MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Renata 14-04-2019

Bij de audio afdeling werd ik gelijk hartelijk geholpen door een medewerker. Ik had online een artikel gezien en hij wist dit direct te vinden. Daarna ook goed geholpen met het uitzoeken van een tv. Deze medewerker is zelfs nog meegelopen naar de kassa en auto omdat ik het alleen niet kon dragen. Zeer goede service!

Nick 14-04-2019

Wij waren op zoek naar een goede headset en de werknemer zag dat we er niet goed uit kwamen.
Hij stelde zich netjes voor en heeft ons goed geholpen, en zelfs dankzij hem toch een andere keuze gemaakt dan dat wij eerder van plan waren.

Ik vind het een fijne winkel en zou hier zeker weer komen

Sapie 14-04-2019

Netjes geholpen door personeel ,fijne winkel gratis parkeren helemaal top!
Denk prijs heel redelijk,en scheer apparaat weer als nieuw met nieuwe mesjes!
Verder nog andere aanbieding gescoord!

LP 14-04-2019

Aardig Personeel Ruim aanbod Alles overzichtelijk opgesteld Geen lange rijen aan de kassa en is ook nog in de buurt. Goede prijs kwaliteitverhouding

DK 14-04-2019

Ik heb in januari een stoomgenerator met 20% korting besteld bij Mediamarkt Heerlen. Deze zou binnen 5 werkdagen binnen zijn. Daarna heb ik meermaals contact opgenomen met de klantenservice (telefonisch, per mail en per messenger), maar niemand kon mij adequaat verderhelpen. Ondertussen zijn we bijna 3 mnd verder en ik heb nog steeds geen product. Wel een mail dat ze het voor me bestellen, maar dan zonder de 20% korting. En dat terwijl ik thuis de offerte heb liggen inclusief aanbetaling! Schandalige gang van zaken!

Hendrik 14-04-2019

Prima service snel en netjes geholpen.
telefoon goed gerepareerd.
Kom er zeker terug

Svdw1982 14-04-2019

Goed geholpen door een kundige medewerker bij de aankoop van een tv. Wist veel van de verschillende tv technologieën af.

Celine 14-04-2019

Ik ben super goed en vriendelijk geholpen in de winkel, ik ben uitgebreid geholpen en niets was te veel! En ik ben helemaal blij met mijn nieuwe telefoon

Eric 14-04-2019

Een goede uitleg en service. Was snel geholpen en met de clubkaart is alles ook digitaal opgeslagen.

Houwe 14-04-2019

MediaMarkt sontplein is een fijne winkel om heen te gaan. Gratis parkeren en altijd genoeg plek

JHJ Vermeulen 14-04-2019

Mediamarkt heeft ons uitstekend geholpen: - vragen beantwoord inzake Ziggo-gebruik en apperatuur in de winkel. - goed geadviseerd inzake nieuwe aankoop. - prima prijs/kwaliteit verhouding. - snel en klantvriendelijk geholpen aan de kassa

Vlakkie 14-04-2019

Ik ben op een goede en rustige manier geholpen.
Prettige en vriendelijke bediening en nog deskundig ook.

Mediamarkt Arena Amsterdam 14-04-2019

Zeer goed bereikbaar vanuit Weesp, meestal zeer vriendelijk en bekwaam personeel en zeer goede service

Teun 14-04-2019

Ruim aanbod zodat je altijd wel een vergelijking kan maken. Voldoende parkeergelegenheid alleen in de weekenden erg druk. Personeel hulpvaardig met voldoende kennis als je vragen hebt

Sylvia 14-04-2019

Mooie producten gekocht en heel fijn geholpen in het filiaal Zoetermeer door de verkoper. Hij heeft geadviseerd bij de aanschaf van een laptop en daardoor hebben wij de juiste keuze kunnen maken.
Tevens heeft een verkoper bij de Apple afdeling geholpen met veel uitleg over de iPhone zodat ook daar de beste keus gedaan kon worden.
Prima winkel en behulpzaam en vriendelijk personeel, als ik weer apparaten nodig heb kom ik hier zeker terug!

Heidi 14-04-2019

Ik ben naar deze winkel gegaan omdat er veel keuze was. Die meneer die me geholpen heeft werkte er nog maar net een dag. Hij heeft me super goed geholpen. Eerlijk advies en heel duidelijk de verschillen onderling van de gametoetsenborden laten zien en voelen. Jullie hebben er een goede werknemer bij. Hij was ook heel geduldig.

Fred van de Water 14-04-2019

Zeer goed geholpen. De verkoper begreep wat ik wilde en drong niet aan op een duurdere aankoop.

Pau 14-04-2019

Super leuk personeel, niet opdringerig! Ik raad media markt assen zeker aan!

m.w.staals 14-04-2019

verkopers heel vriendelijk en service en kan er altijd vragen als je het niet via klantenservice wil de winkel aanbevelen aan iedereen

Monique 14-04-2019

Werden echt top geholpen Veel uitleg gehad en goed naar onze wensen geluisterd. Deze verkoper wist super goed waar hij het over had en wij konden merken dat hij niet alles op alles zette om iets te verkopen maar ons echt super goed adviseerde welke pc aan onze wensen zal voldoen

Anneke 13-04-2019

Ik ben zeer tevreden over Media Markt. Het personeel is zeer kundig en altijd vriendelijk. De service is ook prima.

Oscar 13-04-2019

Goede service en vriendelijk personeel kom hier zeker nog vaker terug het aanbod is ook zeer ruim keuze meer dan genoeg

Norm 13-04-2019

Een goede service en advies . Ook een goede humor. Wat het ook extra’s gaf.

Patty 13-04-2019

Fijne winkel. Word netjes geholpen en te woord gestaan. Ze weten goed uitleg te geven

Mitra zareighanavati 13-04-2019

We kopen altijd van mediamarkt want hij heeft beste en goede merken.dit winkel heeft verschilende merken van laag tot hooge .