MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 415 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

6,3

Ivo Lasschuit 16-06-2019

De service was precies dat wat je verwacht van een goede en hoog aangeschreven techwinkel. Toen wij de Samsung Galaxy S10E kwamen kopen zagen we ze eerst niet liggen. Maar na het vragen aan een medewerker vroeg deze naar welke kleur we hem wilden en vertrok ze naar het magazijn om deze te halen. Zeer slim natuurlijk om de nieuwste telefoons achter de hand te houden. Ook waren alle telefoons die je kon kopen in een doorzichtige hardcase gestopt. Weer een pluspunt, zo kan de doos nooit beschadigd raken en of de telefoon makkelijk gestolen worden. Nadat de telefoon was gehaald kregen we de optie om er een screenprotector er bij op te laten zetten. We besloten dit te doen en na het afrekenen gingen we naar de balie waar ze ons konden helpen. We konden gewoon even gaan zitten en hij werd er voor onze neus er op gezet zodat we alles konden volgen. De medewerker ging overal voorzichtig mee om en haalde alleen de al vooraf opgezette screenprotector er af. Dus niet het plastic op de zijkanten en achterkant, wat ik zelf erg fijn vond. Verder was hij zeer precies en haalde hij hem er nog een keer af omdat hij net niet goed zat. Daarna alles weer netjes in de doos nadat we de telefoon hadden geïnspecteerd. Een prima ervaring en een mooie telefoon rijker op zak gingen we met een goed en voldaan gevoel de winkel uit.

Remko 16-06-2019

Goede informatie en behulpzaam personeel, weten precies waar ze het over hebben

Labout64 16-06-2019

Kom vaak uit op media markt wanneer ik de prijs vergelijk. Verder het product is tastbaar. dus is ook op zicht te vergelijken met anderen.
Vind het wel vaak moeilijk om iemand te spreken voor extra info maar wachten wordt beloond doordat zij de vragen goed kunnen beantwoorden. Product kennis is altijd goed aanwezig.

Mido 16-06-2019

Ik word slecht behandeld door medewerker zij was heel onbeschoft terwijl ik was aan het praten was hing ze de telefoon op. ongelooflijk zo slecht service nooit meegemaakt.

Ronald 16-06-2019

Bij Mediamarkt een wasmachine gekocht.
na de 3e was draaien deed hij het al niet meer. telefonisch contact gezocht met Mediamarkt maar dat duurt zooooo lang. dan maar gemaild en daar nu een week later nog niets van gehoord. Nee ik adviseer ergens anders te kopen. kan nooit slechter zijn in de aftersales.

Liat 16-06-2019

Goed en duidelijk informatie over de iPhone XR personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Ceesdesnor 16-06-2019

Zeer veel keus met goede uitleg en zeer vriendelijk personeel, ook voldoende personeel.

Elsa 16-06-2019

Alles wat je zoekt vind je hier, met behulpzaam/kundig personeel en veel goede aanbiedingen!

Greet 16-06-2019

Deze winkel is voor mij dichtbij. Is groots opgezet en heeft veel producten. Er lopen voldoende medewerkers rond. Jammer wel dat als je een vraag hebt de medewerkers het in een keer "druk" hebben.

Famvanschie 16-06-2019

De Motorola one vision gepre-orderd bij de media markt, omdat je dan draadloze oortjes erbij krijgt ter waarde van € 130,00. Telefoon zou op voorraad zijn. De uitlevering zou 1 juni 2019 zijn, maar ik heb de telefoon nog steeds niet (15 juni), ook al is de telefoon bij sommige winkels nog op voorraad. Ik zou de telefoon ophalen in Enschede, maar je kan dit dus niet meer veranderen. In Hengelo is hij wel op voorraad. Ik vind dit erg klant onvriendelijk. Ik heb diversen keren gebeld. Ik had de vestiging Enschede gekozen, omdat wij op vakantie waren daar in de buurt. Nu zag ik afgelopen donderdag dat hij in Enschede weer op voorraad was, maar ik had nog niks gehoord, dus maar weer opnieuw bellen. Na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan, krijg je iemand van de algemene klantenservice die je niet kan helpen. Ik moet maar naar Enschede rijden om te kijken of ze hem hebben. (Woon zelf in Den Haag). Daar was ik het dus niet mee eens. De volgende dag maar weer gebeld en kreeg ik iemand die werkte bij de klantenservice in Enschede, die zei dat ze de telefoon toch niet hadden, maar dat de afdeling telefonie mij terug zou bellen, maar dit hebben ze niet gedaan. Al met al, ik zal nooit meer wat bestellen bij media markt.

