn home cinema set niet aansluiten... sorry meneer, deze al oude versterker (uit 2005) is niet compatibel met de tv, hij doet het niet. Een modernere zal wel werken.... uiteindelijk zelf internet afgestruind over de installatie en ja hoor, gewoon Perfect werkend gekregen!!!!
Kortom, ook hier geen kundig personeel en niet gekregen waarvoor betaald is......geld terugkrijgen??? Ach, ik hoop dat mediamarkt dit leest en er wat mee doet, maar ik vrees van niet. Ik heb daar ook geen zin meer in, trekken aan een dood paard. Ik doe het nu maar zo, in de hoop dat mediamarkt hier lering uit trekt en andere klanten beter zal gaan behandelen......
Wat mij vooral stoort is dat je geen rechtstreeks contact met de winkel kunt krijgen, alles gaat via een centrale klantenservice desk en die hebben geen idee hoe je service hoort te geven aan een klant. Telefoonnummer van de winkel zelf? Nee, dat mogen wij niet geven.....??????? Normaliter ben ik niet zo van reviews geven, maar in dit geval wil ik anderen behoeden voor de mediamarkt zijn ' service'
Als afsluiter nog wel een positief punt: De tv werkt zoals het hoort!!!

aad 10-11-2019

een groter winkel in rotterdam veel productie van goedkoop tot duur
ongeveer drie verdieping van alles telefoon tot cd

muhammed 09-11-2019

je kan makkelijk dingen vinden, mocht het zo zijn dat je het niet kan vinden kan je altijd makkelijk een medewerker gaan vragen.

Cora 09-11-2019

Vorige week zondag een telefoon gekocht.ik werd vriendelijk geholpen, en denken mee wat je ermee wilt doen kwam toen op een ander merk uit dan waar voor ik ging.
Het toestel is netjes over gezet van de oude naar de nieuwe.
Ik kon mijn telefoon gelijk gebruiken.
Super bedankt voor de vriendelijke hulp.

margriet 09-11-2019

Vandaag voor het eerst in Duiven geweest bij de Mediamarkt.Mooie overzichtelijke winkel Waar ik snel vond wat ik nog had voor een goede prijs

Jaimala Autar 09-11-2019

Ik vind MediaMarkt een geweldige winkel, ik kan uren rondlopen en kijken naar het groot assortiment die jullie hebben. Het personeel is behulpzaam; ik kan altijd met mijn vragen bij hun terecht en als er product niet op voorraad is wordt er gekeken of het in een andere filiaal wel is. Ook een kopje koffie wordt aangeboden :-). Kortom: een winkel om blij van te worden.

Hennie 09-11-2019

Ik heb voor mediamarkt gekozen ..omdathet (samsung a10)product die ik zocht in voorraad was en nog goedkoop is ook.staan bij met goed adviesje altijd

Dick Jansen 09-11-2019

Deze shop, Duiven, is goed te bereiken. Zowel met de auto als openbaar vervoer. Parkeren is ruim voldoende plaatsen en GRATIS. De winkel is goed overzichtelijk en correct personeel. Ruilen, indien aan de voorwaarden wordt voldaan, is geen probleem.