MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

JG 13-01-2020

In een avond 3 artikelen aangeschaft, bij alle drie zeer goede uitleg en informatie gehad. Snel en vlot geholpen, met name de mevrouw op de koffieafdeling!!

JoostJohan 13-01-2020

Verkoper heeft geduldig en uitgebreid ons te woord gestaan bij vragen en uitleg. Fijne service.

Beste,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven over onze service.

Nel 12-01-2020

Fantastisch geholpen. Ik ben 73 en mijn vragen werden goed en duidelijk beantwoord.

Beste Nel,

Bedankt voor het delen van jouw review,

luttmer 12-01-2020

wij zijn zeer vriendelijk en zeer duidelijk geholpen met volop de tijd te nemen en alle voor en nadelen door te nemen,hierdoor was onze keuze zeer makkelijk en afgelopen tijd hebben wij steeds meer bij mediamarkt gekocht tot volle tevredenheid in een woord GEWELDIG

danny 12-01-2020

helder overzicht van koopwaar. vriendelijk personeel met een beetje geduld word je ook goed geholpen. geduld is nodig daar het over het algemeen goed bedrijvig is in de winkel

Beste Danny,

Bedankt voor het delen van jouw feedback. Wij zullen dit meenemen als tip voor de toekomst.

B de vaan 12-01-2020

Geweldige ervaring super aardige medewerkers product wat ik heb gekocht werkt prima ik geef het een dikke 10

Beste B. de Vaan,

Albert Boon 12-01-2020

Bij de ingang is het een en ander veranderd. Was even zoeken hoe de indeling is geworden en kassa nog steeds een onprettige actie, want altijd te weinig personeel, dus......wachten.

Beste Albert,

Bedankt voor het delen van jouw feedback.

Wij nemen jouw feedback mee als tip en we hopen je hier in de toekomst ook van te kunnen overtuigen.

Klaas 11-01-2020

Voorheen veel bij de BCC besteld; het gemak van kopen bij de MediaMarkt is toch echt een stuk groter. Minder het gevoel dat verkopers op je 'lopen'. Goeie kassières ook met kennis van zaken.

Beste Klaas,

Jean 11-01-2020

Zwaar ontgoocheld !
na tel.contact van een sympathieke medewerker ben ik naar de dichtstbijzijnde MediaMarkt gereden. Daar aangekomen stuurde ze me naar een onthaal midden in de winkel waarop deze me naar de herstelling dienst en deze stuurde me terug naar de verkoper die helemaal niks afwist van de toestellen" kom terug dinsdag wanneer de verkoper (afdeling fotografie)aanwezig is ,want ik ben van de afdeling televisie ik verkoop alleen maar.
Ben benieuwd, indien ze me niet kunnen helpen zal het de laatste keer zijn!

Beste Jean,

Bedankt voor je feedback. Jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met het winkel personeel. Wij streven er naar om een zo goed mogelijk service aan te bieden.

Ik hoop dat wij voor een oplossing hebben gezorgd. Zo niet, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

MediaMarkt.

J. 11-01-2020

Ik ging naar de Mediamarkt op de Oosterdokse Kade om een wifi adapter te retourneren, dit ging allemaal soepel en ik kreeg een bon terug die ik kon gebruiken bij mijn volgende aankoop.

De medewerker vroeg aan mij wat het plan was en ik antwoordde erop dat ik een bepaald product wou kopen. Vervolgens ging ik de winkel in opzoek naar het product, maar ik kon het niet vinden. Dezelfde medewerker die mij eerder hielp zag dat en kwam naar me toe om het product aan te wijzen.

Kortom, top service.

Bedankt voor het delen van jouw review.

Wij doen ons best om het juiste product te vinden voor onze klanten.

Jarno Hoogland 11-01-2020

Incident: 191225-005734

Beste Mediamarkt,

Ik ben zwaar ontevreden over jullie klachten afhandeling. Overal kunnen fouten worden gemaakt dit is menselijk maar dan is een oplossing wel gewenst. Ik heb hierbij een log gemaakt van de acties die ik zelf heb moeten ondernemen aangezien mijn zending niet bezorgd is.

