MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Cayot Yves 20-06-2019

Gezellige winkel, goed ingedeeld, maar wat ik zocht heb ik niet gevonden, dat vindt ik jammer, personel hele vriendelijke en behulpzaam. Ik ga kijken bij de MediaMarkt in Venlo als zij hebben wat ik zocht, namemilke de seizoen 9-10-11-12-13 van flikken Maastricht

Cayot Yves 20-06-2019

Theo van der Griend 20-06-2019

prima winkel met zeer groot assortiment. Plus prima verkopers. Ik zal het iedereen aanraden om hier te winkelen.

Peter 20-06-2019

Ik ben goed geholpen met de keuze van mijn wifi home speaker.
Hij werkt super

Yuri 20-06-2019

spel gekocht voor de ps4 omdat het hier het goedkoopst was. en nog eens 5 eurie korting vanwege mijn verjaardag!

Teleurgestelde klant 19-06-2019

Een tijdje terug heb ik de Samsung A50 gekocht. Om te voorkomen dat het glas snel kapot zou gaan heb ik in de winkel er panzer glass op laten zetten. Thuis kwam ik erachter dat er toch een luchtbubbel achter het glas zat. Omdat de bubbel alleen zichtbaar was, zodra ik de telefoon schreef hield, heb ik hem laten zitten. Een paar dagen later zie ik een flinke kras in het scherm. Na mijn beleving heb ik de telefoon niet laten vallen. Mijn telefoon zelf heeft ook geen kras of een slag van impact. Vervolgens naar een service point gegaan, omdat ik graag wilde weten hoe dit kan gebeuren met panzer glass. Je betaald er namelijk genoeg voor. Al helemaal raar dat mijn telefoon niet beschadigd is, maar er wel een kras door het scherm zit. Volgens de medewerker achter de service balie is de luchtbubbel ontstaan door de kras, hoewel ik hem duidelijk vertel dat die bubbel er al in zat voor de kras. Hij kon niet kosteloos een nieuw glas erop zetten, omdat het mijn eigen schuld was. Hij kon echter ook geen slag van impact vinden. Nou volgende keer koop ik wel goedkoop glas online. Ben dit niet gewend van mediamarkt en ik ben erg teleurgesteld. Denk je een nieuwe telefoon te beschermen met panzer glas, is het gewoon prut... Geld verspilling dus!

Peter 19-06-2019

Geweldige service. Echt klasse. We waren op vakantie en onze dochter moest terug naar huis en ze moest over 90 minuten de trein halen en toen zei de repairdesk, dan gaan we hem binnen het uur maken en 45 minuten later kregen we een sms je binnen dat het gereed is. Dat is nog eens service gericht.

Jan 19-06-2019

Goede uitleg gehad van verkoper Rolf, heeft kennis van zaken en niet opdringerig. aardige jongeman en klantvriendelijk.

Bote 19-06-2019

Uitleg van personeel geweldig
Garantie en reparatie zeer goed bij een vorige aankoop.

Cees 19-06-2019

Mooie grote overzichtelijke winkel. Parkeer ruimte vóór de deur. Goed te woord gestaan door het personeel.
We komen graag een keer terug.

Charlotte 19-06-2019

Ben zeer tevreden over de bediening en de service. Hebben een uitgebreid assortiment, dus slagingskans is groot.

El miloudu 19-06-2019

Deze shop is goed en er is veel van gekocht en ik ben een vaste klant van mediamarkt.

A. Stunnenberg 19-06-2019

Kom graag als ik in de buurt ben even binnenlopen om te snuffelen.
Vriendelijk personeel en niet opdringerig. Vragen netjes of ze ergens mee van dienst kunnen zijn en dat ze er altijd zijn als er vragen zijn. Groot assortiment en keuze genoeg.

De Jonge 19-06-2019

Super goed geholpen door de verkoper. Wij zochten een goede nieuwe stofzuiger. De verkoper was eerlijk en gaf direct voor en nadelen van de stofzuiger die wij zelf hadden gevonden via goede reviews op internet. Uiteindelijk gekozen voor een Miele. Tevens werden we gewezen op de extra korting die ik als lid kreeg en via budget energie. Deze meneer heeft ons nog even goed geholpen en ervoor gezorgd dat we ook nog eens maandelijks gaan besparen op de energie rekening. Top!

A. Yenice 19-06-2019

Vertrouwelijke winkel
Hulpzame medewerkers
Voir mijn aankoop krijk ik altijd heel goed informatie

Hein 19-06-2019

Zeer vriendelijk geadviseerd voor we de aankoop beslist hebben.
Zonder aansmeergedrag.

Suzanne 19-06-2019

In Duiven word je altijd goed geholpen, hier vind je ook sneller een beschikbare medewerker dan in Arnhem.

Miranda 19-06-2019

Goed geholpen door de medewerker. Vriendelijk en geduldig. Heeft een fijne oplossing gegeven.

Leo Sebregts 19-06-2019

Na de aankoop vaneen USB wifi adapter kreeg ik het niet op mijn laptop geïnstalleerd en in de winkel hebben ze mij prima geholpen.Ze hebben de laptop voor ingesteld en alle nodige uitleg gegeven om thuis op het netwerk verder te kunnen.
Prima service!!!!!!!!!!!!!!

Jan 19-06-2019

Wij werden vriendelijk geholpen en wegwijs gemaakt . Ook aan de kassa werden we blij verrast toen bleek dat we nog recht hadden op een korting.

Nick 19-06-2019

Deze winkel beschikt over capabel personeel dat super vriendelijk en vakbekwaam is! Super service.

Henk Janssen 19-06-2019

Zeer tevreden over de uitleg van Kimberly. Zei gaf precies aan waarom wel/niet de verschillen enz. Goede kennis v.d producten. Dit kon ik vergelijken met waarover ik mij had ingelezen. Verder zeer goed product voor een goede en eerlijke prijs.
Mediamarkt Roermond “ TOP “.
Ik kom graag terug.

Julian 19-06-2019

Super netjes geholpen en de tijd genomen voor uitleg nav reparatie telefoon.

G 19-06-2019

Ik wordt goed geholpen door medewerkers en mijn vragen worden uitstekend beantwoord beantwoord.

Emmy 19-06-2019

Zeer slechte klantenservice. Na 30 minuten in de wacht gestaan te hebben, verbreekt de telefoniste tussen het amper 2 minuten durende gesprek. Zonder oplossing en tijdens dat ik aan het woord was, schandalig! Service is ver tot niet te vinden bij de “klantenservice”.