MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Bert van der Stelt 11-05-2020

Wordt altijd snel geholpen en ook de klantenservice is vriendelijk. De enige reden dat dit geen 10/10 is komt omdat je best vaak wel goed moet zoeken in de winkel naar een medewerker die verstand heeft over het product dat je zoekt.

Daniëlle Brouwer 11-05-2020

We werden vriendelijk geholpen,en men was deskundig ,ook bij de kassa vriendelijke hulp en gastvrijheid,Fijn !!!

Gerrit 11-05-2020

Goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan.
En in deze nare corona tijd alles keurig geregeld.

Beste Gerrit,

Khrystyna 10-05-2020

Very good shop, with good products. The people are nice and attentive.

Mediamark have good products, good sales and good prices for all kind of budget.

Je 10-05-2020

De medewerkers zijn erg behulpzaam. En alles was meteen duidelijk.
En de aankoop was natuurlijk helemaal naar onze zit.

Staf van der Heijden 10-05-2020

Over het algemeen moet ik opmerken dat het personeel in Maastricht een vrolijke, betrokken club is. Jammer dat de aansluiting met de overkoepelende organisatie zo bindend is. Zo verloopt laagste prijsgarantie bijvoorbeeld moeizaam of niet. Er zou een manager moeten zijn die een eindbevoegdheid heeft waar het dat aangaat.

Beste,

Bedankt voor jouw review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven.

David 10-05-2020

Middels deze wil ik mijn klant ervaring posten en tevens mijn bijzondere ervaring doorgeven ;
Op zaterdag 9-5-2020 nog even naar de Media markt in Cruqiuis .. ik ben op zoek naar een nieuwe Tv .. mijn naam is .... wat kan ik voor u doen ?? Goede vraag .... mijn tv is stuk en wil graag advies naar een nieuwer !!
Half uur later en na het goede gesprek en het uitstekende advies wordt de aankoop gedaan.
Het is 18:00 uur bij thuiskomst en na installatie blijkt de tv defect ... wat nu ...
De volgende ochtend terug naar de winkel , ... is er gelukkig .. Een moment ..... ik kom zo bij je

Waar kan ik je mee helpen ...

Na mijn verhaal besluit ... een alternatieve tv voor te stellen , ....besluit mij te ondersteunen met een directe aflevering en besluit om deze zelfs persoonlijk te verzorgen .
Na 3 kwartier staat de nieuwe TV in Haarlem en ervaar ik een briljante klant ervaring die zijn weerga niet kent ...

Media markt Cruqiuis en .... die de eindverantwoordelijke is van deze vestiging scoort hiermee niet alleen een dikke 10 maar snapt een klant en heeft het juiste DNA als retail topper !!!

Dik dik dik tevreden
Wat een klantreis en wat een Top service

Bedank .... !

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de bezorging.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Peter 10-05-2020

Prima geholpen en alles netjes uitgelegd met alle vragen die ik had. !

Yvonpet 10-05-2020

Via de site van de media markt altijd een goed overzicht wat er op voorraad is bij de Media Markt in bergen op zoom. Assortiment is overzichtelijk en bij vragen snel en goed geholpen.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen

Nadia Nassif-Ismaili 10-05-2020

Een fijne winkel waar je altijd vind wat je zoekt. De service is altijd goed. Ben erg tevreden. Ga alstublieft zo door.

Merle 10-05-2020

Voordat ik mijn apple watch wilde kopen, kreeg ik al een volledige uitleg hoe hij werkte. De verkoopster had er zelf ook een en gaf precies aan wat het fijne er van was. En adviseerde welke maat.

Jeroen 10-05-2020

Ik had een HDMI gekocht, deze zou de resolutie van 4K aan kunnen(staat in de app). Het heeft een half uur geduurd voor een medewerker deze had gevonden, volgens de app zou deze aanwezig zijn in de winkel. Aan de hand van het artikelnummer zouden er zelfs 36 stuks aanwezig moeten zijn volgens het systeem van het filiaal. Het blijkt dat de HDMI kabels op 3 plekken in winkel liggen en heeft het zo lang moeten duren. Hiervoor gewoon 8 want de medewerkers hebben hun best gedaan en de kabel gevonden.
Thuis gekomen de kabel op m'n playstation 4 pro aangesloten (4K), geen beeld... Aangesloten op m'n appleTV (1080p) geen beeld. Dus het lijkt er op dat de kabel defect is. Kabel bij de service balie wezen ruilen, dit was geen probleem.

