MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 304 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

5,2

Henk 31-12-2019

geweldig goed geholpen en deskundig advies. Hoewel het druk was werd er de tijd genomen

Beste Henk,

makman 31-12-2019

Mediamarkt heeft een duidelijke website, veel keuze en scherpe prijzen. De klantenservice is goed. Ook in het weekend is Mediamarkt zowel telefonisch als in één van de winkels beschikbaar. Bestellen én bezorgen gaat supersnel met goede communicatie.

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw review over de service die wij verlenen.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.
Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Nico 31-12-2019

Prettige winkel, vakkundig personeel en ruim assortiment. Vriendelijke bediening

Beste Nico,

E.Bastings-Merkelbach 31-12-2019

groot assortiment, deskundig personeel. Meestal mooie aanbiedingen. Er wordt vaak met de producten gedemonstreerd, zodat je makkelijk de voor en nadelen van verschillende produkten kunt vergelijken.

P. R. Buitenhuis 31-12-2019

Ik werd snel naar de plek gebracht waar ik mijn betreffende artikels kon bekijken en werd er bij begeleid.
Dit is was prettig en niet opdringerig.

Beste P.R. Buitenhuis,

Dwarshout 31-12-2019

Voorraad en keus is goed. Personeel is bekwaam. Het is ook altijd schoon en opgeruimd.
Enige bezwaar dat we al jaren hebben is de overdaad aan geluid. Muziek staat TE hard.
Gevolg is dat we onze aankoop doen en dan gelijk naar de uitgang gaan om geen gehoorschade op te lopen.

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw feedback over de muziek in de winkel.

Wij zullen deze tip meenemen voor de toekomst.

Don 31-12-2019

Droger besteld in online shop. Aangekondigd dat levering 2 dagen later zou plaatsvinden . Dag vrij genomen voor niets. Levering vond niet plaats. Nieuwe afspraak gemaakt 3 dagen later. Droger werd de vrachtwagen uitgegooid. Gevolg : aanzienlijke schade . Product gelijk retour. Na 4 x bellen met Mediamarkt nieuwe afspraak weer drie dagen later. Had daarvoor al aangegeven dat het adres gewijzigd moet worden omdat ik niet zoveel vrije dagen kan opnemen. Dit kon niet wegens privacy redenen. Wel een nieuwe afspraak . 😡
Heb het nu opgegeven. Ga alsjeblieft naar een andere winkel. Die paar tientjes korting is het niet waard.

Beste Don,

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met de bezorging van jouw droger.

Aangezien het enige tijd geleden is hoop ik dat wij dit inmiddels hebben kunnen oplossen voor je. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Ronald Velthuizen 31-12-2019

Waarom ik de winkel aanbeveel, omdat je er de gelegenheid krijgt om zelf te kijken en zoeken wat je nodig hebt, kun je het niet vinden vraag het aan personeel wordt direct geholpen. Uitleg over producten uitstekend.

Beste Ronald,

Bedankt voor het delen van jouw review over onze medewerkers.

Wij doen ons best om voor iedereen een plezierige ervaring te verzorgen in onze winkels.

Wim 31-12-2019

Goed product voor een goede prijs. Werd zeer goed geholpen, door vriendelijk personeel.

Beste Wim,

Scottish Cloggy 31-12-2019

Mediamarkt heeft deskundige en heel klantvriendelijke medewerkers en verleent een uitstekende service

Beste,

Bedankt voor het delen van jouw review over de service die wij bieden.

Grë Raad 31-12-2019

ik ben heel vriendelijk en kundig geadviseerd, zodat ik snel tot deze keus kwam

Beste Gre,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je zo goed geholpen bent in een van onze winkels.

Helo 31-12-2019

Online besteld om af te halen in de winkel. Ik ben uitstekend geholpen door de medewerkster. Cover is van uitstekende kwaliteit en biedt goede bescherming van de smartphone.

