MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Sven 05-05-2020

Vreselijke service, bestel een product, wordt gezegd dat het product geleverd zal worden tussen 08:00 en 20:00. Maar natuurlijk geen levering. Vervolgens wordt gezegd dat hij om 22:00 aan zal komen. Niks komt binnen, geen update over vertraging. Tijd wordt steeds met 15 minuten verlengt. Staat dat hij om 23:15 aankomt. Maar niks komt binnen. Als je niet kunt leveren laat dat dan weten in de plaats van me wakker te houden. Ik betaal ook 3 euro voor volgende dag bezorging maar natuurlijk liegt de mediamarkt daarover. Niet hier bestellen

Beste,

Vervelend dat je zo een slechte ervaring hebt gehad met de bezorging.

Wij hopen dat wij het probleem inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

marco 05-05-2020

Personeel in Almere heel vriendelijk en behulpzaam.
Wij zijn naar koffie machine aan het kijken.
Siemens eq6.
Gelukkig nog niet gekocht, want bij mediamarkt lijkt dit wel een dag prijs te zijn. Bij media markt is de prijs van deze machine wel 5 x verandert in 4 weken tijd.
Van €532 tot €699.
We wilde aflopen week kopen, maar was weer €698, en nu weer €599.

Dus we wachten maar even tot de machine onder de €550 komt.

Al onze apparatuur komt bij Media markt vandaan. Top winkel.
Maar nooit meer laten bezorgen of instaleren.
Dit is een extern bedrijf met 0 respect voor de klant van Media Markt.
Ben een keer hele dag thuis gebleven, kwamen ze niet opdagen. En toen we belde zeiden ze dood leuk, maar we zijn geweest, wij kunnen er niets aan doen als u niet thuis bent. Schofteliijk te woord gestaan.

Zeker geen aanwinst voor Mediamarkt

Beste,

Vervelend dat je zo een slechte ervaring hebt gehad met de bezorging.

J van de Wiel 04-05-2020

Mediamarkt is een super mooie winkel met vakkundig en vriendelijk en behulpzaam personeel, vandaar mijn keuze

Petra 04-05-2020

Ze helpen je graag geven goed uitleg over de verschillende apparaten en apparatuur.

Irene 04-05-2020

Vriendelijk meisje die me uit zichzelf kwam helpen. Denk alleen dat ik meer informatie kon verkrijgen door de doos te bestuderen ipv haar informatie.
Roccozaz 10-05-2020

Dat is niet slim want zo werken ze zichzelf in de nesten. Kost tijd en ook nog eens geen geld

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Wij wensen je veel plezier van de aankoop.

RvH 04-05-2020

Prima middelgrote MediaMarkt. Heeft alle spullen in huis die je van een MediaMarkt verwacht.

Frank Lammers 04-05-2020

Duidelijke uitleg en instructie hoe en wat we wilden hebben. Goede uitleg en uiteindelijk tot koop over gegaan.

Ria Van Gurp 04-05-2020

Ik heb een tv gekocht , ben super goed geholpen en alles is prima . Ik zou weer bij de Mediamarkt kopen een aanrader

Cliff 04-05-2020

Verschrikkelijk groot assortiment van div merken en prijzen en goede voorraad.

Theo 04-05-2020

Shop is groot, veel is voorradig, ruime keuze. Ook de service is goed en zelfs in Covid-tijd, nog steeds veilig

Reijgwart 04-05-2020

Netjes en vakkundig geholpen. De desbetreffende collega twijfelde en ging navraag doen bij een collega. Dit was omtrent de kabelaansluitingen voor glasvezel. Top

Paul 04-05-2020

Mediamarkt ik ben toch niet gek......

Mediamarkt is flink gegroeid de laatste tijd, en dan bedoel ik niet de filialen maar de formule de medewerkers en klantvriendelijkheid.

In het begin had ik het niet zo op de mediamarkt maar inmiddels al vele aankopen gedaan en eigenlijk altijd super vriendelijk geholpen!
Mooie aanbiedingen en super ruim assortiment! Dan voelen de overige elektronica ketens als "buurtsuper"

Beste Paul.

Bedankt voor jouw positieve review.

Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze formule, service en ons personeel.

We hopen je snel weer welkom te mogen heten.