Besteldatum : 22.12.2019 11:07
Levering 23-12 niet ontvangen
Chat PostNL 24-12 kan nog bezorgd worden, niet gebeurd
Mediamarkt mail 25-12 geen response
Mediamarkt gebeld 27-12 zouden actie ondernomen worden, niks gebeurd
Mediamarkt gebeld 31-12 zouden actie ondernomen worden, niks gebeurd
PostNL gebeld 31-12 kunnen niks doen, Mediamarkt moet actie ondernemen
Mediamarkt gebeld 2-1 na aandringen word er een eindelijk een onderzoek gestart. (duurt max 7 dagen)
Mediamarkt mail 6-1 geen response
Mediamarkt gebeld 7-1 na bellen email 6-1
Mediamarkt gebeld 10-1 eind datum onderzoek verstrekken en wederom geen reactie

PostNL meld dat ik via jullie een klacht moet indienen aangezien jullie de opdrachtgever zijn. Dit heb ik gedaan maar krijg totaal geen response. De 5 dagen die in de mail worden aangegeven zijn allang verstreken. Ook bij de beide keren dat ik gebeld heb word er gemeld dat er een onderzoek gestart word. Blijkbaar gebeurd dit ook niet aangezien de volgende persoon die ik aan de lijn krijg hetzelfde zegt en niks kan terug vinden in het systeeem. Pas als mijn geduld op is word er een beetje actie ondernomen. Maar moet ik nog steeds 7 dagen wachten.......

Ik verwacht van Mediamarkt (en PostNL) als er iets fout gaat ook binnen een redelijke termijn een oplossing. Dus niet iemand 3 weken laten wachten en niks van je laten horen. Ik bestel een telefoon omdat ik hem nodig heb. Nu heb ik nog niks. Ik ben zwaar teleur gesteld in deze klachtafhandeling en geboden service van zowel Mediamarkt als PostNL.....

J. Hoogland

Beste J. Hoogland,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Zeer vervelend om te lezen dat je jouw telefoon niet hebt kunnen ontvangen. Ik hoop dat wij voor een passende oplossing hebben gezorgd. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/.

Op deze manier kunnen we kijken wat er al is gebeurd en hoe wij dit eventueel nog kunnen oplossen.

Joris 11-01-2020

Goed geholpen: we waren eigenlijk al een beetje te laat na sluitingstijd aan het afrekenen maar de beste man achter de balie bleef gewoon rustig, zelfs toen bleek dat we nog een formulier moesten invullen en nog iets extras nodig hadden in de winkel.

Beste Joris,

wim vink 11-01-2020

je wordt er fantastisch geholpen. daarom kiezen wij voor deze winkel. en bezorging s ook perfect.

Beste Wim,

Agnes Koerts-Orsel 11-01-2020

We zijn in de winkel in Groningen, Sontplein, heel goed en duidelijk geadviseerd, wat heeft geleid tot de aanschaf van een passende mobiele telefoon. De vriendelijke verkoopster X heeft ons gewezen op een flinke korting, als we ons telefoon abonnement (die bijna afliep) ter plekke zouden verlengen, bij dezelfde provider waarbij we al klant zijn. Toen bleek het verlengde abonnement via Mediamarkt, ook nog eens goedkoper te zijn! Al met al zijn we blij met de nieuwe mobiele telefoon en het verlengde contact, waarmee we super zijn geholpen, geadviseerd en heel wat geld hebben bespaard.

Beste Agnes,

Bedankt voor jouw enthousiaste review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp tijdens de aanschaf van de telefoon en abbonement.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

R.van Bilderbeek 10-01-2020

ruime keuze ik kon makkelijk vinden wat ik zocht met hulp van een medewerker

Beste R. vam Bilderbeek,

CJ 10-01-2020

Nice shop, nice produts. Wait too long for assistance. Wait too long to pay for goods.
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Dear,

Thank you for your feedback, your feedback helps us improve our service.

Nice to read that you like our store and products. Too bad to hear that you had to wait too long. For MediaMarkt, a carefree experience of our customers is important. That's the reason why we take your feedback as a tip.

Greetings,

frank 10-01-2020

Op zoek naar een nieuwe 50inch TV. Prima geholpen en diverse opties doorlopen. Goed gevoel en open eerlijk advies gekregen. Wel een punt van verbetering is dat de winkel iets van een karretje zou moeten hebben om de TV vanuit de winkel naar de auto te krijgen. Nu is dat best lastig met een grote doos.

Beste Frank,

Fijn dat je de tijd neemt om jouw feedback te geven.

Wij zullen jou tip over het karretje meenemen als verbetering voor de toekomst.

We hopen je snel weer een keer te zien.