Stefan T 30-12-2019

Mediamarkt in Amsterdam bezocht en in Den Bosch. Echter waren sommige spullen niet op voorraad in den bosch, en werd er niet mee gedacht of voorgesteld om wel in de winkel of zo te krijgen. Verkoper in Amsterdam was super geduldig en behulpzaam.

Beste Stefan,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring in onze winkel in Den Bosch.

Ik zou graag je feedback verder willen oppakken met je, zodat wij onze service kunnen verbeteren in de toekomst. Zou je hiervoor contact met onze klantenservice kunnen opnemen via de volgende link:

stedjakusuma@gmail.com 23-03-2020

Link gebruikt. Maar verder geen info kunnen vinden hoe ik verde met jullie deze feedback terug kan koppelen....

Bernard 30-12-2019

Goede locatie (OV, auto/parkeergelegenheid), ruime openingstijden, scherpe prijzen, via website voorraad te zien. Prettige winkel, veel keus. Ben vrijwel altijd geslaagd om juiste product te vinden.... Ik blijf komen.

Beste Bernard,

H.J.Danen 30-12-2019

We hebben al heel want nieuwe spullen moeten kopen o.a. wasmachine, Inductie kookplaat en nu is de was droger kapot gegaan dus ook maar weer een nieuwe wasdroger gekocht voor de vrouw.
Bij al onze aankoop wordt je goed geholpen en alles werd ook zeer netjes afgeleverd bij ons thuis

Beste H.J. Danen,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je jullie goed hebben kunnen helpen met de aankoop van verschillende nieuwe spullen.

Anja van der Steen 30-12-2019

Men wordt altijd vriendelijk en keurig te woord te staan en het personeel neemt de tijd voor je..
Duidelijke en formatieve uitleg. Prijs en kwaliteit staat voorop en dit is ook zo.

Beste Anja,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze medewerkers.

Rens 30-12-2019

In het verleden al slechte ervaringen met de mediamarkt gehad, en dacht ik probeer het online.
Pakketje nog steeds niet binnen na 14 dagen en klantenservice onbereikbaar.

Beste Rens,

Jammer om te horen dat je na 2 weken jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen.

Theo 29-12-2019

Zeer net en correct geholpen door medewerker van media markt. Medewerker was vakkundig en nam de tijd om een en ander uit te leggen dan wel laten horen in ons geval.

Beste Theo,

Betty 29-12-2019

Tijdens de kerstdrukte naar Mediamarkt gegaan bij the Wall. Ik dacht nog wel... oh waar beginnen we aan!!!
Maar we kregen de snelste hulp en antwoorden op al onze vragen en in no-time konden we met nieuwe aanwinsten naar huis.

Beste Betty,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat je ondanks de kerstdrukte snel, maar voornamelijk goed bent geholpen.

Anita P 29-12-2019

Bij MediaMarkt krijg ik veel prikkels, daardoor vind ik het op zich geen prettige winkel, maar vanwege het grote aanbod er toch mijn telefoon gekocht. Wij werden geholpen door een vriendelijke medewerker. 19 euro extra betaald voor het startklaar afleveren van de telefoon (2 minuten werk voor de medewerker) vonden wij wel veel; dit zou eigenlijk onder service moeten vallen. Daarom een 8 uit 10. Prima geholpen verder.

Beste Anita,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Jammer om te horen dat onze winkel veel prikkels opleverd. We proberen voor iedere klant een prettige winkel ervaring te kunnen bieden.

bianca 29-12-2019

handig dat er reeds vele kortingen gegeven worden tegenover de Belgische vestigingen. Vriendelijke bediening en uitleg van de producten die ons intresserden

