MediaMarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over MediaMarkt.nl.

MediaMarkt.nl stelt zich voor

6,4

Cliff 30-11-2019

Geweldig goed geholpen door 3 verschillende verkopers voor 3 verschillende artikelen.
Op het eind is zelfs nog 1 verkoper meegelopen tot aan de auto om mee te helpen dragen!

Beste Cliff,

Een aantal maanden geleden heb je een positieve review geplaatst. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Wilco 30-11-2019

Netjes geholpen en geadviseerd. Zelfs na aankoop gewezen op extra probeer periode voor koptelefoon en mogelijkheid tot nabestellen ondanks uitverkocht op Black Friday

Beste Wilco,

Een paar maanden geleden heb je een review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.

Anita 30-11-2019

Ondanks dat het Black Friday was snel en goed geholpen en kreeg goede uitleg over mijn nieuwe telefoon.

Beste Anita,

Een tijd geleden heb je een positieve review geplaatst over onze service. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Tini 30-11-2019

Heb goed advies gekregen en uitleg en het advies opgevolgd ben zeer goed geholpen en de rij bij de kassa werd snel opgelost

Beste Tini,

Een aantal maanden terug heb jij een review geplaatst over je ervaring in een van onze winkels. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Ton 30-11-2019

De medewerker heeft ons prima geholpen bij de aankoop van de Lenovo Desktop. Hij adviseerde ons met betrekking tot ons gebruik van PC's en bracht uit eigen beweging naar voren dat de aankoop het beste geadresseerd kon worden op naam van onze onderneming om geen problemen te krijgen met de belastingdienst in verband met btw aftrek.

Beste Ton,

Een tijd terug heb jij een review geplaatst over je aankoop van de Lenovo Desktop. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

Marc 30-11-2019

MediaMarkt ken ik al sinds in klein ben, dus dacht zal wel goed komen. Maar nee. Bestelling gedaan in de pre-black friday. Dag daarna kreeg ik een mail dat de bestelling klaar lag dus deze opgehaald, bleek dat de helft maar klaar lag. Prima Black Friday is chaotisch, maar stuur dan een mail dat een gedeelte van de bestelling klaar ligt. Later keek ik op de website, blijkt er te staan dat ze het product kunnen meegeven wanneer het op voorraad is. 2 dagen later ging ik weer langs met dit verhaal. Blijkt dat ze het niet mee kunnen geven omdat online en winkel los van elkaar staan. Terwijl ik veel geld heb betaald, naast het product heb gestaan in de winkel, kunnen ze mij het product niet geven. Met het excuus dat online en winkel los van elkaar staan. MediaMarkt luister: maar dit ziet een consument niet.

Beste Marc,

Een aantal maanden geleden heb je een feedback geplaatst over je ervaring met onze online shop. We willen je bedanken voor het plaatsen van jouw feedback.

H.Wensink 30-11-2019

Zeer veel keuze aanbod in de winkel.
Van de medewerker kreeg ik zeer goed en kundig advies omtrent mijn aankoop.( laptop ).

Beste H. Wensink,

Een paar maanden terug heb jij een review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.

Erwin 30-11-2019

Media Markt Dordrecht is een fijne winkel, de mensen zijn hulpvaardig en vriendelijk.

Beste Erwin,

Een tijd geleden heb je een review geplaatst over ons filiaal in Dordrecht. We willen je bedanken voor het plaatsen van jouw positieve review.

Robert 30-11-2019

Samsung Galayx A70 met een Tele2 2 jarig contract gekocht. Op Black Friday, Filiaal Arnhem, erg druk. En toch heeft X mij meer dan uitstekend en snel geholpen. Alle papierwerk in een mum van tijd verwerkt. De slimmerik gebruikte haar tablet omdat de drukte het computersysteem vertraagde. Werkte dus op 2 computers tegelijk. Al met al binnen 15-20 minuten was alles gepiept. Alle lof voor X, mobile phone afdeling van Mediamarkt Arnhem.

Nieuwe telefoon kopen? Vraag naar X ze is bijzonder aardig en werkt keihard, hoewel de andere medewerkers ook heel goed zijn.

