MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Mohamad 15-06-2019

Ik ben heel teverden van jullie.
Met goed serveis
Hebben vriendelijk medewerkers.

Clai 15-06-2019

Fijn professioneel personeel. Het personeel is inhoudelijk goed op de hoogte, vriendelijk!

Thea 15-06-2019

complimenten over het goede en nette uitleg over een product.
Heel erg duidelijk , welke ik moest gaan kopen.

Pauline 15-06-2019

Goeie service als je wat heb met je apparaat
En ze leggen alles goed uit
Leuk om daar te winkelen

DavyRoswinkel 15-06-2019

Op zaterdag gaat de winkel lekker vroeg open. Personeel deed zelfs een paar minuten eerder de winkel open met een vriendelijk goedemorgen. Ze waren nog druk bezig met dozen uitpakken bij de informatiebalie, ik dacht dat ik daar mijn online bestelling moest ophalen. Het mag wel iets duidelijker vermeld staan als het kleine bordje, dat je daarvoor gewoon bij de kassa moet zijn. Maar al met al het ging snel, vriendelijk en accuraat. Kortom dik tevreden en een dikke voldoende!

Hans 15-06-2019

In verband met een pas geboren kleindochter krijg ik bijna dagelijks foto's doorgestuurd via de app. Ik heb liever foto's in mijn hand dan op het toestel. In de Media Markt winkel maak je met het grootste gemak afdrukken tegen een aantrekkelijke prijs. Ik ben zeer tevreden.

Mark 15-06-2019

Erg goed geholpen bij het maken van een keuze voor een nieuwe telefoon. Op basis van feiten de juiste keuze kunnen maken.

Trientsje Lemstra 15-06-2019

We zijn in de winkel in Groningen geweest aan het Sontplein netjes en vriendelijk geholpen

Fa 15-06-2019

Na enig geduld op een medewerker voor advies prima geholpen. Daarnaast was het product stukken goedkoper dan elders.

HJN 15-06-2019

Prettige sfeer deskundige medewerkers en erg behulpzaam. Uitleg en ondersteuning van de producten is uitstekend.

A.P. 15-06-2019

HP Sprocket gekocht in Media Markt Drachten. Vriendelijk personeel en er wordt meegedacht. Ik kom hier al jaren en altijd zeer tevreden!

Ramona 15-06-2019

Mooie winkel....goede uitleg...vriendelijk personeel...een leuke winkel om rond te kijken of wat te kopen...voor ons is het altijd een dagje uit

A.Kraaijeveld 15-06-2019

Prima winkel.Stofzuiger was op voorraad. Vriendelijke verkoper. Gaf goed advies.l

peter kok 15-06-2019

Tamelijk teleurstellend. We hebben t even te druk om langs te gaan dus een ps4 besteld. Die gisteren zou komen. Morgen zondag is die jarig. Nou het bericht dat het dindsdag word(waarschijnlijk) of woensdag. Klantenservice gebeld of we hm dan konden ophalen. Ja dat kan maar dan moet u hm wel 2x betalen. Terwijl hij nog niet eens verstuurd is. Dit valt erg tegen. Na zeker al 35 jaar klant te zijn was dit de laaste x dat ik daar wat koop. Nooit meer voor mij zo omgaan met je klanten is misselijkmakend.

Hans de Goede 15-06-2019

Alles te koop op elektronica gebied en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kerkrade 15-06-2019

Vriendelijk en goed geïnformeerd personeel.
Hebben mijn zoon geholpen met het kopen van een PS4.
Ga altijd graag bij de Mediamarkt kopen .

Henk Veer 15-06-2019

Ik kom graag bij de Mediamarkt in Doetinchem omdat al het personeel heel vriendelijk is en weten waar ze het over hebben. Het zijn prima verkopers en zorgen dat je met een lach de winkel uit gaat.

CLO 15-06-2019

zeer vriendelijk geholpen en goed advies gekregen over het toestel.
Vooral de hulp om de camera tegen de regen te beschermen was zeer gewaardeerd

AHL Schefer 15-06-2019

Zeer goede uitleg door vriendelijke verkoper geen gedwongen sfeer om een duurdere te pakken.
prijs kwaliteit is oke. Ben tevreden. App die kunt om fouten op te sporen, moet ik downloaden nog bekijken.

Gerda Haagmans 15-06-2019

Ik koop alles bij Media Markt alles verloopt naar wens en er is vakkundig personeel. Ze nemen de tijd en zijn geduldig en zeker bij de iets oudere generatie., waar ik ook onder val.

knutselhenk 15-06-2019

Als je geholpen word krijg je de juiste informatie van de verkoper, niet altijd het duurste is goed voor jou. "Maar wat wil je er precies mee gaan doen?"

Werner 15-06-2019

Ik ben goed geholpen bij het kopen van mijn nieuwe telefoon.
Het is jammer dat via de site aangeven word dat de telefoon in bepaalde kleur op voorraad zou moeten zijn. Maar dit dus niet blijkt te kloppen.

G.de Weerd 15-06-2019

Ze hebben een zeer ruim assortiment in vele prijsklassen. De verkoper was vriendelijk en zeer kundig. Niet opdringerig en benoemde duidelijk de voor en nadelen. Aan de hand hiervan hebben wij een keuze gemaakt. Bij de vraag naar een ander product begeleide hij ons er naar toe en bood ons zelfs koffie aan. Verwacht je toch niet in zo'n grote zaak. Binnenkort nieuwe oled tv aanschaffen. Wij weten wel waar! Bij de mediamarkt natuurlijk!

Sabier 14-06-2019

Top Service! Snelle levering. Super klant vriendelijk. De sfeer is ook prima.

Maarten 14-06-2019

Dit is nu de 3e dag dat ik deze zaak probeer te bereiken telefonisch nadat ik er 3 maal geweest ben voor het bestellen van een simpele oplader. Deze winkel is totaal niet bereikbaar telefonisch! En als er opgenomen wordt, krijg je een soort callcenter waar je helemaal niks mee kan, ze kunnen nl. niet eens in hun systeem kijken of iets nazoeken? en proberen zo snel mogelijk van je af te komen of sturen je het bos in.