MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Henk Schweitz 22-08-2019

Ben zeer goed geholpenen goede service zowel in Alkmaar en Heerhugowaard.
Zal het zeker door vertellen aan anderen en onze oude generatie heeft veel te besteden.

Attila Kiss 21-08-2019

Flexible and polite service. Good staff in Groningen store, fast and correct costumer handling.

Meinard 21-08-2019

was samen met mijn dochter op zoek naar een betaalbare laptop. Ze is tenslotte student. De verkoper adviseerde ons echter met voldoende argumenten om toch te kiezen voor een andere iets zwaardere uitvoering. eerlijk verhaal!

Jacob 21-08-2019

Ik was al een aantal maanden opzoek naar een 65inch TV met een gunstige prijs/kwaliteit verhouding en heb mij een aantal keer laten adviseren door X van de "tv" afdeling" in Mediamarkt Hoorn.
Uiteindelijk heb ik een goede deal kunnen sluiten met in combinatie met kortingsactie.
Ik ben echt uitstekend door X geholpen, echt 100% tevredenheid van mijn kant.
Ook heeft hij mij later nog geholpen/geadviseerd met de aanschaf van een beugel om een tv aan te bevestigen.
Hier waren nog extra schroefjes/busjes voor nodig om beugel geschikt te maken voor betreffende tv.
Hij had geregeld dat dit kosteloos nageleverd werd met de post bij mij thuis, grote klasse!!!!

DG 21-08-2019

Goed geholpen door een leuke verkoper; alhoewel hij weinig hoefde te doen anders dan de factuur te printen aangezien we al exact wisten wat we nodig hadden. Desondanks goede service en aardig personeel op woensdag 21-08.

Gonnie 21-08-2019

Ik vind het een prima winkel, vriendelijk personeel , Veel parkeergelegenheid en goed georganiseerd. Ik wist gisteren niet wat me overkwam. Ik had een USB Stick nodig en batterijen en bij de betaling werd me gezegd dat ik 50 euro had gewonnen . Dat heb ik nog nooit meegemaakt, Uiteraard was ik daar erg blij mee.

Douwe Rijpsma Sr. 21-08-2019

Goede voorlichting van klantvriendelijk personeel. Ruim assortiment aanwezig met een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik kom er graag!

Cindy van der Vlies 21-08-2019

altijd redelijke prijzen goedkoop hoef niet duur te zijn altijd goede kwaliteit voor je geld

fons 21-08-2019

goede service makkelijk bereikbaar
duidelijke uitleg veel keus goed parkeer ruimte

Miranda 21-08-2019

groot,veel keus. netjes. personeel vriendelijk en staan waar ze de info van weten.

Irmgard 21-08-2019

winkel was goed te bereiken, enig nadeel is soms de opdringerigheid van externe verkopers die ook bij de mediamarkt rondlopen.
snel geholpen bij de kassa ondanks dat het een drukke zaterdag was. verder waren er ook geen moeilijkheden met het inleveren van tegoedbonnen waardoor er ook nog een leuke korting was op de aankoop.

enig nadeel aan het winkelen was de minimale keuze in personenweegschalen. op de website waren er meerdere opties, terwijl in de winkel er maar 2 in het schap lagen en het hier ook een beetje een rommeltje was. Al kan dit natuurlijk ook komen door de drukte van de winkel.

Al met al was alles goed te vinden en konden we snel verder met alle andere taken die de zaterdag altijd heeft.

edwin 21-08-2019

Specifieke monitor gezocht dat als ' dumb'-tv kan fungeren. Uiteindelijk gevonden bij mediamarkt. Binnen twee dagen stond het bij het dichtstbijzijnde filiaal. Ik kon het gelijk bij de balie ophalen en meenemen. vriendelijk personeel, wist gelijk de extra jack-naar-tulp kabeltje te vinden TOP!

Dennis 21-08-2019

Ik werd goed geholpen door een jongen met huawei shirt aan maar er moest een andere verkoper komen om het tel abo te regelen. Dit koste veel tijd.

Paula 20-08-2019

Goede service alleen omslachtige manier van retourneren. Eerst naar de klantenservice(wachten voor je aan de beurt bent) naar de afdeling voor controle retour, weer naar de klanten service en weer wachten.

Willy 20-08-2019

De slechtste klantenservice ooit bij Media Markt Apeldoorn. Wacht nu al 3 weken op mijn soundbar die ter reperatie opgestuurd moest worden nadat die het na 2 maanden al begaf. Door een verkeerd artikel te vermelden is de soundbar nu spoorloos...Totaal geen medewerking van de klantenservice. Krijg geen geld terug en ook geen andere. Mocht ie ooit weer ergens opduiken moet die alsnog naar de reparatie...dusssss voorlopig geen soundbar en ook nog grof te woord gestaan door de servicemedewerkster...

Jan Bosman 20-08-2019

Een prima winkel met enthousiast personeel. Vakkundige en snelle hulp.
Wat bij mijn geen WOW gevoel geeft is deze kassabon. Onleesbaar wat ik heb gekocht, terwijl ik dat natuurlijk wel weet.