Beste Robert,

Een paar maanden terug heb jij een review geplaatst over jouw aankoop in ons filiaal in Arnhem. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

F.Dries 29-11-2019

goed geholpen vriendelijk en nam de tijd er voor en gaf bovendien ook nog goed advies

Beste F. Dries,

Een tijd terug heb je een review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.

Yvonne 29-11-2019

Wij kopen altijd bij MediaMarkt,mooie winkel ,personeel met veel ervaring .We kochten gisteren een Siemens espressomachine en de verkoper bracht hem netjes voor ons naar de kassa die beneden is .Dat waardeerde enorm ,dus als we weer wat nodig hebben gaan we weer naar “onze winkel “

Beste Yvonne,

Een aantal maanden terug heb jij een review geplaatst. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je review te plaatsen.

HJM Koop 29-11-2019

Heel handig mocht je je kassabon kwijt zijn, en je apparaad is stuk binnen de garantie periode , en je wil aanspraakmaken op je mediamarkt kaart staan al je gekochte items

Beste HJM Koop,

Een paar maanden geleden heb je een review geplaatst over je ervaring omtrent de kassabon. Hiervoor willen we je bedanken.

Ton 29-11-2019

Lekker licht, overzichtelijk, makkelijk toegankelijk en bovenal vriendelijk en behulpzaam personeel.

Beste Ton,

Een tijd geleden heb je een review geplaatst over je ervaring met ons winkelpersoneel. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je positieve review te plaatsen.

Jan 29-11-2019

Overzichtelijke winkel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam en er wordt goede uitleg gegeven

Beste Jan,

Een tijd terug heb je een review geplaatst over je ervaring met een winkelpersoneel in een van ons filiaal. Hiervoor willen we je bedanken.

Alexander B 29-11-2019

Slechtste ervaring wat ik ooit met een winkel heb gehad.

Eerst op de site laten zien : Nu besteld is 29-11-2019 in huis. Dus PS4 Pro en PS4 VR besteld.

29-11-2019 geen track and trace code gekregen.

Dus ik bel op :
*MM= mediamarkt*

Ik: Graag de status van *bestelnummer*
MM: Ja de bestelling is nog niet onderweg want de PS4 VR is niet op voorraad.
Ik: Oke maar op de site stond dat die wel op voorraad was toen ik hem kocht.
MM: Ja maar de site is niet altijd up to-date.
Ik: Oke wanneer is die weer op voorraad?
MM: Ja dat weten we niet.
Ik: Annuleer de VR dan maar en stuur mij de PS4 Pro.
MM: Ja dat kan niet dan moet ik de hele bestelling annuleren.
Ik: Oke annuleer hem helemaal dan maar.
MM: Oh nee dit kan ook niet. Maar je kunt wel aan de deur het pakket weigeren dan valt t ook als annulering.

TLDR:
PS4 + VR besteld. Kan niet worden geleverd. Kan niet worden gecanceld. Weten niet wanneer die wel geleverd kan worden. Dus nu pakket bestellen bij bol.com en wachten tot het pakket van mediamarkt komt om het vervolgens te weigeren aan de deur en ik kan dus extra lang wachten op mijn geld terug.

Beste Alexander,

Een paar maanden geleden heb je jouw feedback geplaatst over je ervaring met een online bestelling. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om je feedback te plaatsen.

Yasmijn 29-11-2019

Ik heb maandag een bestelling geplaatst waar expliciet bij stond 29-11-2019 in huis.

Vandaag, 29-11-2019, krijg ik de melding dat de bestelling pas morgen bezorgd wordt.
Ik heb de klantenservice gebeld en de bestelling is onderweg naar de vervoerder dus ik heb ook niet meer de optie om bijv. mijn bestelling in de winkel op te halen. Overigens zou ik denken dat mijn bestelling gisteren naar de vervoerder had moeten gaan, om vandaag bezorgd te worden, dus dit klinkt als een te late levering van Mediamarkt zelf en niet van de vervoerder. Ik krijg geen enkele medewerking of tegemoetkoming van Mediamarkt voor dit ongemak.

Slechte service van Mediamarkt. :(

De volgende keer bestel ik bij bol.com, die zijn altijd op tijd.

Beste Yasmijn,

Een tijd terug heb jij een review geplaatst over je ervaring met je bestelling. We willen je bedanken dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te plaatsen.