Beste Bianca,

tom en esther 29-12-2019

wasmachine met wasdroger besteld bij Mediamarkt. Via de mail komt het verzoek om aan te geven wanneer wij de apparatuur geleverd willen hebben. Door ons wordt 12 augustus gekozen. vrijdagmorgen 9-8 om 4.00 uur krijgen wij op onze vakantieadres een bericht met de mededeling wij komen vandaag leveren. Vreemd, maar ok, snel naar huis gereden. Vlak voordat wij arriveerden weer een sms en mail. levering gaat niet door, aangezien het pakket op verkeerde depot is beland. Of wij een nieuwe afspraak willen maken.Dezelde dag 17.00 uur staat er bus voor het huis. Dynalogic ! de heren kwamen een vaatwasser brengen! Heb hen uitgelegd dat wij net bericht hebben gehad dat er niet geleverd wordt. en zeker geen vaatwasser. Zaterdag 2de kans. Levering tussen 14.45 en 17.45 uur. Om 16.30 uur wordt via de status update gemeld; wij komen niet!Te laat om nog te leveren. Graag weer een nieuwe afspraak maken. Maandag 12 augustus laatste kans. Zodra Dynalogic weer in gebreke is, cancellen wij de order en kopen nooit meer producten bij Mediamarkt. Bovenstaande problemen blijken al jaren te spelen, maar oplossen ho maar. Waardeloos dat een Mediamarkt blijft samenwerken met zo'n matig transportbedrijf. Wat een slechte service! Schaam jullie. Beste Dynalogic, verwijzen naar een klachtenformulier is niet nodig! Deze heeft u inmiddels al op de mail. Lever gewoon volgens afspraak!
Update 12 augustus. 00.40 uur een bericht gekregen met de mededeling tussen 11.15 en 14.15 uur komen wij bij u langs. Zal je menen. Om 9.30 uur een mail: helaas is er iets fout gegaan met de planning. wij houden u op de hoogte wanneer er wel geleverd wordt.
Update 9.53 uur via de mail de vraag om een nieuwe afspraak te maken betreffende levering. Dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Mediamarkt gebeld en de order gecanceld.
Wij zullen in het vervolg eerst kijken welk transporteur levert, voordat er besteld wordt. DYNALOGIC NOOIT MEER!
Update 15 augustus
de vooraf betaalde bestelling is inmiddels gecanceld. Nu blijkt de wasdroger retour te zijn gezonden naar het depot ván Mediamarkt. Dit bedrag wordt aan ons teruggestort. De wasmachine is niet aan ons geleverd (order is gecanceld), nog niet getraceerd, staat mogelijk op een depot van Dynalogic, dus de klant kan weer bellen om zijn vooraf betaalde bedrag terug te krijgen. Tot op heden nog geen oplossing vanaf de kant van de leverancier en transporteur. Les voor de volgende keer: betalen bij levering en niet eerder.Update 20 augustus; beide bedragen zijn teruggestort door Mediamarkt.

Beste Tom en Esther,

Jammer om te horen dat je deze ervaring het opgedaan met de levering van de wasmachine en wasdroger. Toch bedank ik je voor jouw feedback.

Graag nodig ik je uit om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij onze service in de toekomst kunnen verbeteren.
Dit kan via: https://klantenservice.mediamarkt.nl/

Wij zullen er alles aan doen om onze service te verbeteren voor de toekomst. We hopen jou in de toekomst hiervan te kunnen overtuigen.

W Manders 29-12-2019

we hebben lang getwijfeld over welke koffiemachine we zouden aanschaffen, maar in Eindhoven werden we zo perfect geholpen dat we uiteindelijk een goede keuze hebben kunnen maken.

Beste W. Manders,

Bedankt voor het delen van jouw review.

Fijn om te lezen dat de medewerkers in Eindhoven je hebben kunnen helpen met het kiezen van het juiste koffiezetapparaat.

b.tienstra 29-12-2019

Ik ben hier al jaren klant,en wordt altijd zeer goed en vriendelijk geholpen.

Beste B. Tienstra,

Fred 29-12-2019

Waardeloos. Ik bestel JBL Bar 5.1 op 28 december, bij product staat besteld voor 23.30 leveren volgende dag. Dus maar besteld, was vandaag vrij om hem aan te sluiten. Uiteindelijk wordt het niet geleverd, en ook de servicelijn kan en weigert te helpen. Order annuleren kan ik hem vandaag nog in een andere winkel halen, maar nee hoor. Totaal geen medewerking.

Beste Fred,

Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt met de verzending van de JBL Bar.