MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

De Bakker 01-04-2019

Deze winkel is erg goed. Ben erg vriendelijk behandeld en er werd alle tijd genomen om mij te helpen.
Personeel is behulpzaam en denkt met je mee.
Ben zeer tevreden.

Tanja 01-04-2019

De medewerker had veel kennis over de verschillende laptops en kon mij dus goed adviseren. Hierdoor heb ik makkelijk een keuze kunnen maken. Kortom, een vlotte afhandeling en goede service!

Jan 01-04-2019

Overzichtelijk. goede indeling, goede voorlichting, fijn personeel en goede prijzen.

Crrs 01-04-2019

Super goed, fijn stoeltje zou er in slaap kunnen vallen, stuurtje perfect .win elke race nu.

Claudia 01-04-2019

Het personeel was vriendelijk helaas merkte wij in de winkel op dat prijzen verkeerd hingen waardoor alles een ware zoektocht werd. Ook het personeel moest zoeken maar deden er weinig mee. Zo Werd ons verteld dat niemand er over klaagde en gewoon het gescande bedrag betaalde. Een andere medewerker beetje aan de jonge kant nog ( 18 tot 20 jaar) vertelde dat we moeilijk deden en of we betaalde het gescande bedrag of we legde het terug. Daarop zijn wij natuurlijk naar een andere medewerker gegaan die erg zijn best deed om uit te leggen waarom alle prijzen niet kloppend zijn bij het product en vertelde dat alles op verkeerde plekken was neergezet. Het personeel deed dus erg hun best in de winkel. Aan de kassa was de meneer niet zo vrolijk maar wel vriendelijk.

Kevin van den Heuvel 01-04-2019

Hoewel Mediamarkt veel dure producten heeft, zijn ze nog best goedkoop vergeleken met andere apparatuur winkels. Het mooie is dat je altijd een garantie krijgt. En als je naar de winkel gaat met een probleem krijg je altijd goede service. Ik ben heel tevreden met de Mediamarkt. Ik kom er heel vaak voor mijn electronica en zal er de rest van mijn leven heen blijven gaan!

Bedankt Mediamarkt

Martin 01-04-2019

MediaMarkt is een geweldige zaak....vooral deze: helemaal uit Nieuwegein naar Amsterdam, voor MediaMarkt in combinatie met Fame (onderdeel van MediaMarkt)!
Ze hebben werkelijk alles wat betreft entertaiment (CD, Vinyl en DVD/Blu-ray) ....wauw (!!) wat een assortiment en dat ook nog voor de laagste prijs!

Diana de Winter 01-04-2019

Duidelijke omschrijving van het product. De levering was binnen 12 uur dus super snel. In de winkel laten afleveren i.v.m. de service van gebruiksklaar maken. Perfect en snel geregeld.

Rd 01-04-2019

Ik zocht een specifieke monitor. Helaas was deze niet meer in voorraad. Moest dus van de plank komen. Op de vraag of ik korting zou krijgen op het show model, werd ik meewarig aangekeken. Het duurde een eeuwigheid tot de verkoper door had ( 3 collega's verder) hoe de beveiliging eraf ging. Vervolgens werd de verkoper er bij de kassa door een collega bniet erg subtiel op gewezen dat hij een aparte bon moest maken ivm de open doos. En weer, geen korting ivm showmodel. Volgens de kassa medewer zou de verkoper in de zondagstand staan.....Zo werd het halen van een vooraf vastgesteld type monitor een hele onderneming. Niet wat ik gewend ben.

Wil Janssen 01-04-2019

Goede sortering,gunstige prijs en gunstig gelegen.
Prettige behandeling door vakkundig personeel

Jannie 01-04-2019

Vriendelijk personeel, ze zijn altijd bereid om te helpen. Ik liet tot 3x toe per ongeluk het alarm afgaan en ze bleven vriendelijk.

Taliq 01-04-2019

Altijd genoeg personeel die je de weg wijst of je helpt met informatie
Heb ook mijn tablet twee x voor reparatie gebracht en krijg netjes een mail wanneer het gereed is

Jack donker 01-04-2019

Hele fijne mediamarkt voldoende personeel en prima geholpen bij het kiezen van een nieuwe tv

Martens 01-04-2019

De shop is zeer gebruiksvriendelijk, alles staat er heel duidelijk vermeld.
Prijs kwaliteits verhouding is goed.
Evt weer gemakkelijk te retourneren wanneer het niet goed is na ontvangst.