Hans Potter 28-11-2019

Media markt is een winkel waar ik graag eens binnen loopt, ook al heb ik niks nodig. Alles is ruim opgezet en is erg overzichtelijk. Het personeel is klantvriendelijk en aardig en neemt de tijd voor de klant om alles uit te leggen en niet te vergeten dat ze regelmatig veel kortingen geven op spullen.

Beste Hans Potter,

Een aantal maanden geleden heb je een review geplaatst over onze service en winkelpersoneel. We willen je bedanken voor het plaatsen van jouw positieve review.

Deygo 28-11-2019

De levering was prima in orde en de service aan de kassa was uitstekend! Een aanrader dus....

Beste Deygo,

Een tijd terug heb je een review geplaatst. Hiervoor willen we je bedanken.

Steso 28-11-2019

Ik heb een wasmachine gekocht (€800) en daarbij meteen een aansluitservice afgesloten.
Na 7 uur hebben zitten wachten op de chauffeur met de wasmachine meldde hij dat hij niet bevoegd was tot het aansluiten. Ik moest maar een nwe afspraak maken. Dat heb ik gedaan, ik heb er weer (!) een dag vrij voor genomen, en wéér 6 uur zitten wachten. Toen de chauffeur kwam zei hij dat hij niet genoeg spullen bij zich had om mijn apparaat aan te kunnen sluiten. Ik moest maar een nieuwe afspraak maken. Dat zou dan alleen 5 dagen later kunnen. Maar wegens Black Friday konden ze dan niet garanderen dat het daadwerkelijk die dag gedaan zou worden. Tegen die tijd staat het apparaat al 12 dagen hier, en is er van service nog geen sprake. Daarnaast als je DYNALOGIC belt, die het transport van witgoed voor z'n rekening neemt, betaal je €0.40 per minuut en kom je met gemak 10 minuten in de wacht te staan. Het voordeel dat ik op de wasmachine dacht te pakken door het bij de Mediamarkt te kopen is verdampt aan belkosten. Het apparaat is nog steeds niet aangesloten.....
Zeer en zeer slecht. Niemand, echt niemand die ik aan de telefoon had was bevoegd of kundig genoeg om mij verder te helpen dan het antwoord 'U zult een nieuwe afspraak over een week moeten maken'. Daar trap ik niet meer in. Jammer van zo'n groot bedrijf.

margriet 28-11-2019

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en snel geholpen.Ons probleem werd direct opgelost,
En dat dit geen uitzondering is bewijst voor mij omdat ik een maand geleden een defect product had en dat deze zonder problemen omgeruild kon worden

Beste Margriet,

Een aantal maanden terug heb jij een review geplaatst over je ervaring met ons winkelpersoneel. Hiervoor willen we je bedanken.

Paul 28-11-2019

Online bestelling erg goed geregeld lag voor me klaar in het pickup point waar ik super vriendelijk werd geholpen door een van medewerkster van jullie. Ben echt zeer tevreden over afhandeling van mijn aankoop en zal dit ook in mijn kennissen kring kenbaar maken.

Beste Paul,

We willen je bedanken dat je een tijd geleden een review hebt geplaats over je ervaring met onze online shop.

Alle Kamphuis 28-11-2019

Je wordt altijd, dat vind ik tenminste, vriendelijk en ter zake kundig behandeld. Goede adviezen worden verstrekt. Er wordt ook met je mee gedacht als je bijvoorbeeld een aankoop wilt doen waar je toch nog niet helemaal zeker over bent en dan zijn goede adviezen heel belangrijk.

Albert 28-11-2019

Een middagje naar de mediamarkt levert altijd wel iets op.
Alles in de winkel is logisch en duidelijk opgesteld.
Bij mijn aanschaf van een Apple product goed geholpen door het personeel dat aanwezig is bij het Apple gedeelte in de winkel.
Duidelijke en eerlijke informatie gekregen die mijn aanschaf makkelijker maakte.

S. L. 27-11-2019

Veel keus. Je kunt alles goed bekijken en vergelijken. Indien van toepassing voelen hoe iets in de ligt.

winkel 27-11-2019

goed geholpen door vriendelijke mensen super!! heel veel keus en daar ga je de volgende keer weer naar toe.