MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 411 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

E.J 30-05-2019

Had al besteld en had doorgegeven om in Zoetermeer te komen halen, en dat was goed geregeld, binnen 5 min was ik al onderweg naar huis weer.

Arie 30-05-2019

Super aankoop gedaan, Apple tablet gekocht en kon een duurdere aanschaffen daar mij werd aangeboden over te stappen van energieleverancier naar budget energie top.

Jan 30-05-2019

Ik bestel best vaak bij Media markt, eigenlijk altijd alles wat ik nodig heb en wat ze hebben.
maar ik heb nog nooit problemen gehad. Alleen 1 keer dat ze een dag te laat hebben geleverd, maar dat werd toen ook gewoon netjes doorgegeven, dus dan vind ik dat heus wel ok voor een keer.

Ik vind het vooral handig dat je bij de Media Markt gewoon alles hebt en dat ze winkels hebben overal waar je eens rustig rond kunt kijken. Het is er groot en je kunt gewoon een beetje op je gemakje rond lopen zonder dat er een verkoper in je nek staat te hijgen. Op internet kun je toch dingen minder goed even uitproberen of inschatten en advies vragen.

Ik kom al lang bij de Media Markt en ga daar gewoon mee door en wilde gewoon even zeggen dat ze echt helemaal niet zo slecht zijn als sommige mensen beweren.

Ik vind ze trouwens ook altijd erg vriendelijk in de winkel, ook al is het soms druk.

Stefanie 30-05-2019

Mediamarkt duiven. Altijd goed personeel. Ik was op zoek naar een Chromecast. Ben naar boven gelopen en omdat ik weinig tijd had zag het personeel aan mij dat ik gehaast rond liep. Jordy Kemper zag dit en vroeg meteen wat hij voor mij kon doen. Aangegeven wat ik zocht en binnen een paar tellen had ik wat ik zocht. Helemaal top !

A.R.Wijngaarde 30-05-2019

Het gekochte product was vanaf 28 mei 2019 in Nederland te verkrijgen. In verband met de staking de 29 e mei naar Media Markt Hoorn gegaan. Het product was reeds voorradig, stond uitgestald en de medewerker was ook op de hoogte van dit nieuwe product.
Verder goede parkeer mogelijkheden en zeer vriendelijke medewerkers!

Caroline Lacocque 30-05-2019

Ik vind steeds wat ik nodig heb en aan de beste prijs. Veel keuze van gekende merken en super hulpvaardige info mensen. En op wandelafstand van mijn kantoor!

Carin van Tol 30-05-2019

Goed personeel die weten waar zij over spreken. Heb geen slechte ervaringen met Mediamarkt, personeel is vakkundig en vriendelijk.

M 30-05-2019

We zijn heel goed geholpen in de winkel. Mijn dochter twijfelde of dit wel de echte was;-) maar door de goede uitleg van de medewerker is ze er heel blij mee

Hendrika 30-05-2019

Mediamarkt is op loopafstand van mijn huis,heb er mijn koelvrieskast gekocht en mijn iPhone,goede service vriendelijk personeel.

Jermaine 30-05-2019

Deze mediamarkt is voor mij om de hoek, daarom een makkelijke keuze. Het personeel erg aardig en vooral op de media afdeling weten ze waar ze het over hebben. Ook super dat bij de kassa werd geadviseerd om een member te worden.

Csilla Domonkos 30-05-2019

een snelle service, en vriendelijke sfeer als ik op zoek ben naar elektronisch apparaat dan kan ik hier altijd vinden

Kgvanderwal 30-05-2019

Werd goed geholpen en prima service
Enprimaprijsgerantie en niet teduurdus koopikdaar

Rens Goedegebuure 30-05-2019

Duidelijke en goeie hulp van de medewerkers gericht op specifieke voor en nadelen op de verschillende keuzes van producten

Hendrik 30-05-2019

Nette en hulpvaardige medewerkers. Artikelen liggen netjes georganiseerd en gemakkelijk vindbaar voor de klant. Uitstraling van de winkel is zeer mooi.

Rommie 30-05-2019

Fijn dat je tot 10 uur s avonds hier terecht kan. Werd uiteindelijk goed geholpen door de ict servicecounter. Was wel lang wachten voordat ik aan de beurt was bij deze balie en de kassa waar maar 1 kassa draaide. Acties en mensen die allen net vakantiegeld hadden, veroorzaakten blijkbaar meer drukte dan verwacht.

Marco van de Ven 30-05-2019

Goede uitleg wat ik nodig had. zeer tevreden met mijn smart tv .en er wordt niet één af ander duur ding aangesmeerd waar ik niets aan heb en niet snap !!

Ricardo 30-05-2019

Prima service! Goede uitleg ! Prima prijs /kwaliteit verhouding.
Vriendelijk personeel. Ruime keuzes.
Dus gewoon de Wow mentaliteit. Klasse!

Angelique 30-05-2019

Personeel in de winkel is gemotiveerd en behulpzaam, eenmaal aan de kassa is dat verdwenen. Er wordt regelmatig met elkaar gepraat en overlegd terwijl mensen in de rij staan te wachten voor die ene kassa

Jeanine Heckers 30-05-2019

Media Markt staat bij mij om de hoek. Makkelijk maar geen reden voor mijn aankoop. De vakkennis van de verkoper voor mijn slede- stofzuiger gaf de doorslag. Model, zuigkracht en technische informatie en de prijs, helemaal duidelijk, om mijn oudje te vervangen door een bij de handje.
Als extra service maakte de verkoper zelf een handvat in de doos, wat tillen simpeler maakte.

Guus 30-05-2019

Ik vind de winkel ruim en overzichtelijk. Wanneer ik een vraag heb, is er altijd wel personeel in de buurt die behulpzaam iz.

Piewin 30-05-2019

De snelheid waarmee de goederen geleverd worden en de kundigheid van het personeel

JRR 30-05-2019

Fijne winkel.
Overzichtelijk en ruime voorraad.
Komen hier al jaren.
Goede service en behandeling.

K 30-05-2019

Ik werd goed en vriendelijk geholpen. Uitleg over de geplande aankoop was duidelijk. Jammer dat niet alles in de winkel te krijgen was.

Deyan Borisov 30-05-2019

In Mediamarkt you can find everything. This is my favorite shop for electronics in Netherland. If dont have time to go to shop you can always bye online and on next day its gonna be on your adress. Absolutely corect shop! If something is broken or with some defects they'll change it directly with new product without problems.

patricia 29-05-2019

Duidelijke site. hulpvaardige mensen in de winkel die weten waar zij het over hebben.