MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Erik J. Romp 04-03-2019

Snelle en vakkundige schermreparatie van mijn mobile phone. Zeer korte wachttijd en ondertussen entertainen andere medewerkers de wachtende klant met koffie en info over verloop reparatieproces!

Tanja Roks 04-03-2019

Ik heb de winkel in Breda bezocht. Op dat moment was het rustig en kregen we dus alle uitleg en hulp die we nodig hadden om een nieuwe telefoon te kunnen kopen.

Norbert 04-03-2019

Veel producten op voorraad en werkend opgesteld. Erg fijn om zo ultiem vergelijk te maken of even snel een boodschap te doen als je al weet wat je wilt.

En vergeet de laagste prijs garantie niet! Altijd fijn.

Krista 04-03-2019

Je wordt super geholpen en ze nemen echt de tijd voor je. Ook bieden ze je niet de duurste dingen aan als het niet nodig is.

Boris 03-03-2019

Na een misverstand vanaf mijn kant keurig netjes telefonisch geholpen met de aankoop van mijn samsung galaxy note 9, hij werd zslfs appart gehouden zodat ik niet voor niks kwam en ook in de winkel erg vriendelijk geholpen. In 1 woord top!

Anja 03-03-2019

Mooi dichtbij en overzichtelijk goede hulp gehad.
Veel keuze en verschillende prijzen dus voor iedereen wel iets te vinden

Caroline 03-03-2019

Snel, meestal alles op voorraad en beste prijzen. De verkopers zijn deskundig en bij twijfel zoeken ze zaken uit i.p.v. maar een antwoord te geven.

Aad Nijp 03-03-2019

Uitermate goed geholpen door het personeel die weten waar ze over praten.
Ik zelf wist niet welke printer ik het beste kon nemen, en de verkoper was zeer geduldig om alle mogelijkheden te vertellen,zodat ik de juiste keuze kon maken

Marco 03-03-2019

Uitgebreide voorraad. Vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel. Personeel nam anderhalf uur de tijd om mij uitgebreid uitleg te geven over audio en TV. Tevens externe medewerker van Sony aanwezig die onafhankelijk uitleg gaf. Met een gerust hart apparatuur aangeschaft die ook nog eens voldoet aan de verwachtingen!
Ik heb deze ervaring zowel in Arnhem als in Duiven ervaren.

Frans van de Laar 03-03-2019

Bereikbaarheid PERFECT
Behulpzaamheid personeel PERFECT
Beschikbaar assortiment ZEER COMPLEET
Administratieve afhandeling PERFECT
Hoop voor toekomstige vestiging in LELYSTAD

Melvin Van neure 03-03-2019

Ik vind de winkel van mediamarkt overzichtelijk en netjes geordend. Je kan makkelijk de dingen vinden die je zoekt. Ook vind ik dat de filialen waar ik ben geweest lekker ruim waren. Het personeel altijd vriendelijk en is niet opdringerig. De online webshop via de ap is ook goed geregeld met online kassa bonnen. Zeker aan te raden

Ruud van Lierop 03-03-2019

Ondanks dat de Karcher WV2 elders goedkoper was heb ik hem toch hier gekocht omdat hij bij de MediaMarkt op voorraad was. Direct gevraagd waar deze lag omdat we geen zin hadden in een lange zoektocht en we werden er naar toe gebracht. Prima service.

Danny 03-03-2019

Aardige verkoper, en liepen nog mee om de gekochte spullen naar de auto te brengen!

Jeffreyo 03-03-2019

Een goed vorm gegeven website en winkel. Groot aanbod met lage prijzen en aantrekkelijke acties.
De beste shop voor electronica.

Joeri 03-03-2019

Goede winkel veel product informatie vriendelijk personeel die je goed ken helpen met de juiste keuze

Simone Frederiks 03-03-2019

Deze winkel heeft een ruime keuze en een zeer overzichtelijk assortiment.. We werden vlot en vriendelijk geholpen. Een aanrader!

Marco de Groot 03-03-2019

Goede winkel waar je goed word geholpen als je vragen over bepaalde producten.
De winkel is voor mij dicht bij huis, dus vandaar dat deze winkel mijn voorkeur heeft.

Tony 03-03-2019

Dit is al m'n zoveelste aankoop bij mediamarkt...altijd goede service en uitleg . erg happy met m,n nieuwe Samsung.mijn eerst volgende aankoop zal zekers bij media markt zijn .gr ......

Silvia 03-03-2019

Dochter op zoek naar albums van de K-pop band BTS, dan moet je bij de mediamarkt zijn, die hebben volop keuze!

Dianna 03-03-2019

Verkoper wist op een prettige manier de voor- en nadelen van de diverse notebooks te benoemen waardoor we een goede keus konden maken. En daarnaast hebben we een nieuw energiecontract afgesloten dat ons naast een besparing op de energiekosten ook nog een mooie cadeaubon opleverde!

M.Riesewijk 03-03-2019

Mediamarkt is een prettige winkel. Alles staat keurig geordend, zodat je je artikel gemakkelijk kunt vinden. Je wordt op een goede manier en vakkundig geholpen.

Barry de Jong 03-03-2019

Het is een prima wasmachine tot nu toe, maar de levering is bar slecht. Het zou 2weken duren en dan zouden we een sms ontvangen. Na 3/4 weken zijn we gaan bellen. Het apparaat was al in de winkelvoorraad maar niemand heeft de moeite genomen om een sms te sturen. Dus een duidelijke afspraak gemaakt om in de middag te brengen ivm er vrij voor nemen. Volgende nacht ontvangen we bericht. Dan krijgen we het bericht dat ze in de ochtend komen. Dus weer bellen, omdat we niet zomaar thuis kunnen blijven van werk! Dus dan komen ze op de volgende dag, zaterdag. 2 jongens komen de wasmachine brengen binnen 5 minuten staat de wasmachine te draaien. De vervoersbeugels halen ze op een amateuristische manier eraf met een sleutel die eigenlijk niet past. Er haastig allemaal, dan zeggen ze dat ze de oude wasmachine niet mee willen nemen, terwijl dit wel de afspraak is! De bovenplaat zit volgens hen los en volgens hen is het te gevaarlijk om van de trap af te nemen. Ik vraag om een tip om deze plaat vast te zetten. Dit hebben ze niet. Ik bied aan om te helpen sjouwen maar ook dat willen ze niet. Dus nu maar weer bellen om de oude wasmachine op te laten halen, en weer vrijnemen. (Zucht)

J DE Ruiter 03-03-2019

mooi uitstraling vriendelijk personeel veel keuze aan apparatuur voor ieder wat

noor geenen 03-03-2019

Prima, de shop is voor mij goed te bereiken. Medewerkers waren zeer behulpzaam. ze gaven mij goede service en uitleg over het gebruik.
Ik kan deze winkel aanbevelen, dus bij deze bedankt hiervoor.

maria 03-03-2019

grote winkel maar soms moeilijk om een medewerker te vinden om je te helpen maar als je dan iemand hebt is het goed