MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Joyce hummel 31-05-2019

Prettige winkel met uitgebreid assortiment. Voor vragen staan medewerkers voor je klaar.

Els 31-05-2019

Het voordeel van de Media Markt is dat ze heel veel producten ruim op voorraad hebben

Rikly 31-05-2019

Na enkele weken me te hebben georiënteerd voor een printer - uiteindelijk na goede informatie door deskundige van “hp” binnen de mediamarkt besloten tot de aanschaf van een hp -printer- heel goede keus

Eci 31-05-2019

Media Markt Rosestraat, Rotterdam Zuid. Parkeren eerste 30 min. Gratis. Vriendelijk en deskundig personeel. Medewerker heefd ons goed geadviseerd. Voordelen nadelen div. Modellen telefoons uitgelegd. Op advies ook eem berzekrung afgesloten voor GSM.
Met goed gevoel winkel verlaten!

Staf van der Heijden 31-05-2019

Vaak duurt het te lang voordat er iemand op de afdeling is en sta je lang te wachten

Mark 30-05-2019

Ik was nog niet op ekkersrijt geweest. Fijn om gratis te parkeren. Er waren maar 3 mensen op de afdeling smartphones. Omdat ze uitgebreid de tijd nemen voor alle klanten duurde het daarom wel even voordat ik aan de beurt was. Ook ik was netjes geholpen. Ze weten genoeg van alle producten en je kunt alles proberen. Goede service.

Roel 30-05-2019

We kwamen voor een apple TV. De verkoper heeft ons bijzonder netjes geholpen en adviseerde in ons geval de chromecast. Vele malen goedkoper maar passend bij onze behoefte. Zo zie je dat ook een groot bedrijf voor eerlijk advies gaat en niet voor de hoogste prijs. Complimenten Mediamarkt!!

J.lam 30-05-2019

Ik heb gekozen voor een winkel, waar ik een ruime keuze had .Ben correct geholpen door de verkoopster die er verstand van had.Sucses met uw Media Markt.

Anoniem 30-05-2019

Mooie winkel goed geholpen. Mooi ingedeeld.
Mooi kassa systeem wat de rij niet zo lang maakt.

Karen Bordewijk 30-05-2019

Op Hemelvaartsdag naar The Wall gekomen om een fotocamera te kopen. Hier ben ik echt fantastisch geholpen door een echte kenner. Hij heeft verschillende opties laten zien en heeft daar echt de tijd voor genomen. Uiteindelijk met een mooie camera naar huis gegaan. bedankt!

Ed 30-05-2019

Super snel en deskundig geholpen in Amsterdam! Prijs kwaliteit verhouding is tijd goed

Jeroen 30-05-2019

Moet mijn aankoop nog bezorgd krijgen maar toe nu toe een goede service en een prima prijs voor mijn aankoop. Als de bezorging en het product nu ook nog top is, geef ik een 8

Francisco 30-05-2019

Ruime winkel met een ruime keuze in veel artikelen. Personeel die je goed helpen, door de ruime ervaring die ze hebben. Goede prijzen en mooie aanbiedingen. Top winkel waar iedereen wel iets vindt.

Sjoerd Eekhout 30-05-2019

Waren goed geholpen.
Moesten wel even wachten voordat we geholpen werden maar dat komt niet door het personeel.

Cees 30-05-2019

Prima geholpen door medewerkers met een heel prettig gevoel de winkel uit gegaan

Henk Schuurke 30-05-2019

Gezellig en zeer behulpzaam personeel en zeer bekwaam over de aan geschafte product

Marcel 30-05-2019

Ok,praktisch alle electronica thuis komt bij de mediamarkt vandaan, dat zegt al genoeg. Als het niet te druk is, nemen de verkopers de tijd voor je. Echter,als je telefonisch iets wil weten/vragen, sta je zo lang in de wacht dat de verbinding uiteindelijk wordt verbroken. Groot minpunt wat niet nodig is.

Britt Holtackers 30-05-2019

Ik heb voor de media markt gekozen omdat daar de Nintendo switch in de aanbieding was, maar ook omdat mijn vriend en ik altijd apparatuur bij de media markt kopen. Hier hebben we gewoon hele goede ervaringen mee. Het is een top winkel!

Jurgen Heijmans 30-05-2019

Goede winkel en heel vriendelijk personeel die je graag te woord staan als je vragen hebt

Ilse Wassenberg 30-05-2019

Goede service in de winkel en vriendelijke medewerkers. Denken goed mee om het product zo goed mogelijk op de wens aan te passen (en kijken niet alleen naar het duurste product). Groot assortiment.

Wayne 30-05-2019

Zo extreem goed geholpen bij zowel aankoop als afrekenen. Advies over best combinatie tussen TV en Apple TV in combinatie met Hue lampen. Dat gecombineerd met perfect kunnen parkeren en dan ook nog de beste prijs... wat wil je nog meer?

P.J. 30-05-2019

Na een probleem met de pas aangekochte Denon set zijn we 's middags direct terug gegaan naar de vestiging Heerhugowaard van de Mediamarkt. De klacht werd onderzocht en zonder enige discussie werd de Denon set omgeruild voor een nieuwe set. We hoefden hier zelfs de winkel niet voor in de medewerkers brachten deze naar de servicebalie zodat we weer snel naar huis konden om de set te installeren en te genieten van ons nieuwe "speelgoed".

Van Leeuwenkamp 30-05-2019

Het apparaat werd bezorgd maar het oude apparaat wilden ze niet meenemen omdat de auto al vol zat. Dit was niet volgens de afspraak en de aankoopbon
Ik moest maar bellen met de service afdeling van mediamarkt. Heb ik gedaan en zou worden teruggebeld. dit is nog steeds niet gedaan. Dus conclusie; goed apparaat maar slechte service
Dus voortaan niet meer naar mediamarkt

Corrie 30-05-2019

Een eerlijk antwoord en een goed advies
Klantvriendelijk en geduldig.
Zeker als je net een telefoontje krijgt wat je op moet nemen.

Justin 30-05-2019

Goede service. Alleen jammer dat toen ik Mn MacBook wou halen ze op slot zaten en niemand de code wist voor het slot. Ook vond ik het jammer dat ik een Office code kreeg die al
Open gekrast was. Verder goed opgelost door de winkel maar wel jammer van Mn tijd.