MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

lukas 27-06-2019

De Mediamarkt in Den Bosch is een fijne winkel. Na aankoop van een goede laptop voor de opleiding van onze zoon, bleek de laptop drie dagen later in de aanbieding te zijn. De Mediamarkt gaf ons keurig het door ons teveel betaalde terug! Wat een geweldige service. Ook de servicedesk, gelijk rechts als je binnen komt, oogt professioneel en het personeel wat ons hielp was vriendelijk en kundig. Een dikke pluim voor Mediamarkt!

Rodrigo Valentim 27-06-2019

Nice store, a lot of options, polite attendees, everything have a show room, even with a huge line to pay it's fast, I just missing have an "personal attendee", like I had in Brazil, so every time I want to buy something, just go to this person and get some help, that's a lot easy to trust in the word of the attendee.

Lafrindi 27-06-2019

Grote, overzichtelijke winkel. Klantvriendelijke medewerkers en goed geholpen, vragen zijn duidelijk beantwoord. Voor herhaling vatbaar!

G.Boer 27-06-2019

21-06-2019 een ventilator van Duux whisper flex besteld. 22-06-2019 deze bestelling geanuleerd omdat ze niet binnen 24uur konden leveren masr pas over 5 dgn. Het was inmiddels al 31°C. Dus geanuleerd en een andere bij Mediamarkt duitsland gekocht. Prima ventilater. Maar tot mijn verbazing kreeg ik op 26-06-2019 toch noch de ventilator van Duux geleverd. Mooie zaak, inmiddels 136.90€ en 75.05€ voor ventilators uitgegeven!!! Dat was mij toch iets te veel. 27-06-2019 s'morgens om 08.30uur begonnen met bellen naar de Mediamarkt klantenservice in Nederland!! Grote ergernis want het is nu inmiddels 14.20uur en noch steeds geen contact gehad. Een k..t muziek aan de telefoon d iue 58sec draait om dan 1min 10sec stil te vallen!!! Bij de eerste 2x dacht ik dat de lijn verbroken werd!!. Inmiddels poging nr. 15 en nog geen contact. Ja het is iets drukker vandaag aan mijn hoela....in Duitsland bij Mediamarkt gaat de telefoon 3x over en jhe hebt iemand aan de lijn!! DUITSE GRÜNDLICHKEIT!!!!! Kortom een indoor slechte ervaring met de nederlandse Mediamarkt....nooit meer.
PS. Bij hun advertenties staat, altijd eerlijke prijzen, zo betaald u nooit teveel. Bij Mediaprijs 136.90€ bij alle anderen 99.90€, nooit te veel!!! aan mijn hoela...!!@

Lisette 27-06-2019

22 juni een PS4 besteld. Vandaag 27 juni, de verjaardag van mn zoon, niets geleverd nog. Kind heeft een heel jaar meegespaard. Gister na 1,5 uur!!! Klantenservice aan de lijn gekregen, die kon niets doen??? Eergister al gemaild...mail word binnen 5 dagen beantwoord.

Mevr. Annelies van Driel 27-06-2019

Heb niet on-line geshopt maar rechtstreeks in de Media Markt zelf , ik werd er correct en zeer goed geholpen . DE uitleg hierbij was uitstekend !
Daarvoor 'n dikke pluim , het was fantastisch.

Tineke Timmer 27-06-2019

We worden altijd deskundig en vriendelijk geholpen. Ook al kopen we niet direct maar oriënteren we ons.

Peter Beving 27-06-2019

Geweldige service en uitleg. Prettige prijzen voor kwaliteitsproducten. Perfecte servive achteraf. MediaMarkt, ik ben dus niet GEK!
Top,
Peter

Helmi 27-06-2019

Wij waren op zoek naar ventilator, ik heb eerst even gelezen over de staande en de ronde,
Toch lekker ouderwets gekozen voor de Koenic,
Groot en klein!
Zitten wij er voor 75 euro lekker koel bij,
De ventilator's stonden mee bij binnenkomst en iets verder door echt duidelijk, shop en go zoiets, lekker makkelijk!

Jack Marinissen 27-06-2019

Je kan een medewerker aanspreken en die help je graag, zo was mijn ervaring en ze gaf goede informatie of het product. Top .

willem 27-06-2019

vriendelijk en behulpzaam personeel en goed assortiment en vooral goede parkeergelegenheid

Hans 27-06-2019

Bij de kassa zij ,de kassa dat mijn pas niet goed was, zijn naar de klantenservice gegaan en zijn perfect geholpen, kon niet beter.

