MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 405 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

J Sukkel 06-06-2020

In de winkel werden we super goed geholpen en alles werd goed uitgelegd. Echt complimenten hiervoor.
Alleen jammer dat de cassiere meer aandacht had voor iets anders dan netjes met ons af te rekenen en ons bedanken en een fijne dag wensen nee dat kon er niet af ,jammer werden beetje eigenlijk wel( beetje ( onbeschoft ) behandelt.

Tom van Rooij 06-06-2020

2 weken geleden 2 apparaten besteld met levertijd van 2 weken was prima. Op dag van levering is er zonder bericht niemand geweest , zelfs na 2x contact met de zogenaamde service desk.
Echt de laatste keer dat ik hier iets koop.

Roel 06-06-2020

Ik ga er heen voor de expertise van de medewerkers en een goede uitleg bij verschillende producten zodat ik een goed overwogen keuze kan maken

Sjtienuh 06-06-2020

Ik heb contact gehad met de webshop over levertijden van een tweetal producten, helaas wordt ik daar kort te woord gestaan met dat weten we niet en kunnen we ook niet nagaan. Geen echte klantenservice. Gelukkig werd ik in de winkel wel netjes geholpen en werd er een reservering voor mij gemaakt. En toen het product binnen was werd ik ook netjes gecontacteerd. Ik werd zelfs bij afhalen zeer netjes geholpen om de tv in te laden. Kortom 10 voor de fysieke winkel in Roermond en een 1 voor de online klantenservice

Vitale Toxco 06-06-2020

Prachtige winkel met ontzettend veel artikelen.
Mooie grote paden, spullen staan mooi opgesteld.
Ik heb er een sdxc kaart gekocht van het merk Sandisk voor een mooie prijs.

c van wingerden 06-06-2020

prima winkel en bekwaam personeel.

Rian Liem 06-06-2020

Ik was wezen shoppen bij mediamarkt centrum.Wauw wat een uitstekende service en breed asortiment.
Ik keek mijn ogen uit.Wat een mooie winkel

A 06-06-2020

Ik vind de service ontzettend slecht. We hebben 2,5 maand geleden een chromebook ter reparatie afgegeven en deze zou binnen 10 dagen gerepareerd zijn (was al Corona tijd). Inmiddels zijn we 2,5 maand verder en heb ik niks van Mediamarkt vernomen. Ik snap dat dit andere tijden zijn, maar het zou van klantvriendelijkheid en service getuigen wanneer jullie de mediamarkt hier ons actief over informeren en proberen tot een oplossing te komen. Het enige wat ik nu hoor is wij weten het ook niet en houden het ook niet in de gaten. Belachelijk, ik heb het product gekocht bij de mediamarkt en verwacht vanuit mediamarkt dan ook de service. Wat mij betreft is dit het laatste dat ik bij jullie gekocht heb.

Rinus 06-06-2020

Zeer kundig personeel. Klantgericht. Nu in Corona-tijd voelde ik mij heel veilig in deze winkel.

FransB 05-06-2020

Voordat ik naar de winkel ging had ik al voorwerk gedaan. Dit was op de Website van de Mediamarkt.
Ik wist al waar mijn aan te schaffen systeem aan moest voldoen. Alleen het beluisteren was niet mogelijk op het www.
Het shoppen tijdens deze corona tijd heeft zo zijn eigen regels, afstand, handen wassen etc.
Ondanks al deze belemmeringen verliep het maken van een keuze in de winkel lekker gladjes. Een vriendelijke bediening die zeer begripvol en hulpvaardig was, liet mij diverse systemen horen en adviseerde mij ook bij de te maken keuze.
Helaas was mijn gekozen systeem niet op voorraad. Een order werd geplaatst en de volgende dag kreeg ik een mail dat ik mijn systeem kon afhalen in de winkel. Al met al ben ik heel tevreden over de Mediamarkt.

Nrghart 05-06-2020

Goede bereikbaarheid. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Artikelen meestal op voorraad. Heb daar al vele elektronica gekocht. Nooit een probleem gehad.

