MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Pleun Pieter Huizer 03-06-2019

Leuk om in de winkel te lopen je ziet er van alles staan en het personeel is er ook vriendelijk als je het niet vinden dan vraag je het toch even aan de personeelslid of die je even kan helpen

Siem 03-06-2019

De winkel is overzichtelijk, prijs-kwaliteit verhouding is goed en het personeel is erg behulpzaam

Sjoerd 03-06-2019

Media markt is een goede winkel ben goed geholpen door het personeel en onze tv werd netjes thuis gebracht

Petra 03-06-2019

Prettige winkel en kundige verkopers. Veel keuze qua assortiment.
Goed bereikbaar en veel parkeergelegenheid.

Rodney 03-06-2019

Fijne winkel en goed geholpen!! ik had een tablet nodig en ik wist neit welke ik moest hebben voor wat ik nodig had. uitstekend geholpen!

Sylvia 02-06-2019

De shop heb ik gekozen vanwege de ruime keuze in mobile telefoons. Het advies voor telefoon en abonnement was prima.

Supianto 02-06-2019

Shopped here for my aunt who were looking for laptop. Being an “old timer” it’s not easy to explain which product suits best. However, the staff was patient, friendly and helpful in explaining the choices that we need to make. Kudos!

Dirk 02-06-2019

Keurige dame die de tijd voor ons nam. Verschillende koffieset machines laten zien en uiteindelijk een goede keuze kunnen maken.

Danique 02-06-2019

Ik ben naar de mediamarkt geweest voor een spiegelreflexcamera en heb heel goed advies gekregen. Uiteindelijk ben ik weggegaan met een mooie camera en een mooie deal. Service tot aan de kassa.

Maurice Gardeniers 02-06-2019

ging met het idee om een nieuwe telefoon te kopen,werd er heel snel geholpen ondanks dat het druk was namen alle tijd goede uitleg en het was gebeurd ben blij met mijn nieuwe A50 dus media markt Heerlen bedankt.

Jteerds 02-06-2019

Ik vind media markt een prima winkel goed materiaal en een heel goede begeleiding van het personeel als je met vragen over producten zit ,alleen aan de kassa moet toch nog het één en ander gebeuren dat het wát sneller gaat want ik zie vaker 3a4 meisjes achter de kassa en toch is er maar 1 kassa open
Werk hier aan en jullie zijn goed bezig

Syndia 02-06-2019

ik ben goed geholpen in de winkel(Dordrecht) naar aanleiding van mijn vragen. Ook hier het product(Apple Watch) aangeschaft.

Benny 02-06-2019

Overzichtelijke winkel met erg vriendelijk personeel. Er wordt meegedacht als er vragen gesteld worden. Blije klant is belangrijk

Yes 02-06-2019

Ik v ik me de media markt in Dordrecht een prettige winkel,overzichtelijk, klantvriendelijk personeel en snel hulp als je iets niet kunt vinden.

Kevin 02-06-2019

Beste winkel met de beste deals.

Even snel een Nintendo online kaartje gehaald.
Genoeg op voorraad.

Een 8 vanwege het kassa personeel.
6 man (Of in dit geval vrouwen) die tezamen nog geen 3 kassa's bedienen.
Kon iedereen zijn geld maar zo verdienen.

Jesaja 02-06-2019

Leuke winkel. Veel vriendelijke mensen. Witgoed en khh een 10. Ik beveel deze winkel aan!

Erik 02-06-2019

Ondanks de drukte die er was, bleef de verkoper rustig en had mij goed geholpen

Jan 02-06-2019

super goede uitleg gehad van personeel over de voor en nadelen van de E readers en daar uit onze keuze gemaakt super tevreden mee .
Alleen jammer dat er maar 1 cover was voor onze e reader daar was de keuze beperkt in verder goede service .( misschien wat meer kassa openen als het druk is inplaats van 1 )

Indira 02-06-2019

Geholpen door .... Zeer en zeer aardige, positieve, behulpzame en gemotiveerde medewerker. Vrolijk en het ziet naar uit dat hij zijn baan met veel plezier uitvoert. (Mediamarkt, Bijerlandselaan Rotterdam Zuid)

Marijke 02-06-2019

ruime keuze in de winkel. Ook is de Media Markt prijs technisch goed. Vriendelijk personeel.

Berenburg 02-06-2019

Handig als je geen tijd hebt
Maar toch je product wil ophalen bij de winkel van je keuze

atje van luijn 02-06-2019

we werden heel goed geholpen met de keuze voor een tv in de slaapkamer, ze hebben er verschillende laten zien

Frans Wever 02-06-2019

Het is altijd feest bij Mediamarkt, elke keer als ik Mediamarkt bezoekt verbaas ik mij altijd over de actie's welke door Mediamarkt worden gegeven, buitengewoon top.

Jack 02-06-2019

Altijd overzichtelijk en vooral met de nieuwe indeling en uitbreiding van Mediamarkt Maastricht nog beter ingericht.
Alleen een beetje jammer dat je vaak lang moet wachten voor er een medewerker bereikbaar is.
Medewerkers zijn altijd vriendelijk en weten waar ze over praten.
Keep up the good work.

Brummel 02-06-2019

We zijn naar de Mediamarkt in Apeldoorn gegaan om een nieuwe TV aan te schaffen. We gingen voor een Samsung maar door deskundige uitleg van het personeel toch voor een LG gegaan. Helaas bleek dat deze niet op voorraad was en hij op maandag geleverd kon worden (gekalibreerd en wel).
Hier mee akkoord gegaan maar we werden een dag later (zaterdagmiddag) al gebeld dat de TV voor ons klaar stond. Echt een hele goede service en vriendelijk/ behulpzaam personeel. Media Markt Apeldoorn heeft een goede indruk op ons achter gelaten waardoor we een volgende aankoop met vertrouwen tegemoet zien!