MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Yvonne 15-09-2019

Keurig netjes geholpen door de medewerkers voor het overzetten van apps naar nieuwe tablet en goed advies gekregen.

E.W.B. Nijenhuis 15-09-2019

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat het de dichtstbijzijnde Media Markt is van mijn woonplaats. Ze zijn klant vriendelijk en zeer behulpzaam . Dat is mijn ervaring.

BeeKaa 15-09-2019

Waardebon ontvangen door overstap naar andere energieleverancier. Helaas werkte deze niet online (kwam vaker voor, zei men). Terug naar de winkel, er werd meegedacht en oplossing: bestelling af laten leveren in winkel en daar pas betalen. Tot mijn verrassing lag artikel al de volgende dag klaar. Top!

Berend Janus 15-09-2019

Wij komen al jaren bij Media Markt filiaal Oosterdokskade. Onze laatste aankoop is een warmtepomp droger en wij zijn erg tevreden over de bestelling als aflevering. De warmtepomp droger hebben wij nog niet gebruikt.

Ton. 15-09-2019

Oeps, mijn monitor van de computer heeft de geest gegeven.
Aangezien ik niet zonder computer kan ben ik in mijn speurtocht naar een nieuwe bij Media*markt in s-Hertogenbosch terecht gekomen.
Ik had op de website al gekeken naar het assortiment en de prijsstelling en ook vooral neer de reviews van andere klanten, maar in de winkel was ik stomverbaast over het werkelijke aanbod.
Ik werd op een zeer vriendelijke en professionele manier te woord gestaan door een bijzonder klantvriendelijke medewerker die mij een naar mijn wensen adviseerde voor een nieuwe monitor.
Thuis aangekomen de monitor geïnstalleerd en aangesloten.
Ik ben SUPER tevreden over het gekochte product en ben dan ook zeer tevreden met het mij aangeboden advies hierover.
Media*Markt ga zo door met het werven van bijzonder gemotiveerde medewerkers.

jdewild 14-09-2019

ik vind het een fijne winkel om te komen je wordt er goed gehokpen door de medewerkers daar

Strijkbout 14-09-2019

Omdat mijn strijkbout het begaf, zei mijn zoon, laten we even naar de Mediamarkt rijden, deze is in de Wall bij Leidsche Rijn, zo gezegd zo gedaan, super makkelijk, je rijdt de parkeergarage in, geen gedoe met kaartjes, handig parkeren op het dak , dan door naar een grote winkel van Media Markt, goed en snel geholpen door deskundig personeel, mooi strijkijzer gekocht, ik ben er heel erg blij mee, en zonder dat ik moest betalen!, voor het parkeren weer naar huis ( juist ja om te strijken)

Melanie 14-09-2019

Het product dat ik nodig had was aanwezig en ik werd bijna direct geholpen bij de kassa.

Mieke van Esch 14-09-2019

Ruimtelijk en overzichtelijk. Altijd goed geholpen en goede uitleg. Vriendelijk personeel.

Van straten 13-09-2019

Fijne winkel.heel goed behandeld door de medewerker.
Dichtbij in den bosch heel goed toegankelijk voor rolstoelhouders.

henri 13-09-2019

ik vind als je iets vraag dan wordt je ook gelijk geholpen en deze winkel lis lekker dicht bij voor mij
en dan nog alles hebben ze ben geweest in de winkel in breda

Jessica Vermeulen 13-09-2019

ik ben erg netjes geholpen door n medewerker ,hij wist niet waar het lag maar ging gelijk aan n andere collega vragen waar hij het kon halen , dus n goede service.

