MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Anita ten Brink 29-06-2019

We zijn erg goed, eerlijk voorgelicht en vriendelijk geholpen door Tom die werkzaam is op de tv afdeling.

Chris 29-06-2019

Gisteren een Samsung 4K 55 inch tv gekocht. wij zijn zeer tevreden met deze aankoop. Installeren wat binnen 5 minuten gebeurd en dan krijg je wel het Wow gevoel wanneer je naar het scherm kijkt. Echt een flink verschil met onze vorige Full HD tv. zo'n geweldig helder scherm met prachtige diepe kleuren. En dat voor 500 euro. Hier gaan we nog jaren lang veel kijkplezier van hebben. Alleen de afstandbediening vind ik een beetje knullig. Vrij klein, erg licht en met kleine knopjes. Daar hadden ze wel een wat volwassenere versie van bij kunnen leveren. Maar goed, dat zal dan wel wennen.

Marleen 29-06-2019

Mediamarkt met een ruim assortiment, makkelijk omdat er niet heel veel zo'n winkels in de buurt zijn.
En de mogelijkheid om online te kopen.alleen wat meer deskundigheid van personeel over producten zou nog beter kunnen.

Ben 29-06-2019

Bestelling via webshop kon binnen 1.5 uur eorden afgehaald. Snelle service, vriendelijk geholpen in de winkel bij het afhalen.

M 29-06-2019

Afgelopen dagen is er online een voor de mediamarkt hectische langer durende technische storing gaande, welke nog steeds actief is op het moment van schrijven van deze beoordeling. Dit wetende besloot ik tijdens de “Merkenweek” gebruik te maken van de winkel (Heerhugowaard) i.p.v. de webshop. Hier ben ik zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen. Mijn product was helaas niet op voorraad, waardoor ik mijn aankoop niet direct kon mee nemen. Wel wordt ik voorzien van duidelijke updates omtrent de status en heb zelfs een excuses mogen ontvangen met betrekking tot het online bestellen al kan de vestiging daar uiteraard niets aan doen. Dat er een storing gaande is, dat is 1 maar hoe er dan mee om wordt gegaan is 2. Erg fijn geholpen. Nu maar hopen dat mijn bestelling snel wordt geleverd!

Pascal T 29-06-2019

Voor mij zit hij lekker in de buurt, en ja kan er bijna altijd wel van uit gaan dat ze de beste prijs hanteren.
Ook het gemak dmv de clubpas dat alle kassabonnen online staan vind ik ideaal.
Kortom ik ben erg blij met ze.

Lotte 29-06-2019

Online besteld en in de winkel opgehaald. Ideaal voor snelle service en je kan zo doorlopen naar de servicebalie waar alles voor je klaar staat.

Daan 29-06-2019

Perfect geholpen door medewerker Bas. Prima advies gegeven mbt tablet en Fitbit.

Jm smilde 29-06-2019

Mediamarkt heeft alles in huis. Ze hebben kundig personeel die je helpen de juiste keuzes te maken.
Ruilen ging zonder probleem en ondanks de drukte erg vlot.

Sierd-Jan 29-06-2019

Open vriendelijke medewerkers die je niet het duurste maar het best passende willen aanbieden. Daarnaast een rustige uitleg over voor onbekende producten

h.j benninger 29-06-2019

Vriendelijke medewerker. Veel kennis. Heel goed geholpen perfecte service.

Robin 29-06-2019

Helaas hadden ze het product niet op voorraad in Apeldoorn en Deventer wel. Kreeg een goede uitleg van het product.