Op de afdeling waar de nieuw kabel lag, nog eens dit verteld. Ja dat klopt u moet een 4K kabel hebben. Ik heb de medewerker gewezen wat in de app staat (dat hij 4K aan kan). Ik heb hem gevraagd om de kabel te testen om zo onnodig heen en weer te reizen. Dit was onmogelijk want ze hadden daar geen spullen voor...

Dan maar m'n geld terug voor de kabel... de kabel ergens anders gekocht ook nog eens 10 bespaard dank je wel voor niet geleverde service

Beste,

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkel personeel. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal en daarom adviseer ik je om contact met ons op te nemen via de volgende link:

Jorg 10-05-2020

ruim assortiment en altijd een verkoper in de buurt die je verder kan helpen

Kling 09-05-2020

De activity tracker was voorradig. De prijs was de avond tevoren en de ochtend zelf 71,99 euro. Bij aankomst in de winkel (kwartier na openingstijd was de prijs verhoogd naar 79,99 euro. Niet zo netjes van mediamarkt. Wel gekocht ivm moederdag. Ben wel tevreden over de medewerkers en de activity tracker.

Nico van Liempd 09-05-2020

Heel slecht na diversen keren er te zijn geweest, nu een hele groter flater. Koop je heel de inboedel daar en ze zouden het bezorgen op 8 mei, dus niet geen telefoontje of mail van te voren. Contact opgenomen met klantenservice, door de corona krijg je de winkel zelf niet dat is al raar. Klantenservice van het hoofdbureau zou een mailtje doen dat ze mij moesten bellen. Dat deden ze ook ze hebben mij gebeld maar ik was pisnijdig omdat je een hele dag vrij neemt en er komt niemand. Hij gooide zelfs de telefoon neer en zei dat alleen de tv op voorraad was terwijl alles acher gezet zou zijn 2 1/2 week geleden. Ben in me auto gestapt en naar de winkel gereden. Daar naar de klantenservice en alleen wat ze konden zeggen was sorry...... Heb nu alles zelf met de auto moeten meenemen en dat noemen ze service..... ECHT NIET WAARDELOOS.

Beste,

Vervelend om te horen dat je zo'n ervaring hebt gehad. We streven er naar om een zo goed mogelijk service te bieden voor de klanten.

Wim 09-05-2020

De site is duidelijk,alle relevante informatie is makkelijk te vinden. De producten worden op de afgesproken dag netjes bezorgd.

Mh 09-05-2020

wordt netjes geholpen in de winkel en uitleg gegeven wat voor product bij je past

Mario 09-05-2020

Gewoon goed en vriendelijk personeel, nemen ze voldoende tijd om professioneel uitleg geven over producten.

Dione 09-05-2020

Aangezien ik vaak elektronische aankopen moet doen en altijd netjes en vakkundig word geholpen door de MediaMarkt wil ik niet meer anders! De levering is tot nu toe altijd super geweest en in de winkel zelf krijg ik altijd oprecht en bindend advies. Het is een overzichtelijk bedrijf, zowel in de winkel als online. Ik zou het iedereen aanbevelen!

Dennis 09-05-2020

Top zaak. Prima service. Assortiment is heel ruim gesorteerd. Zeer goede hulp bij het vinden van het juiste product.

Britt 09-05-2020

Erg fijne winkel waar je goed geholpen wordt door de medewerkers. De medewerkers staan voor je klaar, hebben verstand van de producten en kunnen er veel over vertellen

Bettie 08-05-2020

deze winkelketen heeft veel te bieden, schiet (ons inziens) te kort in bepaalde artikelen in voorraad. zoals bv. verouderde producten die nog wel gebruikt worden door consumenten, maar niet langer aanwezig zijn.

Gertie 08-05-2020

Mijn zoon verhuisd naar studentenkamer in Wageningen had router en toebehoren nodig. Beiden niet veel verstand hiervan, naar mediamarkt arnhem/duiven gegaan. Goede informatie, duidelijk uitleg, alle vrijheid in keuze, heel vriendelijk personeel, ook aan de kassa. Kreeg zelfs een presentje omdat ze via mijn mediamarkt klantenkaart konden zien dat ik drie dagen daarvoor jarig was geweest. Werd gewoon heel vrolijk van mijn winkelbezoek daar. Een echte aanrader om daar je spullen aan te schaffen.

Beste,

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Familie werkman 08-05-2020

Uitstrekkend geholpen alleen bij het afhalen duurde iets langer dan normaal volgens ons

Kevin Michel 08-05-2020

Erg vriendelijk personeel en goed bezig in deze tijd ondanks de corona. Ze houden netjes de afstand zonder dat je het gevoel krijgt dat onvriendelijk bezig zijn.