Jeroen 13-09-2019

Ik ben eigenlijk gegaan voor deze mediamarkt omdat ik online naar de voorraad had gekeken van de laptop die ik zocht. Ik had een laptop nodig en omdat de mediamarkt een winkel in het echt is, ik bestel namelijk over het algemeen niet online. Ook had ik de laptop de dag erna al nodig dus moest ik hem wel in het echt kopen. In deze winkel werd ik super geholpen hij was al startklaar gemaakt dus ik kon er zo mee aan de slag, ook heeft de verkoper nog wat van het startklaar bedrag er af gehaald omdat dit de laatste was en ik geen keus had. Bij de kassa was de kassajuffrouw ook super vriendelijk niet te serieus maar gewoon een kort gesprekje voeren, meer dan alleen dat word dan ..... fijne dag verder. Dus als ik in de buurt ben en ik heb iets nodig zou ik zeker nog een keer langsgaan.

Frans 13-09-2019

Gemakkelijk in gebruik en voor iemand op leeftijd goed te volgen. Grote toetsen en een duidelijk display. De kleinere toetsen zijn gelukkig niet zo vaak nodig.

Riet 13-09-2019

Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. De keuzemogelijkheden zijn zeer groot en de prijzen correct.

maarten 12-09-2019

Aankopen doen in de fysieke winkel zelf is geen enkel probleem.

Aankopen doen op de website van dit bedrijf is drama. Bestellingen die al kwijtraken voor ze verzonden zijn en bestellingen die kwijtraken van producten die gewoon op voorraad zijn in de winkel.
De afhandeling van het geld terugkrijgen is nog absurder te noemen. Ze kunnen je eerst niet helpen omdat de bestelling niet te vinden is, dan zou je binnen 48 uur iets moeten horen, dan weer binnen 48 uur maar niets van dat alles.
Zelfs op klachten via thuiswinkel.org komt geen enkele reactie. Uiteindelijk na veel bellen wel geld teruggekregen. Op de dag dat ik geld terugkreeg bericht dat ze me niet konden helpen omdat ze mijn bestelling niet konden vinden. Dus voor mij geen aankopen meer via de site maar alleen nog via de winkel

Sylvia 12-09-2019

Ruime overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel die alle vragen kunnen beantwoorden.
Ik zou het fijn vinden als de cd afdeling wat groter word en dat het makkelijker word om cd's op te zoeken op een computer in de winkel zelf. Zonder dat je iemand hoeft te vragen.

Roland 12-09-2019

Compueter besteld de zoveelste en voor de zoveelste keer hebben ze hem niet op voorraad en moeten we een week wachten. Wat een waardeloze service. OPlichters zijn het. slecht.

Berend Janus 12-09-2019

Wij komen regelmatig in Media Markt filiaal Oosterdokskade en zijn erg tevreden over de aankopen en afleveringen

Henk Spoelstra 12-09-2019

Lekker ruime winkel met veel artikelen behulpzaam personeel en al zo lang ik er kom zeer goede service ervaren.

EMT 11-09-2019

niets anders dan lof, werd meegedacht en heel vriendelijk en geduldig geholpen

Putten 11-09-2019

Kom meestal in deze winkel. Ondanks de maandenlang durende verbouwing toch snel gevonden wat ik zocht: een nieuwe telefoon. Controle op vergelijkingssite leerde dat de door mij gewenste Samsung bij Mediamarkt het goedkoopst was.

Ampersand 11-09-2019

Goede klantenservice. Artikel was kapot net binnen garantietermijn. Mee terug naar winkel. gelijk een geheel nieuw product gekregen.

Nieboer 11-09-2019

De verkoper legde uit wat de wasmachine allemaal deed en zette er zelfs 1 aan zodat ik zelf ook kon horen hoe stil deze was. Mijn vragen werden op een correcte manier beantwoord met een vleugje humor er bij. Daardoor had ik het gevoel een goede aankoop te hebben gedaan. Ik had een leuke middag en ging voldaan naar huis.

Wilma Blakenburg 10-09-2019

Om de prijs / kwaliteit , ik wil niet meer betalen dan nodig is.
Er is een ruime keuze en werd goed geholpen.
Vind het ook belangrijk dat een winkel goed bereikbaar is.