Roohin 16-06-2019

Ik ben heel goed geholpen door Shaylish.
Het was een regenachtige dag maar hij wist wat ik nodig had, een warme kop koffie!
Vervolgens gaf hij mij een goeie tip zodat ik een korting kreeg op mijn telefoon.
Zo kon ik naar wat duurdere/betere telefoons kijken.
Na de afloop schreef hij zijn naam op de bon mocht je vragen hebben zoek mij maar op!
Deze jongen krijg van mij een dikke 10!!!

Bas 16-06-2019

Leuke en overzichtelijke winkel. Vriendelijk peroneel en klantgericht. Indien je vragen hebt wordt je snel geholpen

Antsje 16-06-2019

Was op zoek naar een ipad mini, voor een leuke prijs.
Advies gevraagd aan een medewerker, die een en ander heeft uitgelegd.
Liet me even nadenken en was niet opdringerig.
Want daar kan is slecht tegen en zou mijn aankoop beïnvloeden.

Uiteindelijk dus die ipad gekocht en ik ben er super blij mee.

Broeke 16-06-2019

Winkel is dichtbij , gratis 2 uur parkeren en je wordt er vriendelijk geholpen. Medewerkers nemen de tijd voor je om je te helpen en geven goed advies. Product was hier ook het goedkoopte dus is ook mooi meegenomen.

Dianne Crissmer Frederik Trinidad 16-06-2019

Ik ben dol op winkelen bij MediaMarkt omdat zowel de service als de winkelmogelijkheden ongelofelijk zijn, ik vind het ook leuk dat ik een goede productgarantie heb en vooral goede deals. Ik vind het ook leuk dat ik een winkel dicht bij me heb en dat hun personeel erg oplettend is. Ik raad deze winkel echt aan voor alles wat deze biedt.

mphammer 15-06-2019

WHet is een kortom een top winkel dat betrouwbaar in kwa artikelen en behulpzaam dat niet .eer nog beter kan.het uiterst wat er in zit in een elektronische winkel als klant.
Top en nog is top

mphammer 15-06-2019

Top en nog is top

Bram van de Kerkhof 15-06-2019

Fijne winkel, goed advies van hun producten en een duidelijke website. Mooi is dat er door het jaar verschillende mooie acties worden gehouden. Een aanrader.

Mohammad 15-06-2019

Bij Mediamarkt heb ik allees gevonden vooral wat ik nodig heb met mooi prijzen en goede materealen en echte garantie .
Ik ben tevreden over Mediamarkt ik zou altijd naarheen gaan als ik iets nodig heb

Hans van der Berg 15-06-2019

Ik koop al sinds jaren bij Mediamarkt. Mijn ervaring is altijd geweldig goed. Personeel is vriendelijk en bereid professionele uitleg te geven.

Roland 15-06-2019

Mooie grote winkel, veel keuze, goed personeel, alleen als het heel erg druk is zou het personeel zich beter moeten oriënteren wie er al enige tijd staat te wachten om een vraag te stellen, i.p.v. de klanten die kort staan te wachten meteen te helpen. Eerste 2 uur gratis parkeren.

Annette Pieters 15-06-2019

Heerlijke winkel voor electronische apparatuur. Ik heb vandaag een Kobo e-reader aangeschaft, na 2 dagen treuzelen. Maar het personeel weet duidelijk antwoord te geven op mijn vragen.

Tomas 15-06-2019

Ik kies altijd voor de mediamarkt voor mijn keuzes in technologie en games. Als ik naar de mediamarkt toega is het personeel altijd bereid je te helpen en ze doen het met een glimlach en goeie service. ik raad zeker de mediamarkt aan als een snelle keuze waar je een groot assortiment hebt in alle verschillende producten die je maar kan wensen.

Fleur 15-06-2019

Ik word eigenlijk altijd goed geholpen in de winkel als ik een vraag heb over een specifiek product of juist als ik nog niet weet naar welk specifiek product ik op zoek ben. Er hangt een rustige en gemoedelijke sfeer en er zijn van iedere afdeling gespecialiseerde verkopers die je kunnen helpen en specifieke informatie kunnen verlenen.

René Zijlmans 15-06-2019

Werden goed en deskundig geholpen.
Ze namen er ook de tijd voor en keken mee of ze misschien iets anders hadden wat ook voldeed aan wat we zochten