MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Tevreden gast. 12-04-2019

Mooie shop. Ruime parkeerplaatsen. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. De koffie werd zelfs op de bovenste verdieping , waar wij moesten zijn, persoonlijk door het helpende personeel gebracht. Prima service dus. Zeer tevreden met de uitleg van het personeel. Zowel boven als de beneden verdieping.

Foekje Blanken 12-04-2019

Deze winkel is zeer overzichtelijk en goede service en klantvriendelijk
Ook zijn ze klantvriendelijk en krijg je goede uitleg over een product wat je wil aanschaffen
ook de website van Mediamarkt is overzichtelijk met goede informatie over een product.

Jimmy 12-04-2019

Ze hebben al de producten op voorraad. De prijzen zijn zelfde als anderen. Hoeft niet overal te zoeken.

Opa Peet 12-04-2019

Ruim aanbod, artikelen zijn goed te zien en met vakkundig advies door de medewerkers,tot een goede keus te komen.

Barry fernhout 12-04-2019

Alles wat met electronica te maken heb koop ik graag bij de mediamarkt dat voelt altijd vertrouwd , altijd goeie serves en blije mensen die je maar al te graag willen helpen ! Ik ben eigenlijk nog nooit overgestapt naar een andere electronica winkel. Eigenlijk nooit ontevreden geweest ik raad de mediamarkt aan iedereen aan toppers !!

Anita 11-04-2019

Winkel is in de buurt, je wordt er vriendelijk geholpen en op al je vragen duidelijk antwoord, het is een super gezellig filiaal met correcte en professioneel personeel.

Leon 11-04-2019

Scherpe prijzen, vaak producten in de aanbieding die mij aanspreken en goede service.

macci 11-04-2019

Heb voor een Samsung S9+ een screenprotector op gel basis aangeschaft en direct laten aanbrengen. Zeer kundig en vriendelijk te wordt gestaan. Ook werd er duidelijk uitleg gegeven over de geldende garantie op het aanbrengen etc.
Kan het een ieder aanraden in plaats van het zelf aanrommelen met kans op luchtbellen.

Aquacolors 11-04-2019

Bij mediamarkt is er altijd deskundig personeel die je helpen om de goede keuze te maken. Vaak zijn ze goedkoper, hebben veel op voorraad en een groot assortiment en goede service. Fijne duidelijke web-site. Kortom ik koop er al jaren naar volle tevredenheid!

Roberto 11-04-2019

Na de verbouwing van Mediamarkt Maastricht is het mooier en overzichtelijker geworden. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en had veel product kennis. Deze winkel beveel ik jullie aan. Super!

MV33fan 11-04-2019

Prettige sfeer en je wordt niet, zoals in andere filialen, meteen aangesproken of je een Ziggo abonnement of EnergieDirect contract wilt afsluiten. Maakt het winkelen een stuk prettiger.

bram 11-04-2019

Geweldige winkel en super personeel.
Goed bereikbaar.
En veel keus in witgoed -computers-

Monique 11-04-2019

Ben goed en vriendelijk geholpen. En de verkoper was geduldig. Dat is ook fijn. Koop er regelmatig. Prima winkel met leuke aanbiedingen.

Derk jan 11-04-2019

Lekker ontspannen geholpen bij mediamarkt hoorn. Verkoper maakte grapjes maar gaf goede informatie.

Jan V 11-04-2019

Prima shop met goede aanbiedingen en deskundig personeel. Ëen bezoek waard als je op zoek bent naar electronica of witgoed.

Martin 11-04-2019

Een door mij gemaakte vergissing werd zeer goed afgehandeld, geen moeilijk doenerij maar geweldig geholpen om dit recht te zetten.

Ans 11-04-2019

Mediamarkt heeft enorm veel keuze, de verkopers zijn zeer behulpzaam en hebben een goede kennis van zaken!

Frans 11-04-2019

Prima winkel en deskundig personeel. Goed geholpen bij mijn aankoop.
Ruime keus tegen scherpe prijs

Nancy 11-04-2019

Snel en vriendelijk geholpen zoals altijd je voelt je welkom wanneer je daar bent..

Frans 11-04-2019

Nette shop goed en vriendelijk geholpen parkeren is geen probleem.
Had online besteld alles op de afgesproken tijd klaar.

Aart van Joolingen 11-04-2019

Goed geholpen door de medewerker. Zij wist precies wat ik nodig had en daardoor ook niet te groot produkt gekocht.

Elly 11-04-2019

Wat ik zo fijn vind aan de MediaMarkt in Utrecht is dat ik altijd zo goed wordt geholpen! Voldoende mensen om vragen aan te stellen, en ze nemen de tijd om alle informatie te geven die ik nodig heb. Ik kom er om die reden graag!

Ettsje 11-04-2019

Vriendelijke , nette medewerkers, die klaar staan om te helpen en duidelijke informatie geven. Zeer tevreden.

Meryad ougorli 11-04-2019

De behandeling was geweldig, het personeel was erg aardig en goed behandeld en probeerde met plezier te helpen omdat het tijd genoeg nam
Ja, ik vind Media Market de beste plek om te winkelen, gemak van behandeling en perfecte service

Wim 10-04-2019

Op een vriendelijke en deskundige manier geholpen.
Had van te voren al een keuze gemaakt. Mij op andere mogelijkheden gewezen.
Ben toch bij eigen keuze gebleven.