Darshna Dhanai 29-06-2019

Wij hebben enkele weken geleden een AEG wasmachine aangeschaft. Dit was nieuw model alleen het laatste exemplaar tevens ook een showmodel. Omdat het om een showmodel ging hebben wij even getwijfeld. De verkoper heeft ons gegarandeerd dat de wasmachine niet kapot is en naar behoren zal werken. Gezien wij een fan zijn van AEG apparaten hebben wij op advies van de verkoper een aankoop gedaan. Bij levering is de wasmachine bezorgd en aangesloten bij het aanzetten van het wasprogramma zijn de koeriers vertrokken en daarbij ook vergeten de kraan open te draaien. Bij het open draaien van de kraan begon de wasmachine te lekken. Op dit moment hebben wij geprobeerd om direct in contact te komen met de klantenservice van de mediamarkt. Dit heeft enige tijd geduurd, wij hebben ons probleem uitgelegd en er is een 2e afspraak gemaakt met een AEG monteur die de wasmachine zou komen controleren. Tijdens het onderzoek bleek enkele onderdelen in de wasmachine te ontbreken waardoor deze begon te lekken zodra een wasprogramma wordt gestart. Tijdens dit gesprek is aangegeven dat er nieuwe onderdelen worden besteld zodat de wasmachine gemaakt zou kunnen worden. Hier is een 3e afspraak voor gemaakt. Ondertussen hebben we meerdere malen geprobeerd om telefonisch met de klantenservice in contact te komen. Gezien het feit dat ons een nieuwe wasmachine is gegarandeerd en ons is aangegeven dat de wasmachine na reparatie zal voldoen zoals deze hoort waren wij het vertrouwen in AEG zowel mediamarkt verloren. Op onze mail en telefoontjes werd niet gereageerd. Tijdens het 3e bedoel gaf de AEG monteur aan dat de wasmachine niet te reageren valt en dat deze voor een nieuwe wasmachine omgeruild dient te worden. Opnieuw geprobeerd om in contact te komen met de mediamarkt en na 20 minuten in de wacht te hebben gestaan zijn we maar zelf naar de winkel gegaan waar we ons verhaal hebben gedaan
Hier zijn we ontzettend vriendelijk en goed geholpen. Er werd begrip getoond voor de situatie en er werd met ons meegedacht, ook is per direct aangegeven dat wij een nieuwe wasmachine mochten uitkiezen. Deze wordt als alles goed gaan na het weekend bezorgd.

Femke Weijman 29-06-2019

Goed geholpen. 1 artikel online moeten bestellen maar dat is prima, ook nog onverwachts korting door de club pas die goed van pas kwam!

Sebas 29-06-2019

Goed geholpen en advies gekregen ! Precies wat we wilde weten en wat we nodig hadden.

Michel 29-06-2019

Online abonnement verlengd en een nieuwe Samsung Galaxy S 10 plus van 1 TB. Opgehaald in de winkel. Was snel geregeld. Alles lag netjes klaar. Goed geregeld dus.

Michel 29-06-2019

Fijne winkel. Veel ruimte en veel op voorraad. Ook uitstekende gratis parkeergelegenheid.

Bettie1952 29-06-2019

Netjes achteruit gezet, volgende dag opgehaald,,fijne winkel,steek over en ben bij de mediamarkt

Hayo 29-06-2019

Ik vond de cd-speler erg vlak klinken weinig diepgang. Ook in hoog schoot deze cd-speler tekort weinig detail te horen. De speler is ook al bijna niet meer te koop omdat deze opgevolgd is door dcd800ne

Christiaan 29-06-2019

Ik ging kijken voor een nieuwe telefoon. Verkoper was heel aardig en dacht goed mee voor een toestel die aan mijn wensen voldoet

Rachel 29-06-2019

Ik word altijd goed geholpen, behalve voor één keer waardoor ik door verkeerde informatie een product had aangeschaft dat niet compatibel was met me apparaten. Gelukkig werd ik snel door klantenservice geholpen en was het diezelfde dag nog opgelost.

Mennie 29-06-2019

Ruime keuze, dus volop vergelijkingsmateriaal!! Prijs is prima; niet de goedkoopste, maar zeker ook niet de allerduurste. En service en betrouwbaarheid zijn zeker ook wat waard!!

Lars van Teeffelen 29-06-2019

Ik ben goed geholpen bij de telefonie-afdeling:
- Telefoon al klaargelegd
- Snel geholpen en abonnement aangesloten
- Leuk praatje met werknemer
- Makkelijke locatie
- Voordeliger dan concurrenten

Marjelle 29-06-2019

De verkoper wist een supergoed advies te geven en nam tijd om alles uit te leggen zodat we de goede keuze konden maken.

Esther 29-06-2019

Ik kreeg goeie informatie, waardoor ik een weloverwogen keuze kon maken. Men nam rustig de tijd voor mij, zowel in de winkel (advisering) als bij de smartfonebar (om mijn nieuwe MacBook startklaar te maken). En de Microsoft/computerspecialist die mij advies gaf over welk pakket het handigst was!