MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

WMA van Geenen 01-09-2019

In deze winkel krijgt men zeer vakkundig advies van verkopers die plezier hebben in hun werk . Geen vraag is te veel

Brouwer 01-09-2019

Ik heb gekozen voor de Mediamarkt bij the Wall in Utrecht lekker dichtbij. Wordt je prima geholpen.
Website is zeer gebruiksvriendelijk.
We hadden een bestelling, onderdelen voor een stofzuiger, geplaatst en deze konden wij vrij snel ophalen nadat wij hierover telefonisch waren geinformeerd. Prima service. We zijn erg tevreden.

Hans F. 01-09-2019

De Mediamarkt winkel ondergaat in Capelle a/d Ijssel een metamorfose op dit moment.
Toont nog een beetje leeg zodat je moet zoeken want het staat nog niet op zijn plek.
Maar wel goed geholpen door de verkoper.

Johan de Haan 01-09-2019

TV 65 inch gekocht merk Sony Bravia, werkelijk goed geadviseerd door verkoper Mediamarkt Hoorn!
Snel geleverd, kon niet meer mee met de bestelwagen, dus brachten 2 collega's met prive auto de tv bij ons thuis!!!
Super toch,
Johan de Haan

Willy 01-09-2019

Gemotiveerd personeel en zeer vriendelijk en Weegen waar ze het over hebben

a van den berg 01-09-2019

de service, de informatie en de hulp waren en zijn uitstekend . we gaan voor een volgende aankoop hier weer heen

Henk 31-08-2019

Winkel is top omdat de meedewerkers super behulpzaam, en vriendelijk zijn en bovendien kennis van zaken hebben.
Een aanrader dus

JanS 31-08-2019

Heb een laptop besteld en betaald bij mediamarkt. Ze hebben echter een andere laptop geleverd. Volgens afspraak de laptop teruggestuurd. Mediamarkt beloofd via de mail de goede laptop op te sturen. Een paar dagen later echter krijg ik een mail dat ze het betaalde bedrag teruggestort hebben. Dit zonder enig overleg en zonder dat ik daarom gevraagd heb. Hierover contact gehad met mediamarkt en wederom bevestigen ze de goede aangekochte laptop op te zullen sturen. Een paar dagen later weer gebeld en nu zeggen ze dat de laptop niet geleverd kan worden, terwijl deze volgens de site zonder aanbieding nog gewoon leverbaar is.

ed van den brink 31-08-2019

snel en goed geholpen vriendelijk personeel met de juiste kennis ben zeer tevreden

SJV 31-08-2019

MEDIA MARKT DUIVEN
Wilde Apple muis kopen was bij Media Markt in Duiven deze was daar duurder dan bij Apple, Amac en diverse andere bedrijven. Gaf aan ik minimaal voor dezelfde prijs wilde betalen als in de Apple winkel, maar dan kon niet vanwege einde boekjaar en konden daardoor niet mee gaan in de prijs. Terwijl er 5 a 6 personeelsleden stonden te niksen alsof dat niks kost. Toen maar ergens anders gekocht.

Christel 31-08-2019

Prima mediamarkt in de cruqius. Goed geholpen bij advisering welke tablet geschikt is voor mij. Kassa doorlooptijd slecht. Afrekenen bij klantenservice waardoor dit veel tijd in beslag nam

Top winkel 30-08-2019

Goede winkel veel keuze zeer goed advies bijna altijd alles op voorraad gezellig om ook even binnen te lopen en rond te neuzen

P.H. 30-08-2019

Na een uitgebreide zoektocht een prima artikel gevonden( draadloze muis Rapoo). Info van personeel snel en vakkundig.

Jo Strijbosch 30-08-2019

groot, zowel als inhoud als assortiment en prettig en voorkomend personeel
gunstig gelegen midden in de stad met parkeermogelijkheden te over.
en bij elke aankoop krijg je een gedeelte van de parkeergelden terug.

Armando Bonilla Fernandez 30-08-2019

De medewerkers zijn altijd vriendelijk en hulpzaam bij Mediamarkt. De website is ook compleet een makkelijk om te gebruiken en als je lid van de Mediamarkt club wordt, dan krijg je de kassabon op je email, dus makkelijk voor de garanties! In het algemeen is Mediamarkt een aanrader en wij zijn tevreden!