GERARD 04-05-2020

Prima service goed geholpen door een jongedame die alles in het werk stelde om mijn bestelling te vinden , wat haar uiteindelijk lukte zeer tevreden hierover .

edgar ricardo creutzburg 04-05-2020

We hebben in het verleden vaker bij Mediamarkt apparatuur gekocht en altijd vriendelijk en juiste technische informatie kregen.
Vandaar dat we altijd de Mediamarkt-app die ik op mijn gsm heb bekijken om informatie in te winnen. En in de winkel vertellen de winkelbediende geven altijd meer informatie en dat vind ik heel attent van Mediamarkt.
Vandaar mijn hoge waardering voor Mediamarkt.
Bij de kassa bleek dat we een type sterkere hadden gepakt. Thuis gekomen, mijn vrouw erg blij. S' avonds begon mijn vrouw te twijfelen of we de juiste apparaat gekocht hadden. Volgende dag is ze begonnen met het apparaat. Heb haar kunnen overtuigen dat deze apparaat het beste voor haar was. Nou deze apparaat heeft haar stoutste verwachtingen overtroffen en ze glimlachte van oor tot oor.
Ze maakte een excuus en ik ben ook blij voor haar.

Beste Edgar Ricardo Creutzburg,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en ons winkelpersoneel.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels.

M. Mejres 04-05-2020

De verkoper in de winkel heeft mij prima geholpen en uiteindelijk een prima alternatief geboden voor hetgeen waarvoor ik in eerste instantie naar de winkel was gekomen. Echter i.v.m. de corona maatregelen is winkelen op zich prima alleen de wachtrijen zijn langer als voorheen. Prima winkel.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Geert 04-05-2020

Ook in deze tijden met social distancing was mijn bezoek aan de MediaMarkt vlot en effectief. Een medewerker kon mij snel naar de juiste afdeling in de winkel gidsen voor het vinden van de laptoptas die ik nodig had. De tassen waren helder op schermgrootte van de laptop geordend, dus gemakkelijk om te zien waar de voor mij interessante tassen hingen. Het afrekenen ging vlot, niettegenstaande er een rijtje klanten stonden aan te schuiven. Voor mij is ook het feit dat ik met AmEx kan betalen een pluspunt.

Beste,

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Gert 04-05-2020

op 25 januari 2020 een TV van EUR 12.000 gekocht bij Mediamarkt Amsterdam Arena. Afspraak was oa dat Mediamarkt Amsterdam Arena de TV ter plekke zou komen kalibreren. Deze afspraak wordt niet nagekomen. Inmiddels een keer of 10 geprobeerd contact te krijgen. Kom niet verder dan het callcenter, krijg geen enkele reactie. Dit kan echt niet zo.

Beste Gert,

Bedankt voor je feedback, jouw feedback helpt om onze service te verbeteren.

Vervelend om te lezen dat de power service niet is gedaan. Excuses voor deze vervelende ervaring. Wij hopen dat het probleem inmiddels is opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Denny 04-05-2020

Hele goede ervaring gehad met deze media markt in Dordrecht, heel vriendelijk personeel en hebben moeite gedaan, voor mij om uitleg te geven van het product.

Karel Wehrmeijer 04-05-2020

omdat het altijd makkelijk te vinden is voor de klanten, maar eerst zelf beoordelen via website van Mediamarkt en gelijk je product pakken en naar de kassa om te betalen.

Arie 03-05-2020

Ondanks de Corona ben ik toch uitstekend geholpen en zeer tevreden met wat ik gekocht heb. Ik raad iedereen deze mediamarkt in Heerhugowaard aan.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Wij hopen je weer te mogen verwelkomen.

G.P. Van As 03-05-2020

Vriendelijke ontvangst en een uitstekende behandeling plus voorlichting over de aankoop van onze TV.

Peter janssen 03-05-2020

Mooie winkel. Alleen jammer dat niet alle medewerkers evenveel verstand hebben van dingen.

reusje 03-05-2020

Ik werd goed geholpen bij het maken van mijn keuze. Vorige dag werd mij gezegd dat het product nog de hele week in de aanbieding zou zijn, maar de volgende dag bleek dit niet zo te zijn. Na dit aangegeven te hebben, kreeg ik alsnog de korting! Goede service. Ook erg vriendelijk personeel.

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Fijn dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

alie 03-05-2020

zocht een kleine stereo met veel mogelijk heden...op aanraden van verkoper ben ik voor deze gegaan.

ik ben heel erg tevreden,,,radio is heel helder.fm en dab. helder en geruisloos .er zijn al radiozenders vast gezet....uitstekende kwaliteit.
de antenne is een dun draadje en je moet even de goede plek hier voor vinden..daarna alles top
ik heb alleen nog maar +punten ontdekt en de prijs is ook helemaal top

A. 03-05-2020

op vrijdag avond een telefoon online uitgekozen en vergeleken (prijs en kleur etc) - ga ik zaterdag de telefoon halen blijkt deze telefoon in een keer € 13,00 duurder te zijn. vind dit niet helemaal kloppen en geeft mij een hele nare bijsmaak bij de aanschaf van de telefoon. Voel me beste belazerd eigenlijk.
Officiële reactie van MediaMarkt 18-05-2020

Beste A.

Bedankt voor het delen van jouw positieve review.