Walter 05-06-2020

Artikel voldoet in alles wat ik er van verwacht heb.
Bevalt uitstekend.
Goede kwaliteit.

Jan 05-06-2020

Perfect en netjes geholpen, ga er graag terug. Personeel is zeer deskundig en meteen behulpzaam.

Miranda 05-06-2020

We zijn naar de winkel geweest om een wifi printer uit te zoeken ,deze mag niet te groot zijn en moet makkelijk in gebruik zijn

Ron 05-06-2020

We zijn erg goed geholpen door een medewerker van deze winkel, hij nam echt de tijd voor ons en gaf ons goed en eerlijk advies, de volgende keer gaan we zeker weer naar Media Markt in Alkmaar als wij weer nieuwe aankoop gaan doen.

Lian 05-06-2020

Ik beveel de Mediamarkt in Maastricht zeker aan. Ruime winkel, dus veilig ivm 1 1/2 meter afstand houden, ruim assortiment, als iets besteld moet worden is het bijna altijd na 1 dag beschikbaar en heel klantvriendelijk en behulpzaam personeel die de tijd voor je nemen. Chapeau!!!

Dolf Kannekens 05-06-2020

Goede uitleg over het product wat we zochten en zijn tot koop overgegaan. Het was het personeel van Media Markt, komt beter over als personeel van de fabrikant.

Annevb112 05-06-2020

Paar dagen geleden een nieuwe stofzuiger besteld bij de mediamarkt. Er stond voor 23:30 besteld morgen in huis. Ik kreeg 's ochtends nogmaals een smsje met een bevestiging dat de stofzuiger er die dag zou zijn, dus ik heb braaf van 8:00 tot 22:00 zitten wachten. Nu raad je het vast al, geen stofzuiger! Gebeld naar de bezorgdienst, zij willen het pas bezorgen 2 dagen later, maar dan zijn we niet thuis en nemen ze het pakket alsnog mee, dus nog steeds geen stofzuiger. Mediamarkt gebeld om de bestelling dan maar te annuleren. 20minuten in de wacht gestaan bij de klantenservice en ze verbreken de verbinding. Wat een service zeg! Ik bestel nooit meer wat bij de Mediamarkt.

Bart Peijs 05-06-2020

Heeeel slecht, op de site staat artikel op voorraad, bezorgen een dag later. Bezorger stuurt 5 x bericht dat geleverd zal worden tussen 8.00 uur en 22.00 uur 5 dagen thuis gebleven niets bezorgd. De 6e dag om 10.30 appje dat om 10.55 geleverd zal worden. Ik direct naar huis gegaan, niets geleverd, Van ellende maar afbesteld, want bezorging werd weer uitgesteld. Probleem speelt al jaren bij mediamarkt, ze doen er niets mee. Ik zal deze winkel bij iedereen afraden. Dus nooit hier iets bestellen. Ze kunnen/willen gewoon niet realiseren wat ze beloven. Ga aan de slag met kassa.

Wim Veling 04-06-2020

Snelle hulp bij zoeken van mijn TV.
Verkoper gaf goede info en de koop was dus binnen 10 minuten geregeld.
Tevens bleek het produkt de goedkoopste t.o.v. concurenten.

P 04-06-2020

Goed geholpen, veel informatie en deskundig advies snelle service ,veel parkeergelegheid

Bert Geraedts 04-06-2020

Veel keus de service is ook goed altijd zoekend naar een oplossing het personeel in de winkel geen moeite om te helpen of vraag te beantwoorden het is een winkel waar ik graag mijn apparatuur koop of bestel via internet

Harnak 04-06-2020

Ik ga naar de Mediamarkt voor de uitgebreide artikelkeuze. De service en kennis van het personeel.

Alfonso 04-06-2020

Goede en eerlijke uitleg van het product. Ik heb nu in korte tijd 2 aankopen gedaan en ben zeer tevreden over mijn aankopen. De verkoper nam de tijd om het één en ander uit te leggen en klantvriendelijk was hij zeker. Ik kom hier graag terug.

Piotr Wasiluk 03-06-2020

Very friendly service and delivery perfectly on time! I WOULD HIGHLY RECOMMEND!