MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Jan 12-05-2019

Op zoek naar een snoerloze steelstofzuiger hebben we zelfstandig op een rustig moment de ruime keuze beoordeeld. Na een eerste selectie van mogelijke apparaten meldde zich een deskundige verkoper die met ons de voor- en nadelen van de gekozen apparaten op een rijtje zette. Uiteindelijk leidde dit tot de keuze van een handzame stofzuiger met voldoende accuvermogen. Wij zijn zeer tevreden.

Henk J. Brouwer 12-05-2019

Prettige entree. Overzichtelijke weergave van hoofdindeling bij binnenkomst. Brede paden tussen de opstellingen. Personeel blijft correct op afstand. Als je niet de indruk wekt hulp te willen, dan gebeurt dat ook niet. Als je er om vraagt is men zo professioneel toe te geven iets niet te weten (in plaats van een dom verhaal op te hangen) en haalt men er een collega bij. Uiteraard 1 die het wél weet. Zéér ruim assortiment. De grote merken zijn aanwezig. Parkeren in de garage onder het pand óf in de buurt. Aanbiedingen uitstekend geprijsd, maar wel in de gaten houden. Soms kan het beter...:-) Kortom: ga er gerust heen om te scoren! Lukt altijd!

Annemarie Post 12-05-2019

Ik vind de winkel prettig en er is veel aardig personeel. Ze hebben ook verstand van het assortiment. Ik heb al veel spullen in deze winkel gekocht.

Willem Veenstra 12-05-2019

Mediamarkt Leeuwarden.
Super service, 29 mei een wasdroog combinatie gekocht en 11 april lekt de deur.
Ik kon 'm zo omruilen voor een zelfde nieuwe wasdroog combinatie.

Johan Nagelmaker 12-05-2019

Goed geholpen door Lia.
Artikel was niet op voorraad, was jammer.
Wordt nu thuis bezorgd.

Karin 12-05-2019

De winkel zag heel er netjes uit en het personeel was heel vriendelijk, eerlijk en deskundig.

Nikon 12-05-2019

Keurige medewerker die onbevooroordeeld was en een gedegen onafhankelijk advies gaf. Daarbij op een correcte manier te werk ging en de aankoop snel afhandelde.

Ard Leeraar 12-05-2019

We moesten en nieuwe tv hebben en hebben er totaal geen verstand van, maar we zijn door de verkoper prima ingelicht over de verschillen van elke tv en hij ging niet alleen naar de prijzen kijken prima service 👍

H. Raghoedat Panday 12-05-2019

Ja ben helemaal blij met mediamarkt, ik koop al mijn spullen bij mediamarkt. Superblij

Willem 12-05-2019

Overzichtelijk en minder opdringerig als vroeger, tevens ook geen koppelverkoop van allerlei dingen. Kortweg een prima winkel met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Kayra 12-05-2019

Goede service , erg goed geholpen . Vriendelijke medewerkers. Goede prijs en kwaliteit verhoudingen

Jeannette Meertens 11-05-2019

Duidelijke uitleg, en er werd alle tijd voor ons genomen.
We hebben de tv niet gekocht omdat we de maten thuis nog moesten bekijken.

Andre Stephen Giel 11-05-2019

Ik heb best vaker door die winkel geloop in de 6 jaar die ik hier woon en het geeft echt een dijn gevoel soort van een woonkamer gevoel

Vincent 11-05-2019

Op zoel naar een laptop of chromebook kwamen we bij de Mediamarkt uit. In eerste instantie aangesproken door een verkoop medewerker die van toeten noch blazen wist. Deze heeft ons niet kunnen helpen, maar uiteindelijk kwam er een collega bij en die heeft ons perfect geholpen!

J.A. de Wagt 11-05-2019

Mediamarkt Drachten , een ruime en overzichtelijke winkel met parkeergelegenheid voor de deur. De verkoopmedewerkers zijn vriendelijk en geven deskundig en vlot advies. De aankoop van mijn stofzuiger was inclusief parkeren, verkoopadvies, kiezen van het product, afrekenen en weer uitrijden binnen 15 minuten geregeld!

Jos Lukassen 11-05-2019

We hebben bij Mediamarkt Apeldoorn een nieuwe koel vries combinatie gekocht,onze complimenten voor de medewerker die ons geholpen(Rick) heeft, vriendelijk, menselijk, sociaal en had kennis van zaken.

Vahiej 11-05-2019

Ik heb gekozen voor deze shop omdat daar ervaren personen werken die verstand hebben van de producten die er verkocht worden. Je wordt er erg snel geholpen. Medewerkers die er lopen zijn vriendelijk en krijgt duidelijke antwoorden op je vragen. Kortom topshop waar je je producten vertrouwd kunt kopen.

Kevin 11-05-2019

Mooie winkel en vriendelijk personeel. Uitgebreid assortiment met goeie begeleiding en uitleg.

jdk 11-05-2019

Ben prettig en deskundig geholpen, een ding wist de verkoper niet maar ging dat direct bij een collega vbragen.
Perfect.

Marina 11-05-2019

Ik ben vriendelijk geholpen in deze winkel en ik ben zeer tevreden over mijn aankoop

Guven Buyuknisan 11-05-2019

Media markt een van de beste met heel veel breed assortment.Verkopers zijn aardig en weten het over wat ze praten. Uitleg heel belangrijk vind ik dat krijg je bij media markt.

Eric 11-05-2019

Goede voorlichting/adviezen, waarvoor alle tijd genomen werd; ook het plaatsen van een protectorfolie op de iPad gebeurde met grote zorgvuldigheid, ondanks de drukte!

John 11-05-2019

Ik heb een Synology NAS station. Één van de harde schijven was kapot gegaan. Zonder enig gedoe kon ik de oude kapotte inleveren en kreeg ik zonder gezeur een nieuw exemplaar.

Manfred 11-05-2019

Ik ben in de Media markt in Duiven geweest.
Daar werden we hartelijk ontvangen met een kopje koffie van de demonstratie van nespresso koffie machines.
De koffie smaakte trouwens goed!!!

De medewerker van de afdeling stond ons vriendelijk te woord en heeft ons na zijn informatie en uitleg overtuigd om tot een aankoop over te gaan.

We zijn na betaling met de aankoop en een goed gevoel de winkel uit gegaan.

Hanneke 11-05-2019

Makkelijk in gebruik tegen een goede prijs. Weinig bemoeienis in de winkel zodat je rustig de tijd hebt te kijken naar het product. Spelletjes zijn wel duur!