Harry W 20-08-2019

Nieuwe Samsung TV gekocht van 4500 Euro. Uitstekende deskundige voorlichting. Toen na 48 uur de TV overleden was, (dead on arrival) heeft de verkoper zelfs op zondag nog actie ondernomen om zsm. een nieuwe vervanging te leveren inclusief een deskundige die het gaat installeren. Daar dit vrij vers is wacht ik nog op de nieuwe TV echter de service van Mediamarkt is onovertroffen en een reden om niet te aarzelen daar iets aan te schaffen. Ook de after sales service is uiterst belangrijk en daar voor een dik verdiende 10.

E.M.Fafie 20-08-2019

Altijd goed en vriendelijk geholpen veel keuze ook bij de smartbar, de website is overzichtelijk.

Rowdy de Bever 20-08-2019

Afgelopen weekend op zoek gegaan naar een goede wifi powerline. En jawel hoor. Gevonden op mediamarkt.nl . Online besteld, en hem een paar uur later op naar de winkel in Breda. Eenmaal aangekomen in de winkel, krijg ik te horen dat er iets fout is gegaan. Het verkeerde product was klaar gelegd, en mijn product was niet op voorraad in de winkel. Samen met de medewerkster toch nog maar even kijken naar een ander product. Balend maar ja. En tot onze verbazing het product was er toch?? Dus snel afrekenen en naar huis. Eenmaal thuis aan gekomen powerline in het stopcontact en op zoek naar het wifi acces point. Na wat puzzelen kom ik er achter dat er helemaal geen wifi op zit?
Terwijl er op de advertentie gewoon geadverteerd wordt met “Powerline wifi-adapter’.
Ik denk ik stuur het retour. Nee nee, dat mag niet. Wat je in de winkel koopt, moet je in de winkel terug brengen. Dus al met al. 2 uur in de auto, een hoop gedonder en geen wifi boven.
Daarom ben ik dus geheel niet tevreden over mediamarkt. Omdat het product verkeerd wordt omschreven op de site. In de winkel het ook fout gaat met de bestelling. Ik het product niet retour mag sturen, al is het product opgehaald in de winkel???? Het mij nu veel tijd, energie en benzine heeft gekost. Iets dergelijks al eens eerder is voor gekomen, met een brood snijmachine. Opgehaald en doos blijkt incompleet. Ook een hoop gezeik met Mediamarkt.
Ik ben er dus wel klaar mee. Al is hij wel altijd open. Vandaar toch nog 3 sterren.
Tip. Koop alles online. Dan kun je het terug sturen. Anders moet je weer op en neer.

S. Keulen 19-08-2019

Uitgebreide sortering in een ruime winkel, prima. Ik koos verder voor deze winkel omdat hij voor mij goed bereikbaar is. Maar bij vragen te woord gestaan worden door een knaap die nauwelijks verder komt dan ja en nee en daar zeer ongeïnteresseerd bij staat te kijken is geen aanbeveling.

Amit 19-08-2019

Wij krijgen altijd goede hulp en goede producten bij defecte worden we goed geholpen zonder extra kosten

Jani 18-08-2019

goed geholpen. perfecte service. aardige medewerkers bij de infobalie. Dame met zwart haar was erg meedenkend met mijn probleem. goeie winkel niks te klagen.

D.Oostbeek 18-08-2019

Mediamarkt heeft veel productkeuzen met daarbij ook het juiste personeel.
Wij kwamen voor een macbook en zijn daarbij goed geholpen door personeel dat gespecialiseerd was in apple producten.

Theo Roozendaal 18-08-2019

Niet bevordelijk voor de verkoop als je meer dan een uur moet wachten op een verkoper, terwijl andere zitten te duimen draaien. Bij de smartbar zaten 3 man waar van een aan het werk was de andere stonden dus te duimen draaien, op mijn vraag op zij konden helpen werd een negatief antwoord gegeven daar waren zij niet voor.

Dbolik 18-08-2019

Tot 2x binnen 24 uur een tv via de website van Mediamarkt besteld. Wij gaan maandag op vakantie en willen de tv nog zondag in huis hebben voor vertrek. Eerste bestelling geplaatst op zaterdag voor 17:00uur met de hoop dat zoals er op de website staat bestel voor 23:00uur de volgende dag in huis. De volgende dag(zondag) rond 13:00uur is er op de PostNL app de tv nog niet eens in het sorteerproces geweest! Voor de tweede keer dan toch weer de tv besteld via de website met de optie binnen 2 uur afhalen in de winkel omdat wij dan maandag met vakantie gaan! Een uur na bestelling krijg ik een mail dat de bestelling vertraagd zou zijn! Ik ben behoorlijk geïrriteerd en meteen klantenservice gebeld en die konden mij niet garanderen dat ik de tv vandaag(zondag) nog in de winkel kan ophalen Voor 23:00 uur besteld volgende dag in huis, MOOI NIET! Bestelling binnen 2 uur ophalen in een winkel naar keuze, MOOI NIET!! Dus tot twee keer toe klopt wat er op de site staat niet!...