MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Wietse 16-03-2019

Ik ben heel blij met de producten die van MediaMarkt en je krijgt een goede antwoord op je vraag

Emiel 16-03-2019

Altijd goede service en behulpzaam personeel. Ook bij eventuele problemen met het product wordt het altijd netjes opgelost.

Jos 16-03-2019

Samen met een medewerker een Kobo clara hd black E-reader uitgezocht. Nadat ik betaald had en in de auto keek wat ik gekocht had, bleek ik een Kobo aura New E-reader gekocht te hebben. Daarna kon ik in de rij gaan staan bij de klantenservice.
Medewerker had wel netjes excuses aangeboden. Alles bij elkaar heeft deze fout mij een half uur overlast bezorgd.
Wanneer deze fout niet gemaakt was zou ik een 9 gegeven hebben. Ik was snel en goed geholpen bij de keuze van de E-reader. Ik had binnen 10 min tevreden naar huis gekund. Maar het liep helaas anders.

Daniel 16-03-2019

Vind media markt Leeuwarden een goeie winkel
Heb onlangs een Amerikaanse koelkast gekocht.
Voor een leuke prijs. De service was ook goed. Werd meteen geholpen. Thuis aan gekomen miste een onderdeel. Terug naar de winkel en zonder problemen meteen het ontbrekende onderdeel mee gekregen. Zeer te vreden

Elke Caris 16-03-2019

Goed geholpen door Luuk! Ook de medewerker ‘pokemon master’ was erg vriendelijk en gaf ons welwetend advies over de drie Nintendo spellen waar wij interesse in hadden. Blij met de uiteindelijke keuze!

Kevin Theijs 16-03-2019

De service was super.
Maar er is altijd ruimte voor verbetering, maar ik kan zo gauw niet bedenken wat.

Hein 16-03-2019

via de shop naar de dichtsbijzijnde winkel gegaan om product in handen te hebben en te kunnen zien. Goede aanbieding qua prijs, wat we niet verwacht hadden.

Evelien 16-03-2019

Altijd klantvriendelijk .Nemen de tijd voor je om alles goed uit te leggen . Luisteren goed naar wat je zoekt en helpen je daarbij

Annelies 16-03-2019

Ik ben me aan het oriënteren op een luxe koffiemachine. Ik werd zeer uitgebreid en prettig geïnformeerd over de verschillen van de apparaten.

Henry 16-03-2019

Vriendelijke en deskundige winkelmedewerkers. Grote keuze groot assortiment. Redelijke prijzen.

A nouwen 16-03-2019

Keurig uitleg gehad geen moeite was te veel er werd zelfs een wagentje gehaald toen het pak groot bleek super vriendelijk personeel

Edward 16-03-2019

Het doel was om een hoofdtelefoon voor mijn dochter te kopen. Er waren er genoeg in allerlei soorten, maten en prijsklassen.
Het was wel lastig kiezen.

Rene 16-03-2019

Medewerkster niet op de hoogte van procedure rond verjaardagsvoucher. Stuurde mij naar huis om aldaar te activeren Info klopte niet dus terug naar de winkel waar een andere medewerkster e.e.a. heeft rechtgezet. Misschien nieuw personeel beter instrueren om ongemak voor de klant te voorkomen?

Ellenouiere 16-03-2019

Vrijdag met mijn 2 dochters naar de mediamarkt voor een 1e toestel voor mijn dochter na veel treuzelen en erg veel geduld van de medewerkster zijn we er uit gekomen, de dame die ons had geholpen had ook nog een abonnement aangeboden wat ons erg interessant leek, erg bedankt voor deze goede service en het geduld!

K.J. Schuurman 16-03-2019

Ten eerste. de ruime keus. En zeker niet onbelangrijk de wijze waarop je wordt geholpen door

de medewerkers. Vriendelijk en zeer geduldig wanneer er uitleg nodig is, al kom je ook diverse

keren terug. Indien nodig komen ze zelfs op verzoek thuis om je bij te staan.

Anita 16-03-2019

Ruime keuze mogelijkheden ondervonden bij de aankoop van een airfryer. Daarbij geholpen door een passend, eerlijk en prijsonafhankelijk advies. Niet het product met de hoogste prijs maar het meest passende product bij de vraag werd geadviseerd.

Ron 16-03-2019

Mediamarkt Rijswijk, medewerkers met kennis van de producten en klantvriendelijk.
Alles op voorraad en uitgestald zodat je alles kan bekijken wat je nodig hebt.

Ronald 16-03-2019

Prima assortiment en vriendelijk en deskundig personeel. Kom hier vaak om de nieuwste electronica te bekijken.

Maurice 16-03-2019

Omdat de medewerker ons top heeft geholpen. M**** nam goed de tijd voor ons. Ik had veel vragen en beantwoorde ze allemaal. Top verkoper.

Brenda damen 16-03-2019

Ik kies voor mediamarkt omdat ik altijd goed geholpen word de medewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam hebben voor alles wel een oplossing ik haalde 3 maanden geleden een ps4 met 2 controllers en 3 spellen super geholpen en die dag ook een Samsung tab voor.mij zoon . Mij voorkeur was eerst een soort van een laptop tablet maar dat zou een slechte keuze zijn en idd die Samsung tab 10.1 is super fijn en snel.met spelletjes binnen.een week kreeg ik geen beeld meer netjes terug gegaan en binnen een week kon ik hem.ophalen hij doet het tot nu toe perfect. Echt een aanrader voor kinderen met een verzekering erbij voor mij 35euro per jaar geweldig. Deze week een Lenovo tablet gehaald voor mij ene jongste dochter top ding voor haar ze zit er elke dag op en nog een tablet tab 10.1 voor mij vriend super en een hoverboard voor mij oudste dochter super blij mee haal het liefst al mij spullen bij media markt wil aankomende maand een i phone 6s halen voor mij dochter en een Samsung stofzuiger dus zou fijn zijn als ik een keer wat win en zou een leuke korting zijn op de aankoop.wat ik aankomende maand ga doen dus duimen

Wim 16-03-2019

Ik ben goed geholpen bij de aanschaf van een nieuwe mobiele telefoon (iPhone Xr). Het personeel dat mij hielp was vriendelijk en ter zake deskundig en nam de tijd voor mij. Ik kon door de uitleg en rekening houdend met mijn wensen, een goede keuze maken.

Theo 16-03-2019

De winkel is overzichtelijk en er loopt genoeg personeel. Dat Media Markt niet altijd de goedkoopste is vind ik dan niet erg.

jolanda 16-03-2019

super nette behandeling en snelle service zeker de moeite waard om terug te komen hengelo almelo s te doen

piet 16-03-2019

Broodbakmachine gekocht. Dit was de laatste, winkelmodel zonder doos, vandaar 15 euro korting. Kom ik er thuis achter dat dit niet het type is die ik betaald heb, er is een fout gemaakt ipv 138 euro is 265 euro berekend. Terug gegaan en inderdaad klopt, excuses. Het verschil kan worden terugbetaalt, maar geen 15 euro korting! Een kadobon van 10 euro is voor mij geen oplossing dan maar geld terug. Advies koop geen winkelmodel, de doos is er niet meer en je weet dan niet zeker dat je wel exact het model mee krijgt waar je voor betaald. Ook waren de originele beschrijvingen er niet meer bij in dit geval.

Anja Heijden 16-03-2019

Ruim assortiment. Goed vriendelijk en bekwaam personeel. Goed aan te rijden en gratis voor de deur parkeren