Hans 27-06-2019

Op internet gezocht naar airco of ventilator, naar mediamarkt Eindhoven gegaan voor meer info, medewerker heeft me perfect geholpen met mededelen van zijn eigen ervaringen, daardoor gekozen voor Dyson pure cool omdat ik in auto van airco verkouden wordt. Bij mediamarkt gekocht omdat daar Dyson modellen aangesloten zijn om te testen en omdat mediamarkt de grootste keuze heeft.

Daniël 27-06-2019

Een beetje rommelig. Moest inktpatronen hebben. De artikelen hangen vaak niet bij de juiste prijskaartjes. Beetje verwarrend. Bovendien waarom is een combinatiepakket duurder dan de losse patronen? Zou juist andersom moeten zijn toch? Totaalpakket inclusief de grote zwarte inkpatroon is 18 euro duurder, terwijl die los 17 euro kost. Je zou als klant beloond moeten worden als je in één keer meer afneemt. Kwantumkorting. Bovendien minder verpakkingsmateriaal, dus beter voor het milieu.

Ali 27-06-2019

Een goed en groot telefoon moeilijk vast te houden met 1 hand maar verder is het een top van een telefoon en snel behalve dan de vingerafdruk scanner dat is de enige waar ik vertraging heb gezien

Rob 26-06-2019

De vouchers die ze via de mail sturen is een zielige marketing truk. Eerst een hiep hiep hoera met gefeliciteerd en een voucher twv 5 euro, gevolgd door een nieuwe voucher van 10 euro voor zogenaamde klantenbinding, maar dan komt het. Biij de kassa scannen ze braaf de vouchers, maar dan lukt het ineens niet meer en weten ze het aan de kassa ook niet meer. Vervolgens bellen, overleggen, andere medewerker erbij en dan jawel krijg je omdat ze het niet voor elkaar krijgen de mededeling ja kennelijk kan er maar 1 per aankoop gescand worden. Op mijn vraag hoe ik die andere dat kan verzilveren blijft men het antwoord schuldig. Top service van de Media Markt. Daar scoor je klanten mee. NOT.

Anneke de Vries 26-06-2019

Geweldige verkoopster die echt overal je meekan helpen wat een kanjer gezellige winkel wij komen er erg graag 👍

Gerda v Mildert 26-06-2019

Wat ik het meest waardeer bij de Mediamarkt is de goede uitleg die je krijgt als het om informatie gaat bereft een artikel. Eerlijke uitleg zonder poespas ik ben blij met de Mdiamarkt omdat vriendelijkheid en goede uitleg bovenaan staan

Van der waarden 26-06-2019

Ben goed en duidelijk geholpen goed uitstralling en alles makkelijk te vinden

Ab 26-06-2019

Goede service/uitleg over het product en de deskundigheid van het personeel.

Familie de Weerd 26-06-2019

Naar Mediamarkt Duiven geweest om te kijken naar een Koffiezetapparaat, naar even rond kijken kwam er een vriendelijke dame die vroeg na onze wensen en vertelde netjes wat de voordelen en nadelen van een paar producten was. Ze had goede kennis van de apparaten. Ook werden we door verwezen om vrijblijvend even een check te doen voor goedkopere energie leverancier. Na dat gedaan te hebben gingen we ook met een goedkopere energie leverancier naar huis en een cadeaubon van nog eens 175 euro.
Kortom; netjes geholpen en vriendelijke personeel.

Tamara 26-06-2019

Super blij met mediamarkt duiven geen gedoe met parkeren de winkel is overzichtelijk en ben super nejes geholpen om mijn product te vinden en er informatie over te krijgen. Ik kom zekers vaker terug bij dit filliaal

Arlette 26-06-2019

Vriendelijk personeel ruim asortiment . Goed overzicht van producten . Prijs kwaliteit

Gea zwiers 26-06-2019

Ik vind de media markt een prettige winkel en overzichtelijk,vriendelijk personeel en heel behulpzaam. Ook goede aanbiedingen waardoor ik al de nodige aankopen heb gedaan.

Gerhard Welting 26-06-2019

Bijzonder vriendelijk geholpen, mijn aankoop was netjes apart gezet.Door mijn club card had ik nog recht op 10 euro korting, echter was dit nog niet verrekend. Zonder enig probleem werd dit als nog gedaan, prima service vriendelijk geholpen. Ik kom hier zeker weer....ben toch niet gek. 🤪