Martin 01-04-2019

Mooie winkel goede uitleg en ruime keuzes vriendelijk personeel super snel geholpen

Alex 01-04-2019

Vriendelijk hulpzaam en duidelijke uitleg en altijd fijn om na media markt te gaan

Sara C 01-04-2019

Big stock of products, also the items soldout in the webshop. Friendly personnel, most of them speaking English also.

Xmar 01-04-2019

Ik vind ze goed, alleen wat jammer is is er soms op bepaalde afdelingen niet altijd de juiste mensen zijn

Conny 01-04-2019

Prima geholpen, goed advies gekregen en een mooie telefoon gekocht voor een prima prijs.

Marieke lasonder 01-04-2019

Ik vind de mediamarkt een prima winkel heb er al veel gekocht de laatste jaren en vind dat ze een goede service hebben.
Oom fijn is dat elke medewerker zijn eigen afdeling heeft maar nadeel daarvan vind ik dat je soms lang moet wachten voor je geholpen word.

. 01-04-2019

Fijne overzichtelijke winkel. vriendelijk personeel en goed geholpen.
Snel kunnen vinden wat ik nodig had.

Rotterdam 01-04-2019

We hebben gekozen voor de mediamarkt rotterdam aan de groene hilledijk.
We gingen voor een telefoon voor onze dochter een huawei we twijfelde tussen 2 types met een verschil qua prijs van 100 euro.
Verkoopster was zo eerlijk om te vragen wat onze dochter precies wilde met de telefoon en adviseerde de goedkopere want deze voldeed genoeg aan de eisen.
Ik vond het zo netjes dat de verkoopster eerlijk was en niet dacht ik ga gewoon de duurste aansmeren.. een tevreden dochter met haar nieuwe telefoon.

Mike M. 01-04-2019

Sommige artikelen liggen niet verstandig geplaats in Bergen op Zoom. Zo verwacht je namelijk dat de harde schijf "Samsung 860 EVO 500GB" gewoon in het rek staat bij de andere SSD's en niet er tegenover in een bak gedeponeerd.
Zo zag het er helaas uit. alsof ze het van het magazijn in een mandje gelegd hebben en het mandje op zijn kop boven de bak hebben gehouden.

Aan grootte van de winkel zelf geen gebrek echter de opbouw is ook weer discutabel. Zo was de vorige indeling 10x overzichtelijker dan dat ze nu hebben.

Personeel is vrij vriendelijk. Jammer dat ze niet iemand met kennis aannemen maar meer voor winkelervaring kiezen.
Praatjes jaagt de klant met verstand alleen maar weg.
Zo heb ik in de aanschaf van een externe HDD expres de mediamarkt geweken. Omdat de desbetreffende medewerker aan kwam zetten dat het een interne HDD was inclusief een case voor de makkelijkheid.

Dit te onthouden ga ik altijd met eigen kennis naar de mediamarkt en heb ik het personeel alleen nodig om een product te vinden in de winkel. Als ze me verdere "advies" willen geven, weiger ik dit.
Hoop dat dit ooit nog gaat veranderen maar die kans is klein.

In een winkel behoort de klant tot het oogpunt, niet de cijfertjes van hoeveel winst het filiaal behaalt.
Ik zou juist vaker komen als het advies correct zou zijn en niet op de prijs gebaseerd. Eerlijkheid waardeert men meer dan verkoop trucs.

Verders is de prijs wel vrijgoed maar ook niet altijd de goedkoopste waar MM wel bekend om wil staan.
Maar als dat zo zou zijn, zouden ze alles weg moeten geven(tegen inkoop prijs) dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.
Echter, ga ik naar de MM om het product fysiek te zien en niet alleen op foto's

F.Keizer 01-04-2019

Goede productinformatie en professionele hulp en Snelle levering.+dat het wordt aangesloten en de luxe machines worden meegenomen, helemaal Top.

Frank 01-04-2019

Alles gemakkelijk te vinden. Ruime keuze. Goede prijzen .
In tegenstelling tot andere winkels kun je hier op je gemak rondkijken zonder verkopers die meteen bij je staan.