Barbara 30-08-2019

Zeer slechte klantenservice!!! Personeel klaagt zelf dat er een tekort aan personeel is. Twee laptops gekocht, deze bleken allebei niet te werken. Eén mocht omgeruild worden, de andere moest gerepareerd worden. En toen begon de ellende. Wachttijden bij klantenservice zijn zeer lang, 45 min tot 1 uur. Er word verkeerde informatie gegeven. Beloftes gedaan die niet worden nagekomen. Telefonisch contact met klantenservice is ronduit verschrikkelijk. Ze weten niets en als enige antwoord krijg je steeds dat je naar de winkel zelf moet gaan. Laptop toevallig gekocht in Rotterdam-Zuid, maar woon in Utrecht. Er kon niets doorgestuurd of geregeld worden via Utrecht. Leenlaptop beloofd, hiervoor twee keer teruggegaan, maar nooit gekregen. Toen eindelijk het bericht kwam dat laptop gerepareerd was en opgehaald kon worden, bleek er geen oplader bij te zitten. Aangezien de doos helemaal dichtgeplakt zat thuis pas achtergekomen. Gebeld met klantenservice: "u moet maar terug naar de winkel gaan, wij weten niet of er een oplader is." Weer terug voor de zoveelste keer. Er zou een oplader besteld worden en ondertussen kreeg ik een universele oplader te leen. Dit keer goed gekeken dat er in het doosje dat ik kreeg ook daadwerkelijk een oplader zat. Bleek hij bij thuiskomst niet te werken! Dit was de eerste en de laatste keer dat ik iets bij de Mediamarkt koop!

Li 30-08-2019

Van te voren online reviews opgezocht om te kijken welke PlayStation 4 het beste bij ons past.
Toen we in de winkel aankwamen werden we super goed en aardig geholpen door een van de medewerkers.
Wat ook fijn was dat de PlayStation al gebruiksklaar was gemaakt, voor ons was dit geen must.
We hebben de PlayStation 4 gekocht in combinatie met 3 spellen wat voor ons een top deal was.
Enige min punt, de Sims 4 voor de PlayStation 4 was niet op voorraad.

Kort om goede service, goede deals en makkelijk te vinden in de winkel.
Cijfer een 9, omdat de Sims 4 niet op voorraad was.

G. Lake 30-08-2019

Deze shop heeft een uitgebreid assortiment aan goederen, hierdoor is de kans groot dat ik, als klant, het artikel vind dat ik nodig heb en mocht het voorkomen dat ik meer informatie nodig mocht hebben, kan ik altijd een verkoper om uitleg vragen en zal ik een goede uitleg krijgen, eventueel met demonstratie, zodat ik een juiste keuze kan maken en met een tevreden gevoel de winkel met mijn aankoop kan verlaten.

Michel Verkerk/ S M Verkerk 29-08-2019

je wordt op zich goed en vriendelijk geholpen door het winkel personeel
maar ze beloven alles ook met het de volgende ochtend te bezorgen
dan heb je je oude koelkast leeg gehaald inde ochtend komen ze pas laat in de middag

en bij de volgende koelkast bezorging zouden we eerst een belletje krijgen dat de koelkast na het weekend bezorgd zou wordend
het is dat ik mijn mail berichten na kijk zie het ineens dat ie zaterdag bezorgd word zonder overleg
maar de bezorgers waren erg beleefd

Onze TV spot : Super! 29-08-2019

Door het geweldige aanbod en diversiteit van de producten en de ervaringen van het personeel was onze keus niet moeilijk
En zijn dan ook geslaagd waar we voor kwamen

Martin 29-08-2019

De mediamarkt is eigenlijk altijd goed als het om electronica gaat. Online shoppen is prima, maar een apparaat even live bekijken en uitproberen werkt voor mij toch altijd net even wat beter.

Martin 29-08-2019

Product (JBL charge 4); Besteld op aanbieding en levertijd van MediaMarkt.
Product niet aangekomen. MediaMarkt verwijst naar PostNL en andersom. Ondertussen heeft het mij al een paar uur en ritjes naar PostNL locatie gekost. Levering zou ruim op tijd zijn voor cadeau, maar MediaMarkt heeft me eerst een poos aan het lijntje gehouden. Hebben nu -pas na meerdere keren bellen en mailen- toegezegd dat het niet goed is gegaan en het gaan uitzoeken. Maar voorlopig nog geen oplossing en geld nog niet terug. Dus niet op tijd en geen verantwoordelijkheid voor levering genomen door MediaMarkt.
Slechte service, teleurgesteld en verdrietig.
Ik was trouwe klant, voorlopig niet meer. Zwaar teleurgesteld.

twan 29-08-2019

ik vind het een mooie grote winkel met een goed en groot assortiment en een goed overzicht

Miquel 28-08-2019

Fijne uitleg, alles was duidelijk voordat ik iets kocht. Nu thuis alles installeren zonder moeite!

robert de reuver 28-08-2019

vooraf goede voorlichting gekregen over dit product, ring doorbel.
gezien de enorme keuze van dit soort systemen werd door de voorlichting snel en goed duidelijk welke het beste bij mij paste.