MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 414 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,4

Martijn 22-02-2020

Super vriendelijke verkoper, heeft ons goed geholpen in het maken van onze keuze. Laat je even de ruimte om na te denken en is niet opdringerig, was mijn keuze om te kopen, had ook nog kunnen nadenken, maar met 100dagen bedenktijd was dit niet nodig.

Beste Martijn,

Bedankt voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met ons winkelpersoneel. Voor Media Markt staat een zorgeloze ervaring voor onze klanten centraal. Leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer te verwelkomen.

John H 22-02-2020

Bij de aanschaf van mijn nieuwe laptop (MacBook Pro) een meer dan prima advies gekregen. Zo ook bij de printer. Aardige en bekwame verkoper. Zoals het hoort.

Beste John,

Bedankt voor jouw review.

Zeer fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ons personeel en het advies dat je hebt gekregen.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels of op onze website.

Robeet 22-02-2020

Goede servies en geslaagd..

Beste Robeet,

Wessel 22-02-2020

Ik heb 6 maanden geleden een muis gekocht voor 75,- en nu was de rechtermuisknop kapot dus hebben we hem terug gebracht. Door de goede service kregen we een nieuwe en door de prijsdaling van de muis kregen we er ook nog eens 24,- bij! Top service

Beste Wessel,

Bedankt voor je review.

Leuk om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad. We streven er naar om een zo goed mogelijke service te bieden aan onze klanten. Fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

We hopen je snel weer welkom te heten in onze winkels of op onze website.

Henk van Leeuwen 22-02-2020

Je wordt in deze winkel altijd op een correcte en prettige manier te woord gestaan en geholpen.

Beste Henk,

TOP WINKEL 22-02-2020

MediaMarkt is een fijne winkel, die alles heeft op gebied van huishouding entertainment voor in huis. Ze hebben snelle en betrouwbare levering.
Kortom een top winkel!

Moon 22-02-2020

Alexandrium is goed te bereiken ook voor minder valide mensen. Het is niet druk en op de afdeling spelcomputers werden mijn kinderen en ik super (kind) vriendelijk geholpen door een jonge mannelijke werknemer. Geen opdringerige verhaaltjes of het gevoel dat je in de gaten werd gehouden. Gericht op de kinderen ipv de ouders. En geen opdringerige aankoop verhaaltjes maar een leuke interactie met de kinderen over welk spel er nu het leukste is om te spelen!

Beste Moon,

Bedankt voor jouw positieve review.

Heel fijn om te lezen dat je goed ben geholpen en dat je zo tevreden bent over onze service.

We hopen je snel weer welkom te heten in een van onze vestigingen of op onze website.

f.lam 21-02-2020

goed ik zal deze winkel aanbevelen goed geholpen en behulpzaam personeel ook goed uitleg gehad

Beste,

Bedankt voor het geven van je review.

Cor 21-02-2020

Ruime winkel met een grote sortering. Voldoende en deskundig personeel. En bovenal aantrekkelijke prijzen.

Beste Cor,

Jan 21-02-2020

Vriendelijk personeel en je wordt goed geholpen ze nemen alle tijd voor je.
Product in voorraad alleen jammer dat er geen duidelijke gebruiksaanwijzing bij zit.

Beste Jan,

Marijn 21-02-2020

Nette winkel waar je bij binnenkomst altijd vriendelijk begroet wordt. Klant vriendelijk personeel etc

Beste Marijn,

Bedankt voor je positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad.

We hopen je snel weer te zien.

Frans 21-02-2020

Mediamarkt is de enige winkel waar ik kan kijken, voelen en proberen. De prijzen zijn niet hoger of lager dan bij winkels die alleen via internet kopen. Het is fijn om de ruime keuze te zien en te proberen.
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Beste Frans,

Bedankt voor je feedback.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad in onze winkel en dat je ruime keuze hebt gehad om te zien en te proberen.

Wij hopen jou snel weer te zien op onze website of in een van onze winkels.

Frans 21-02-2020

Beste Frans,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en de ruime keuze aan assortiment die we bieden.

We hopen je snel weer te zien.

Nora Visser 21-02-2020

De sfeer van de winkel is erg fijn. Wanneer je hulp nodig hebt is er voldoende personeel om je te helpen en ze bieden ook echt hulp aan. Netjes ingericht en een erg moderne uitstraling.

In de winkel heb ik hulp ontvangen van een medewerker genaamd Jeffrey, bij de telecomafdeling. Ik had een aantal vragen over de verschillende soorten abonnementen en wilde meer inzicht krijgen hierover. Ik had erg veel vragen, maar xxxx bleef rustig en probeerde mij zo goed mogelijk te informeren over de verschillende mogelijkheden. Bedankt voor de hulp en goede service!
Officiële reactie van MediaMarkt 24-03-2020

Beste,

Bedankt voor jouw positieve review! Voor deze reacties zoeken wij iedere dag naar de WOW voor jou.

Voor MediaMarkt staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Het is altijd leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de service.