Angela Veltman 10-01-2020

Er zijn weinig winkels die kpop albums verkopen, waardoor ik snel bij de Mediamarkt terecht kom. Er was veel keuze en dit voor een redelijke prijs in tegenstelling tot andere winkels. Het is erg fijn dat ik hier terecht kan, dus ik zou zeker de Mediamarkt aanbevelen bij anderen.

Beste Angela,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je blij bent met onze selectie van Kpop albums.

Arnolda Schotanus - Govers 10-01-2020

goede service en goede adviezen voor de vragen die wij hebben gedaan en zijn ook heel goed en netjes geholpen door een van de verkopers

Beste Arnolda,

hans 10-01-2020

om dat er goede en behulp same werkmensen zijn die jou willen helpen,
ik was terug gegaan met mijn gigaset deze voor af gegeven omdat ik het niet kon instellen
maar ze zijn erg behulp saam en ben met goede moet weer naar huis gegaan en het is verder gelukt met het zelfde apperaat
ga zo door mediamarkt ik ben zeer tevreden
mvg xxxx

Beste Hans,

b.tienstra 10-01-2020

Ik ben al jaren klant bij de mediamarkt.en ik ben zeer tevreden. ook over de voorlichting van het personeel.

Beste B. Tienstra,

D. 10-01-2020

Ik vind het ontzettend schandalig hoe ik sinds 18 december door de zogenaamde ‘klantenservice’ van de MediaMarkt aan het lijntje ben gehouden. Gaat om een online bestelling van een telefoon met abonnement die ik volgens hun site binnen 24 uur geleverd zou worden! Bleek vervolgens dat de online informatie helemaal niet waar was en dat ik de telefoon binnen 5 werkdagen zou ontvangen. Ok, prima, was een Kerstcadeau, maar dat kan gebeuren. Ik ben vervolgens ontzettend geduldig geweest, maar sinds 18 december van het kastje naar de muur gestuurd en nu nog steeds helemaal niets vernomen over de status, laat staan dat ik een telefoon ontvangen heb. Vandaag (10 januari!) gehoord dat het zou liggen aan de ‘overgang naar een ander systeem’ en dat de klantenservice mijn order niet in kan zien. Zij vertelden vervolgens dat zij hem dus ook niet kunnen annuleren. Echt bizar!!! Ik heb er heel veel tijd in gestoken om hiermee verder te komen. Helaas heeft dat NUL respons opgeleverd van De MediaMarkt. Spijtig, want ik ga natuurlijk geen bestelling meer bij de MediaMarkt plaatsen en ik zal nu elders een telefoon gaan bestellen. Echt ongelooflijk slecht hoe de MediaMarkt hier mee om gaat. En dat noemt zichzelf ‘ klantenservice’!. Ik heb uit noodzaak nu net zelf per mail de order alsnog geannuleerd. Nu maar weer afwachten of ik daar dan wel een reactie op krijg en mijn geld terug krijg!

Beste,

Bedankt voor je feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Zeer vervelend om te lezen dat je jouw telefoon met abonnement niet hebt kunnen ontvangen. Ik hoop dat wij voor een oplossing hebben kunnen zorgen. Zo niet, vraag ik je om contact op te nemen met onze klantenservice via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/.

Via deze weg kunnen we kijken wat er al is gebeurd en of wij dit nog kunnen oplossen.

MediaMarkt.

Jan 10-01-2020

Ik heb het produkt aangeschaft in de Media Markt Almere.
De kassa medewerker kwam niet vriendelijk over, althans hij groet je niet met goedemiddag of goedenavond.
Deze persoon mag daar serieus op gaan trainen want dat maakt je aankoop beleving een stuk beter.
Officiële reactie van MediaMarkt 25-03-2020

Beste Jan,

Bedankt voor je feedback. Dit helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met onze winkelpersoneel. Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Daarom nemen wij zeker jouw feedback mee als tip voor de volgende keer.

Hans uit Leerdam 09-01-2020

Gisteren online besteld, lag vanmorgen klaar in de winkel in Nieuwegein. Super fijn hoef je niet meer te gaan zoeken in de winkel zelf. Je bespaard hier mee veel tijd, en toch een leuk cadeau voor een mooie prijs.

Beste Hans,

Denny Beerens 09-01-2020

Bij deze media markt zijn wij bijzonder goed en kundig behandeld. Tevens was de prijs goed t.o.v andere markten. Ga zo door

Beste Denny,