Femke nynke de jong 21-02-2020

na een lange winderige rit vanuit nijkerk naar amersfoort te maken, om de ssd op te halen stond ik nog 10 minuten te wachten eindelijk geholpen en kon afrekenen bij de kassa verder prima service. alleen mag wel wat sneller stond maar 1 persoon bij de balie en voor mij doen duurde het best lang

Beste Femke,

Bedankt voor jouw review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Wel jammer om te lezen dat je langer hebt moeten wachten bij de balie. Daarom nemen wij jouw feedback mee als tip.

B.C. Idzerda 21-02-2020

Ik koop al verschillende bij de Media Martkt. Zeker zolang die op City Plaza is. Daarvoor bij de voor gangers op Plaza. Ik word altijd prima geholpen, heel attent en vriendelijk.

Beste,

Dankjewel voor je review.

ggj rekers 21-02-2020

zeer goed geholpen vriendelijk personeel hebben windows erop gezet destkop helemaar klaar gemaakt
zeer tevreden dikke pluim

Beste,

Dankjewel voor jouw positieve review.

Fijn om te lezen dat je zo'n ervaring hebt gehad met ons winkelpersoneel en dat je zo tevreden bent over onze service.

We hopen je snel weer te zien in een van onze winkels.

Busfantv 20-02-2020

ik heb voor deze shop gekozen wegens dat je gemakkelijk even voor de deur kan parkeren
Officiële reactie van MediaMarkt 19-03-2020

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze parkeergelegenheid.

We hopen je snel weer te zien in een van onze vestigingen of op onze website.

Marcel 20-02-2020

Bij mediamarkt een bestelling gedaan. Zes van de acht artikelen zijn geleverd volgens afspraak. De andere twee waren volgens Mediamarkt geleverd. Omdat ze niet geleverd waren zijn ze een onderzoek gestart waaruit bleek dat één van de twee missende artikelen niet geleverd was maar de andere wel. Het volgens hun missende artikel werd nagestuurd maar bij het andere artikel is de boodschap na meerdere telefoontjes, pech gehad.

Je wordt bij de klantenservice van het kastje naar het muurtje gestuurd en het personeel doet beloftes die ze niet nakomen. Zolang de bestellingen goed gaan kun je prima zaken doen, maar bij fouten worden ze niet naar wens opgelost. Jammer voor een bedrijf als Mediamarkt. Vertrouwen is inmiddels geschaad en de geschillencommissie in ingeschakeld.
Officiële reactie van MediaMarkt 17-03-2020

Beste Marcel,

Jammer om te horen dat je niet alle producten in je handen hebt mogen ontvangen.

Wij hopen dat wij het probleem hebben opgelost. Zo niet, wil ik je graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Anne 20-02-2020

We werden vriendelijk en deskundig geholpen. De verkoper stelde de juiste vragen zodat wij met het juiste product op pad gingen.

Beste Anne,

Dankjewel voor het geven van jouw review.

Fijn om te horen dat je vriendelijk en deskundig bent geholpen door ons personeel. We zoeken iedere dag naar de WOW voor jou. Leuk om te lezen dat dit gewaarderd wordt.

We hopen je snel weer welkom te heten.

Yvonne 20-02-2020

Het moet me even van het hart. Wij hebben gisteren een tv gekocht bij media markt duiven nu kegen we mail voor red Friday waar in staat dat de TV 69 euro goedkoper is. Ik bel naar de klantenservice die jonge dame zegt dat ik met tv en al naar de winkel moet komen (hij hangt al) en nog even wat die dame mag wel even gezegd worden dat ze de mensen met u aanspreekt. Ik denk ik ga chatten krijg ik eerst een computer en die zegt dat ze de vraag niet snapt en dat ik een ogenblikje moet hebben maar dat was ongeveer een uur geleden. Hier wordt ik niet blij van ik zou het graag opgelost zien.
Officiële reactie van MediaMarkt 17-03-2020

Beste Yvonne,

Bedankt voor uw feedback. Hiermee kunnen wij onze service in de toekomst verbeteren.

Wij hopen dat wij het probleem hebben opgelost. Zo niet, wil ik u graag vragen contact met ons op te nemen via de volgende link:

Henk van den Berg 20-02-2020

IK vind het een hele mooie winkel,ruime sortering en vooral heel aardige en attente medewerkers

Beste Henk,

Bedankt voor je review.

Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze winkel en ons personeel.

Melanie 20-02-2020

WE werden top geholpen. We kregen duidelijke uitleg van een vriendelijk mijnheer

Beste Melanie,

Bedankt voor jouw review.

Zeer fijn om te lezen dat je top werd geholpen. We proberen iedere dag te zoeken naar de WOW voor jou. Leuk om te lezen dat je dit waardeerd.

Manouk 20-02-2020

Ik ben prettig geholpen in de winkel. De medewerker had veel verstand van het product en heeft me goed kunnen adviseren.

Beste Manouk,

Bedankt voor het geven van jouw review.

Zeer fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service.

We hopen je snel weer te zien in onze vestigingen of op onze website.

teus den uijl 20-02-2020

uitgebreid assortiment prima uitleg over het product vriendelijk personeel en goed bereikbaar

Beste Teus den Uijl,

Dankjewel voor je positieve review.

Altijd leuk om te horen dat onze service gewaardeerd wordt. We zoeken namelijk iedere dag naar de WOW voor jou.